dan maar 6e wiel, ook goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:43 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Owwh, maar jij hoeft heen 5e wiel te spelen hoor
4 dan maarquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:48 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Mensen gezocht voor wiel 3 4 en 5
wiel 3 of 5? Je kunt nu nog kiezenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:52 schreef pietpaniek het volgende:
Spook van harte met je 31e levensjaar
Een zolder aan het isoleren dan denk ik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:55 schreef flugeltje het volgende:
Zeg waar is Bommert eigenlijk? Heeft ie straf gekregen van z'n vrouw en mag ie nu niet pjoeteren?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:03 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Een zolder aan het isoleren dan denk ik.
En als je geen zolder hebt?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:04 schreef pietpaniek het volgende:
Zolder isolatie is erg goed tegen een hoge gasrekening
En grond pachten bij de MacDonalds, die hebben Accesspointsquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:06 schreef pietpaniek het volgende:
Dan je dak isolerenEn als je geen dak hebt....... Karton heeft al best een goede isolatiewaarde, de piepschuim in die doos terugstoppen helpt beter
Je mag wel jarig zijn Spook,maar mijn joggingbroek blijft aan hoor.......quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:40 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ach, als zij plezier willen hebben.
Vanavond iets te doen MissJ?
hey, je bent wel wiel 2 hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:09 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Je mag wel jarig zijn Spook,maar mijn joggingbroek blijft aan hoor.......
dat is toch geen kleding voor een feestjequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:09 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Je mag wel jarig zijn Spook,maar mijn joggingbroek blijft aan hoor.......
*trekt snel strak zwart Aafke-jurkje aan.........schoenen van Soof eronder en geen slipje....*quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:10 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
dat is toch geen kleding voor een feestje
Oei, en dan de fles sterke drank aan je mond zetten, Spooky op de bank verleiden, waarop hij bier je jurkje in giet?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:11 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
*trekt snel strak zwart Aafke-jurkje aan.........schoenen van Soof eronder en geen slipje....*
Zo beter?
Nou ik zat aan handstands te denken, doet aafke toch ook als ze dronken is?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, en dan de fles sterke drank aan je mond zetten, Spooky op de bank verleiden, waarop hij bier je jurkje in giet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |