*hik*quote:
theoretisch niet dus?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook nie, ik woon d'r (praktisch)
nee, nèt 500 meter over de grens met gld, maar ben eigenlijk dag en nacht in het brabantse verderquote:
Das kutquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, nèt 500 meter over de grens met gld, maar ben eigenlijk dag en nacht in het brabantse verder
sja, ken er ook niks aan doen, het is nu eenmaal zo, maar het hele durrep hier voelt zich meer brabants als gelders. zo hebben wij hier ook geen omroep GLD op de tv, maar omroep brabant, dat hebben ze bij UPC hier in het dorp afgedwongen, was wel erg lachen.quote:
ja, we hebben een feestje gehad.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
was het hier gezelliger dan bij de buren
-
daar hebben we spuit 11 hoor, net als ik wil afsluitenquote:
ik heb jesje niet gezienquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daar hebben we spuit 11 hoor, net als ik wil afsluiten
en waar is jesje gebleven?
nou, ik zal er nog eentje tappen voor jequote:Op woensdag 16 maart 2011 23:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb jesje niet gezien![]()
![]()
maar zin in een biertje!
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nou, ik zal er nog eentje tappen voor je
Nee nee, dat geloven we niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb jesje niet gezien![]()
![]()
maar zin in een biertje!
gaan jullie nou met 2 tegen 1 beginnenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
zo, en nu vertellen wat je met jesje gedaan hebt, anders nomineren we je!![]()
ja mo!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
gaan jullie nou met 2 tegen 1 beginnen![]()
Jij mag blij zijn dat MissJ al weg isquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
gaan jullie nou met 2 tegen 1 beginnen![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:33 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Jij mag blij zijn dat MissJ al weg is
ja, die had een zere bek, was niet bij de dierenarts maar bij de tandarts geweest vandaag en had veul drank nodig tegen de pijn. En morgen mag ze nog een keer, vandaar dat we extra alcohol gedronken hebben hier vanavond op het feestje van spookyquote:
veul wijn kan nooit kwaad, maar met een dierenarts erbij........ vreemde combi moet ik zeggen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:36 schreef bollokus het volgende:
ikke nie weet![]()
![]()
heb alleen een lange avond gehad met veul wijn en een dierenarts voor de rest.........
vertel ik niet![]()
![]()
ach erm ding.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, die had een zere bek, was niet bij de dierenarts maar bij de tandarts geweest vandaag en had veul drank nodig tegen de pijn. En morgen mag ze nog een keer, vandaar dat we extra alcohol gedronken hebben hier vanavond op het feestje van spooky
ja, ze was zo zat, dat ze een aafke ging doen en op d'r plaat gingquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
ach erm ding.
ja ik was vanmiddag al begonnen spooky had een paar flesjes gedropt!![]()
het liefste kalfje moest eventjes ter wereld geworden geholpen door de dierenarts daarna ff socializenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
veul wijn kan nooit kwaad, maar met een dierenarts erbij........ vreemde combi moet ik zeggen.
of ben je papa geworden van een allerliefst kalfje?
merde en ik kon niet op haar letten vanaafquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, ze was zo zat, dat ze een aafke ging doen en op d'r plaat ging
dus meteen een geboortefeestje gehad!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
het liefste kalfje moest eventjes ter wereld geworden geholpen door de dierenarts daarna ff socializen
jup en het was ook een behoorlijke operatie! maar nu...... DRANKquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dus meteen een geboortefeestje gehad!
vooruit dan maar, DRINK ZEquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:43 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup en het was ook een behoorlijke operatie! maar nu...... DRANK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eeeeeeh, nog even dan, maar dan ga ik echt slapen. Heb m'n nachtrust nodig, de laatste weken is het elke dag eigenlijk veel te laat geworden (jaaa, ik weet het, ik ben een watje, maar ik heb het dan ook heul heul heul druk)quote:
ok dan, toasten we nog 1e keerquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eeeeeeh, nog even dan, maar dan ga ik echt slapen. Heb m'n nachtrust nodig, de laatste weken is het elke dag eigenlijk veel te laat geworden (jaaa, ik weet het, ik ben een watje, maar ik heb het dan ook heul heul heul druk)
we hebben vanmiddag net weer de week doorgezaagd dus we zijn al over de helft. wijntj??equote:Op woensdag 16 maart 2011 23:48 schreef Noz het volgende:
Pff waarom is t geen weekend is weer veel te gezellig hier. Met ss op de achtergrond haha
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:49 schreef Spooky4u het volgende:
Da beest is op een goeie dag geboren, ik zou hem Spooky noemen.
moet met een G....quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:49 schreef Spooky4u het volgende:
Da beest is op een goeie dag geboren, ik zou hem Spooky noemen.
Yep.. heb net de 5e ingeschonken maar nu we toch bezig zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
we hebben vanmiddag net weer de week doorgezaagd dus we zijn al over de helft. wijntj??e
m/v?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
moet met een G....
ik heb nog geen naam doorgegeven dus zeg het maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |