Dodewaard is ook een doos.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:59 schreef RemcoDelft het volgende:
Waarom zijn die reactorgebouwen eigenlijk vierkant? Hier zijn ze altijd mooi rond, wat me optimaal lijkt qua benodigd materiaal, maar ook qua drukbestendigheid.
Klopt ja, eleusis houdt het erg goed bijquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:12 schreef Bigs het volgende:
Ik moet het toch even zeggen: Ik vind de live updatende topics functie van Fok! nu wel heel erg relaxed.
ach, regelmatig loopt de browser vast als je een video aan het kijken bent, update niet (terwijl er wel updates zijn) en update als er geen updates zijn...quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:12 schreef Bigs het volgende:
Ik moet het toch even zeggen: Ik vind de live updatende topics functie van Fok! nu wel heel erg relaxed.
ik ben zeker iemand die gaat klagen als er ook maar iets niet werkt, en van die auto-update heb ik nog welgeteld 0x last gehadquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, regelmatig loopt de browser vast als je een video aan het kijken bent, update niet (terwijl er wel updates zijn) en update als er geen updates zijn...
wat mij betreft laten ze het achterwege als het maar voor een deel werkt..
Dan zou ik toch maar eens naar een andere browser gaan kijken want hier werkt het primaquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, regelmatig loopt de browser vast als je een video aan het kijken bent, update niet (terwijl er wel updates zijn) en update als er geen updates zijn...
Inderdaad. Ik heb dit topic aanstaan, en die blog van het nrc. Op werk alleen die nrc, omdat fok te snel gaat met updates.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:12 schreef Bigs het volgende:
maar je moet niet op appeltje + R klikken dan ben je fucked.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:12 schreef Bigs het volgende:
met ff heb ik hetzelfde probleem.. maarja ik heb er maar mee leren leven.. ik heb fok inmiddels echt niet hoog meer in favorieten lijstje staan..quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:15 schreef StM het volgende:
[..]
Dan zou ik toch maar eens naar een andere browser gaan kijken want hier werkt het prima
Dat ligt toch echt aan je browser. 't gaat hier heel aardig.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:Een speciale politiewagen is zojuist gearriveerd bij de Fukushima Daiichi kerncentrale. TEPCO hoopt met het waterkannon op de wagen het waterniveau in het brandstofbassin van reactor 4 van Fukushima Daiichi weer op niveau te brengen, meldt de BBC. De kracht van de straal is hopelijk sterk genoeg voor technici om van veilige afstand te kunnen werken.
Het is gewoon van noodgreep naar noodgreep. Maar je moet wat.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:23 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]. Klinkt dit nu zo amateuristsch of ligt het aan mij.
klinkt eerder als:quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:23 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik krijg erg de indruk dat de control room compleet in puin ligt, was misschien wel flooded met die tsunami. Dat niets meer te regelen valt en alles ter plekke gedaan moet worden, handmatig.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:23 schreef Revolution-NL het volgende:
Levert te weinig vermogen denk ik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:43 schreef LXIV het volgende:
Nu het bericht dat de noodstroomvoorziening weer op gang is en dat er water gepompt kan worden.
Goed nieuws dus.
Wat ik niet begrijp is dat er niet simpel een aggregaat onder een heli kan worden gehangen, desnoods ook nog een pomp, die dan vervolgens worden aangezet. Dat zoiets niet binnen 2 uur geregeld is snap ik. Maar binnen 5 dagen toch wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |