ditquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:45 schreef Xa1pt het volgende:
Iedere keer dat ik denk "dieper kan de PVV niet zinken" weten ze het toch nog bonter te maken.
Nee, maar de PVV houdt er standpunten op na die tegen de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens van de VN ingaan, dat maakt het toch wat anders.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:03 schreef Ferdo het volgende:
Want als je niet tegen de PVV bent...dan ben je een PVV'er?
Ik ben het eens met bepaalde punten van het CDA, de VVD, de PvdA, D66, GroenLinks, de SP, de PvdD, de PVV, de ChristenUnie en de SGP. Maakt mij dat een CDA'er, VVD'er, PvdA'er, D66'er, GroenLinks'er, SP'er, PvdD'er, PVV'er, CU'er én SGP'er? Om de dooie dood niet.
Hoezo? Omdat een chauffeur muziek draait die hij leuk vond? Zet voor mij Persis van Hosay op, en ik ben zoetquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:26 schreef slashdotter3 het volgende:
Ah, de islamisering van Europa gaat weer een stapje verder
Opgelost toch?quote:Connexxion wil inhoudelijk niet op de kwestie ingaan, maar benadrukt dat het voor chauffeurs in het algemeen niet is toegestaan om muziek in de bus te draaien. Dit meldt RTV Utrecht.
Nogmaals, een chauffeur hoort van huis uit geen muziek te draaien in een bus, is er soms een doelgroep die hierom vraagt? Frans Bauer of Arabisch kankergejengel hoort geen van beiden thuis in in het openbaar vervoer.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:25 schreef Nielsch het volgende:
Ach ja, als deze chauffeur Frans Bauer of Limburgse carnavalsmuziek had gedraaid dan hadden die racistische bosmongolen van de PVV er niets over gezegd.
Nieuw soort wiet aan het proberen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan het telefoongesprek waarin de PVV op de hoogte werd gesteld:
Tipgever: "Hallo, spreek ik met de PVV?"
PVV: "Dat klopt meneer, hoe kan ik u helpen?"
Tipgever: "Ik maakte vandaag een ritje met de bus, en de chauffeur draaide Arabische muziek."
PVV: "Bent u zo snel mogelijk de bus ontvlucht?"
Tipgever: "Uiteraard."
PVV: "Gelukkig, als u te lang wordt blootgesteld wordt aan Arabische muziek, dan kan dat verstrekkende gevolgen. Uw gehoor en vervolgens uw brein kunnen geislamiseerd raken. U heeft in ieder geval de juiste partij gebeld, we gaan direct over tot actie!"
De bureau-PVVer drukt om de rode alarmknop en de complete PVV-fractie haast zich richting vergaderzaal. `Dames en heren, we hebben een probleem...!!
Zo zie ik dat ongeveer voor me.
Nou, eh...de partij vertegenwoordigt de stemmerquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:43 schreef Robus het volgende:
[..]
Wat de gemiddelde PVV stemmer hiermee te maken heeft ontgaat mij een beetje...
mensen die PVV stemmen doen dat in de eerste plaats vanwege de teringzooi die met name Marokkanen en antillianen ervan maken in dit land, elke stem op die partij is er in de eerste plaats een van onvrede en in de tweede plaats een van het beu zijn dat de zittende regering er zo goed als niks aan doet. Als die Marokkanen en Antillianen zich nou eens normaal zouden gedragen dan zou er voor die hele PVV niet eens een voedingsbodem zijn, want Nederlanders zijn van huis uit nou niet bepaald racistisch aangelegt. Denk daar eerst maar eens over na voordat je die die hele meute wegwuift als een stel malloten. Dat de PVV als politieke beweging overkomt als een stel heikneuters doet niks af aan de onvrede die er al langer heerst onder vele Nederlanders, ze maken er gewoon gebruik van, net zoals de PvdA der laatste tijd aardig op het gemoed van de allochtonen begint in te spelen. Allemaal spelletjes waar de schaapjes vrolijk achteraan huppelen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 03:04 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Nou, eh...de partij vertegenwoordigt de stemmerEn de stemmer heeft zich, mag ik hopen, vantevoren verdiept in de partij en wist dus dat hij/zij dit soort onzinnigheden kon verwachten en besloot desondanks (of juist daarom, wie heeft er nou geen hekel aan arabische musziek) zich door deze partij te vertegenwoordigen.
Zelfs na al een flink aantal "incidentjes" besloot een flink deel van de kiezers nógmaals op deze intellectuele hoogstandjes te stemmen bij de provinciale statenverkiezingen.
Blijkbaar ontgaat de gemiddelde PVV stemmer nogal wat.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:26 schreef slashdotter3 het volgende:
Ah, de islamisering van Europa gaat weer een stapje verder
Ik denk dat dat een grap wasquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:40 schreef paddy het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat een chauffeur muziek draait die hij leuk vond? Zet voor mij Persis van Hosay op, en ik ben zoet
Eigenlijk zegt de OP alles al
[..]
Opgelost toch?
Alleen weet jij ook dat de PVV niet "woedend" was geworden en om "keiharde" maatregelen had gevraagd als het om Frans Bauer was gegaan. Dan had geen enkele racistische bosmongool binnen de PVV er wat van gezegd omdat er dan geen mogelijkheid was geweest om haat te zaaien tegen de groep mensen die zij liever zien vertrekken uit Europa en dat levert natuurlijk geen stemmen op bij hun oerdomme en achterlijke achterban.quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nogmaals, een chauffeur hoort van huis uit geen muziek te draaien in een bus, is er soms een doelgroep die hierom vraagt? Frans Bauer of Arabisch kankergejengel hoort geen van beiden thuis in in het openbaar vervoer.
Islamitische infiltratie, natuurlijk, OV is een linkse hobbie tenslotte en links haat zichzelf en houdt van moslims.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
waarom is er geen vertrouwen dat connexxion dit klachtje niet zou kunnen oplossen dan?
Had de PVV anders gereageerd als het country, Neerlandstalig of rockabilly muziek betrof?
Dat dus.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:34 schreef Joachim het volgende:
Fijn dat de politiek zich met dit soort urgente zaken bezighoud...
Ja, en? Het is ook niet meer dan logisch dat zijn werkgever hem hier op aanspreekt. Chauffeurs mogen immers sowieso geen muziek draaien in de bus, naar wat ik heb begrepen. Maar het slaat toch helemaal nergens op dat de politiek erbij wordt gehaald?quote:
De Tsunami van islamisering natuurlijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
waarom is er geen vertrouwen dat connexxion dit klachtje niet zou kunnen oplossen dan?
Had de PVV anders gereageerd als het country, Neerlandstalig of rockabilly muziek betrof?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
De Tsunami van islamisering natuurlijk.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:34 schreef Joachim het volgende:
Fijn dat de politiek zich met dit soort urgente zaken bezighoud...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |