ik zocht 'm ook al, snappurniksnievan, als er wat te zuipen valt, issie meestal toch wel de eerstequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:17 schreef MissJ.24 het volgende:
Zullen we dan nu maar zingen?En waar is Bol eigenlijk?
Hmmmmm,een combi om nat op te worden!!!!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:14 schreef TimeJumper het volgende:
Lekker Baileys met taart natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
We snappen het hoor,zijn ook 31 geweest, of met een vent van 31 geweest.....of snappen het gewoon.....quote:
Krijg nu een beetjequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:15 schreef Spooky4u het volgende:
Zo, ff die streams uit. Licht op stroboscoop en genieten maar.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:18 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hmmmmm,een combi om nat op te worden!!!!!
dat zei ik niet hoor...
Ah nee joh, dit is de mooiste die er is.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Krijg nu een beetjegevoel. Mag Fred zo weer op?
Nou je neukt sneller dan Maaikequote:
Vluggertje gehad Spooky? En heb je ook echte muziek?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:21 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ah nee joh, dit is de mooiste die er is.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:22 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou je neukt sneller dan Maaike![]()
WE gaan voor je zingen hooorrrrr , hehe klinkt als een dreigement
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:22 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Vluggertje gehad Spooky? En heb je ook echte muziek?![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:23 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Maik had het al 5 keer gedaan.....
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:22 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
WE gaan voor je zingen hooorrrrr , hehe klinkt als een dreigement
Nah, alleen maar een feestje voor Spookyquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:27 schreef superkokje het volgende:
goede avond
Valt er nog wat te beleven
Kokje!!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:27 schreef superkokje het volgende:
goede avond
Valt er nog wat te beleven
count me inquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Kokje!!!![]()
![]()
![]()
![]()
We gaan zo zingen voor Spooky!!!!!
31 en kan zijn vrouw grijpen op de Maik manier, in 5 seconden.
Hey, een jogginsbroek is zo uit hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Kokje!!!![]()
![]()
![]()
![]()
We gaan zo zingen voor Spooky!!!!!
31 en kan zijn vrouw grijpen op de Maik manier, in 5 seconden.
leuke dag gehad spookyquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:30 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hey, een jogginsbroek is zo uit hoor
draagt joggingbroek nuquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:30 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hey, een jogginsbroek is zo uit hoor
daar gaat het uiteindelijk om tochquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:32 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Eerlijk
Thuis goed ontvangen na een kutdag werken
en nog gebatst ook, het moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:32 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Eerlijk
Thuis goed ontvangen na een kutdag werken
volgens mij is die ook batsen, maar met een open been duurt dat beduidend langer (denk ik)quote:
Of is je broek net uitgeweest en kan ie wonderbaarlijk hard rennen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:34 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nou aangezien mijn broek nog niet uit is geweest, is die niet in de buurt.......
Hahahaha, de waarheid ligt in het midden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:36 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Of is je broek net uitgeweest en kan ie wonderbaarlijk hard rennen.
en waar is Jesje gebleven?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:36 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Of is je broek net uitgeweest en kan ie wonderbaarlijk hard rennen.
maw, hij is weer aan het kijken of er koeien poten uit kun kut hebben steken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:36 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hahahaha, de waarheid ligt in het midden.
tja, ik zie persoonlijk toch liever iets anders dan poten die uit een koeienkut komenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
maw, hij is weer aan het kijken of er koeien poten uit kun kut hebben steken.
hij laat je vallen MissJquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:38 schreef MissJ.24 het volgende:
Jesje en Bollo....samen weg.........VERDOMME!..........
Ach, als zij plezier willen hebben.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:38 schreef MissJ.24 het volgende:
Jesje en Bollo....samen weg.........VERDOMME!..........
dan maar 6e wiel, ook goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:43 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Owwh, maar jij hoeft heen 5e wiel te spelen hoor
4 dan maarquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:48 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Mensen gezocht voor wiel 3 4 en 5
wiel 3 of 5? Je kunt nu nog kiezenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:52 schreef pietpaniek het volgende:
Spook van harte met je 31e levensjaar
Een zolder aan het isoleren dan denk ik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:55 schreef flugeltje het volgende:
Zeg waar is Bommert eigenlijk? Heeft ie straf gekregen van z'n vrouw en mag ie nu niet pjoeteren?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:03 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Een zolder aan het isoleren dan denk ik.
En als je geen zolder hebt?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:04 schreef pietpaniek het volgende:
Zolder isolatie is erg goed tegen een hoge gasrekening
En grond pachten bij de MacDonalds, die hebben Accesspointsquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:06 schreef pietpaniek het volgende:
Dan je dak isolerenEn als je geen dak hebt....... Karton heeft al best een goede isolatiewaarde, de piepschuim in die doos terugstoppen helpt beter
Je mag wel jarig zijn Spook,maar mijn joggingbroek blijft aan hoor.......quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:40 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ach, als zij plezier willen hebben.
Vanavond iets te doen MissJ?
hey, je bent wel wiel 2 hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:09 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Je mag wel jarig zijn Spook,maar mijn joggingbroek blijft aan hoor.......
dat is toch geen kleding voor een feestjequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:09 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Je mag wel jarig zijn Spook,maar mijn joggingbroek blijft aan hoor.......
*trekt snel strak zwart Aafke-jurkje aan.........schoenen van Soof eronder en geen slipje....*quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:10 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
dat is toch geen kleding voor een feestje
Oei, en dan de fles sterke drank aan je mond zetten, Spooky op de bank verleiden, waarop hij bier je jurkje in giet?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:11 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
*trekt snel strak zwart Aafke-jurkje aan.........schoenen van Soof eronder en geen slipje....*
Zo beter?
Nou ik zat aan handstands te denken, doet aafke toch ook als ze dronken is?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, en dan de fles sterke drank aan je mond zetten, Spooky op de bank verleiden, waarop hij bier je jurkje in giet?
Ik ben een gewillige flip hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:15 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nou ik zat aan handstands te denken, doet aafke toch ook als ze dronken is?
Radslag toch? doe maar niet, ga je geheid op je bek... Anderzijds kunnen wij gokken hoelang het gaat duren voordat je op je bek gaatquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:15 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nou ik zat aan handstands te denken, doet aafke toch ook als ze dronken is?
23:01quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Radslag toch? doe maar niet, ga je geheid op je bek... Anderzijds kunnen wij gokken hoelang het gaat duren voordat je op je bek gaat
Wel met CAP als bewijs hèquote:
hè, MissJ doet de radslag en de flikkerflak (speciaal voor servio dan), ikke niet, we horen het vanzelf wel als ze op d'r plaat gaat, ik wilde alleen vast inzettenquote:
....ben even naar de eerste hulp........quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hè, MissJ doet de radslag en de flikkerflak (speciaal voor servio dan), ikke niet, we horen het vanzelf wel als ze op d'r plaat gaat, ik wilde alleen vast inzetten
nou, vooruit, een klein koprolletje dan, dat kan ik zelfs nog wel (zonder naar de EHBO te hoeven, aaaaaauuuuuwwwwwwwwww)quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:25 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
....ben even naar de eerste hulp........
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt niet.Ik ben slim, ik weet wat ik wel en niet kan doen.
en handstandjes zitten er niet meer in..........
veel plezier, laat je het effe weten wie de mol nu was? heb het deze keer niet gevolgdquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
Spooky.... feestje was gezellig
![]()
![]()
...
Moet nu echt SC en COS verlaten om WIDM van vorige week te kijken.
Piet, Ceetje, MissJ wel liev blijven he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doeggies!!!!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
Spooky.... feestje was gezellig
![]()
![]()
...
Moet nu echt SC en COS verlaten om WIDM van vorige week te kijken.
Piet, Ceetje, MissJ wel liev blijven he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit na te denken of we over de randjes hebben gepiest aangezien Pietje zo'n smily plaatst........quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:45 schreef Ceetje.. het volgende:
feestje begint een beetje in te kakken spooky
ik kan het ook niet effe volgen, dus doe nog maar een borrel *hik*quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:47 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik zit na te denken of we over de randjes hebben gepiest aangezien Pietje zo'n smily plaatst........
Maar kan er niet op komen.
Dus gooi de drank er maar weer in, gaan we nog even aan de rol hier.
*hik*quote:
theoretisch niet dus?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook nie, ik woon d'r (praktisch)
nee, nèt 500 meter over de grens met gld, maar ben eigenlijk dag en nacht in het brabantse verderquote:
Das kutquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, nèt 500 meter over de grens met gld, maar ben eigenlijk dag en nacht in het brabantse verder
sja, ken er ook niks aan doen, het is nu eenmaal zo, maar het hele durrep hier voelt zich meer brabants als gelders. zo hebben wij hier ook geen omroep GLD op de tv, maar omroep brabant, dat hebben ze bij UPC hier in het dorp afgedwongen, was wel erg lachen.quote:
ja, we hebben een feestje gehad.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
was het hier gezelliger dan bij de buren
-
daar hebben we spuit 11 hoor, net als ik wil afsluitenquote:
ik heb jesje niet gezienquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daar hebben we spuit 11 hoor, net als ik wil afsluiten
en waar is jesje gebleven?
nou, ik zal er nog eentje tappen voor jequote:Op woensdag 16 maart 2011 23:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb jesje niet gezien![]()
![]()
maar zin in een biertje!
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nou, ik zal er nog eentje tappen voor je
Nee nee, dat geloven we niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb jesje niet gezien![]()
![]()
maar zin in een biertje!
gaan jullie nou met 2 tegen 1 beginnenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
zo, en nu vertellen wat je met jesje gedaan hebt, anders nomineren we je!![]()
ja mo!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
gaan jullie nou met 2 tegen 1 beginnen![]()
Jij mag blij zijn dat MissJ al weg isquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
gaan jullie nou met 2 tegen 1 beginnen![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:33 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Jij mag blij zijn dat MissJ al weg is
ja, die had een zere bek, was niet bij de dierenarts maar bij de tandarts geweest vandaag en had veul drank nodig tegen de pijn. En morgen mag ze nog een keer, vandaar dat we extra alcohol gedronken hebben hier vanavond op het feestje van spookyquote:
veul wijn kan nooit kwaad, maar met een dierenarts erbij........ vreemde combi moet ik zeggen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:36 schreef bollokus het volgende:
ikke nie weet![]()
![]()
heb alleen een lange avond gehad met veul wijn en een dierenarts voor de rest.........
vertel ik niet![]()
![]()
ach erm ding.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, die had een zere bek, was niet bij de dierenarts maar bij de tandarts geweest vandaag en had veul drank nodig tegen de pijn. En morgen mag ze nog een keer, vandaar dat we extra alcohol gedronken hebben hier vanavond op het feestje van spooky
ja, ze was zo zat, dat ze een aafke ging doen en op d'r plaat gingquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
ach erm ding.
ja ik was vanmiddag al begonnen spooky had een paar flesjes gedropt!![]()
het liefste kalfje moest eventjes ter wereld geworden geholpen door de dierenarts daarna ff socializenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
veul wijn kan nooit kwaad, maar met een dierenarts erbij........ vreemde combi moet ik zeggen.
of ben je papa geworden van een allerliefst kalfje?
merde en ik kon niet op haar letten vanaafquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, ze was zo zat, dat ze een aafke ging doen en op d'r plaat ging
dus meteen een geboortefeestje gehad!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
het liefste kalfje moest eventjes ter wereld geworden geholpen door de dierenarts daarna ff socializen
jup en het was ook een behoorlijke operatie! maar nu...... DRANKquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dus meteen een geboortefeestje gehad!
vooruit dan maar, DRINK ZEquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:43 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup en het was ook een behoorlijke operatie! maar nu...... DRANK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eeeeeeh, nog even dan, maar dan ga ik echt slapen. Heb m'n nachtrust nodig, de laatste weken is het elke dag eigenlijk veel te laat geworden (jaaa, ik weet het, ik ben een watje, maar ik heb het dan ook heul heul heul druk)quote:
ok dan, toasten we nog 1e keerquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eeeeeeh, nog even dan, maar dan ga ik echt slapen. Heb m'n nachtrust nodig, de laatste weken is het elke dag eigenlijk veel te laat geworden (jaaa, ik weet het, ik ben een watje, maar ik heb het dan ook heul heul heul druk)
we hebben vanmiddag net weer de week doorgezaagd dus we zijn al over de helft. wijntj??equote:Op woensdag 16 maart 2011 23:48 schreef Noz het volgende:
Pff waarom is t geen weekend is weer veel te gezellig hier. Met ss op de achtergrond haha
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:49 schreef Spooky4u het volgende:
Da beest is op een goeie dag geboren, ik zou hem Spooky noemen.
moet met een G....quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:49 schreef Spooky4u het volgende:
Da beest is op een goeie dag geboren, ik zou hem Spooky noemen.
Yep.. heb net de 5e ingeschonken maar nu we toch bezig zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
we hebben vanmiddag net weer de week doorgezaagd dus we zijn al over de helft. wijntj??e
m/v?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
moet met een G....
ik heb nog geen naam doorgegeven dus zeg het maar!
vrouwtjequote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:52 schreef Noz het volgende:
Pfff.. begin alcoholist te worden.. staat totaal los van Ss.. Maar al mijn visite vraagt steeds wat dat programma toch is dat op de tv op de achtergrond op staat continu hahhaha
ga het nu invoerenquote:
Nah die zijn niet weg anders was t ook niet vreemd geweest. krijg morgenochtend bezoek van een man... de man met de hamerquote:
te laat bwel gecopiedquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:55 schreef Noz het volgende:
Heb ik het ook veel te druk voor met gekakel met vriendinnen... maar ja stiekem toch maar op de hoogte zijn ;-)
over een week krijg je copie van het paspoortquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:55 schreef bollokus het volgende:
[..]
te laat bwel gecopied
Veau Race 31 Sexe: F nom:Geraldine nr:1178
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:55 schreef Noz het volgende:
Heb ik het ook veel te druk voor met gekakel met vriendinnen... maar ja stiekem toch maar op de hoogte zijn ;-)
quote:
De rosé was op zit nu aan de witte wijn meegenomen door visitequote:Op woensdag 16 maart 2011 23:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
moet ik het verhaal er ook bij zetten of zuip je het gewoon op??
ik pak nog even een lekker pastisje als slaap muts!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:59 schreef Noz het volgende:
[..]
De rosé was op zit nu aan de witte wijn meegenomen door visite
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:00 schreef Noz het volgende:
[..]
Das toch zielig voor Hans!! Niet zo met hem spotten
zaligquote:
kumt goed!quote:
truste spookyquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:09 schreef Spooky4u het volgende:
dan ga ik maar eens naar bed.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trustte
trusten spook slaap lekker!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:09 schreef Spooky4u het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trustte
oei je berichtje helemaal gemist!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:11 schreef Ceetje.. het volgende:
en ik ga er ook vandoor, welterusten en tot morgen allemaal (laif-sjooo, spannund![]()
![]()
![]()
doei![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:09 schreef Spooky4u het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trustte
je rookt je laatste peuk toch altijd hierquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:01 schreef jesje1982 het volgende:
jullie hadden me als vermist opgegeven![]()
![]()
ik ben weer boven water hoor! maar ik gaat wel lekker slapie doen.
poffer feestje van spook gemist sorry skattie![]()
tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik was ook nog niet weg...was ff bijlezen *tweede laatste peuk neemt*quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
je rookt je laatste peuk toch altijd hier
gelukkig, en weer vrienden gemaakt vandaag???quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:11 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik was ook nog niet weg...was ff bijlezen *tweede laatste peuk neemt*
k was bij mn mams! was gezellig dus ben blijven plakken...quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
gelukkig, en weer vrienden gemaakt vandaag???
quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:13 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
k was bij mn mams! was gezellig dus ben blijven plakken...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:14 schreef jesje1982 het volgende:
jij was trouwens ook vermist las ik...jij wel vrienden gemaakt?
ben trots op je!quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
dan ze gaven mij al de schuld! begonnen met 2 man mij uit te horen (heb niet gehuild
)
kvind het hier gezelligquote:
me too is een leuk clubje zo en er kunnen er nog veel meer bijquote:
absoluut! * bollokus gaat nu zijn laatste sjekkie draaien voor vanavondquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:16 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
me too is een leuk clubje zo en er kunnen er nog veel meer bij
dan blijf ik nog eventjes hangenquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
absoluut! * bollokus gaat nu zijn laatste sjekkie draaien voor vanavond
o een kleine after party, wijntje??quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:19 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
dan blijf ik nog eventjes hangen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
o een kleine after party, wijntje??
quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
eps had een deur te vroeg genomen
zo peukje is op tijd om de binnenkant van ijn ogen deftig te gaan bestuderenquote:
ik niet meer ssssssssstquote:
mwah ging wel, beetje kortquote:
hij was niet met mijquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:22 schreef MissJ.24 het volgende:
Goedemorgen, bijgelezen, dat kalf moet natuurlijk gewoon Geraldine heten.
En geloof voor de rest niet dat je niet met Jesje was.
En ik deed geen Aafke, ik deed alsof.
En ja heb kiespijn en mag vanmiddag weer.
Nu maar naar de baas, voor die me komt halen.
Tot vanavond.
![]()
Goedemorgenquote:
yep, ik weet dat je maar alsof deed, maar wilde bollokus even laten voelen dat ie toch wel weer wat gemist had.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:22 schreef MissJ.24 het volgende:
Goedemorgen, bijgelezen, dat kalf moet natuurlijk gewoon Geraldine heten.
En geloof voor de rest niet dat je niet met Jesje was.
En ik deed geen Aafke, ik deed alsof.
En ja heb kiespijn en mag vanmiddag weer.
Nu maar naar de baas, voor die me komt halen.
Tot vanavond.
![]()
quote:
heeeeej jesjequote:Op donderdag 17 maart 2011 09:06 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
k ben al een poosje wakker
ceetje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik doe mee.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:17 schreef jesje1982 het volgende:
ik ga me even douchen aankleden enzo tot strakkies
ja hoor, alles goed. Gedouched heb ik al, nu effe aan het poetsen in tha house en af en toe effe op fok kijkenquote:
same here net afgewassen...beeetje aan het rommelen zo ff met mannetje mee naar de dokterquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja hoor, alles goed. Gedouched heb ik al, nu effe aan het poetsen in tha house en af en toe effe op fok kijken
lekker meedoet met bakkie en neem er een peuk bijquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:06 schreef Ceetje.. het volgende:
vaatwasser al leeg en weer vol, pleetjes gesopt, slaapkamers gepoetst zometeen nog even stofzuigen en de badkamer een beurtje, nu eerst effe een bakkie koffie (pauze)
*ook peukie paktquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:06 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
lekker meedoet met bakkie en neem er een peuk bij
heb je het geluid zo hard staan dan ????quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:31 schreef Ceetje.. het volgende:
hahaha, ik heb m'n buuf ook verslaafd gemaakt aan SST
neeee, ze vroeg zich vorige week af wat ik toch steeds aan had staan op TV, toen is ze thuis gaan zoeken, vond UPC kanaal 14 (24/7 SST) en kijkt sindsdien ook hele dagen (nachten). Vroeg me vanochtend: ik kijk het wel heel de dag nu, is dat stom?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
heb je het geluid zo hard staan dan ????
goedenmorgen trouwens!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
neeee, ze vroeg zich vorige week af wat ik toch steeds aan had staan op TV, toen is ze thuis gaan zoeken, vond UPC kanaal 14 (24/7 SST) en kijkt sindsdien ook hele dagen (nachten). Vroeg me vanochtend: ik kijk het wel heel de dag nu, is dat stom?![]()
Goeiemorgen overigens![]()
![]()
laterzzzzquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:19 schreef bollokus het volgende:
zo ga maar eens een beetje uitmesten, kachel schoonmaken en koken! tot straks![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
neeee, ze vroeg zich vorige week af wat ik toch steeds aan had staan op TV, toen is ze thuis gaan zoeken, vond UPC kanaal 14 (24/7 SST) en kijkt sindsdien ook hele dagen (nachten). Vroeg me vanochtend: ik kijk het wel heel de dag nu, is dat stom?![]()
Goeiemorgen overigens![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
halloooooooooooo,![]()
![]()
![]()
badkamer bijna klaarrrrrrr
![]()
te goed, ben er moe van, effe uitpuffen met een peukquote:
ook peukie neemtquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
te goed, ben er moe van, effe uitpuffen met een peuk
*peukie opsteekt en glas icetea pakt
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:58 schreef bollokus het volgende:
* bollokus schuift aan en draat ook een javaanse!
vertellllllllquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:59 schreef jesje1982 het volgende:
gezellig, ik heb het doktersbezoek meteen gecombineerd met boodschappen, en ik heb ook me goede daad voor vandaag al verricht
genoeg sig gehaald??quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:59 schreef jesje1982 het volgende:
gezellig, ik heb het doktersbezoek meteen gecombineerd met boodschappen, en ik heb ook me goede daad voor vandaag al verricht
T was zo zielig, liep een ouder mannetje te zoeken naar zn auto was die gewoon kwijtquote:
yep ken weer 2 dagen rokenquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:00 schreef bollokus het volgende:
[..]
genoeg sig gehaald??
ik heb de boel weer schoongemaakten het stoiofpotje weer op de kachel gezet!
* jesje1982 vind het goed van ceetjequote:Op donderdag 17 maart 2011 12:00 schreef Ceetje.. het volgende:
vroeg me al de hele tijd af hoe jullie die tekst rood krijgen
* Ceetje..HEEFT HET GEVONDUH
oh, da's idd wel zielig, je hebt un heule goeie daad verricht. Ik ga zo ook even een goeie daad verrichten. Kids komen zo uit school om te eten, dus ik ga knakworsten in de pan gooienquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:01 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
T was zo zielig, liep een ouder mannetje te zoeken naar zn auto was die gewoon kwijt![]()
wij overal met hem gezocht uiteindelijk maar gevraagd of ik iemand kon bellen voor hem.
kreeg zn dochter aan de lijn. Die is hem komen halen, en net werd ik gebeld dat de auto ook weer terecht is...(stond twee straten verder)
ow ja t is al weer zo laat. ik kook een lekker eitje voor bij het brood doen we meestal op donderdagquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, da's idd wel zielig, je hebt un heule goeie daad verricht. Ik ga zo ook even een goeie daad verrichten. Kids komen zo uit school om te eten, dus ik ga knakworsten in de pan gooien
ben me mentaal aan het voorbereiden op de fisio... doek altijd op donderdagquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:03 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ow ja t is al weer zo laat. ik kook een lekker eitje voor bij het brood doen we meestal op donderdag
en zo hebben we allemaal ons ritueelquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben me mentaal aan het voorbereiden op de fisio... doek altijd op donderdag
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:05 schreef Ceetje.. het volgende:
sinds SST eet ik teveel ei, als ik ze daar 's ochtends aan het bakken zie slaan, krijg ik spontaan trek (ook als ze 's avonds laat aan het eten slaan). Foei
nou, die cholesterol kan me gestolen worden, van teveel ei krijg ik pukkels (à la aafke) BAHquote:
hij komt hiernaartoe, dus terwijl hij bezig is kan ik rustig verder kijken en kan ik het vertalen voor hemquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:05 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
en zo hebben we allemaal ons ritueelhoelaat moet je naar de fisio?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nou, die cholesterol kan me gestolen worden, van teveel ei krijg ik pukkels (à la aafke) BAH
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:08 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
je knijpt ze toch niet uit he zoals aafke
meer kippen erbij nemen dus!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij komt hiernaartoe, dus terwijl hij bezig is kan ik rustig verder kijken en kan ik het vertalen voor hem
en met die eitjes is hier het zelfde. de kippen kunnen het niet bijhouden
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij komt hiernaartoe, dus terwijl hij bezig is kan ik rustig verder kijken en kan ik het vertalen voor hem
en met die eitjes is hier het zelfde. de kippen kunnen het niet bijhouden
tot straks danquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:08 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga effies voor een klein uurtje de laptop verstoppen, anders wil er zometeen weer zo'n kind een spelletje op doen, doen ze maar op hun eigen compjoetert
tot strakkies!quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:08 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga effies voor een klein uurtje de laptop verstoppen, anders wil er zometeen weer zo'n kind een spelletje op doen, doen ze maar op hun eigen compjoetert
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:10 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
tot straks dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gaat ook ff eten met mn meissie s6 met de fysio bol
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:55 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, ik kan weer, dametjes weer naar school, en ikke effe streams kijken en fok tussen de schoonmaakpartijen door
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:10 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
tot straks dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gaat ook ff eten met mn meissie s6 met de fysio bol
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:05 schreef bollokus het volgende:
zo de boel is weer uit elkaar getrokken!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goeiemiddag Ceetjequote:Op donderdag 17 maart 2011 13:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en hallo Mark, zoals altijd ook weer van de partij![]()
![]()
thanks, zo maar even een nieuwe gaan kopen. Nog een keer geprobeerd, maar er komt rook uit en stinkt naar een binnenbrandje.......quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:14 schreef markvanrinsum het volgende:
hier heb jee een nieuwe Ceetje
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
thanks, zo maar even een nieuwe gaan kopen. Nog een keer geprobeerd, maar er komt rook uit en stinkt naar een binnenbrandje.......
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
thanks, zo maar even een nieuwe gaan kopen. Nog een keer geprobeerd, maar er komt rook uit en stinkt naar een binnenbrandje.......
hoihoi.quote:
wat een drama!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoihoi.![]()
![]()
![]()
zojuist effe mijn menneke gebeld over de stofzuiger-crisis. Hij brengt straks meteen een nieuwe mee (eerst maar effe gevraagd of hij dacht dat ie het nog zou kunnen repareren, hij is nogal handig uitgevallen). Dus nu moet ik noodgedwongen Fok!ken en streamen. Erg hoor![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |