laterzzzzquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:19 schreef bollokus het volgende:
zo ga maar eens een beetje uitmesten, kachel schoonmaken en koken! tot straks![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
neeee, ze vroeg zich vorige week af wat ik toch steeds aan had staan op TV, toen is ze thuis gaan zoeken, vond UPC kanaal 14 (24/7 SST) en kijkt sindsdien ook hele dagen (nachten). Vroeg me vanochtend: ik kijk het wel heel de dag nu, is dat stom?![]()
Goeiemorgen overigens![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
halloooooooooooo,![]()
![]()
![]()
badkamer bijna klaarrrrrrr
![]()
te goed, ben er moe van, effe uitpuffen met een peukquote:
ook peukie neemtquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
te goed, ben er moe van, effe uitpuffen met een peuk
*peukie opsteekt en glas icetea pakt
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:58 schreef bollokus het volgende:
* bollokus schuift aan en draat ook een javaanse!
vertellllllllquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:59 schreef jesje1982 het volgende:
gezellig, ik heb het doktersbezoek meteen gecombineerd met boodschappen, en ik heb ook me goede daad voor vandaag al verricht
genoeg sig gehaald??quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:59 schreef jesje1982 het volgende:
gezellig, ik heb het doktersbezoek meteen gecombineerd met boodschappen, en ik heb ook me goede daad voor vandaag al verricht
T was zo zielig, liep een ouder mannetje te zoeken naar zn auto was die gewoon kwijtquote:
yep ken weer 2 dagen rokenquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:00 schreef bollokus het volgende:
[..]
genoeg sig gehaald??
ik heb de boel weer schoongemaakten het stoiofpotje weer op de kachel gezet!
* jesje1982 vind het goed van ceetjequote:Op donderdag 17 maart 2011 12:00 schreef Ceetje.. het volgende:
vroeg me al de hele tijd af hoe jullie die tekst rood krijgen
* Ceetje..HEEFT HET GEVONDUH
oh, da's idd wel zielig, je hebt un heule goeie daad verricht. Ik ga zo ook even een goeie daad verrichten. Kids komen zo uit school om te eten, dus ik ga knakworsten in de pan gooienquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:01 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
T was zo zielig, liep een ouder mannetje te zoeken naar zn auto was die gewoon kwijt![]()
wij overal met hem gezocht uiteindelijk maar gevraagd of ik iemand kon bellen voor hem.
kreeg zn dochter aan de lijn. Die is hem komen halen, en net werd ik gebeld dat de auto ook weer terecht is...(stond twee straten verder)
ow ja t is al weer zo laat. ik kook een lekker eitje voor bij het brood doen we meestal op donderdagquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, da's idd wel zielig, je hebt un heule goeie daad verricht. Ik ga zo ook even een goeie daad verrichten. Kids komen zo uit school om te eten, dus ik ga knakworsten in de pan gooien
ben me mentaal aan het voorbereiden op de fisio... doek altijd op donderdagquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:03 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ow ja t is al weer zo laat. ik kook een lekker eitje voor bij het brood doen we meestal op donderdag
en zo hebben we allemaal ons ritueelquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben me mentaal aan het voorbereiden op de fisio... doek altijd op donderdag
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:05 schreef Ceetje.. het volgende:
sinds SST eet ik teveel ei, als ik ze daar 's ochtends aan het bakken zie slaan, krijg ik spontaan trek (ook als ze 's avonds laat aan het eten slaan). Foei
nou, die cholesterol kan me gestolen worden, van teveel ei krijg ik pukkels (à la aafke) BAHquote:
hij komt hiernaartoe, dus terwijl hij bezig is kan ik rustig verder kijken en kan ik het vertalen voor hemquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:05 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
en zo hebben we allemaal ons ritueelhoelaat moet je naar de fisio?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nou, die cholesterol kan me gestolen worden, van teveel ei krijg ik pukkels (à la aafke) BAH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |