abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94199870
quote:
UTRECHT - De PVV in Provinciale Staten Utrecht is woest over een buschauffeur die Arabische muziek zou hebben gedraaid in een stadsbus in Amersfoort.

De buschauffeur van lijn drie zou maandagavond niet hebben geluisterd naar klachten van een passagier, die de muziek niet op prijs stelde. De passagier diende daarop een klacht in bij Connexxion, maar heeft er volgens de PVV geen vertrouwen in dat dit enig effect heeft. Daarom wil de partij dat Amersfoort de vervoerder dwingt om maatregelen te nemen tegen de chauffeur.

Connexxion wil inhoudelijk niet op de kwestie ingaan, maar benadrukt dat het voor chauffeurs in het algemeen niet is toegestaan om muziek in de bus te draaien. Dit meldt RTV Utrecht.
vorige week vogelpoep nu muziek vraag me af of de gemiddelde pvv stemmer wel hersenen heeft
  woensdag 16 maart 2011 @ 17:34:21 #2
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_94199954
Terechte klacht. Oprotten met die kutmuziek. Die draait hij maar lekker thuis. Helemaal nadat klanten gaan klagen hoort hij die herrie af te zetten. Die man beseft niet dat hij een dienstverlenende functie heeft. Ongeschikt, ik zeg: staande voet.
pi_94199987
Fijn dat de politiek zich met dit soort urgente zaken bezighoud...
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_94200011
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:34 schreef Omnifacer het volgende:
Terechte klacht. Oprotten met die kutmuziek. Die draait hij maar lekker thuis. Helemaal nadat klanten gaan klagen hoort hij die herrie af te zetten. Die man beseft niet dat hij een dienstverlenende functie heeft. Ongeschikt, ik zeg: staande voet.
als ie geen muziek draait dan is het ook niet goed

deze man liet mensen hun muziek smaak verbreden dat krijg ik ook bij gitaar leraar nu luister ik ook new age dankzij hem _O_
pi_94200055
Ach ja, de PVV is weer eens 'woedend'...

Overigens is Connexxion een geprivatiseerd bedrijf dus hoe de PVV denkt Connexxion te kunnen dwingen is mij een raadsel.
pi_94200057
Laat een politieke partij zich alsjeblieft bezig houden met iets nuttigs. Niet over muziek die bepaalde reizigers niet aanstaat :')
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_94200123
quote:
13s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

deze man liet mensen hun muziek smaak verbreden dat krijg ik ook bij gitaar leraar nu luister ik ook new age dankzij hem _O_
Ik weet niet in welke bussen jij zit, maar in de bussen waar ik zit wordt nooit muziek gedraaid, laat staan muziek die de buschauffeur zelf opzet. Erg terecht dat de passagier een klacht indient nadat de buschauffeur niet luistert, maar dat de politiek zich hier mee moet gaan bemoeien? :') Flikker op zeg.
pi_94200160
passagier moeten niet bemoeien met cauffer dan komen er ongelukken
pi_94200354
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:38 schreef Athlon64x het volgende:
passagier moeten niet bemoeien met cauffer dan komen er ongelukken
Buschauffeur moet geen dingen doen die indruisen tegen de regels van Connexxion, anders kan je er geheid van uitgaan dat de passagiers gaan klagen.

[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 16-03-2011 21:06:42 ]
pi_94200463
Iedere keer dat ik denk "dieper kan de PVV niet zinken" weten ze het toch nog bonter te maken. :')
pi_94200502
pvv :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_94200622
oh mijn god !!! PVV heeft geen aandacht! We mogen binnenkort alleen nog maar naar nederlandse muziek luisteren op ons werk.

Vorige week bij de garage hoorde ik een Duitse Schlager. Gisteren bij de snackbar een Franse Chanson.

Wat een gekte...
pi_94200651
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 17:43 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Buschauffeur moet geen dingen doen die indruisen tegen de regels van Connexxion, anders kan je er geheid van uitgaan dat de passagiers gaan klagen. Gebruik je verstand eens man, halve.
Genoeg chauffeurs die de radio aan hebben staan. Bovendien gaat het hier niet om een overheidsinstelling, maar om een bedrijf. De xenofoben in dit land laten zich weer eens van hun beste kant zien.
pi_94200663
Terechte klacht van de klant. Waarom de PVV er mee aan de haal gaat is me niet geheel duidelijk. Je zou verwachten dat er dringender zaken zijn waar een politieke partij zich voor zou kunnen inzetten.
pi_94200693
quote:
3s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:43 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Buschauffeur moet geen dingen doen die indruisen tegen de regels van Connexxion, anders kan je er geheid van uitgaan dat de passagiers gaan klagen.
chauffer moet op veiligheid op nummr 1 zetten en geen zeurende mensen die altijd zeuren ze kunnen ook hun mp3 speler opzetten

[ Bericht 5% gewijzigd door paddy op 16-03-2011 21:07:14 ]
pi_94200825
quote:
Kom ik ook in het nieuws als ik verplicht moet luisteren naar die graftakkenhollandsehitsshit die de buschauffeur luidkeels uit de speakers laat loeien?

Tering zeg, ga wat nuttigs doen in plaats van de publiciteit zoeken met dit soort onzin, het is allemaal tekenend voor de ikke ikke maatschappij van tegenwoordig. Acceptatie is nergens meer te vinden.
Let's pretend we scored a goal YEAH
  woensdag 16 maart 2011 @ 18:00:40 #17
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_94201109
Prioriteiten, mensen!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 16 maart 2011 @ 18:01:43 #18
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_94201140
quote:

[..]

Jawel, dan is het wel goed.

Hij hoeft helemaal niemand zijn smaak te verbreden, hij moet gewoon zorgen dat die bus van A naar B rijdt en als het even kan op tijd, en voor de rest zijn nek houden.
pi_94201220
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:01 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Hij hoeft helemaal niemand zijn smaak te verbreden, hij moet gewoon zorgen dat die bus van A naar B rijdt en als het even kan op tijd, en voor de rest zijn nek houden.
Maar is dit een reden voor de PVV om hier vragen over te stellen?
pi_94201272
Lijkt me inderdaad voleldig terecht als Connexxion daartegen maatregelen neemt... zoiets is niet toegestaan in hun bedrijfsregelement...

enkel, de politiek heeft zich helemaal niet te bemoeien met dit soort zaken., dat gaat gewoon om het dienstenaanbod van een commerciele onderneming en er is geen grond te stellen dat dat bedrijf dat niet onderling met zn klanten kan regelen...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 16 maart 2011 @ 18:05:10 #21
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_94201275
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:03 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

Maar is dit een reden voor de PVV om hier vragen over te stellen?
Kennelijk wel. Enige wat mensen hier kunnen is dan meteen in een stuip schieten omdat het de PVV is, zoals die ene halve tamme hier met zijn 'cauffer'. PVV vindt het urgent, so be it. Denk dat genoeg mensen zich eraan ergeren, getuige de klachten die binnenkwamen, dus zo raar is het niet.

Het is ook gewoon asociaal van die besturder.
pi_94201290
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:54 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Kom ik ook in het nieuws als ik verplicht moet luisteren naar die graftakkenhollandsehitsshit die de buschauffeur luidkeels uit de speakers laat loeien?

Tering zeg, ga wat nuttigs doen in plaats van de publiciteit zoeken met dit soort onzin, het is allemaal tekenend voor de ikke ikke maatschappij van tegenwoordig. Acceptatie is nergens meer te vinden.
Dit.
pi_94201409
Ah, de PVV vindt Arabische muziek stiekem ontzettend interessant. Dat verklaart een hoop. Dit lijkt me alleen niet echt de meest efficiente manier om dat kenbaar te maken. Maar goed, daar is het dan ook de PVV voor. :)

[ Bericht 33% gewijzigd door paddy op 16-03-2011 22:08:27 ]
  woensdag 16 maart 2011 @ 18:09:01 #24
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_94201448
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:54 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Dus jij vindt het normaal dat een buschauffeur zelf (!) overlast veroorzaakt in zijn bus en zich doof houdt voor klachten? Dat hoort volgens jou bij acceptatie? Indien dat zo is ben je een ruggegraatloze zat patat. Het is namelijk asociaal van die chauffeur.

Of vind je dat passagiers die de hele bus vergassen op hun rotherrie ook onder de noemer 'acceptatie' vallen?
  woensdag 16 maart 2011 @ 18:10:01 #25
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_94201486
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, de PVV vindt Arabische muziek stiekem ontzettend interessant. Dat verklaart een hoop. Dit lijkt me alleen niet echt de meest efficiente manier om dat kenbaar te maken. Maar goed, daar is het dan ook de PVV voor. :)
Niemand die zich gewoon uitspreekt over het asociale gedrag van die chauffeur, wat voor een klein leed het ook is. Want ja, PVV he...

[ Bericht 6% gewijzigd door paddy op 16-03-2011 22:09:01 ]
pi_94201495
Ach, hier roken chauffeurs in de bus, heb ik de pvv nooit over gehoord.
pi_94201526
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 18:05 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Kennelijk wel. Enige wat mensen hier kunnen is dan meteen in een stuip schieten omdat het de PVV is, zoals die ene halve tamme hier met zijn 'cauffer'. PVV vindt het urgent, so be it. Denk dat genoeg mensen zich eraan ergeren, getuige de klachten die binnenkwamen, dus zo raar is het niet.

Oh, dus dat het hier om Arabische muziek gaat doet helemaal niet ter zake? De PVV wil dolgraag een einde maken aan alle geluidsoverlast in de bus?
  woensdag 16 maart 2011 @ 18:12:58 #28
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_94201614
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Oh, dus dat het hier om Arabische muziek gaat doet helemaal niet ter zake? De PVV wil dolgraag een einde maken aan alle geluidsoverlast in de bus?
voor de PVV is het wel relevant dat het om die Arabische herrie gaat. Dat had je zelf ook kunnen lezen.

Jij bent kennelijk te bang om je zweem van correctheid te verliezen om gewoon te zeggen dat die 'cauffer' asociaal is, of het nou Arabische muziek is of niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 16-03-2011 21:09:12 ]
pi_94201626
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 18:10 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus: het gaat om de PVV dus types als jij schieten in een stuip. Lachwekkend figuur.

Niemand die zich gewoon uitspreekt over het asociale gedrag van die chauffeur, wat voor een klein leed het ook is. Want ja, PVV he...
Het gaat de PVV helemaal niet om de geluidsoverlast, maar om de Arabische muziek. Hoe verklaar je anders dat de PVV zich nooit eerder in heeft gezet voor reizigers die zich dood ergerden aan de Volendamse kut palingmuziek?
  woensdag 16 maart 2011 @ 18:13:25 #30
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_94201636
Ik stem overigens VVD hoor mensen, dus gaat U vanavond rustig slapen.
  woensdag 16 maart 2011 @ 18:14:05 #31
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_94201666
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het gaat de PVV helemaal niet om de geluidsoverlast, maar om de Arabische muziek. Hoe verklaar je anders dat de PVV zich nooit eerder in heeft gezet voor reizigers die zich dood ergerden aan de Volendamse kut palingmuziek?
Je mist mijn punt echter volledig.

[ Bericht 7% gewijzigd door paddy op 16-03-2011 22:10:26 ]
pi_94201711
Ik zou het echt heerlijk vinden om die Arabische herrie tijdens een busreis te horen. Liever dat dan de platvloerse zooi die Nederlandse volkszangers uitkramen. Onverstaanbare muziek geeft me het idee dat ik op vakantie ben. :D
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_94201989
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:05 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Een (1) klacht. Geen meerdere klachten.

De chauffeur zit fout ongeacht wat de muziek is omdat het niet mag van Connexxion desalniettemin heeft de PVV geen enkele zeggenschap over de interne handelswijze van een commercieel bedrijf.

Als VVD'er zou dat laatste voor jou toch wel een erg groot struikelblok moeten zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2011 18:22:37 ]
pi_94202012
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 18:12 schreef Omnifacer het volgende:

Nee Einstein, voor de PVV is het wel relevant dat het om die Arabische herrie gaat. Dat had je zelf ook kunnen lezen.
Ik had nog even de stille hoop dat het daar niet om zou gaan omdat het te obvious was. Maar helaas.

quote:
Jij bent kennelijk te bang om je zweem van correctheid te verliezen om gewoon te zeggen dat die 'cauffer' asociaal is, of het nou Arabische muziek is of niet.
Of die ene chauffeur 'asociaal' is of niet, wat interesseert mij dat? Laat die gasten wat beters doen met hun geld en tijd. :')
  woensdag 16 maart 2011 @ 18:22:07 #35
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_94202026
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Een (1) klacht. Geen meerdere klachten.

De chauffeur zit fout ongeacht wat de muziek is omdat het niet mag van Connexxion desalniettemin heeft de PVV geen enkele zeggenschap over de interne handelswijze van een commercieel bedrijf.
Over dat laatste kun je redetwisten, aangezien dat commerciele bedrijf een publieke taak uitvoert.
  woensdag 16 maart 2011 @ 18:23:56 #36
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_94202119
quote:
Ik had nog even de stille hoop dat het daar niet om zou gaan omdat het te obvious was. Maar helaas.
quote:
Of die ene chauffeur 'asociaal' is of niet, wat interesseert mij dat? Laat die gasten wat beters doen met hun geld en tijd. :')
Kijk dat bedoel ik. Je wil graag genuanceerd overkomen, maar de definitie daarvan is niet PVV afkraken en niet naar de rest kijken.

[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 16-03-2011 22:11:17 ]
pi_94202147
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:22 schreef Omnifacer het volgende:

Over dat laatste kun je redetwisten, aangezien dat commerciele bedrijf een publieke taak uitvoert.
Nee, daar valt niet over te redetwisten aangezien het om een aanbesteed contract gaat, dat bedrijf had ook Aviva kunnen heten of god weet wie er nog meer OV doet tegenwoordig.

Een publieke taak uitvoeren maakt je geen overheidsbedrijf en geeft jouw opdrachtgever geen zeggenschap over je interne handelswijze.
  woensdag 16 maart 2011 @ 18:27:22 #38
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_94202274
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, daar valt niet over te redetwisten aangezien het om een aanbesteed contract gaat, dat bedrijf had ook Aviva kunnen heten of god weet wie er nog meer OV doet tegenwoordig.

Een publieke taak uitvoeren maakt je geen overheidsbedrijf en geeft jouw opdrachtgever geen zeggenschap over je interne handelswijze.
Ohja :') Jij denkt dat bij het uitbesteden van een functie de overheid meteen geen enkele zeggenschap meer heeft? Denk je niet dat er afspraken bestaan tussen overheid en bedrijf over hoe ze invulling willen geven aan die uitbesteding? :')
pi_94202804
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 18:23 schreef Omnifacer het volgende:
Kijk dat bedoel ik. Je wil graag genuanceerd overkomen,
Dat wil ik helemaal niet, hoe kom je daarbij?

quote:
maar de definitie daarvan is niet PVV afkraken en niet naar de rest kijken.
Vooralsnog faal je om aan te tonen hoe dit nu precies een gegronde actie van de PVV kan zijn, op het allochtoontje pesten na, dus doe nog eens een poging.
  woensdag 16 maart 2011 @ 18:43:55 #40
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_94203098
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:38 schreef Xa1pt het volgende:

Vooralsnog faal je om aan te tonen hoe dit nu precies een gegronde actie van de PVV kan zijn, op het allochtoontje pesten na, dus doe nog eens een poging.
Dat is mijn intentie helemaal niet, dus ik doe geen poging.

[ Bericht 4% gewijzigd door paddy op 16-03-2011 22:11:58 ]
  woensdag 16 maart 2011 @ 18:53:10 #41
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_94203559
Los van de hele discussie of je arabsiche muziek mag afspelen in een bus ( :') ! ) bewijst de PVV met het benaderen van gemeente Amersfoort voor opheldering eens te meer dat de politiek bestaat uit een stel amateurs die totaal geen kaas hebben gegeten van het onderwerp waarover ze spreken.

De PVV stelt in deze ( http://media.rtvutrecht.nl/media/docus/e/c/ec4e1aa709.pdf ) brief het volgende: Wij zijn benaderd door één van de gebruikers van Connexxion, dat voor u het openbaar vervoer in de stad Amersfoort verzorgt. Daarmee maken ze zich compleet belachelijk.

Immers is de vervoersautoriteit - de opdrachtgever van Connexxion in Amersfoort - niet de gemeente maar de provincie Utrecht. Als de PVV het ambtelijk apparaat wil gebruiken om OV gerelateerde zaken in Amersfoort aan de kaak stellen dan is het wellicht wel zo handig om zich te richten tot die opdrachtgever. Connexxion en gemeente Amersfoort hebben immers niets met elkaar van doen op dit vlak. Kortom, de PVV mag wel roepen dat de gemeente Amersfoort Connexxion hierop moet aanspreken. En vervolgens kan een ambtenaar ook even een briefje schrijven, maar Connexxion hoeft er zich helemaal niets van aan te trekken.

PVV doet er dan ook goed aan uit te zoeken hoe Nederland werkt. Als de PVV in Amersfoort graag geen arabische muziek in de bus wil hebben, moet zij de gemeente verzoeken dit ter sprake te brengen bij de opdrachtgever Provincie Utrecht. Die partij moet in contact treden met de vervoerder over dit voorval. In dit geval dus Connexxion. En vanwege het gelijkheidsbeginsel zal dan alle muziek in de bus moeten worden verboden, dus alle radio's eruit.

Connexxion hoeft in dit geval overigens zelfs geen gehoor te geven aan een verzoek van de provincie. Er is immers al een contract afgesloten, en die kan de provincie niet eenzijdig aanpassen... De Provincie Utrecht kan uiteindelijk alleen bij een volgende aanbesteding wel in het PvE opnemen dat radio's/muziek niet zijn toegestaan. En de (eventuele nieuwe) vervoerder moet zich in dat geval wel houden aan het nieuwe contract.

[ Bericht 0% gewijzigd door Eix op 16-03-2011 18:58:42 ]
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_94203812
Laten we gewoon eerst eens voorop stellen dat die chauffeur zijn boekje te buiten is gegaan. Als mensen muziek willen horen gaan ze wel naar een club of kroeg, en als mensen (lees: klanten) zich ook nog eens ergeren aan de muziek van een chauffeur, ongeacht wat voor muziek dat ook is, dan heeft ie het maar gewoon uit te zetten, hij word betaald om mensen van punt A naar punt B te rijden, en niet om deejay te spelen in een stadsbus.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 16 maart 2011 @ 19:01:24 #43
62913 Blik
The one and Only!
pi_94204009
quote:

[..]

Ik heb nooit muziek gehoord in een bus. Dus die man hoort gewoon geen muziek te draaien. Dus gewoon een terechte klacht
pi_94204034
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:09 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Dus jij vindt het normaal dat een buschauffeur zelf (!) overlast veroorzaakt in zijn bus en zich doof houdt voor klachten? Dat hoort volgens jou bij acceptatie? Indien dat zo is ben je een ruggegraatloze zat patat. Het is namelijk asociaal van die chauffeur.

Of vind je dat passagiers die de hele bus vergassen op hun rotherrie ook onder de noemer 'acceptatie' vallen?
Lees nog eens en reageer dan eens goed. Het gaat me namelijk niet om de muziek, maar om de publiciteitsgeilheid van een "politicus". ÍK kan hier mee scoren, dus ÍK ga lekker de media zoeken. Overigens snap ik de klager ook niet, mits dit niet de politicus in kwestie was, dit soort zaken los je mijns inziens intern op bij de busmaatschappij.

Even offtopic: Bij Connexxion mag je trouwens helemaal niks, zelfs niet 10 seconden wachten om een aansluitende lijn te laten arriveren. Dus dat muziek ook niet mag is niet verwonderlijk.
Let's pretend we scored a goal YEAH
  woensdag 16 maart 2011 @ 19:02:35 #45
106942 Eix
pi_94204085
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:57 schreef Hathor het volgende:
Laten we gewoon eerst eens voorop stellen dat die chauffeur zijn boekje te buiten is gegaan. Als mensen muziek willen horen gaan ze wel naar een club of kroeg, en als mensen (lees: klanten) zich ook nog eens ergeren aan de muziek van een chauffeur, ongeacht wat voor muziek dat ook is, dan heeft ie het maar gewoon uit te zetten, hij word betaald om mensen van punt A naar punt B te rijden, en niet om deejay te spelen in een stadsbus.
Daar ben ik het mee eens. :Y En men mag zeker verwachten dat zoiets met een interne klachtenafhandeling wordt opgelost. Connexxion heeft immers baat bij een klantvriendelijk imago, en een DJ'ende chauffeur die weigert daarmee te stoppen is dat niet.

Als je ontevreden bent over de klachtenafhandeling kun je nog altijd terecht bij de opdrachtgever (provincie Utrecht), en wellicht ook nog een ombudsman of diverse belangenbehartigende polderclubjes als Rover of de ANWB. Die dit soort zaken ook kunnen bespreken met de vervoerder en opdrachtgever.

Als je je als politiek wilt bemoeien, lijkt het mij wel handig als je weet met wie Connexxion een contract heeft. PVV maakt zich bijna onsterfelijk belachelijk door zich tot de gemeente te wenden. En dat wil dan in Nederland besturen. *zucht*.
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_94204232
Dat de PVV zich belachelijk maakt kan ik overigens geen nieuws vinden, dat doen ze bijna dagelijks. Elke dag opnieuw zijn ze wel weer goed voor een gezonde dosis gegniffel.
pi_94204239
quote:
Natuurlijk is het begrijpelijk dat mensen zich storen aan die muziek. Maar om nou direct de PVV in te schakelen en vragen daarover te stellen....Ik roep toch ook niet de plaatselijke SP erbij als ik mot heb met mn werkgever?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_94204363
Allemachtig wat een stel clowns zijn het toch ook. :|W
Toen ze nog in de oppositie vanaf de zijlijn stonden te roepen was het nog komisch maar nu...
Tragisch gewoon.
pi_94204625
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Genoeg chauffeurs die de radio aan hebben staan. Bovendien gaat het hier niet om een overheidsinstelling, maar om een bedrijf. De xenofoben in dit land laten zich weer eens van hun beste kant zien.
Ik heb nog nooit in een bus gezeten met de radio aan. Nog nooit. Verder wordt er in het nieuwsbericht aangegeven dat het niet mag volgens het reglement van Connexxion, dus dan vind ik het een goede zaak dat de passagier klaagt. Mij kan het werkelijk aan mij reet roesten wat die chauffeur nu draait, of het nu Arabische of negermuziek is echt.

Ik begrijp dat dit voor de PVV een reden is om er op te duiken en dat vind ik ook daadwerkelijk achterlijk, maar dat vind ik sowieso al van de hele PVV. Het gaat mij meer om het feit dat TS erover valt dat passagiers klagen bij de chauffeur en dat hij deze muziek niet uitzet.
pi_94204671
Volgens de concessie van de bestuursregio Utrecht (waaronder Amersfoort valt) is het niet toegestaan om de radio aan te hebben in de bus.

quote:
8.9.1 Omvang

...

In de voertuigen mag nooit gerookt worden door het personeel en passagiers. Tijdens de uitvoering
van de dienstregeling mag door het personeel niet (mobiel) gebeld worden behoudens bij
noodsituaties (ongevallen, onwel worden van een reiziger, enz.) Ook mag tijdens het uitvoeren
van de dienstregeling geen radio of muziek afgespeeld worden door de bestuurders van de
voertuigen en servicemedewerkers.
Muziek afluisteren of telefoongesprekken voeren via een
koptelefoon of via de zogenaamde oortjes of andere middelen is ook niet toegestaan. In geval
van een constatering door de concessieverlener of een gegronde klacht van de reiziger, wordt
dit gesanctioneerd met een boete van € 500,= per keer.
Bron

Connexxion kan dus een boete krijgen van 500 euro. :P
pi_94204846
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 19:13 schreef swollywood het volgende:
Volgens de concessie van de bestuursregio Utrecht (waaronder Amersfoort valt) is het niet toegestaan om de radio aan te hebben in de bus.

[..]

Bron

Hmm, lastig te bewijzen. Zo maar om het even wie die een klacht stuurt... Ik vind zelf dat mensen er niet zo zwaar aan moeten tillen. Beetje tolerantie weetjewel. Nee dan de PVV. Die zijn niet verontwaardigd maar gelijk woedend. Tokkievolk.
  woensdag 16 maart 2011 @ 19:20:31 #52
106942 Eix
pi_94205040
quote:

[..]

Bron

En daarnaast zijn er ook nog klantvriendelijkheids-indicatoren opgenomen in de aanbesteding, zoals op blz 59. Als Connexxion dus volledig islamiseert, met vertraging door naar Mekka biddende chauffeurs en arabisch getetter in de bus dan zal de klantvriendelijkheid dalen.

Gevolg: Connexxion krijgt gedonder met de opdrachtgever (provincie Utrecht beste PVV, niet de gemeente. :') ). Maar uiteindelijk draait het wel om geld, als de chauffeurs perse een radio willen en men anders dreigt te staken dan kan de vervoerder natuurlijk ook kiezen om de boete te betalen. Hoewel dat met 500 euro wel een duur geintje wordt. :')
Between their legs
(Don't you find ?)
  † In Memoriam † woensdag 16 maart 2011 @ 19:21:02 #53
137949 Disana
pi_94205079
Je kunt erom lachen, of je kunt de intentie van de PVV onderkennen: alles aangrijpen om moslims slecht neer te zetten, elk incident tikt lekker aan en de stemmers gaan zich steeds veiliger voelen bij de PVV.
  woensdag 16 maart 2011 @ 19:22:58 #54
106942 Eix
pi_94205186
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 19:21 schreef Disana het volgende:
Je kunt erom lachen, of je kunt de intentie van de PVV onderkennen: alles aangrijpen om moslims slecht neer te zetten, elk incident tikt lekker aan en de stemmers gaan zich steeds veiliger voelen bij de PVV.
Gaat inderdaad natuurlijk om populisme. Maar daarmee kun je nog geen stad, provincie of land besturen. Je mag van een grotere partij toch op z'n minst verwachten dat ze een verkeerskundige in dienst hebben als adviseur. Op deze manier zal het mij benieuwen of de PVV over tien jaar nog groot is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Eix op 16-03-2011 19:42:04 ]
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_94205311
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 19:16 schreef niels0 het volgende:

[..]

Hmm, lastig te bewijzen. Zo maar om het even wie die een klacht stuurt... Ik vind zelf dat mensen er niet zo zwaar aan moeten tillen. Beetje tolerantie weetjewel. Nee dan de PVV. Die zijn niet verontwaardigd maar gelijk woedend. Tokkievolk.
Als die regels niet gehandhaafd worden, zitten de buschauffeurs straks tijdens de rit radio te luisteren met een peuk op de lip en de telefoon aan het oor. :')
  † In Memoriam † woensdag 16 maart 2011 @ 19:27:08 #56
137949 Disana
pi_94205409
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 19:22 schreef Eix het volgende:

[..]

Gaat inderdaad natuurlijk om populisme. Maar daarmee kun je nog geen stad, provincie of land besturen. Je mag van een grotere partij toch op z'n minst verwachten dat ze een verkeerskundige of iets dergelijks in dienst hebben als adviseur. Op deze manier zal het mij benieuwen of de PVV over tien jaar nog groot is.
Ik denk dat het Wilders' zijn tijd wel zal duren. Een beetje roepen en wijzen naar moslims en links is voor hem afdoende geloof ik.
pi_94205523
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 19:25 schreef swollywood het volgende:

[..]

Als die regels niet gehandhaafd worden, zitten de buschauffeurs straks tijdens de rit radio te luisteren met een peuk op de lip en de telefoon aan het oor. :')
Televisie erin, hatseflats.
  woensdag 16 maart 2011 @ 19:39:06 #58
262 Re
Kiss & Swallow
pi_94206160
mja, het land verdient zijn bestuurders he :').... wat een mongolen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 16 maart 2011 @ 19:40:41 #59
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_94206276
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 19:39 schreef Re het volgende:
mja, het land verdient zijn bestuurders he :').... wat een mongolen
Want de PVV bestuurt het land?
  woensdag 16 maart 2011 @ 19:49:51 #60
262 Re
Kiss & Swallow
pi_94206898
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 19:40 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Want de PVV bestuurt het land?
nee, ze gedogen het :')
pi_94208405
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 19:05 schreef KoosVogels het volgende:

Natuurlijk is het begrijpelijk dat mensen zich storen aan die muziek. Maar om nou direct de PVV in te schakelen en vragen daarover te stellen....Ik roep toch ook niet de plaatselijke SP erbij als ik mot heb met mn werkgever?
Arabische muziek, he, daar moet hard tegen opgetreden worden!
pi_94211155
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 20:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Voor je het nemen ze heel Hilversum over!
  woensdag 16 maart 2011 @ 20:58:55 #63
104871 remlof
Europees federalist
pi_94211343
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 19:22 schreef Eix het volgende:

[..]

Gaat inderdaad natuurlijk om populisme. Maar daarmee kun je nog geen stad, provincie of land besturen. Je mag van een grotere partij toch op z'n minst verwachten dat ze een verkeerskundige in dienst hebben als adviseur. Op deze manier zal het mij benieuwen of de PVV over tien jaar nog groot is.
Ze zijn al over de top hoor :P
pi_94211613
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 20:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En dan het telefoongesprek waarin de PVV op de hoogte werd gesteld:

Tipgever: "Hallo, spreek ik met de PVV?"
PVV: "Dat klopt meneer, hoe kan ik u helpen?"
Tipgever: "Ik maakte vandaag een ritje met de bus, en de chauffeur draaide Arabische muziek."
PVV: "Bent u zo snel mogelijk de bus ontvlucht?"
Tipgever: "Uiteraard."
PVV: "Gelukkig, als u te lang wordt blootgesteld wordt aan Arabische muziek, dan kan dat verstrekkende gevolgen. Uw gehoor en vervolgens uw brein kunnen geislamiseerd raken. U heeft in ieder geval de juiste partij gebeld, we gaan direct over tot actie!"

De bureau-PVVer drukt om de rode alarmknop en de complete PVV-fractie haast zich richting vergaderzaal. `Dames en heren, we hebben een probleem...!!

Zo zie ik dat ongeveer voor me.

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 16-03-2011 21:14:45 ]
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:11:54 #65
104871 remlof
Europees federalist
pi_94212882
Ach ja, als deze chauffeur Frans Bauer of Limburgse carnavalsmuziek had gedraaid dan hadden die racistische bosmongolen van de PVV er niets over gezegd.
PWBF
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:25:34 #67
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_94212903
Hihihi Koos, wat grappig.
pi_94212989
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:25 schreef Omnifacer het volgende:
Hihihi Koos, wat grappig.
Weet ik.
pi_94213010
ha, ha dit is echt Nederland op zijn smalst. als ik me toch overal zo druk over moet maken....

waardeloze pauperpartij de pvv....
pi_94213026
quote:
14s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:15 schreef waht het volgende:
Ik zou het echt heerlijk vinden om die Arabische herrie tijdens een busreis te horen. Liever dat dan de platvloerse zooi die Nederlandse volkszangers uitkramen. Onverstaanbare muziek geeft me het idee dat ik op vakantie ben. :D
Nou, ik vind het allebei herrie. :')
quote:
3s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:43 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ik neem aan dat muziek aan achter het stuur een no go is voor Connexxion en dat de chauffeur in kwestie wel wordt aangepakt door zijn leidinggevenden.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:37:36 #71
104871 remlof
Europees federalist
pi_94213707
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:27 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ik neem aan dat muziek aan achter het stuur een no go is voor Connexxion en dat de chauffeur in kwestie wel wordt aangepakt door zijn leidinggevenden.
Dat is ook zo en heeft Connexxion ook bevestigd en daarmee lijkt mij de kous af.
pi_94214057
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:32 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

vorige week vogelpoep nu muziek vraag me af of de gemiddelde pvv stemmer wel hersenen heeft
Wat de gemiddelde PVV stemmer hiermee te maken heeft ontgaat mij een beetje...
pi_94214737
quote:
Terechte klacht. Oprotten met die kutmuziek. Die draait hij maar lekker thuis.
Volgens mij begrijp jij de klacht niet helemaal....

Met jou zijn er helaas velen die de klacht niet begrijpen... het gaat niet om de muziek...

Ik kan me niet herinneren dat pakweg 10 a 15 jaar geleden de politiek zich hier druk over maakte. Nu heeft de PVV niet veel te doen kennelijk, maar ga dan de pers opzoeken door een dag in een bejaardentehuis te helpen in plaats van de tijd hieraan te besteden. Je bent gekozen door de inwoners, doe er dan wat mee. Het lijkt me niet dat iemand op de PVV stemt om te horen dat ze zich druk maken over 1 chauffeur die de radio aan had staan.

Als ze iets willen aanpakken, kijk dan bijv. naar de moskee die naast het station in Apeldoorn staat. Sta je daar op de bus te wachten of op de trein en je hoort het gebed uit de luidsprekers komen. Ik vind het niet erg, maar dat lijk me meer iets om mee aan de slag te gaan dan dit.

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 16-03-2011 22:17:29 ]
pi_94215499
Want als je niet tegen de PVV bent...dan ben je een PVV'er?

Ik ben het eens met bepaalde punten van het CDA, de VVD, de PvdA, D66, GroenLinks, de SP, de PvdD, de PVV, de ChristenUnie en de SGP. Maakt mij dat een CDA'er, VVD'er, PvdA'er, D66'er, GroenLinks'er, SP'er, PvdD'er, PVV'er, CU'er én SGP'er? Om de dooie dood niet.

[ Bericht 25% gewijzigd door paddy op 16-03-2011 22:20:49 ]
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_94215533
Het meest beangstigende aan het hele verhaal is nog dat het idee van KoosVogels waarschijnlijk gewoon de waarheid is... en dat er mensen zijn die blij zijn met de PVV vanwege dit soort uitspraken... Maar echt iets aanpakken is natuurlijk veel lastiger dan hoog van de toren blazen.
pi_94215534
-edit- En weer open. Probeer het eens zonder persoonlijk geneuzel naar elkaar.

[ Bericht 61% gewijzigd door paddy op 16-03-2011 22:21:48 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_94218051
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 17:45 schreef Xa1pt het volgende:
Iedere keer dat ik denk "dieper kan de PVV niet zinken" weten ze het toch nog bonter te maken. :')
dit :')
Twiddel
  woensdag 16 maart 2011 @ 22:48:26 #78
111843 Cassius
Something's fucky
pi_94218210
Viral; volgende week komt het Henk&Ingrid-verzamelalbum uit.
pi_94219579
Binnenkort komt wilders op tv:
De aardbevingen in japan is de schuld van de islam. Echt waar, die partij draait door. Oké, er zijn problemen met allochtone bewoners van nl. Maar alles op de moslims afschrijven is heel zwak.
  woensdag 16 maart 2011 @ 23:18:52 #80
104871 remlof
Europees federalist
pi_94219837
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 22:03 schreef Ferdo het volgende:
Want als je niet tegen de PVV bent...dan ben je een PVV'er?

Ik ben het eens met bepaalde punten van het CDA, de VVD, de PvdA, D66, GroenLinks, de SP, de PvdD, de PVV, de ChristenUnie en de SGP. Maakt mij dat een CDA'er, VVD'er, PvdA'er, D66'er, GroenLinks'er, SP'er, PvdD'er, PVV'er, CU'er én SGP'er? Om de dooie dood niet.

Nee, maar de PVV houdt er standpunten op na die tegen de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens van de VN ingaan, dat maakt het toch wat anders.

Ok, de SGP ook, op het gebied van rechten van de vrouw, maar dat vind ik dus ook totaal niet kunnen.
pi_94219991
De buschauffeur moet op zijn gedrag worden aangesproken: muziek draaien in de bus mag niet. Maar de PVV springt er weer opzichtig en luidkeels bovenop omdat het toevallig Arabische muziek is. Dat komt ze wel uit. Als het Jan Smit was geweest, had de PVV geen krimp gegeven. Vermoeiend, die partij.
  donderdag 17 maart 2011 @ 00:26:54 #82
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_94224836
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2011 00:26 schreef slashdotter3 het volgende:
Ah, de islamisering van Europa gaat weer een stapje verder ^O^
Hoezo? Omdat een chauffeur muziek draait die hij leuk vond? Zet voor mij Persis van Hosay op, en ik ben zoet O+

Eigenlijk zegt de OP alles al
quote:
Connexxion wil inhoudelijk niet op de kwestie ingaan, maar benadrukt dat het voor chauffeurs in het algemeen niet is toegestaan om muziek in de bus te draaien. Dit meldt RTV Utrecht.
Opgelost toch?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_94225999
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:25 schreef Nielsch het volgende:
Ach ja, als deze chauffeur Frans Bauer of Limburgse carnavalsmuziek had gedraaid dan hadden die racistische bosmongolen van de PVV er niets over gezegd.
Nogmaals, een chauffeur hoort van huis uit geen muziek te draaien in een bus, is er soms een doelgroep die hierom vraagt? Frans Bauer of Arabisch kankergejengel hoort geen van beiden thuis in in het openbaar vervoer.
pi_94226006
quote:
14s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dan het telefoongesprek waarin de PVV op de hoogte werd gesteld:

Tipgever: "Hallo, spreek ik met de PVV?"
PVV: "Dat klopt meneer, hoe kan ik u helpen?"
Tipgever: "Ik maakte vandaag een ritje met de bus, en de chauffeur draaide Arabische muziek."
PVV: "Bent u zo snel mogelijk de bus ontvlucht?"
Tipgever: "Uiteraard."
PVV: "Gelukkig, als u te lang wordt blootgesteld wordt aan Arabische muziek, dan kan dat verstrekkende gevolgen. Uw gehoor en vervolgens uw brein kunnen geislamiseerd raken. U heeft in ieder geval de juiste partij gebeld, we gaan direct over tot actie!"

De bureau-PVVer drukt om de rode alarmknop en de complete PVV-fractie haast zich richting vergaderzaal. `Dames en heren, we hebben een probleem...!!

Zo zie ik dat ongeveer voor me.
Nieuw soort wiet aan het proberen?
  donderdag 17 maart 2011 @ 03:04:30 #86
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_94226044
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:43 schreef Robus het volgende:

[..]

Wat de gemiddelde PVV stemmer hiermee te maken heeft ontgaat mij een beetje...
Nou, eh...de partij vertegenwoordigt de stemmer :? En de stemmer heeft zich, mag ik hopen, vantevoren verdiept in de partij en wist dus dat hij/zij dit soort onzinnigheden kon verwachten en besloot desondanks (of juist daarom, wie heeft er nou geen hekel aan arabische musziek) zich door deze partij te vertegenwoordigen.
Zelfs na al een flink aantal "incidentjes" besloot een flink deel van de kiezers nógmaals op deze intellectuele hoogstandjes te stemmen bij de provinciale statenverkiezingen.

Blijkbaar ontgaat de gemiddelde PVV stemmer nogal wat. :P
pi_94226132
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 03:04 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Nou, eh...de partij vertegenwoordigt de stemmer :? En de stemmer heeft zich, mag ik hopen, vantevoren verdiept in de partij en wist dus dat hij/zij dit soort onzinnigheden kon verwachten en besloot desondanks (of juist daarom, wie heeft er nou geen hekel aan arabische musziek) zich door deze partij te vertegenwoordigen.
Zelfs na al een flink aantal "incidentjes" besloot een flink deel van de kiezers nógmaals op deze intellectuele hoogstandjes te stemmen bij de provinciale statenverkiezingen.

Blijkbaar ontgaat de gemiddelde PVV stemmer nogal wat. :P
mensen die PVV stemmen doen dat in de eerste plaats vanwege de teringzooi die met name Marokkanen en antillianen ervan maken in dit land, elke stem op die partij is er in de eerste plaats een van onvrede en in de tweede plaats een van het beu zijn dat de zittende regering er zo goed als niks aan doet. Als die Marokkanen en Antillianen zich nou eens normaal zouden gedragen dan zou er voor die hele PVV niet eens een voedingsbodem zijn, want Nederlanders zijn van huis uit nou niet bepaald racistisch aangelegt. Denk daar eerst maar eens over na voordat je die die hele meute wegwuift als een stel malloten. Dat de PVV als politieke beweging overkomt als een stel heikneuters doet niks af aan de onvrede die er al langer heerst onder vele Nederlanders, ze maken er gewoon gebruik van, net zoals de PvdA der laatste tijd aardig op het gemoed van de allochtonen begint in te spelen. Allemaal spelletjes waar de schaapjes vrolijk achteraan huppelen.
pi_94226251
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2011 00:26 schreef slashdotter3 het volgende:
Ah, de islamisering van Europa gaat weer een stapje verder ^O^
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 01:40 schreef paddy het volgende:

[..]

Hoezo? Omdat een chauffeur muziek draait die hij leuk vond? Zet voor mij Persis van Hosay op, en ik ben zoet O+

Eigenlijk zegt de OP alles al

[..]

Opgelost toch?
Ik denk dat dat een grap was ;)
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_94226310
Feit is wel dat het kutmuziek is.

:{z
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_94226828
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 02:55 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nogmaals, een chauffeur hoort van huis uit geen muziek te draaien in een bus, is er soms een doelgroep die hierom vraagt? Frans Bauer of Arabisch kankergejengel hoort geen van beiden thuis in in het openbaar vervoer.
Alleen weet jij ook dat de PVV niet "woedend" was geworden en om "keiharde" maatregelen had gevraagd als het om Frans Bauer was gegaan. Dan had geen enkele racistische bosmongool binnen de PVV er wat van gezegd omdat er dan geen mogelijkheid was geweest om haat te zaaien tegen de groep mensen die zij liever zien vertrekken uit Europa en dat levert natuurlijk geen stemmen op bij hun oerdomme en achterlijke achterban.
PWBF
pi_94227333
waarom is er geen vertrouwen dat connexxion dit klachtje niet zou kunnen oplossen dan?
Had de PVV anders gereageerd als het country, Neerlandstalig of rockabilly muziek betrof?
pi_94227361
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 08:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
waarom is er geen vertrouwen dat connexxion dit klachtje niet zou kunnen oplossen dan?
Had de PVV anders gereageerd als het country, Neerlandstalig of rockabilly muziek betrof?
Islamitische infiltratie, natuurlijk, OV is een linkse hobbie tenslotte en links haat zichzelf en houdt van moslims.
pi_94227391
waarom bemoeit een politieke partij zich überhaupt met een privaat bedrijf? Zij moeten beleid maken of oppositie voeren en niet op de stoel van een rechter of politieagent willen zitten.
Ik eis keiharde maatregelen!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 17 maart 2011 @ 08:46:05 #94
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_94227402
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:34 schreef Joachim het volgende:
Dat dus.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_94227410
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 06:30 schreef bijdehand het volgende:
Feit is wel dat het kutmuziek is.

:{z
Ja, en? Het is ook niet meer dan logisch dat zijn werkgever hem hier op aanspreekt. Chauffeurs mogen immers sowieso geen muziek draaien in de bus, naar wat ik heb begrepen. Maar het slaat toch helemaal nergens op dat de politiek erbij wordt gehaald?
pi_94227475
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 08:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
De Tsunami van islamisering natuurlijk :).
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 17 maart 2011 @ 08:58:52 #97
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_94227594
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 08:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

De Tsunami van islamisering natuurlijk :).
pi_94228902
Arabisch gejengel zit niemand op te wachten idd..
I'm not the man you think I am!
  donderdag 17 maart 2011 @ 09:59:14 #99
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_94228931
Waarom zou iemand boos worden op een bus?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_94229110
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:34 schreef Joachim het volgende:
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_94229555
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 08:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
waarom bemoeit een politieke partij zich überhaupt met een privaat bedrijf? Zij moeten beleid maken of oppositie voeren en niet op de stoel van een rechter of politieagent willen zitten.
Ik eis keiharde maatregelen!
What has been voted cannot be unvoted :D
pi_94230061
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

What has been voted cannot be unvoted :D
Staat in hun partijprogramma dat ze de trias politica om zeep willen helpen? Als er niets staat over een totalitaire democratie, is er sprake van kiezersbedrog.
pi_94230494
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:36 schreef Tijger_m het volgende:

Overigens is Connexxion een geprivatiseerd bedrijf dus hoe de PVV denkt Connexxion te kunnen dwingen is mij een raadsel.
De provincie is de opdrachtgever dus de PVV heeft wel degelijk recht van spreken.
pi_94230528
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef thumbnail het volgende:

[..]

De provincie is de opdrachtgever dus de PVV heeft wel degelijk recht van spreken.
Nee hoor, als opdrachtgever heb je geen enkele recht om je te bemoeien met de interne disciplinaire maatregelen van jouw contractant. Connexxion hanteert een verbod op muziek en hoe zij met de chauffeur omgaan in het onderhavige geval is niet aan de Provincie om te bepalen.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2011 10:52:23 ]
  donderdag 17 maart 2011 @ 10:51:50 #105
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_94230541
quote:
Alleen als er in de aanbesteding staat dat er geen muziek gedraaid mag worden, anders hebben ze er niks over te vertellen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_94230570
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:51 schreef SicSicSics het volgende:

Alleen als er in de aanbesteding staat dat er geen muziek gedraaid mag worden, anders hebben ze er niks over te vertellen.
En dat staat dus in de aanbesteding.
pi_94230577
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Staat in hun partijprogramma dat ze de trias politica om zeep willen helpen? Als er niets staat over een totalitaire democratie, is er sprake van kiezersbedrog.
Alsof de PVV daarvan wakker ligt _O-
pi_94230615
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:52 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Nogmaals, lees de OP even? Connexxion heeft een algeheel verbod, de provincie heeft zich niet te bemoeien met interne disciplinaire maatregelen, dat is aan Connexxion om te bepalen.
pi_94230632
quote:

[..]

De onthutste passagier had ook simpelweg Connexxion op kunnen bellen en zijn klacht aan het bedrijf voor kunnen leggen. Waarom direct de politiek erbij halen? Komt op mij over als een irritant kutkind dat direct zijn ouders erbij haalt als hij ruzie heeft.
pi_94230657
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:54 schreef Tijger_m het volgende:

Nogmaals, lees de OP even? Connexxion heeft een algeheel verbod, de provincie heeft zich niet te bemoeien met interne disciplinaire maatregelen, dat is aan Connexxion om te bepalen.
Wat snap jij niet van mijn antwoord op jou?
pi_94230705
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:54 schreef KoosVogels het volgende:

De onthutste passagier had ook simpelweg Connexxion op kunnen bellen en zijn klacht aan het bedrijf voor kunnen leggen. Waarom direct de politiek erbij halen? Komt op mij over als een irritant kutkind dat direct zijn ouders erbij haalt als hij ruzie heeft.
De passagier heeft er volgens de PVV geen vertrouwen in dat dit enig effect heeft
En dat kan ik wel begrijpen want klachten bij Connexxion hebben over het algemeen geen enkel nut.
  donderdag 17 maart 2011 @ 10:57:12 #112
116015 SicSicSics
pi_94230727
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:52 schreef thumbnail het volgende:
Dan heeft de PVV ook recht van spreken.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_94230805
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:56 schreef thumbnail het volgende:

[..]

De passagier heeft er volgens de PVV geen vertrouwen in dat dit enig effect heeft
En dat kan ik wel begrijpen want klachten bij Connexxion hebben over het algemeen geen enkel nut.
Volgens mij kun je de statuten erop naslaan en het bedrijf confronteren met zijn eigen beleid. Zie werkelijk niet in waarom de PVV hier weer betrokken bij moet worden. Sowieso is dit een non-issue eerste klas, maar goed.
  donderdag 17 maart 2011 @ 10:59:37 #114
116015 SicSicSics
pi_94230811
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:54 schreef Tijger_m het volgende:
Ergens in de eerste reacties wordt de aanbesteding aangehaald (had ik ook niet gelezen :@) maar daar staat wel degelijk in dat er geen radio aan mag.
Fine, fuck you then!
pi_94230849
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:57 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dan heeft de PVV ook recht van spreken.
WIl jij nu echt beweren dat als mijn bedrijf zaken doet met de overheid, de PVV mij kan gaan dwingen om maatregelen tegen individuele werknemers te nemen? Nou, ik dacht het niet.
Nota bene met 5 van de 47 zetels...moet toch echt niet gekker worden.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2011 11:02:48 ]
  donderdag 17 maart 2011 @ 11:04:55 #116
116015 SicSicSics
pi_94230964
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 11:00 schreef Tijger_m het volgende:
WIl jij nu echt beweren dat als mijn bedrijf zaken doet met de overheid, de PVV mij kan gaan dwingen om maatregelen tegen individuele werknemers te nemen? Nou, ik dacht het niet.
Niet zo direct nee, ze kunnen het wel aankaarten in de provinciale raadsvergadering. Ze kunnen zelfs (denk ik?), met een meerderheid van stemmen, de club 'Bestuur regio Utrecht' tot actie manen (dwingen?). Maar echt direct Connexxxion aanpakken zit er inderdaad niet in.

Commentaar leveren is op zich wel een mogelijkheid.
Fine, fuck you then!
  donderdag 17 maart 2011 @ 11:24:39 #117
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_94231669
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee hoor, als opdrachtgever heb je geen enkele recht om je te bemoeien met de interne disciplinaire maatregelen van jouw contractant. Connexxion hanteert een verbod op muziek en hoe zij met de chauffeur omgaan in het onderhavige geval is niet aan de Provincie om te bepalen.
Ik zit nu te wachten op BREIN die zich er ook nog even gezellig tegenaan gaat bemoeien.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_94231728
Is meer iets voor de BUMA/STEMRA en de SENA.
pi_94231956
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:05 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Juist.. je ziet de anti pvv'ers weer volop onder de steen vandaan komen. Dat de chauffeur regels overtreed hoor je ze niet over. _O-

Overigens heeft de PVV zich niet te bemoeien met Connexion maar dat terzijde.
  donderdag 17 maart 2011 @ 11:33:45 #120
42366 Staal
pi_94231975
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 11:26 schreef Ferdo het volgende:
Is meer iets voor de BUMA/STEMRA en de SENA.
Die bedoel ik inderdaad. Dat is wrs. de enige reden dat Connexxion duidelijk laat weten dat het niet toegestaan is anders moet het bedrijf daar een ongehoorde smak geld aan betalen. Veel chauffeurs luisteren weleens naar de radio. Dit gaat puur om die arabische muziek. Te kinderachtig voor woorden.
Un certain jeune homme
  donderdag 17 maart 2011 @ 12:01:13 #121
106942 Eix
pi_94232887
quote:

[..]

Bij de gemeente? _O-

Ik bedoel, als ik in de supermarkt een stuk kaas koop en dat blijkt vervolgens beschimmeld te zijn, dan ga ik ook geen stampij bouwen bij de vleeswarenafdeling. Ja goed, als ik maar hard genoeg roep bij de vleeswarenafdeling komt er vast en zeker ook wel iemand van de kaasafdeling kijken.

PVV doet feitelijk hetzelfde door een brief te sturen naar de B&W van Amersfoort. Amateurs. :')

quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 11:33 schreef Staal het volgende:

[..]

Die bedoel ik inderdaad. Dat is wrs. de enige reden dat Connexxion duidelijk laat weten dat het niet toegestaan is anders moet het bedrijf daar een ongehoorde smak geld aan betalen. Veel chauffeurs luisteren weleens naar de radio. Dit gaat puur om die arabische muziek. Te kinderachtig voor woorden.
Het staat blijkbaar in de concessie eisen van de opdrachtgever. Als het tenminste een bus was die onder de BRU concessie valt. Het is in dat geval simpelweg vanuit het contract waarmee Connexxion heeft ingestemd niet toegestaan om muziek te luisteren. Als Connexxion daar niet aan had gewild had men niet moeten inschrijven op de betreffende concessie.
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_94233241
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het blijft moeilijk voor sommigen om te blijven lezen zodra ze de letters PVV zien. Ik zal het even laten zien:

quote:
UTRECHT - De PVV in Provinciale Staten Utrecht is woest over een buschauffeur die Arabische muziek zou hebben gedraaid in een stadsbus in Amersfoort.

De buschauffeur van lijn drie zou maandagavond niet hebben geluisterd naar klachten van een passagier, die de muziek niet op prijs stelde. De passagier diende daarop een klacht in bij Connexxion, maar heeft er volgens de PVV geen vertrouwen in dat dit enig effect heeft. Daarom wil de partij dat Amersfoort de vervoerder dwingt om maatregelen te nemen tegen de chauffeur.

Maar ja, haters lezen niet he :)
  donderdag 17 maart 2011 @ 12:18:04 #123
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_94233502
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 03:24 schreef Hathor het volgende:

[..]

... elke stem op die partij is er in de eerste plaats een van onvrede en in de tweede plaats een van het beu zijn dat de zittende regering er zo goed als niks aan doet....
Dat is dan enorm dom.

Ik ben ook ontevreden. Dat weerhoudt me er niet van een partijprogramma te lezen en te kijken wat dat voor types zijn waar ik op stem. Stemmen en niet aan de consequenties denken. En dan straks klagen omdat we er allemaal flink op achteruit gaan en onderwijs en zorg worden afgebroken waar we bij staan. Jaaaa, lieve Hathor, dat is een direct gevolg van die onderbuikstemmen op de PVV, niet van de Marrokanen . :)

Om nog maar te zwijgen van de complete idioterie van politici met een IQ van 80 die zich gaan bemoeien met vogels die gevoerd worden, konikpaarden die terug naar polen moeten, bussen die wel of geen muziek draaien etc.

Bedankt hoor!
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2011 @ 12:20:01 #124
137949 Disana
pi_94233578
quote:
99s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Het blijft moeilijk voor sommigen om te blijven lezen zodra ze de letters PVV zien. Ik zal het even laten zien:

[..]

Als je niet eens de reactie van Connexxion afwacht, ben je gewoon enorm happig om deze chauffeur te laten hangen.

En het is niet zo moeilijk te raden waarom hij uitgerekende de PVV belde. Als het om Hollandse muziek was gegaan, had je heel die passagier niet gehoord.
  donderdag 17 maart 2011 @ 12:22:47 #125
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_94233685
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:36 schreef Tijger_m het volgende:

Dat dus. Straks gaan ze nog woedend eisen Albert Heijn geen couscous meer mag verkopen 8)7

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 17 maart 2011 @ 12:24:10 #126
136 V.
pi_94233735
quote:
99s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

[..]

Jawel hoor, maar wat voor inzicht zit hier wat jou betreft in verscholen dat een anderl licht op de zaak werpt?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_94233800
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 12:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

[..]

ik lees het inderdad, maar nergens wordt goed uitgelegd warom dus kennelijk de PVV én de hele Provinciale Staten zich ermee moet bemoeien... er _is_ een klacht ingediend maar dezelfde persoon die die klacht ingediend heeft 'heeft er geen vertrouwen in dat daar iets mee gebeurt' en daarom wil hij vooral dat de politiek erover gaat discussieren.

Kennelijk vind ook de PVV dat op dit moment al nodig is ... wat zouden de geschatte kosten daarvan zijn en in welke zin helpt dat de klachtenprocedure van Connexxion?

Waarom moet de politiek direkt al gaan discussieren over individuele klachten van consumenten betreffende bedrijven en hun dienstverlening ...?
als de betreffende klacht één specifiek en individueel geval betreft?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_94233880
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 12:22 schreef Verbal het volgende:

[..]

Dat dus. Straks gaan ze nog woedend eisen Albert Heijn geen couscous meer mag verkopen 8)7

V.
Mocht daarover een klacht ingediend worden zal de klager inderdaad direkt de PVV kunnen nschakelen die dan al direkt de politiek erover zal laten 'discusieren' omdat die van mening is dat gewoon zo'n simpele klachtenprocedure vast niet genoeg geld kost en véél beter door provinciale volksvertegenwoordiger uitgevoerd kunnen worden :)
  donderdag 17 maart 2011 @ 12:32:15 #129
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_94233982
lijkt me ook dat het niet boeit of nu iemand moslimgebeden of speedmetal op heeft staan in de bus, je moet rekening houden met iedereen, dus zet gewoon een kutzender met algemene kutmuziek op (3fm bijvoorbeeld)
En dat kan zomaar.....?
  donderdag 17 maart 2011 @ 12:39:09 #130
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_94234210
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:01 schreef Eix het volgende:

Het staat blijkbaar in de concessie eisen van de opdrachtgever. Als het tenminste een bus was die onder de BRU concessie valt. Het is in dat geval simpelweg vanuit het contract waarmee Connexxion heeft ingestemd niet toegestaan om muziek te luisteren. Als Connexxion daar niet aan had gewild had men niet moeten inschrijven op de betreffende concessie.
Het stadsvervoer in Amersfoort valt buiten de BRU-concessie (dat is alleen het stads- en streekvervoer in en rondom de stad Utrecht), maar in de concessie die door de provincie Utrecht wordt aanbesteed.
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2011 @ 12:45:32 #131
137949 Disana
pi_94234668
Het punt is....

Dit soort dingen gebeuren overal, maar omdat het om Arabische muziek ging heeft de PVV deze eruit geplukt voor propaganda. Oprotten met die kut PVV
  donderdag 17 maart 2011 @ 13:05:32 #133
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_94235105
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:32 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

De partij van de vrijheid :') is weer bezig met bemoeienis tussen werkgever en werknemer.
Laat die het onderling lekker uitzoeken. De PVV heeft hier niks mee te maken.

Ben wel van menig dat het draaien van Arabische muziek in het OV echt not done is.
pi_94235262
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:05 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

De partij van de vrijheid :') is weer bezig met bemoeienis tussen werkgever en werknemer.
Laat die het onderling lekker uitzoeken. De PVV heeft hier niks mee te maken.

Ben wel van menig dat het draaien van Arabische muziek in het OV echt not done is.
Wat mij betreft niet alleen Arabische muziek trouwens. Als een reiziger behoefte heeft om muziek te horen neemt deze zelf wel een muziekspeler en oordopjes dan wel een hoofdtelefoon mee.
  donderdag 17 maart 2011 @ 13:11:24 #135
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_94235320
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:10 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Wat mij betreft niet alleen Arabische muziek trouwens. Als een reiziger behoefte heeft om muziek te horen neemt deze zelf wel een muziekspeler en oordopjes dan wel een hoofdtelefoon mee.
Eens.
pi_94235355
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:11 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Eens.
Wat nou eens, wat hij zegt heeft er totaal niets mee te maken. We kennen de regels allemaal. De kern is dat de PVV dit voorval naar buiten brengt en we weten allemaal waarom.
pi_94235738
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:12 schreef Santello het volgende:

[..]

Wat nou eens, wat hij zegt heeft er totaal niets mee te maken. We kennen de regels allemaal. De kern is dat de PVV dit voorval naar buiten brengt en we weten allemaal waarom.
Het is natuurlijk hun goed recht om dit naar buiten te brengen.
  donderdag 17 maart 2011 @ 13:26:43 #138
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_94235840
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:12 schreef Santello het volgende:

[..]

Zoals ik al zei de PVV heeft hier niets mee te maken, dit is iets tussen werkgeven en werknemer.
Daarnaast mag de PVV helemaal niet willekeurig hiermee omgaan. Als arabische muziek volgende PVV een probleem is dan moet een ander soort muziek ook een probleem zijn.

Populisme :r
pi_94237390
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:20 schreef Disana het volgende:

[..]

Als je niet eens de reactie van Connexxion afwacht, ben je gewoon enorm happig om deze chauffeur te laten hangen.

En het is niet zo moeilijk te raden waarom hij uitgerekende de PVV belde. Als het om Hollandse muziek was gegaan, had je heel die passagier niet gehoord.
Maar dat was niet hetgeen Koos zei en daar reageerde ik op.
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2011 @ 14:10:13 #140
137949 Disana
pi_94237449
quote:
99s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Maar dat was niet hetgeen Koos zei en daar reageerde ik op.
Koos zegt 'waarom direct de politiek erbij halen'. En dat ondersteun ik.
pi_94237598
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:10 schreef Disana het volgende:

[..]

Koos zegt 'waarom direct de politiek erbij halen'. En dat ondersteun ik.
Nee Koos zei dat hij Connexion er niet bijhaalde en vervolgens toonde ik aan dat hij dat meermaals had gedaan.
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2011 @ 14:18:11 #142
137949 Disana
pi_94237811
quote:
99s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nee Koos zei dat hij Connexion er niet bijhaalde en vervolgens toonde ik aan dat hij dat meermaals had gedaan.
En ik ondersteun wat hij verder zegt.
  donderdag 17 maart 2011 @ 14:23:32 #143
262 Re
Kiss & Swallow
pi_94238024
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:23 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Het is natuurlijk hun goed recht om dit naar buiten te brengen.
neuh, dit heeft niets met politiek te maken
pi_94238427
quote:
99s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Meermaals? Het artikel meldt dat hij het resultaat van zijn klacht niet heeft afgewacht omdat de beste man geen vertrouwen heeft in Connexxion.

Overigens is dat nog geen reden om je tot de politiek te wenden. Er zal tal van andere manieren om je onvrede te laten blijken. Het is onzinnig om voor elke scheet de politiek in te schakelen.
pi_94238882
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Meermaals? Het artikel meldt dat hij het resultaat van zijn klacht niet heeft afgewacht omdat de beste man geen vertrouwen heeft in Connexxion.

Overigens is dat nog geen reden om je tot de politiek te wenden. Er zal tal van andere manieren om je onvrede te laten blijken. Het is onzinnig om voor elke scheet de politiek in te schakelen.
Meermaals is mijn fout idd... Voorts is het inderdaad geen reden om je tot de politiek te wenden dat ben ik met je eens.
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:58:04 #146
42366 Staal
pi_94244957
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:01 schreef Eix het volgende:

Jij denkt toch niet serieus dat het de PVV hierom te doen is wel?
Un certain jeune homme
pi_94246842
Stel dat hij nou gewoon FunX aan het luisteren was, een nederlandse zender, mag dat dan niet?
pi_94248664
quote:
99s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Meermaals is mijn fout idd... Voorts is het inderdaad geen reden om je tot de politiek te wenden dat ben ik met je eens.
Kortom, eerst blaaten over anti-PVV'ers die onder een steen vandaan kruipen om vervolgens gewoon toe te geven dat de PVV fout zit en dat er niet eens een klacht is gedeponeerd bij Connexxion. Hulde voor jouw bijdrage.
pi_94248742
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 18:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Kortom, eerst blaaten over anti-PVV'ers die onder een steen vandaan kruipen om vervolgens gewoon toe te geven dat de PVV fout zit en dat er niet eens een klacht is gedeponeerd bij Connexxion. Hulde voor jouw bijdrage.
Er zit dan ook een verschil in het aangeven dat iets niet voor de PVV is en bashen.

En waar zeg ik dat er niet eens een klacht is ingediend? Er is wel een klacht ingediend.
Beetje jammer weer :)
pi_94248810
Paar dagen geleden zat ik in de bus, zat de buschauffeur van die pauper Nederlandse muziek te draaien, kanker herrie, maar Arabische muziek vindt ik dan toch nog een tikkeltje lelijker.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2011 18:41:11 ]
  donderdag 17 maart 2011 @ 18:59:54 #151
42366 Staal
pi_94249677
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 17:46 schreef setiahati het volgende:
Stel dat hij nou gewoon FunX aan het luisteren was, een nederlandse zender, mag dat dan niet?
Nee, mag sowieso niet. Neemt niet weg dat veel chauffeurs graag naar de radio luisteren alleen wil Connexxion hiervoor niet betalen.

Dat betalen is ook al achterlijk op zich. Stel jij begint morgen een klein zaakje waar klanten kunnen komen. Zet als eigenaar niet argeloos de radio aan want daar moet je dan voor betalen terwijl iedereen gewoon diezelfde radiozender op kan zetten.
Un certain jeune homme
pi_94252420
Een radio in de bus zou mij weer terug het OV in krijgen. Heb geen problemen met Arabische muziek maar Hazes zou me ook heel mooi lijken.

Maar dat ben ik.
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2011 @ 19:50:57 #153
137949 Disana
pi_94252577
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 19:48 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Een radio in de bus zou mij weer terug het OV in krijgen. Heb geen problemen met Arabische muziek maar Hazes zou me ook heel mooi lijken.

Maar dat ben ik.
Nah, doe maar Arabische muziek. En dan een buikdanseres in het gangpad :)
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:10:48 #154
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_94253819
Dan mag die tering "Zanger Rinus" volksmuziek van mijn buschauffeur ook wel verboden worden in de bus. Gelukkig ga ik de laatste tijd vaker met de trein.
pi_94254807
Waar ze ook wel eens een radio in mogen opzetten. Boeit me niet wat voor muziek er op zit. Met het OV is altijd al zo saai. Beetje muziek op de achtergrond is nooit erg.

Helaas is Buma/Stemra het waarschijnlijk niet met me eens.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_94255565
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:25 schreef Waffle het volgende:
Waar ze ook wel eens een radio in mogen opzetten. Boeit me niet wat voor muziek er op zit. Met het OV is altijd al zo saai. Beetje muziek op de achtergrond is nooit erg.

Helaas is Buma/Stemra het waarschijnlijk niet met me eens.
Er zij genoeg mensen die naar muziek luisteren in treinen en bussen, alleen komt het dan vanuit een koptelefoontje of iets dergelijks, zodat anderen er zich niet aan hoeven te storen.
pi_94261444
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:01 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

hij zong toch niet zelf?
pi_94263340
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 18:40 schreef Rivalo het volgende:
Paar dagen geleden zat ik in de bus, zat de buschauffeur van die pauper Nederlandse muziek te draaien, kanker herrie, maar Arabische muziek vindt ik dan toch nog een tikkeltje lelijker.
Het is allebei niet om aan te horen.
Heeft de PVV soms een soort alarmlijn, die ik kan bellen als ik ergens muziek hoor die ik vreselijk vind?
pi_94263554
Wauw, dit is echt een beetje treurig en sneu... En dan druk ik mezelf heel zacht uit...
pi_94300689
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 13:26 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Zoals ik al zei de PVV heeft hier niets mee te maken, dit is iets tussen werkgeven en werknemer.
Daarnaast mag de PVV helemaal niet willekeurig hiermee omgaan. Als arabische muziek volgende PVV een probleem is dan moet een ander soort muziek ook een probleem zijn.

Populisme :r
Exactly! Alsof de PVV ooit hier aandacht aan zou besteden als er een klacht werd ingediend over een busschauffeur die metal draait. Nee het is Arabisch en dat wordt meteen gelinkt met Islam en yada yada yada. Same old story!
  vrijdag 18 maart 2011 @ 19:34:30 #161
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_94304002
Om eerlijk te zeggen, ik beun een beetje bij als buschauffeur. Om het werk een beetje aangenaam te houden draai ik wel eens een muziekje. Ik houd erg veel van de jaren 70 progrock. Laatst draaide ik een nummer van Hawkwind (je weet wel, met Lemmy, die later bij Motörhead ging). Heb ik me toch een gezeik mee gekregen.

Oordeel zelf of jullie hier ook over zouden klagen

Non possumus non loqui
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:57:36 #162
117098 Hathor
Effe niet
pi_94309066
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 19:34 schreef Knip het volgende:
Om eerlijk te zeggen, ik beun een beetje bij als buschauffeur. Om het werk een beetje aangenaam te houden draai ik wel eens een muziekje. Ik houd erg veel van de jaren 70 progrock. Laatst draaide ik een nummer van Hawkwind (je weet wel, met Lemmy, die later bij Motörhead ging). Heb ik me toch een gezeik mee gekregen.

Niks mis mee met die muziek, maar je kan je toch zeker wel voorstellen dat er mensen zijn die dit liever niet horen? En al helemaal niet in een bus?
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:00:31 #163
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_94309283
arabische muziek in een bus? ik zou ook ff naar voren lopen en vragen of hij zijn jankgezeik (arabische muziek is erg slecht en heeft in elke zin allah!) wil afzetten en een koptelefoon wil opzetten.

religie doe je maar lekker thuis.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_94309771
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 21:00 schreef zoalshetis het volgende:
arabische muziek in een bus? ik zou ook ff naar voren lopen en vragen of hij zijn jankgezeik (arabische muziek is erg slecht en heeft in elke zin allah!) wil afzetten en een koptelefoon wil opzetten.

religie doe je maar lekker thuis.
Blijf jij ook maar lekker thuis
pi_94310482
quote:

[..]

Bron

lol @ artikel, en nog zijn er dus mensen die spreken van vrije markt en liberalisering in het OV.
pi_94314848
hypocriet, als het nederlandse jostizooi (carnaval,skihut nja eiglk alle nieuwe NL-talige songs) geweest zou zijn hoor je niks van ze.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 23:10:25 #167
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_94317088
Dit wekt mij serieuze vraagtekens op.

Het feit, dat dit politiek aan de orde wordt gesteld is nog idioter als sommige Groen Links- vragen in de kamer (PVV blijkt de "rechtse" versie ervan te zijn), maar goed, we hebben gelukkig onze Nederlandse democratie, die toch al decennia als een van de besten is ;) . Statistieken en reacties van andere landen toont dat wel aan, maar hoelang nog met een interne identiteitscrisis die bol staat van ongegronde pessimisme??

Wat die bus-chauffeurs en muziek in bussen betreft: Die mensen mogen van mij best een muziekje opzetten en welke muziek dan ook, moeten ze zelf weten maar niet zo hard, zodat de hele bus er last van heeft. Maar als een chauffeur zich daar volgens reiziger niet aan houdt, dien je toch een klacht in bij Connexion etc. Die neemt dan wel maatregelen als er teveel klachten binnenkomen bij een bepaalde chauffeur, maar om dat politiek aan te kaarten is :'(

.
The best firms advertise the least...
  vrijdag 18 maart 2011 @ 23:16:07 #168
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_94317379
de enige vraag is waarom je je jouw passagiers wilt belasten met jouw religie en arabische muziek wilt laten schallen. allah!!! akbar! en nog meer van dat gelul.

doe ff normaal. als je in nederland woont moet je lekker je aan de regels houden. blijkbaar geen muziek dus. en als je dat wel ok vindt moet je lekker in landen gaan wonen waar nu een burgeroorlog is.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 18 maart 2011 @ 23:32:46 #169
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_94318146
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 23:16 schreef zoalshetis het volgende:
de enige vraag is waarom je je jouw passagiers wilt belasten met jouw religie en arabische muziek wilt laten schallen. allah!!! akbar! en nog meer van dat gelul.

doe ff normaal. als je in nederland woont moet je lekker je aan de regels houden. blijkbaar geen muziek dus. en als je dat wel ok vindt moet je lekker in landen gaan wonen waar nu een burgeroorlog is.
Volgens jou moet muziek dus:

-in een bus/trein/tram in Nederland verboden worden

OF

Kritisch worden gecontroleerd en toegestaan via een comissie, die bepaald of er "religieuze boodschappen inzitten?

Ik vind het geen probleem als het zo moet zijn. Als andere landen religieuze (sociale) problemen op een meer Westerse manier kunnen accepteren is dat prima, Hoe denk jij daarover in ons land?
  zaterdag 19 maart 2011 @ 00:02:40 #170
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_94319344
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 23:16 schreef zoalshetis het volgende:

Zoals Nederland, waar een stille burgeroorlog aan de gang is. Man, war lul je over :'(

Jij wilt net zo'n keuzebeperking nastreven, wat in sommige landen zo gewoon was en nog steeds bestaat (ga lekker naar Noord-Korea voor een blijvertje ) of nu een revolutie aan de gang is zoals Arabische landen, China en ander Aziatische landen. _O-

Have fun!
pi_94320202
Lachwekkend dit... Het feit dat de passagier er een probleem van maakt en misschien nog wel lachwekkender dat een politieke partij een klacht als deze serieus neemt. Ik zeg niet dat het mij prettig in de oren klinkt, ik ben zelf twee keer in Afghanistan geweest. Ik maak sowieso andere associaties met de moslim cultuur dan mensen die nooit in oorlogsgebied zijn geweest, maar ik ben nog ruimdenkend genoeg om er geen punt van te maken als een chauffeur Top of the Pops Arabia wilt luisteren. Waarschijnlijk zou ik alleen maar genieten van de reacties die het opwekt bij de openbare reizigers.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 00:36:44 #172
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_94320819
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 19:34 schreef Knip het volgende:

Doe dan gelijk dit nummer:

Maar ik kan begrijpen, als je de hele bus wilt laten meegenieten, ben je net als die Arabische chauffeur en terecht klachten kunt krijgen :) maar een chauffeur mag van mij ook zijn werkomgeving een beetje acceptabel maken, Als de omgeving ermaar geen last van heeft en dat is nemen en geven.

Genoeg andere (Westerse) landen en misschien ook wel regios in NL, waar geen gezeik bestaat over muziek in de bus.

Zeikers heb je altijd en als veel reizigers een klacht indienen, neemt je baas mogelijk maatregelen en niet via een moslim-basher en Nederland-hater in de politiek :)
pi_94338699
Bus chauffer. :') :|W
De Republiek
  † In Memoriam † dinsdag 22 maart 2011 @ 14:07:23 #174
137949 Disana
pi_94466415
Ik kwam een reactie tegen op een forum en moest om de ironie lachen:

quote:
Wat nou zo grappig is, ik zit ook wel eens in die bus en vaak dezelfde chauffeur. En raad eens, het is geen arabische maar joodse muziek, Klezmer. Ik heb dit namelijk aan hem gevraagd en hij speelt in een klezmerbandje. Lange neus dus voor iedereen.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:08:59 #175
136 V.
pi_94466461
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:07 schreef Disana het volgende:

[..]

_O-

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_94466532
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:07 schreef Disana het volgende:

[..]

Link? Marokko.nl en de Telegraaf zijn niet echt objectief te noemen he........ ken je bronnen _O-
pi_94466557
briljant ...

bitches moeten niet zeiken,.. dan ga je toch lekker achterin de bus zitten. ik vind best dat de chauffeur een muziekje aan mag zetten als hij/zij het niet te hard zet
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:18:27 #178
136 V.
pi_94466735
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Link? Marokko.nl en de Telegraaf zijn niet echt objectief te noemen he........ ken je bronnen _O-
O ineens wordt mijnheer kritisch op bronnen? _O-

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  † In Memoriam † dinsdag 22 maart 2011 @ 14:23:48 #179
137949 Disana
pi_94466885
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:18 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.
De humor ontgaat hem.

Ik zie het helemaal voor me: een schuimbekkende PVV'er die Arabische muziek meent te horen en een verontwaardigde PVV die zich stukbijt op nota bene een stukje joodse muziek :)
pi_94467121
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:18 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.
Wel als juist mensen die altijd om bronnen vragen dit nu niet doen. Waarom ze dat niet doen weet ik wel want een post op een marokanenforum over Joden is natuurlijk niet objectief.

Een reactie onderaan een artikel van de Telegraaf is geen forum... dus ze had het over MM.nl :)

@Disana; de humor ontgaat mij niet hoor.... ik vind het wel weer leuk om jouw wederom op suggestieve berichtgeving te betrappen.
  † In Memoriam † dinsdag 22 maart 2011 @ 14:44:17 #181
137949 Disana
pi_94467517
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:

@Disana; de humor ontgaat mij niet hoor.... ik vind het wel weer leuk om jouw wederom op suggestieve berichtgeving te betrappen.
Ik post een grapje, veelzeggend dat jij dat als 'berichtgeving' ziet.
pi_94467605
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik post een grapje, veelzeggend dat jij dat als 'berichtgeving' ziet.
wat is de grap dan???
pi_94467705
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 14:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

wat is de grap dan???
:D
pi_94467771
Ga hulp bieden aan mensen die het echt nodig hebben op dit moment en niet zeiken om een muziekje dat gedraaid wordt in een bus, god wat is Nederland aan t aftakelen. Elke keer als je in het buitenland zit, merk je echt dat het om niks gaat daar..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')