vorige week vogelpoep nu muziek vraag me af of de gemiddelde pvv stemmer wel hersenen heeftquote:UTRECHT - De PVV in Provinciale Staten Utrecht is woest over een buschauffeur die Arabische muziek zou hebben gedraaid in een stadsbus in Amersfoort.
De buschauffeur van lijn drie zou maandagavond niet hebben geluisterd naar klachten van een passagier, die de muziek niet op prijs stelde. De passagier diende daarop een klacht in bij Connexxion, maar heeft er volgens de PVV geen vertrouwen in dat dit enig effect heeft. Daarom wil de partij dat Amersfoort de vervoerder dwingt om maatregelen te nemen tegen de chauffeur.
Connexxion wil inhoudelijk niet op de kwestie ingaan, maar benadrukt dat het voor chauffeurs in het algemeen niet is toegestaan om muziek in de bus te draaien. Dit meldt RTV Utrecht.
als ie geen muziek draait dan is het ook niet goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:34 schreef Omnifacer het volgende:
Terechte klacht. Oprotten met die kutmuziek. Die draait hij maar lekker thuis. Helemaal nadat klanten gaan klagen hoort hij die herrie af te zetten. Die man beseft niet dat hij een dienstverlenende functie heeft. Ongeschikt, ik zeg: staande voet.
Ik weet niet in welke bussen jij zit, maar in de bussen waar ik zit wordt nooit muziek gedraaid, laat staan muziek die de buschauffeur zelf opzet. Erg terecht dat de passagier een klacht indient nadat de buschauffeur niet luistert, maar dat de politiek zich hier mee moet gaan bemoeien?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
als ie geen muziek draait dan is het ook niet goed
deze man liet mensen hun muziek smaak verbreden dat krijg ik ook bij gitaar leraar nu luister ik ook new age dankzij hem
Buschauffeur moet geen dingen doen die indruisen tegen de regels van Connexxion, anders kan je er geheid van uitgaan dat de passagiers gaan klagen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:38 schreef Athlon64x het volgende:
passagier moeten niet bemoeien met cauffer dan komen er ongelukken
Genoeg chauffeurs die de radio aan hebben staan. Bovendien gaat het hier niet om een overheidsinstelling, maar om een bedrijf. De xenofoben in dit land laten zich weer eens van hun beste kant zien.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Buschauffeur moet geen dingen doen die indruisen tegen de regels van Connexxion, anders kan je er geheid van uitgaan dat de passagiers gaan klagen. Gebruik je verstand eens man, halve.
chauffer moet op veiligheid op nummr 1 zetten en geen zeurende mensen die altijd zeuren ze kunnen ook hun mp3 speler opzettenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Buschauffeur moet geen dingen doen die indruisen tegen de regels van Connexxion, anders kan je er geheid van uitgaan dat de passagiers gaan klagen.
Kom ik ook in het nieuws als ik verplicht moet luisteren naar die graftakkenhollandsehitsshit die de buschauffeur luidkeels uit de speakers laat loeien?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:34 schreef Omnifacer het volgende:
Terechte klacht. Oprotten met die kutmuziek. Die draait hij maar lekker thuis. Helemaal nadat klanten gaan klagen hoort hij die herrie af te zetten. Die man beseft niet dat hij een dienstverlenende functie heeft. Ongeschikt, ik zeg: staande voet.
Jawel, dan is het wel goed.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Maar is dit een reden voor de PVV om hier vragen over te stellen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:01 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Jawel, dan is het wel goed.
Hij hoeft helemaal niemand zijn smaak te verbreden, hij moet gewoon zorgen dat die bus van A naar B rijdt en als het even kan op tijd, en voor de rest zijn nek houden.
Kennelijk wel. Enige wat mensen hier kunnen is dan meteen in een stuip schieten omdat het de PVV is, zoals die ene halve tamme hier met zijn 'cauffer'. PVV vindt het urgent, so be it. Denk dat genoeg mensen zich eraan ergeren, getuige de klachten die binnenkwamen, dus zo raar is het niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:03 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Maar is dit een reden voor de PVV om hier vragen over te stellen?
Dit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:54 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Kom ik ook in het nieuws als ik verplicht moet luisteren naar die graftakkenhollandsehitsshit die de buschauffeur luidkeels uit de speakers laat loeien?
Tering zeg, ga wat nuttigs doen in plaats van de publiciteit zoeken met dit soort onzin, het is allemaal tekenend voor de ikke ikke maatschappij van tegenwoordig. Acceptatie is nergens meer te vinden.
Dus jij vindt het normaal dat een buschauffeur zelf (!) overlast veroorzaakt in zijn bus en zich doof houdt voor klachten? Dat hoort volgens jou bij acceptatie? Indien dat zo is ben je een ruggegraatloze zat patat. Het is namelijk asociaal van die chauffeur.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:54 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Kom ik ook in het nieuws als ik verplicht moet luisteren naar die graftakkenhollandsehitsshit die de buschauffeur luidkeels uit de speakers laat loeien?
Tering zeg, ga wat nuttigs doen in plaats van de publiciteit zoeken met dit soort onzin, het is allemaal tekenend voor de ikke ikke maatschappij van tegenwoordig. Acceptatie is nergens meer te vinden.
Niemand die zich gewoon uitspreekt over het asociale gedrag van die chauffeur, wat voor een klein leed het ook is. Want ja, PVV he...quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, de PVV vindt Arabische muziek stiekem ontzettend interessant. Dat verklaart een hoop. Dit lijkt me alleen niet echt de meest efficiente manier om dat kenbaar te maken. Maar goed, daar is het dan ook de PVV voor.
Oh, dus dat het hier om Arabische muziek gaat doet helemaal niet ter zake? De PVV wil dolgraag een einde maken aan alle geluidsoverlast in de bus?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:05 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Kennelijk wel. Enige wat mensen hier kunnen is dan meteen in een stuip schieten omdat het de PVV is, zoals die ene halve tamme hier met zijn 'cauffer'. PVV vindt het urgent, so be it. Denk dat genoeg mensen zich eraan ergeren, getuige de klachten die binnenkwamen, dus zo raar is het niet.
Het is ook gewoon asociaal van die besturder.
voor de PVV is het wel relevant dat het om die Arabische herrie gaat. Dat had je zelf ook kunnen lezen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Oh, dus dat het hier om Arabische muziek gaat doet helemaal niet ter zake? De PVV wil dolgraag een einde maken aan alle geluidsoverlast in de bus?
Het gaat de PVV helemaal niet om de geluidsoverlast, maar om de Arabische muziek. Hoe verklaar je anders dat de PVV zich nooit eerder in heeft gezet voor reizigers die zich dood ergerden aan de Volendamse kut palingmuziek?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:10 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus: het gaat om de PVV dus types als jij schieten in een stuip. Lachwekkend figuur.
Niemand die zich gewoon uitspreekt over het asociale gedrag van die chauffeur, wat voor een klein leed het ook is. Want ja, PVV he...
Je mist mijn punt echter volledig.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het gaat de PVV helemaal niet om de geluidsoverlast, maar om de Arabische muziek. Hoe verklaar je anders dat de PVV zich nooit eerder in heeft gezet voor reizigers die zich dood ergerden aan de Volendamse kut palingmuziek?
Een (1) klacht. Geen meerdere klachten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:05 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Kennelijk wel. Enige wat mensen hier kunnen is dan meteen in een stuip schieten omdat het de PVV is, zoals die ene halve tamme hier met zijn 'cauffer'. PVV vindt het urgent, so be it. Denk dat genoeg mensen zich eraan ergeren, getuige de klachten die binnenkwamen, dus zo raar is het niet.
Ik had nog even de stille hoop dat het daar niet om zou gaan omdat het te obvious was. Maar helaas.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:12 schreef Omnifacer het volgende:
Nee Einstein, voor de PVV is het wel relevant dat het om die Arabische herrie gaat. Dat had je zelf ook kunnen lezen.
Of die ene chauffeur 'asociaal' is of niet, wat interesseert mij dat? Laat die gasten wat beters doen met hun geld en tijd.quote:Jij bent kennelijk te bang om je zweem van correctheid te verliezen om gewoon te zeggen dat die 'cauffer' asociaal is, of het nou Arabische muziek is of niet.
Over dat laatste kun je redetwisten, aangezien dat commerciele bedrijf een publieke taak uitvoert.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een (1) klacht. Geen meerdere klachten.
De chauffeur zit fout ongeacht wat de muziek is omdat het niet mag van Connexxion desalniettemin heeft de PVV geen enkele zeggenschap over de interne handelswijze van een commercieel bedrijf.
quote:Ik had nog even de stille hoop dat het daar niet om zou gaan omdat het te obvious was. Maar helaas.
Kijk dat bedoel ik. Je wil graag genuanceerd overkomen, maar de definitie daarvan is niet PVV afkraken en niet naar de rest kijken.quote:Of die ene chauffeur 'asociaal' is of niet, wat interesseert mij dat? Laat die gasten wat beters doen met hun geld en tijd.
Nee, daar valt niet over te redetwisten aangezien het om een aanbesteed contract gaat, dat bedrijf had ook Aviva kunnen heten of god weet wie er nog meer OV doet tegenwoordig.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:22 schreef Omnifacer het volgende:
Over dat laatste kun je redetwisten, aangezien dat commerciele bedrijf een publieke taak uitvoert.
Ohjaquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, daar valt niet over te redetwisten aangezien het om een aanbesteed contract gaat, dat bedrijf had ook Aviva kunnen heten of god weet wie er nog meer OV doet tegenwoordig.
Een publieke taak uitvoeren maakt je geen overheidsbedrijf en geeft jouw opdrachtgever geen zeggenschap over je interne handelswijze.
Dat wil ik helemaal niet, hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:23 schreef Omnifacer het volgende:
Kijk dat bedoel ik. Je wil graag genuanceerd overkomen,
Vooralsnog faal je om aan te tonen hoe dit nu precies een gegronde actie van de PVV kan zijn, op het allochtoontje pesten na, dus doe nog eens een poging.quote:maar de definitie daarvan is niet PVV afkraken en niet naar de rest kijken.
Dat is mijn intentie helemaal niet, dus ik doe geen poging.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:38 schreef Xa1pt het volgende:
Vooralsnog faal je om aan te tonen hoe dit nu precies een gegronde actie van de PVV kan zijn, op het allochtoontje pesten na, dus doe nog eens een poging.
Ik heb nooit muziek gehoord in een bus. Dus die man hoort gewoon geen muziek te draaien. Dus gewoon een terechte klachtquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
deze man liet mensen hun muziek smaak verbreden dat krijg ik ook bij gitaar leraar nu luister ik ook new age dankzij hem
Lees nog eens en reageer dan eens goed. Het gaat me namelijk niet om de muziek, maar om de publiciteitsgeilheid van een "politicus". ÍK kan hier mee scoren, dus ÍK ga lekker de media zoeken. Overigens snap ik de klager ook niet, mits dit niet de politicus in kwestie was, dit soort zaken los je mijns inziens intern op bij de busmaatschappij.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:09 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dus jij vindt het normaal dat een buschauffeur zelf (!) overlast veroorzaakt in zijn bus en zich doof houdt voor klachten? Dat hoort volgens jou bij acceptatie? Indien dat zo is ben je een ruggegraatloze zat patat. Het is namelijk asociaal van die chauffeur.
Of vind je dat passagiers die de hele bus vergassen op hun rotherrie ook onder de noemer 'acceptatie' vallen?
Daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:57 schreef Hathor het volgende:
Laten we gewoon eerst eens voorop stellen dat die chauffeur zijn boekje te buiten is gegaan. Als mensen muziek willen horen gaan ze wel naar een club of kroeg, en als mensen (lees: klanten) zich ook nog eens ergeren aan de muziek van een chauffeur, ongeacht wat voor muziek dat ook is, dan heeft ie het maar gewoon uit te zetten, hij word betaald om mensen van punt A naar punt B te rijden, en niet om deejay te spelen in een stadsbus.
Natuurlijk is het begrijpelijk dat mensen zich storen aan die muziek. Maar om nou direct de PVV in te schakelen en vragen daarover te stellen....Ik roep toch ook niet de plaatselijke SP erbij als ik mot heb met mn werkgever?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:34 schreef Omnifacer het volgende:
Ik heb nog nooit in een bus gezeten met de radio aan. Nog nooit. Verder wordt er in het nieuwsbericht aangegeven dat het niet mag volgens het reglement van Connexxion, dus dan vind ik het een goede zaak dat de passagier klaagt. Mij kan het werkelijk aan mij reet roesten wat die chauffeur nu draait, of het nu Arabische of negermuziek is echt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Genoeg chauffeurs die de radio aan hebben staan. Bovendien gaat het hier niet om een overheidsinstelling, maar om een bedrijf. De xenofoben in dit land laten zich weer eens van hun beste kant zien.
Bronquote:8.9.1 Omvang
...
In de voertuigen mag nooit gerookt worden door het personeel en passagiers. Tijdens de uitvoering
van de dienstregeling mag door het personeel niet (mobiel) gebeld worden behoudens bij
noodsituaties (ongevallen, onwel worden van een reiziger, enz.) Ook mag tijdens het uitvoeren
van de dienstregeling geen radio of muziek afgespeeld worden door de bestuurders van de
voertuigen en servicemedewerkers. Muziek afluisteren of telefoongesprekken voeren via een
koptelefoon of via de zogenaamde oortjes of andere middelen is ook niet toegestaan. In geval
van een constatering door de concessieverlener of een gegronde klacht van de reiziger, wordt
dit gesanctioneerd met een boete van € 500,= per keer.
Hmm, lastig te bewijzen. Zo maar om het even wie die een klacht stuurt... Ik vind zelf dat mensen er niet zo zwaar aan moeten tillen. Beetje tolerantie weetjewel. Nee dan de PVV. Die zijn niet verontwaardigd maar gelijk woedend. Tokkievolk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:13 schreef swollywood het volgende:
Volgens de concessie van de bestuursregio Utrecht (waaronder Amersfoort valt) is het niet toegestaan om de radio aan te hebben in de bus.
[..]
Bron
Connexxion kan dus een boete krijgen van 500 euro.
En daarnaast zijn er ook nog klantvriendelijkheids-indicatoren opgenomen in de aanbesteding, zoals op blz 59. Als Connexxion dus volledig islamiseert, met vertraging door naar Mekka biddende chauffeurs en arabisch getetter in de bus dan zal de klantvriendelijkheid dalen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:13 schreef swollywood het volgende:
Volgens de concessie van de bestuursregio Utrecht (waaronder Amersfoort valt) is het niet toegestaan om de radio aan te hebben in de bus.
[..]
Bron
Gaat inderdaad natuurlijk om populisme. Maar daarmee kun je nog geen stad, provincie of land besturen. Je mag van een grotere partij toch op z'n minst verwachten dat ze een verkeerskundige in dienst hebben als adviseur. Op deze manier zal het mij benieuwen of de PVV over tien jaar nog groot is.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:21 schreef Disana het volgende:
Je kunt erom lachen, of je kunt de intentie van de PVV onderkennen: alles aangrijpen om moslims slecht neer te zetten, elk incident tikt lekker aan en de stemmers gaan zich steeds veiliger voelen bij de PVV.
Als die regels niet gehandhaafd worden, zitten de buschauffeurs straks tijdens de rit radio te luisteren met een peuk op de lip en de telefoon aan het oor.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hmm, lastig te bewijzen. Zo maar om het even wie die een klacht stuurt... Ik vind zelf dat mensen er niet zo zwaar aan moeten tillen. Beetje tolerantie weetjewel. Nee dan de PVV. Die zijn niet verontwaardigd maar gelijk woedend. Tokkievolk.
Ik denk dat het Wilders' zijn tijd wel zal duren. Een beetje roepen en wijzen naar moslims en links is voor hem afdoende geloof ik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:22 schreef Eix het volgende:
[..]
Gaat inderdaad natuurlijk om populisme. Maar daarmee kun je nog geen stad, provincie of land besturen. Je mag van een grotere partij toch op z'n minst verwachten dat ze een verkeerskundige of iets dergelijks in dienst hebben als adviseur. Op deze manier zal het mij benieuwen of de PVV over tien jaar nog groot is.
Televisie erin, hatseflats.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:25 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als die regels niet gehandhaafd worden, zitten de buschauffeurs straks tijdens de rit radio te luisteren met een peuk op de lip en de telefoon aan het oor.
Want de PVV bestuurt het land?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:39 schreef Re het volgende:
mja, het land verdient zijn bestuurders he.... wat een mongolen
Arabische muziek, he, daar moet hard tegen opgetreden worden!quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:05 schreef KoosVogels het volgende:
Natuurlijk is het begrijpelijk dat mensen zich storen aan die muziek. Maar om nou direct de PVV in te schakelen en vragen daarover te stellen....Ik roep toch ook niet de plaatselijke SP erbij als ik mot heb met mn werkgever?
Voor je het nemen ze heel Hilversum over!quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Arabische muziek, he, daar moet hard tegen opgetreden worden!
Ze zijn al over de top hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:22 schreef Eix het volgende:
[..]
Gaat inderdaad natuurlijk om populisme. Maar daarmee kun je nog geen stad, provincie of land besturen. Je mag van een grotere partij toch op z'n minst verwachten dat ze een verkeerskundige in dienst hebben als adviseur. Op deze manier zal het mij benieuwen of de PVV over tien jaar nog groot is.
En dan het telefoongesprek waarin de PVV op de hoogte werd gesteld:quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Arabische muziek, he, daar moet hard tegen opgetreden worden!
Weet ik.quote:
Nou, ik vind het allebei herrie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:15 schreef waht het volgende:
Ik zou het echt heerlijk vinden om die Arabische herrie tijdens een busreis te horen. Liever dat dan de platvloerse zooi die Nederlandse volkszangers uitkramen. Onverstaanbare muziek geeft me het idee dat ik op vakantie ben.
Ik neem aan dat muziek aan achter het stuur een no go is voor Connexxion en dat de chauffeur in kwestie wel wordt aangepakt door zijn leidinggevenden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Buschauffeur moet geen dingen doen die indruisen tegen de regels van Connexxion, anders kan je er geheid van uitgaan dat de passagiers gaan klagen.
Dat is ook zo en heeft Connexxion ook bevestigd en daarmee lijkt mij de kous af.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat muziek aan achter het stuur een no go is voor Connexxion en dat de chauffeur in kwestie wel wordt aangepakt door zijn leidinggevenden.
Wat de gemiddelde PVV stemmer hiermee te maken heeft ontgaat mij een beetje...quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:32 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
vorige week vogelpoep nu muziek vraag me af of de gemiddelde pvv stemmer wel hersenen heeft
Volgens mij begrijp jij de klacht niet helemaal....quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:34 schreef Omnifacer het volgende:
Terechte klacht. Oprotten met die kutmuziek. Die draait hij maar lekker thuis.
ditquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:45 schreef Xa1pt het volgende:
Iedere keer dat ik denk "dieper kan de PVV niet zinken" weten ze het toch nog bonter te maken.
Nee, maar de PVV houdt er standpunten op na die tegen de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens van de VN ingaan, dat maakt het toch wat anders.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:03 schreef Ferdo het volgende:
Want als je niet tegen de PVV bent...dan ben je een PVV'er?
Ik ben het eens met bepaalde punten van het CDA, de VVD, de PvdA, D66, GroenLinks, de SP, de PvdD, de PVV, de ChristenUnie en de SGP. Maakt mij dat een CDA'er, VVD'er, PvdA'er, D66'er, GroenLinks'er, SP'er, PvdD'er, PVV'er, CU'er én SGP'er? Om de dooie dood niet.
Hoezo? Omdat een chauffeur muziek draait die hij leuk vond? Zet voor mij Persis van Hosay op, en ik ben zoetquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:26 schreef slashdotter3 het volgende:
Ah, de islamisering van Europa gaat weer een stapje verder
Opgelost toch?quote:Connexxion wil inhoudelijk niet op de kwestie ingaan, maar benadrukt dat het voor chauffeurs in het algemeen niet is toegestaan om muziek in de bus te draaien. Dit meldt RTV Utrecht.
Nogmaals, een chauffeur hoort van huis uit geen muziek te draaien in een bus, is er soms een doelgroep die hierom vraagt? Frans Bauer of Arabisch kankergejengel hoort geen van beiden thuis in in het openbaar vervoer.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:25 schreef Nielsch het volgende:
Ach ja, als deze chauffeur Frans Bauer of Limburgse carnavalsmuziek had gedraaid dan hadden die racistische bosmongolen van de PVV er niets over gezegd.
Nieuw soort wiet aan het proberen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan het telefoongesprek waarin de PVV op de hoogte werd gesteld:
Tipgever: "Hallo, spreek ik met de PVV?"
PVV: "Dat klopt meneer, hoe kan ik u helpen?"
Tipgever: "Ik maakte vandaag een ritje met de bus, en de chauffeur draaide Arabische muziek."
PVV: "Bent u zo snel mogelijk de bus ontvlucht?"
Tipgever: "Uiteraard."
PVV: "Gelukkig, als u te lang wordt blootgesteld wordt aan Arabische muziek, dan kan dat verstrekkende gevolgen. Uw gehoor en vervolgens uw brein kunnen geislamiseerd raken. U heeft in ieder geval de juiste partij gebeld, we gaan direct over tot actie!"
De bureau-PVVer drukt om de rode alarmknop en de complete PVV-fractie haast zich richting vergaderzaal. `Dames en heren, we hebben een probleem...!!
Zo zie ik dat ongeveer voor me.
Nou, eh...de partij vertegenwoordigt de stemmerquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:43 schreef Robus het volgende:
[..]
Wat de gemiddelde PVV stemmer hiermee te maken heeft ontgaat mij een beetje...
mensen die PVV stemmen doen dat in de eerste plaats vanwege de teringzooi die met name Marokkanen en antillianen ervan maken in dit land, elke stem op die partij is er in de eerste plaats een van onvrede en in de tweede plaats een van het beu zijn dat de zittende regering er zo goed als niks aan doet. Als die Marokkanen en Antillianen zich nou eens normaal zouden gedragen dan zou er voor die hele PVV niet eens een voedingsbodem zijn, want Nederlanders zijn van huis uit nou niet bepaald racistisch aangelegt. Denk daar eerst maar eens over na voordat je die die hele meute wegwuift als een stel malloten. Dat de PVV als politieke beweging overkomt als een stel heikneuters doet niks af aan de onvrede die er al langer heerst onder vele Nederlanders, ze maken er gewoon gebruik van, net zoals de PvdA der laatste tijd aardig op het gemoed van de allochtonen begint in te spelen. Allemaal spelletjes waar de schaapjes vrolijk achteraan huppelen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 03:04 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Nou, eh...de partij vertegenwoordigt de stemmerEn de stemmer heeft zich, mag ik hopen, vantevoren verdiept in de partij en wist dus dat hij/zij dit soort onzinnigheden kon verwachten en besloot desondanks (of juist daarom, wie heeft er nou geen hekel aan arabische musziek) zich door deze partij te vertegenwoordigen.
Zelfs na al een flink aantal "incidentjes" besloot een flink deel van de kiezers nógmaals op deze intellectuele hoogstandjes te stemmen bij de provinciale statenverkiezingen.
Blijkbaar ontgaat de gemiddelde PVV stemmer nogal wat.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:26 schreef slashdotter3 het volgende:
Ah, de islamisering van Europa gaat weer een stapje verder
Ik denk dat dat een grap wasquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:40 schreef paddy het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat een chauffeur muziek draait die hij leuk vond? Zet voor mij Persis van Hosay op, en ik ben zoet
Eigenlijk zegt de OP alles al
[..]
Opgelost toch?
Alleen weet jij ook dat de PVV niet "woedend" was geworden en om "keiharde" maatregelen had gevraagd als het om Frans Bauer was gegaan. Dan had geen enkele racistische bosmongool binnen de PVV er wat van gezegd omdat er dan geen mogelijkheid was geweest om haat te zaaien tegen de groep mensen die zij liever zien vertrekken uit Europa en dat levert natuurlijk geen stemmen op bij hun oerdomme en achterlijke achterban.quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nogmaals, een chauffeur hoort van huis uit geen muziek te draaien in een bus, is er soms een doelgroep die hierom vraagt? Frans Bauer of Arabisch kankergejengel hoort geen van beiden thuis in in het openbaar vervoer.
Islamitische infiltratie, natuurlijk, OV is een linkse hobbie tenslotte en links haat zichzelf en houdt van moslims.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
waarom is er geen vertrouwen dat connexxion dit klachtje niet zou kunnen oplossen dan?
Had de PVV anders gereageerd als het country, Neerlandstalig of rockabilly muziek betrof?
Dat dus.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:34 schreef Joachim het volgende:
Fijn dat de politiek zich met dit soort urgente zaken bezighoud...
Ja, en? Het is ook niet meer dan logisch dat zijn werkgever hem hier op aanspreekt. Chauffeurs mogen immers sowieso geen muziek draaien in de bus, naar wat ik heb begrepen. Maar het slaat toch helemaal nergens op dat de politiek erbij wordt gehaald?quote:
De Tsunami van islamisering natuurlijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
waarom is er geen vertrouwen dat connexxion dit klachtje niet zou kunnen oplossen dan?
Had de PVV anders gereageerd als het country, Neerlandstalig of rockabilly muziek betrof?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
De Tsunami van islamisering natuurlijk.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:34 schreef Joachim het volgende:
Fijn dat de politiek zich met dit soort urgente zaken bezighoud...
What has been voted cannot be unvotedquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
waarom bemoeit een politieke partij zich überhaupt met een privaat bedrijf? Zij moeten beleid maken of oppositie voeren en niet op de stoel van een rechter of politieagent willen zitten.
Ik eis keiharde maatregelen!
Staat in hun partijprogramma dat ze de trias politica om zeep willen helpen? Als er niets staat over een totalitaire democratie, is er sprake van kiezersbedrog.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
What has been voted cannot be unvoted
De provincie is de opdrachtgever dus de PVV heeft wel degelijk recht van spreken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:36 schreef Tijger_m het volgende:
Ach ja, de PVV is weer eens 'woedend'...
Overigens is Connexxion een geprivatiseerd bedrijf dus hoe de PVV denkt Connexxion te kunnen dwingen is mij een raadsel.
Nee hoor, als opdrachtgever heb je geen enkele recht om je te bemoeien met de interne disciplinaire maatregelen van jouw contractant. Connexxion hanteert een verbod op muziek en hoe zij met de chauffeur omgaan in het onderhavige geval is niet aan de Provincie om te bepalen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef thumbnail het volgende:
[..]
De provincie is de opdrachtgever dus de PVV heeft wel degelijk recht van spreken.
Alleen als er in de aanbesteding staat dat er geen muziek gedraaid mag worden, anders hebben ze er niks over te vertellen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef thumbnail het volgende:
De provincie is de opdrachtgever dus de PVV heeft wel degelijk recht van spreken.
En dat staat dus in de aanbesteding.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:51 schreef SicSicSics het volgende:
Alleen als er in de aanbesteding staat dat er geen muziek gedraaid mag worden, anders hebben ze er niks over te vertellen.
Alsof de PVV daarvan wakker ligtquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Staat in hun partijprogramma dat ze de trias politica om zeep willen helpen? Als er niets staat over een totalitaire democratie, is er sprake van kiezersbedrog.
Nogmaals, lees de OP even? Connexxion heeft een algeheel verbod, de provincie heeft zich niet te bemoeien met interne disciplinaire maatregelen, dat is aan Connexxion om te bepalen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:52 schreef thumbnail het volgende:
[..]
En dat staat dus in de aanbesteding.
De onthutste passagier had ook simpelweg Connexxion op kunnen bellen en zijn klacht aan het bedrijf voor kunnen leggen. Waarom direct de politiek erbij halen? Komt op mij over als een irritant kutkind dat direct zijn ouders erbij haalt als hij ruzie heeft.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Wat snap jij niet van mijn antwoord op jou?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:54 schreef Tijger_m het volgende:
Nogmaals, lees de OP even? Connexxion heeft een algeheel verbod, de provincie heeft zich niet te bemoeien met interne disciplinaire maatregelen, dat is aan Connexxion om te bepalen.
De passagier heeft er volgens de PVV geen vertrouwen in dat dit enig effect heeftquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
De onthutste passagier had ook simpelweg Connexxion op kunnen bellen en zijn klacht aan het bedrijf voor kunnen leggen. Waarom direct de politiek erbij halen? Komt op mij over als een irritant kutkind dat direct zijn ouders erbij haalt als hij ruzie heeft.
Dan heeft de PVV ook recht van spreken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:52 schreef thumbnail het volgende:
En dat staat dus in de aanbesteding.
Volgens mij kun je de statuten erop naslaan en het bedrijf confronteren met zijn eigen beleid. Zie werkelijk niet in waarom de PVV hier weer betrokken bij moet worden. Sowieso is dit een non-issue eerste klas, maar goed.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:56 schreef thumbnail het volgende:
[..]
De passagier heeft er volgens de PVV geen vertrouwen in dat dit enig effect heeft
En dat kan ik wel begrijpen want klachten bij Connexxion hebben over het algemeen geen enkel nut.
Ergens in de eerste reacties wordt de aanbesteding aangehaald (had ik ook niet gelezenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:54 schreef Tijger_m het volgende:
Nogmaals, lees de OP even? Connexxion heeft een algeheel verbod, de provincie heeft zich niet te bemoeien met interne disciplinaire maatregelen, dat is aan Connexxion om te bepalen.
WIl jij nu echt beweren dat als mijn bedrijf zaken doet met de overheid, de PVV mij kan gaan dwingen om maatregelen tegen individuele werknemers te nemen? Nou, ik dacht het niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dan heeft de PVV ook recht van spreken.
Niet zo direct nee, ze kunnen het wel aankaarten in de provinciale raadsvergadering. Ze kunnen zelfs (denk ik?), met een meerderheid van stemmen, de club 'Bestuur regio Utrecht' tot actie manen (dwingen?). Maar echt direct Connexxxion aanpakken zit er inderdaad niet in.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:00 schreef Tijger_m het volgende:
WIl jij nu echt beweren dat als mijn bedrijf zaken doet met de overheid, de PVV mij kan gaan dwingen om maatregelen tegen individuele werknemers te nemen? Nou, ik dacht het niet.
Ik zit nu te wachten op BREIN die zich er ook nog even gezellig tegenaan gaat bemoeien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee hoor, als opdrachtgever heb je geen enkele recht om je te bemoeien met de interne disciplinaire maatregelen van jouw contractant. Connexxion hanteert een verbod op muziek en hoe zij met de chauffeur omgaan in het onderhavige geval is niet aan de Provincie om te bepalen.
Juist.. je ziet de anti pvv'ers weer volop onder de steen vandaan komen. Dat de chauffeur regels overtreed hoor je ze niet over.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:05 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Die bedoel ik inderdaad. Dat is wrs. de enige reden dat Connexxion duidelijk laat weten dat het niet toegestaan is anders moet het bedrijf daar een ongehoorde smak geld aan betalen. Veel chauffeurs luisteren weleens naar de radio. Dit gaat puur om die arabische muziek. Te kinderachtig voor woorden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:26 schreef Ferdo het volgende:
Is meer iets voor de BUMA/STEMRA en de SENA.
Bij de gemeente?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Het staat blijkbaar in de concessie eisen van de opdrachtgever. Als het tenminste een bus was die onder de BRU concessie valt. Het is in dat geval simpelweg vanuit het contract waarmee Connexxion heeft ingestemd niet toegestaan om muziek te luisteren. Als Connexxion daar niet aan had gewild had men niet moeten inschrijven op de betreffende concessie.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:33 schreef Staal het volgende:
[..]
Die bedoel ik inderdaad. Dat is wrs. de enige reden dat Connexxion duidelijk laat weten dat het niet toegestaan is anders moet het bedrijf daar een ongehoorde smak geld aan betalen. Veel chauffeurs luisteren weleens naar de radio. Dit gaat puur om die arabische muziek. Te kinderachtig voor woorden.
Het blijft moeilijk voor sommigen om te blijven lezen zodra ze de letters PVV zien. Ik zal het even laten zien:quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De onthutste passagier had ook simpelweg Connexxion op kunnen bellen en zijn klacht aan het bedrijf voor kunnen leggen. Waarom direct de politiek erbij halen? Komt op mij over als een irritant kutkind dat direct zijn ouders erbij haalt als hij ruzie heeft.
Maar ja, haters lezen niet hequote:UTRECHT - De PVV in Provinciale Staten Utrecht is woest over een buschauffeur die Arabische muziek zou hebben gedraaid in een stadsbus in Amersfoort.
De buschauffeur van lijn drie zou maandagavond niet hebben geluisterd naar klachten van een passagier, die de muziek niet op prijs stelde. De passagier diende daarop een klacht in bij Connexxion, maar heeft er volgens de PVV geen vertrouwen in dat dit enig effect heeft. Daarom wil de partij dat Amersfoort de vervoerder dwingt om maatregelen te nemen tegen de chauffeur.
Connexxion wil inhoudelijk niet op de kwestie ingaan, maar benadrukt dat het voor chauffeurs in het algemeen niet is toegestaan om muziek in de bus te draaien. Dit meldt RTV Utrecht.
Dat is dan enorm dom.quote:Op donderdag 17 maart 2011 03:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
... elke stem op die partij is er in de eerste plaats een van onvrede en in de tweede plaats een van het beu zijn dat de zittende regering er zo goed als niks aan doet....
Als je niet eens de reactie van Connexxion afwacht, ben je gewoon enorm happig om deze chauffeur te laten hangen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het blijft moeilijk voor sommigen om te blijven lezen zodra ze de letters PVV zien. Ik zal het even laten zien:
[..]
Maar ja, haters lezen niet he
Dat dus. Straks gaan ze nog woedend eisen Albert Heijn geen couscous meer mag verkopenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:36 schreef Tijger_m het volgende:
Ach ja, de PVV is weer eens 'woedend'...
Overigens is Connexxion een geprivatiseerd bedrijf dus hoe de PVV denkt Connexxion te kunnen dwingen is mij een raadsel.
Jawel hoor, maar wat voor inzicht zit hier wat jou betreft in verscholen dat een anderl licht op de zaak werpt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het blijft moeilijk voor sommigen om te blijven lezen zodra ze de letters PVV zien. Ik zal het even laten zien:
[..]
ik lees het inderdad, maar nergens wordt goed uitgelegd warom dus kennelijk de PVV én de hele Provinciale Staten zich ermee moet bemoeien... er _is_ een klacht ingediend maar dezelfde persoon die die klacht ingediend heeft 'heeft er geen vertrouwen in dat daar iets mee gebeurt' en daarom wil hij vooral dat de politiek erover gaat discussieren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
[..]
Mocht daarover een klacht ingediend worden zal de klager inderdaad direkt de PVV kunnen nschakelen die dan al direkt de politiek erover zal laten 'discusieren' omdat die van mening is dat gewoon zo'n simpele klachtenprocedure vast niet genoeg geld kost en véél beter door provinciale volksvertegenwoordiger uitgevoerd kunnen wordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat dus. Straks gaan ze nog woedend eisen Albert Heijn geen couscous meer mag verkopen
V.
Het stadsvervoer in Amersfoort valt buiten de BRU-concessie (dat is alleen het stads- en streekvervoer in en rondom de stad Utrecht), maar in de concessie die door de provincie Utrecht wordt aanbesteed.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:01 schreef Eix het volgende:
Het staat blijkbaar in de concessie eisen van de opdrachtgever. Als het tenminste een bus was die onder de BRU concessie valt. Het is in dat geval simpelweg vanuit het contract waarmee Connexxion heeft ingestemd niet toegestaan om muziek te luisteren. Als Connexxion daar niet aan had gewild had men niet moeten inschrijven op de betreffende concessie.
De partij van de vrijheidquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:32 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
vorige week vogelpoep nu muziek vraag me af of de gemiddelde pvv stemmer wel hersenen heeft
Wat mij betreft niet alleen Arabische muziek trouwens. Als een reiziger behoefte heeft om muziek te horen neemt deze zelf wel een muziekspeler en oordopjes dan wel een hoofdtelefoon mee.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:05 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
De partij van de vrijheidis weer bezig met bemoeienis tussen werkgever en werknemer.
Laat die het onderling lekker uitzoeken. De PVV heeft hier niks mee te maken.
Ben wel van menig dat het draaien van Arabische muziek in het OV echt not done is.
Eens.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet alleen Arabische muziek trouwens. Als een reiziger behoefte heeft om muziek te horen neemt deze zelf wel een muziekspeler en oordopjes dan wel een hoofdtelefoon mee.
Wat nou eens, wat hij zegt heeft er totaal niets mee te maken. We kennen de regels allemaal. De kern is dat de PVV dit voorval naar buiten brengt en we weten allemaal waarom.quote:
Het is natuurlijk hun goed recht om dit naar buiten te brengen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:12 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat nou eens, wat hij zegt heeft er totaal niets mee te maken. We kennen de regels allemaal. De kern is dat de PVV dit voorval naar buiten brengt en we weten allemaal waarom.
Zoals ik al zei de PVV heeft hier niets mee te maken, dit is iets tussen werkgeven en werknemer.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:12 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat nou eens, wat hij zegt heeft er totaal niets mee te maken. We kennen de regels allemaal. De kern is dat de PVV dit voorval naar buiten brengt en we weten allemaal waarom.
Maar dat was niet hetgeen Koos zei en daar reageerde ik op.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je niet eens de reactie van Connexxion afwacht, ben je gewoon enorm happig om deze chauffeur te laten hangen.
En het is niet zo moeilijk te raden waarom hij uitgerekende de PVV belde. Als het om Hollandse muziek was gegaan, had je heel die passagier niet gehoord.
Koos zegt 'waarom direct de politiek erbij halen'. En dat ondersteun ik.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Maar dat was niet hetgeen Koos zei en daar reageerde ik op.
Nee Koos zei dat hij Connexion er niet bijhaalde en vervolgens toonde ik aan dat hij dat meermaals had gedaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Koos zegt 'waarom direct de politiek erbij halen'. En dat ondersteun ik.
En ik ondersteun wat hij verder zegt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee Koos zei dat hij Connexion er niet bijhaalde en vervolgens toonde ik aan dat hij dat meermaals had gedaan.
neuh, dit heeft niets met politiek te makenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het is natuurlijk hun goed recht om dit naar buiten te brengen.
Meermaals? Het artikel meldt dat hij het resultaat van zijn klacht niet heeft afgewacht omdat de beste man geen vertrouwen heeft in Connexxion.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee Koos zei dat hij Connexion er niet bijhaalde en vervolgens toonde ik aan dat hij dat meermaals had gedaan.
Meermaals is mijn fout idd... Voorts is het inderdaad geen reden om je tot de politiek te wenden dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Meermaals? Het artikel meldt dat hij het resultaat van zijn klacht niet heeft afgewacht omdat de beste man geen vertrouwen heeft in Connexxion.
Overigens is dat nog geen reden om je tot de politiek te wenden. Er zal tal van andere manieren om je onvrede te laten blijken. Het is onzinnig om voor elke scheet de politiek in te schakelen.
Jij denkt toch niet serieus dat het de PVV hierom te doen is wel?quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:01 schreef Eix het volgende:
Het staat blijkbaar in de concessie eisen van de opdrachtgever. Als het tenminste een bus was die onder de BRU concessie valt. Het is in dat geval simpelweg vanuit het contract waarmee Connexxion heeft ingestemd niet toegestaan om muziek te luisteren. Als Connexxion daar niet aan had gewild had men niet moeten inschrijven op de betreffende concessie.
Kortom, eerst blaaten over anti-PVV'ers die onder een steen vandaan kruipen om vervolgens gewoon toe te geven dat de PVV fout zit en dat er niet eens een klacht is gedeponeerd bij Connexxion. Hulde voor jouw bijdrage.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Meermaals is mijn fout idd... Voorts is het inderdaad geen reden om je tot de politiek te wenden dat ben ik met je eens.
Er zit dan ook een verschil in het aangeven dat iets niet voor de PVV is en bashen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kortom, eerst blaaten over anti-PVV'ers die onder een steen vandaan kruipen om vervolgens gewoon toe te geven dat de PVV fout zit en dat er niet eens een klacht is gedeponeerd bij Connexxion. Hulde voor jouw bijdrage.
Nee, mag sowieso niet. Neemt niet weg dat veel chauffeurs graag naar de radio luisteren alleen wil Connexxion hiervoor niet betalen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:46 schreef setiahati het volgende:
Stel dat hij nou gewoon FunX aan het luisteren was, een nederlandse zender, mag dat dan niet?
Nah, doe maar Arabische muziek. En dan een buikdanseres in het gangpadquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:48 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Een radio in de bus zou mij weer terug het OV in krijgen. Heb geen problemen met Arabische muziek maar Hazes zou me ook heel mooi lijken.
Maar dat ben ik.
Er zij genoeg mensen die naar muziek luisteren in treinen en bussen, alleen komt het dan vanuit een koptelefoontje of iets dergelijks, zodat anderen er zich niet aan hoeven te storen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:25 schreef Waffle het volgende:
Waar ze ook wel eens een radio in mogen opzetten. Boeit me niet wat voor muziek er op zit. Met het OV is altijd al zo saai. Beetje muziek op de achtergrond is nooit erg.
Helaas is Buma/Stemra het waarschijnlijk niet met me eens.
hij zong toch niet zelf?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:01 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Jawel, dan is het wel goed.
Hij hoeft helemaal niemand zijn smaak te verbreden, hij moet gewoon zorgen dat die bus van A naar B rijdt en als het even kan op tijd, en voor de rest zijn nek houden.
Het is allebei niet om aan te horen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:40 schreef Rivalo het volgende:
Paar dagen geleden zat ik in de bus, zat de buschauffeur van die pauper Nederlandse muziek te draaien, kanker herrie, maar Arabische muziek vindt ik dan toch nog een tikkeltje lelijker.
Exactly! Alsof de PVV ooit hier aandacht aan zou besteden als er een klacht werd ingediend over een busschauffeur die metal draait. Nee het is Arabisch en dat wordt meteen gelinkt met Islam en yada yada yada. Same old story!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:26 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Zoals ik al zei de PVV heeft hier niets mee te maken, dit is iets tussen werkgeven en werknemer.
Daarnaast mag de PVV helemaal niet willekeurig hiermee omgaan. Als arabische muziek volgende PVV een probleem is dan moet een ander soort muziek ook een probleem zijn.
Populisme
Niks mis mee met die muziek, maar je kan je toch zeker wel voorstellen dat er mensen zijn die dit liever niet horen? En al helemaal niet in een bus?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:34 schreef Knip het volgende:
Om eerlijk te zeggen, ik beun een beetje bij als buschauffeur. Om het werk een beetje aangenaam te houden draai ik wel eens een muziekje. Ik houd erg veel van de jaren 70 progrock. Laatst draaide ik een nummer van Hawkwind (je weet wel, met Lemmy, die later bij Motörhead ging). Heb ik me toch een gezeik mee gekregen.
Oordeel zelf of jullie hier ook over zouden klagen
Blijf jij ook maar lekker thuisquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:00 schreef zoalshetis het volgende:
arabische muziek in een bus? ik zou ook ff naar voren lopen en vragen of hij zijn jankgezeik (arabische muziek is erg slecht en heeft in elke zin allah!) wil afzetten en een koptelefoon wil opzetten.
religie doe je maar lekker thuis.
lol @ artikel, en nog zijn er dus mensen die spreken van vrije markt en liberalisering in het OV.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:13 schreef swollywood het volgende:
[..]
Bron
Volgens jou moet muziek dus:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:16 schreef zoalshetis het volgende:
de enige vraag is waarom je je jouw passagiers wilt belasten met jouw religie en arabische muziek wilt laten schallen. allah!!! akbar! en nog meer van dat gelul.
doe ff normaal. als je in nederland woont moet je lekker je aan de regels houden. blijkbaar geen muziek dus. en als je dat wel ok vindt moet je lekker in landen gaan wonen waar nu een burgeroorlog is.
Zoals Nederland, waar een stille burgeroorlog aan de gang is. Man, war lul je overquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:16 schreef zoalshetis het volgende:
de enige vraag is waarom je je jouw passagiers wilt belasten met jouw religie en arabische muziek wilt laten schallen. allah!!! akbar! en nog meer van dat gelul.
doe ff normaal. als je in nederland woont moet je lekker je aan de regels houden. blijkbaar geen muziek dus. en als je dat wel ok vindt moet je lekker in landen gaan wonen waar nu een burgeroorlog is.
Doe dan gelijk dit nummer:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:34 schreef Knip het volgende:
Om eerlijk te zeggen, ik beun een beetje bij als buschauffeur. Om het werk een beetje aangenaam te houden draai ik wel eens een muziekje. Ik houd erg veel van de jaren 70 progrock. Laatst draaide ik een nummer van Hawkwind (je weet wel, met Lemmy, die later bij Motörhead ging). Heb ik me toch een gezeik mee gekregen.
Oordeel zelf of jullie hier ook over zouden klagen
quote:Wat nou zo grappig is, ik zit ook wel eens in die bus en vaak dezelfde chauffeur. En raad eens, het is geen arabische maar joodse muziek, Klezmer. Ik heb dit namelijk aan hem gevraagd en hij speelt in een klezmerbandje. Lange neus dus voor iedereen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:07 schreef Disana het volgende:
Ik kwam een reactie tegen op een forum en moest om de ironie lachen:
[..]
Link? Marokko.nl en de Telegraaf zijn niet echt objectief te noemen he........ ken je bronnenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:07 schreef Disana het volgende:
Ik kwam een reactie tegen op een forum en moest om de ironie lachen:
[..]
O ineens wordt mijnheer kritisch op bronnen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Link? Marokko.nl en de Telegraaf zijn niet echt objectief te noemen he........ ken je bronnen![]()
De humor ontgaat hem.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
O ineens wordt mijnheer kritisch op bronnen?
V.
Wel als juist mensen die altijd om bronnen vragen dit nu niet doen. Waarom ze dat niet doen weet ik wel want een post op een marokanenforum over Joden is natuurlijk niet objectief.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
O ineens wordt mijnheer kritisch op bronnen?
V.
Ik post een grapje, veelzeggend dat jij dat als 'berichtgeving' ziet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
@Disana; de humor ontgaat mij niet hoor.... ik vind het wel weer leuk om jouw wederom op suggestieve berichtgeving te betrappen.
wat is de grap dan???quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik post een grapje, veelzeggend dat jij dat als 'berichtgeving' ziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |