mwah ging wel, beetje kortquote:
hij was niet met mijquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:22 schreef MissJ.24 het volgende:
Goedemorgen, bijgelezen, dat kalf moet natuurlijk gewoon Geraldine heten.
En geloof voor de rest niet dat je niet met Jesje was.
En ik deed geen Aafke, ik deed alsof.
En ja heb kiespijn en mag vanmiddag weer.
Nu maar naar de baas, voor die me komt halen.
Tot vanavond.
![]()
Goedemorgenquote:
yep, ik weet dat je maar alsof deed, maar wilde bollokus even laten voelen dat ie toch wel weer wat gemist had.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:22 schreef MissJ.24 het volgende:
Goedemorgen, bijgelezen, dat kalf moet natuurlijk gewoon Geraldine heten.
En geloof voor de rest niet dat je niet met Jesje was.
En ik deed geen Aafke, ik deed alsof.
En ja heb kiespijn en mag vanmiddag weer.
Nu maar naar de baas, voor die me komt halen.
Tot vanavond.
![]()
quote:
heeeeej jesjequote:Op donderdag 17 maart 2011 09:06 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
k ben al een poosje wakker
ceetje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik doe mee.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:17 schreef jesje1982 het volgende:
ik ga me even douchen aankleden enzo tot strakkies
ja hoor, alles goed. Gedouched heb ik al, nu effe aan het poetsen in tha house en af en toe effe op fok kijkenquote:
same here net afgewassen...beeetje aan het rommelen zo ff met mannetje mee naar de dokterquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja hoor, alles goed. Gedouched heb ik al, nu effe aan het poetsen in tha house en af en toe effe op fok kijken
lekker meedoet met bakkie en neem er een peuk bijquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:06 schreef Ceetje.. het volgende:
vaatwasser al leeg en weer vol, pleetjes gesopt, slaapkamers gepoetst zometeen nog even stofzuigen en de badkamer een beurtje, nu eerst effe een bakkie koffie (pauze)
*ook peukie paktquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:06 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
lekker meedoet met bakkie en neem er een peuk bij
heb je het geluid zo hard staan dan ????quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:31 schreef Ceetje.. het volgende:
hahaha, ik heb m'n buuf ook verslaafd gemaakt aan SST
neeee, ze vroeg zich vorige week af wat ik toch steeds aan had staan op TV, toen is ze thuis gaan zoeken, vond UPC kanaal 14 (24/7 SST) en kijkt sindsdien ook hele dagen (nachten). Vroeg me vanochtend: ik kijk het wel heel de dag nu, is dat stom?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
heb je het geluid zo hard staan dan ????
goedenmorgen trouwens!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
neeee, ze vroeg zich vorige week af wat ik toch steeds aan had staan op TV, toen is ze thuis gaan zoeken, vond UPC kanaal 14 (24/7 SST) en kijkt sindsdien ook hele dagen (nachten). Vroeg me vanochtend: ik kijk het wel heel de dag nu, is dat stom?![]()
Goeiemorgen overigens![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |