Geen idee.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:26 schreef Ermanon het volgende:
[..]
En hoe wil die knakker in de VS dat zo weten?

Zou Google maps daar ook streetviews maken?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Natuur daar is in goede staat. Natuurlijk hebben dieren en in mindere mate planten daar last van straling. Maar de mens blijft weg, dat scheelt 't meest.

Er groeien zelfs schimmels in de reactorquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:30 schreef again1928 het volgende:
Tjernobyl heeft wel hele mooie natuur ervoor terug gekregen lees ik nu.

Schijnt ook te zijn dat de levenscyclus van een dier mee kan zitten etc en het is een nogal groot gebied. Mensen willen er pas zitten als ze er kunnen blijven leven. En dieren hoeven er niet zo lang te leven. Genoeg om voort te planten, dat is het enige waar de natuur iets om geeft.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Natuur daar is in goede staat. Natuurlijk hebben dieren en in mindere mate planten daar last van straling. Maar de mens blijft weg, dat scheelt 't meest.

Het enige wat dit zegt is dat de aarde beter af is zonder de mens. Maar dat is weinig nieuws, wat dat betreft klopt de Agent Smith stelling "humans are a plague" wel...quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:30 schreef again1928 het volgende:
Tjernobyl heeft wel hele mooie natuur ervoor terug gekregen lees ik nu.

Mooiste opmerking van de dag. Ik zal ze even bellen, of ze de on/off switch kunnen vinden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Kunnen ze die centrale niet gewoon uitzetten? Dan koelt het vanzelf af lijkt mij. (Is immer ooit ook aangezet)

quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Kunnen ze die centrale niet gewoon uitzetten? Dan koelt het vanzelf af lijkt mij. (Is immer ooit ook aangezet)

De centrale staat al uit sinds de beving...quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:

Ja natuurlijk kan dat, maar dat hebben ze kennelijk vergeten...quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:

Was laatst een mooie docu over. Bij de VPRO geloof ik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Lees ik vaker op Fok!... En daarna reacties dat het niet zo is...
Dus ik ben nog niet overtuigd...

Door die tsunami is de aan/uit knop kapot.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:

verrek, dat nog niemand daar aan gedacht heeft, bel Japanquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:

Daarom maakte ik hem ook.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:47 schreef Silven het volgende:
[..]
Mooiste opmerking van de dag.Ik zal ze even bellen, of ze de on/off switch kunnen vinden.

Godverdomme, ik ben weer klaarwakker nu. Bedanktquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verrek, dat nog niemand daar aan gedacht heeft, bel Japan

Als je het serieus meende was het nog mooier geweest.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Daarom maakte ik hem ook.

Yep, weet alleen niet meer welke Naked Gun.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Was dat ding ook niet in de film the naked gun 2 1/2 ? ofzo?

Dat is de oplossing natuurlijk ; gewoon de stekker uit het stopcontact trekken !quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:

Joah, daar trappen we niet in hoor!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Daarom maakte ik hem ook.

San Onofre Nuclear Generating Station - California, weinig Japans dusquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:49 schreef maartena het volgende:
[..]
Yep, weet alleen niet meer welke Naked Gun.

Bron: http://en.wikipedia.org/w(...)r_Generating_Stationquote:The plant's two large containment structures are briefly shown in the 1988 movie The Naked Gun when detective Frank Drebin (Leslie Nielsen) talks about how everything reminds him of his ex-girlfriend (quote: Everywhere I look something reminds me of her).

Kerncentrales Japan #17; Waar de stekker er gewoon uit moet!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:52 schreef Silven het volgende:
Mag de quote van Geflipte-Koelkast in de volgende OP?

Wel last van kanker en mutaties. Maar ach als een wild beest in zijn derde levensjaar leukemie oploopt heeft ie al 2 nestjes op de wereld gezet. Waarvan altijd wel een paar jonkies 'goed gelukt' zijn. Dieren hoeven niet oud te worden om de soort in stand te houden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:38 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Wat ik wel bizar vind, moeten die dieren geen last krijgen van die "radiation sickness"?

quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De centrale staat al uit sinds de beving...

Oh ja, we bellen ze even..... dat ze DAAR nog niet op gekomen zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:

Nog een keer:quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:56 schreef maartena het volgende:
[..]
Oh ja, we bellen ze even..... dat ze DAAR nog niet op gekomen zijn.

De bouw ervan had ook een redelijk Naked Gun gehalte:quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:52 schreef LSD.tv het volgende:
[..]
San Onofre Nuclear Generating Station - California, weinig Japans dus
[..]
Bron: http://en.wikipedia.org/w(...)r_Generating_Station
quote:The firm Bechtel was further embarrassed in 1977, when it installed a 420-ton nuclear-reactor vessel backwards at a San Onofre, Calif., power plant.

Even achterstevoren neerzetten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:59 schreef OEM het volgende:
[..]
De bouw ervan had ook een redelijk Naked Gun gehalte:
[..]

quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:59 schreef OEM het volgende:
[..]
De bouw ervan had ook een redelijk Naked Gun gehalte:
[..]

Helemaal niet goed. Die van nummer 4 zijn als eerste drooggekookt omdat ze net uit de reactor kwamen. De staven waren nog erg actief. Maar de andere reactors gaan ook (of zijn al bezig) als ze te lang geen nieuw koelwater krijgen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:26 schreef aerdt het volgende:
Niet echt goed nieuws volgens mij...
Japan Reactor Loses Cooling Water for Spent Fuel, Jaczko Says
http://www.businessweek.c(...)uel-jaczko-says.html
We believe that the secondary containment has been destroyed and there is no water in the spent-fuel pool, he said today at a hearing of a House Energy and Commerce Committee panel in Washington. We believe that radiation levels are extremely high, which could possibly impact the ability to take corrective measures.

Mail ze dit briljante idee zou ik zeggen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:

Die lag er al, een kerncentrale heeft stroom nodig voor koelen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:04 schreef remlof het volgende:
Dus ze zijn nu een stroomverbinding aan het aanleggen náár de kerncentrale?
 Normaal krijgt hij die stroom van andere centrales. Maar dat is door de aardbeving beschadigd.
 Normaal krijgt hij die stroom van andere centrales. Maar dat is door de aardbeving beschadigd.

Dan mag jij die dingen naar de raket sjouwen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:04 schreef NietTeVolgen het volgende:
Gewoon die reactoren into space schieten als het over is, bye afval.

En betalen voor de kosten van de lanceringquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dan mag jij die dingen naar de raket sjouwen.

lol dumb-ass, waarheen en weet je hoeveel dat kost? 1 foutje en je hebt de grootste nucleare ramp ooit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:04 schreef NietTeVolgen het volgende:
Gewoon die reactoren into space schieten als het over is, bye afval.

En besturen van de raket als piloot aan boord.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
En betalen voor de kosten van de lancering

Het is niet als of men daar met een paar emmers heen en weer kan gaan lopenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:07 schreef again1928 het volgende:
Ik snap sowieso niet zo goed.
Dit hele gebeuren staat een paar honderd meter van de grote oceaan.
En we hebben koelingsproblemen?

tis niet een kwestie van water erop klaar, het moet er continue, dagen lang langs gaan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:07 schreef again1928 het volgende:
Ik snap sowieso niet zo goed.
Dit hele gebeuren staat een paar honderd meter van de grote oceaan.
En we hebben koelingsproblemen?
Ja hoor..
Ik zou willen dat er nu een tsunami zou komen!
Nu weer niet he, nee als je hem een keer nodig hebt.
Nergens te bekennen..

Nou goed het ligt er wel in ieder geval..quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:08 schreef mg794613 het volgende:
[..]
tis niet een kwestie van water erop klaar, het moet er continue, dagen lang langs gaan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |