Geen idee.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:26 schreef Ermanon het volgende:
[..]
En hoe wil die knakker in de VS dat zo weten?
Zou Google maps daar ook streetviews maken?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Natuur daar is in goede staat. Natuurlijk hebben dieren en in mindere mate planten daar last van straling. Maar de mens blijft weg, dat scheelt 't meest.
Er groeien zelfs schimmels in de reactorquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:30 schreef again1928 het volgende:
Tjernobyl heeft wel hele mooie natuur ervoor terug gekregen lees ik nu.
Schijnt ook te zijn dat de levenscyclus van een dier mee kan zitten etc en het is een nogal groot gebied. Mensen willen er pas zitten als ze er kunnen blijven leven. En dieren hoeven er niet zo lang te leven. Genoeg om voort te planten, dat is het enige waar de natuur iets om geeft.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Natuur daar is in goede staat. Natuurlijk hebben dieren en in mindere mate planten daar last van straling. Maar de mens blijft weg, dat scheelt 't meest.
Het enige wat dit zegt is dat de aarde beter af is zonder de mens. Maar dat is weinig nieuws, wat dat betreft klopt de Agent Smith stelling "humans are a plague" wel...quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:30 schreef again1928 het volgende:
Tjernobyl heeft wel hele mooie natuur ervoor terug gekregen lees ik nu.
Mooiste opmerking van de dag. Ik zal ze even bellen, of ze de on/off switch kunnen vinden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Kunnen ze die centrale niet gewoon uitzetten? Dan koelt het vanzelf af lijkt mij. (Is immer ooit ook aangezet)
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Kunnen ze die centrale niet gewoon uitzetten? Dan koelt het vanzelf af lijkt mij. (Is immer ooit ook aangezet)
De centrale staat al uit sinds de beving...quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ja natuurlijk kan dat, maar dat hebben ze kennelijk vergeten...quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Was laatst een mooie docu over. Bij de VPRO geloof ik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Lees ik vaker op Fok!... En daarna reacties dat het niet zo is...
Dus ik ben nog niet overtuigd...
Door die tsunami is de aan/uit knop kapot.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
verrek, dat nog niemand daar aan gedacht heeft, bel Japanquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Daarom maakte ik hem ook.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:47 schreef Silven het volgende:
[..]
Mooiste opmerking van de dag.Ik zal ze even bellen, of ze de on/off switch kunnen vinden.
Godverdomme, ik ben weer klaarwakker nu. Bedanktquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verrek, dat nog niemand daar aan gedacht heeft, bel Japan
Als je het serieus meende was het nog mooier geweest.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Daarom maakte ik hem ook.
Yep, weet alleen niet meer welke Naked Gun.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Was dat ding ook niet in de film the naked gun 2 1/2 ? ofzo?
Dat is de oplossing natuurlijk ; gewoon de stekker uit het stopcontact trekken !quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Joah, daar trappen we niet in hoor!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Daarom maakte ik hem ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |