vrouwtjequote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:52 schreef Noz het volgende:
Pfff.. begin alcoholist te worden.. staat totaal los van Ss.. Maar al mijn visite vraagt steeds wat dat programma toch is dat op de tv op de achtergrond op staat continu hahhaha
ga het nu invoerenquote:
Nah die zijn niet weg anders was t ook niet vreemd geweest. krijg morgenochtend bezoek van een man... de man met de hamerquote:
te laat bwel gecopiedquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:55 schreef Noz het volgende:
Heb ik het ook veel te druk voor met gekakel met vriendinnen... maar ja stiekem toch maar op de hoogte zijn ;-)
over een week krijg je copie van het paspoortquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:55 schreef bollokus het volgende:
[..]
te laat bwel gecopied
Veau Race 31 Sexe: F nom:Geraldine nr:1178
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:55 schreef Noz het volgende:
Heb ik het ook veel te druk voor met gekakel met vriendinnen... maar ja stiekem toch maar op de hoogte zijn ;-)
quote:
De rosé was op zit nu aan de witte wijn meegenomen door visitequote:Op woensdag 16 maart 2011 23:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
moet ik het verhaal er ook bij zetten of zuip je het gewoon op??
ik pak nog even een lekker pastisje als slaap muts!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:59 schreef Noz het volgende:
[..]
De rosé was op zit nu aan de witte wijn meegenomen door visite
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:00 schreef Noz het volgende:
[..]
Das toch zielig voor Hans!! Niet zo met hem spotten
zaligquote:
kumt goed!quote:
truste spookyquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:09 schreef Spooky4u het volgende:
dan ga ik maar eens naar bed.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trustte
trusten spook slaap lekker!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:09 schreef Spooky4u het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trustte
oei je berichtje helemaal gemist!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:11 schreef Ceetje.. het volgende:
en ik ga er ook vandoor, welterusten en tot morgen allemaal (laif-sjooo, spannund![]()
![]()
![]()
doei![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:09 schreef Spooky4u het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trustte
je rookt je laatste peuk toch altijd hierquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:01 schreef jesje1982 het volgende:
jullie hadden me als vermist opgegeven![]()
![]()
ik ben weer boven water hoor! maar ik gaat wel lekker slapie doen.
poffer feestje van spook gemist sorry skattie![]()
tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik was ook nog niet weg...was ff bijlezen *tweede laatste peuk neemt*quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
je rookt je laatste peuk toch altijd hier
gelukkig, en weer vrienden gemaakt vandaag???quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:11 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik was ook nog niet weg...was ff bijlezen *tweede laatste peuk neemt*
k was bij mn mams! was gezellig dus ben blijven plakken...quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
gelukkig, en weer vrienden gemaakt vandaag???
quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:13 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
k was bij mn mams! was gezellig dus ben blijven plakken...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:14 schreef jesje1982 het volgende:
jij was trouwens ook vermist las ik...jij wel vrienden gemaakt?
ben trots op je!quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
dan ze gaven mij al de schuld! begonnen met 2 man mij uit te horen (heb niet gehuild
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |