"Everything I see reminds me of her"quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Was dat ding ook niet in de film the naked gun 2 1/2 ? ofzo?

Dat is de juiste webcam.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:14 schreef MaGNeT het volgende:
Deze beter?
http://www.tepco.co.jp/nu/f1-np/camera/index-j.html
Lijkt niet zo vaak bijgewerkt te worden...

Een vreedzaam beeld..quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:14 schreef MaGNeT het volgende:
Deze beter?
http://www.tepco.co.jp/nu/f1-np/camera/index-j.html
Lijkt niet zo vaak bijgewerkt te worden...

Doettie 't of doettie 't niet ?quote:TOKIO - De pogingen om de geplaagde kerncentrale Fukushima I te stabiliseren, concentreren zich op het herstellen van de energievoorziening. Dat moet de koelingssystemen van de centrale weer op gang brengen. Dat meldde exploitant Tepco donderdag (lokale tijd).
© ANP
Medewerkers zijn inmiddels druk bezig een nieuwe elektriciteitsleiding aan te leggen en beschadigde onderdelen van de elektrische systemen te repareren

En hoe wil die knakker in de VS dat zo weten?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:26 schreef aerdt het volgende:
Niet echt goed nieuws volgens mij...
Japan Reactor Loses Cooling Water for Spent Fuel, Jaczko Says
http://www.businessweek.c(...)uel-jaczko-says.html
We believe that the secondary containment has been destroyed and there is no water in the spent-fuel pool, he said today at a hearing of a House Energy and Commerce Committee panel in Washington. We believe that radiation levels are extremely high, which could possibly impact the ability to take corrective measures.

Geloven doe je maar in de kerk, daarbuiten moet je 't zeker weten !quote:We believe

ja dat is waar,maar het is nu heeeeeeel stil.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:27 schreef DemonRage het volgende:
Het kloteuurtje van de dag is weer aangebroken. De afgelopen dagen was het ook al raak in dit uur.

Lees ik vaker op Fok!... En daarna reacties dat het niet zo is...quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:30 schreef again1928 het volgende:
Tjernobyl heeft wel hele mooie natuur ervoor terug gekregen lees ik nu.

Japan wordt nu wakker. Het wordt tijd voor wat info van officiele zijde, is wel erg stil nu....quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:28 schreef krullendoos het volgende:
[..]
ja dat is waar,maar het is nu heeeeeeel stil.

Ik heb het op wikipedia gelezen in ieder geval.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Lees ik vaker op Fok!... En daarna reacties dat het niet zo is...
Dus ik ben nog niet overtuigd...

Natuur daar is in goede staat. Natuurlijk hebben dieren en in mindere mate planten daar last van straling. Maar de mens blijft weg, dat scheelt 't meest.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Lees ik vaker op Fok!... En daarna reacties dat het niet zo is...
Dus ik ben nog niet overtuigd...

De natuur kan er zn gang gaan, zonder gestoord te worden door De Mens.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:32 schreef again1928 het volgende:
[..]
Ik heb het op wikipedia gelezen in ieder geval.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |