What has been voted cannot be unvotedquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
waarom bemoeit een politieke partij zich überhaupt met een privaat bedrijf? Zij moeten beleid maken of oppositie voeren en niet op de stoel van een rechter of politieagent willen zitten.
Ik eis keiharde maatregelen!
Staat in hun partijprogramma dat ze de trias politica om zeep willen helpen? Als er niets staat over een totalitaire democratie, is er sprake van kiezersbedrog.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
What has been voted cannot be unvoted
De provincie is de opdrachtgever dus de PVV heeft wel degelijk recht van spreken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:36 schreef Tijger_m het volgende:
Ach ja, de PVV is weer eens 'woedend'...
Overigens is Connexxion een geprivatiseerd bedrijf dus hoe de PVV denkt Connexxion te kunnen dwingen is mij een raadsel.
Nee hoor, als opdrachtgever heb je geen enkele recht om je te bemoeien met de interne disciplinaire maatregelen van jouw contractant. Connexxion hanteert een verbod op muziek en hoe zij met de chauffeur omgaan in het onderhavige geval is niet aan de Provincie om te bepalen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef thumbnail het volgende:
[..]
De provincie is de opdrachtgever dus de PVV heeft wel degelijk recht van spreken.
Alleen als er in de aanbesteding staat dat er geen muziek gedraaid mag worden, anders hebben ze er niks over te vertellen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef thumbnail het volgende:
De provincie is de opdrachtgever dus de PVV heeft wel degelijk recht van spreken.
En dat staat dus in de aanbesteding.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:51 schreef SicSicSics het volgende:
Alleen als er in de aanbesteding staat dat er geen muziek gedraaid mag worden, anders hebben ze er niks over te vertellen.
Alsof de PVV daarvan wakker ligtquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Staat in hun partijprogramma dat ze de trias politica om zeep willen helpen? Als er niets staat over een totalitaire democratie, is er sprake van kiezersbedrog.
Nogmaals, lees de OP even? Connexxion heeft een algeheel verbod, de provincie heeft zich niet te bemoeien met interne disciplinaire maatregelen, dat is aan Connexxion om te bepalen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:52 schreef thumbnail het volgende:
[..]
En dat staat dus in de aanbesteding.
De onthutste passagier had ook simpelweg Connexxion op kunnen bellen en zijn klacht aan het bedrijf voor kunnen leggen. Waarom direct de politiek erbij halen? Komt op mij over als een irritant kutkind dat direct zijn ouders erbij haalt als hij ruzie heeft.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Wat snap jij niet van mijn antwoord op jou?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:54 schreef Tijger_m het volgende:
Nogmaals, lees de OP even? Connexxion heeft een algeheel verbod, de provincie heeft zich niet te bemoeien met interne disciplinaire maatregelen, dat is aan Connexxion om te bepalen.
De passagier heeft er volgens de PVV geen vertrouwen in dat dit enig effect heeftquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
De onthutste passagier had ook simpelweg Connexxion op kunnen bellen en zijn klacht aan het bedrijf voor kunnen leggen. Waarom direct de politiek erbij halen? Komt op mij over als een irritant kutkind dat direct zijn ouders erbij haalt als hij ruzie heeft.
Dan heeft de PVV ook recht van spreken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:52 schreef thumbnail het volgende:
En dat staat dus in de aanbesteding.
Volgens mij kun je de statuten erop naslaan en het bedrijf confronteren met zijn eigen beleid. Zie werkelijk niet in waarom de PVV hier weer betrokken bij moet worden. Sowieso is dit een non-issue eerste klas, maar goed.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:56 schreef thumbnail het volgende:
[..]
De passagier heeft er volgens de PVV geen vertrouwen in dat dit enig effect heeft
En dat kan ik wel begrijpen want klachten bij Connexxion hebben over het algemeen geen enkel nut.
Ergens in de eerste reacties wordt de aanbesteding aangehaald (had ik ook niet gelezenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:54 schreef Tijger_m het volgende:
Nogmaals, lees de OP even? Connexxion heeft een algeheel verbod, de provincie heeft zich niet te bemoeien met interne disciplinaire maatregelen, dat is aan Connexxion om te bepalen.
WIl jij nu echt beweren dat als mijn bedrijf zaken doet met de overheid, de PVV mij kan gaan dwingen om maatregelen tegen individuele werknemers te nemen? Nou, ik dacht het niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dan heeft de PVV ook recht van spreken.
Niet zo direct nee, ze kunnen het wel aankaarten in de provinciale raadsvergadering. Ze kunnen zelfs (denk ik?), met een meerderheid van stemmen, de club 'Bestuur regio Utrecht' tot actie manen (dwingen?). Maar echt direct Connexxxion aanpakken zit er inderdaad niet in.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:00 schreef Tijger_m het volgende:
WIl jij nu echt beweren dat als mijn bedrijf zaken doet met de overheid, de PVV mij kan gaan dwingen om maatregelen tegen individuele werknemers te nemen? Nou, ik dacht het niet.
Ik zit nu te wachten op BREIN die zich er ook nog even gezellig tegenaan gaat bemoeien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee hoor, als opdrachtgever heb je geen enkele recht om je te bemoeien met de interne disciplinaire maatregelen van jouw contractant. Connexxion hanteert een verbod op muziek en hoe zij met de chauffeur omgaan in het onderhavige geval is niet aan de Provincie om te bepalen.
Juist.. je ziet de anti pvv'ers weer volop onder de steen vandaan komen. Dat de chauffeur regels overtreed hoor je ze niet over.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:05 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Kennelijk wel. Enige wat mensen hier kunnen is dan meteen in een stuip schieten omdat het de PVV is, zoals die ene halve tamme hier met zijn 'cauffer'. PVV vindt het urgent, so be it. Denk dat genoeg mensen zich eraan ergeren, getuige de klachten die binnenkwamen, dus zo raar is het niet.
Het is ook gewoon asociaal van die besturder.
Die bedoel ik inderdaad. Dat is wrs. de enige reden dat Connexxion duidelijk laat weten dat het niet toegestaan is anders moet het bedrijf daar een ongehoorde smak geld aan betalen. Veel chauffeurs luisteren weleens naar de radio. Dit gaat puur om die arabische muziek. Te kinderachtig voor woorden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:26 schreef Ferdo het volgende:
Is meer iets voor de BUMA/STEMRA en de SENA.
Bij de gemeente?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Het staat blijkbaar in de concessie eisen van de opdrachtgever. Als het tenminste een bus was die onder de BRU concessie valt. Het is in dat geval simpelweg vanuit het contract waarmee Connexxion heeft ingestemd niet toegestaan om muziek te luisteren. Als Connexxion daar niet aan had gewild had men niet moeten inschrijven op de betreffende concessie.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:33 schreef Staal het volgende:
[..]
Die bedoel ik inderdaad. Dat is wrs. de enige reden dat Connexxion duidelijk laat weten dat het niet toegestaan is anders moet het bedrijf daar een ongehoorde smak geld aan betalen. Veel chauffeurs luisteren weleens naar de radio. Dit gaat puur om die arabische muziek. Te kinderachtig voor woorden.
Het blijft moeilijk voor sommigen om te blijven lezen zodra ze de letters PVV zien. Ik zal het even laten zien:quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De onthutste passagier had ook simpelweg Connexxion op kunnen bellen en zijn klacht aan het bedrijf voor kunnen leggen. Waarom direct de politiek erbij halen? Komt op mij over als een irritant kutkind dat direct zijn ouders erbij haalt als hij ruzie heeft.
Maar ja, haters lezen niet hequote:UTRECHT - De PVV in Provinciale Staten Utrecht is woest over een buschauffeur die Arabische muziek zou hebben gedraaid in een stadsbus in Amersfoort.
De buschauffeur van lijn drie zou maandagavond niet hebben geluisterd naar klachten van een passagier, die de muziek niet op prijs stelde. De passagier diende daarop een klacht in bij Connexxion, maar heeft er volgens de PVV geen vertrouwen in dat dit enig effect heeft. Daarom wil de partij dat Amersfoort de vervoerder dwingt om maatregelen te nemen tegen de chauffeur.
Connexxion wil inhoudelijk niet op de kwestie ingaan, maar benadrukt dat het voor chauffeurs in het algemeen niet is toegestaan om muziek in de bus te draaien. Dit meldt RTV Utrecht.
Dat is dan enorm dom.quote:Op donderdag 17 maart 2011 03:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
... elke stem op die partij is er in de eerste plaats een van onvrede en in de tweede plaats een van het beu zijn dat de zittende regering er zo goed als niks aan doet....
Als je niet eens de reactie van Connexxion afwacht, ben je gewoon enorm happig om deze chauffeur te laten hangen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het blijft moeilijk voor sommigen om te blijven lezen zodra ze de letters PVV zien. Ik zal het even laten zien:
[..]
Maar ja, haters lezen niet he
Dat dus. Straks gaan ze nog woedend eisen Albert Heijn geen couscous meer mag verkopenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:36 schreef Tijger_m het volgende:
Ach ja, de PVV is weer eens 'woedend'...
Overigens is Connexxion een geprivatiseerd bedrijf dus hoe de PVV denkt Connexxion te kunnen dwingen is mij een raadsel.
Jawel hoor, maar wat voor inzicht zit hier wat jou betreft in verscholen dat een anderl licht op de zaak werpt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het blijft moeilijk voor sommigen om te blijven lezen zodra ze de letters PVV zien. Ik zal het even laten zien:
[..]
ik lees het inderdad, maar nergens wordt goed uitgelegd warom dus kennelijk de PVV én de hele Provinciale Staten zich ermee moet bemoeien... er _is_ een klacht ingediend maar dezelfde persoon die die klacht ingediend heeft 'heeft er geen vertrouwen in dat daar iets mee gebeurt' en daarom wil hij vooral dat de politiek erover gaat discussieren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
[..]
Mocht daarover een klacht ingediend worden zal de klager inderdaad direkt de PVV kunnen nschakelen die dan al direkt de politiek erover zal laten 'discusieren' omdat die van mening is dat gewoon zo'n simpele klachtenprocedure vast niet genoeg geld kost en véél beter door provinciale volksvertegenwoordiger uitgevoerd kunnen wordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat dus. Straks gaan ze nog woedend eisen Albert Heijn geen couscous meer mag verkopen
V.
Het stadsvervoer in Amersfoort valt buiten de BRU-concessie (dat is alleen het stads- en streekvervoer in en rondom de stad Utrecht), maar in de concessie die door de provincie Utrecht wordt aanbesteed.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:01 schreef Eix het volgende:
Het staat blijkbaar in de concessie eisen van de opdrachtgever. Als het tenminste een bus was die onder de BRU concessie valt. Het is in dat geval simpelweg vanuit het contract waarmee Connexxion heeft ingestemd niet toegestaan om muziek te luisteren. Als Connexxion daar niet aan had gewild had men niet moeten inschrijven op de betreffende concessie.
De partij van de vrijheidquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:32 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
vorige week vogelpoep nu muziek vraag me af of de gemiddelde pvv stemmer wel hersenen heeft
Wat mij betreft niet alleen Arabische muziek trouwens. Als een reiziger behoefte heeft om muziek te horen neemt deze zelf wel een muziekspeler en oordopjes dan wel een hoofdtelefoon mee.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:05 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
De partij van de vrijheidis weer bezig met bemoeienis tussen werkgever en werknemer.
Laat die het onderling lekker uitzoeken. De PVV heeft hier niks mee te maken.
Ben wel van menig dat het draaien van Arabische muziek in het OV echt not done is.
Eens.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet alleen Arabische muziek trouwens. Als een reiziger behoefte heeft om muziek te horen neemt deze zelf wel een muziekspeler en oordopjes dan wel een hoofdtelefoon mee.
Wat nou eens, wat hij zegt heeft er totaal niets mee te maken. We kennen de regels allemaal. De kern is dat de PVV dit voorval naar buiten brengt en we weten allemaal waarom.quote:
Het is natuurlijk hun goed recht om dit naar buiten te brengen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:12 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat nou eens, wat hij zegt heeft er totaal niets mee te maken. We kennen de regels allemaal. De kern is dat de PVV dit voorval naar buiten brengt en we weten allemaal waarom.
Zoals ik al zei de PVV heeft hier niets mee te maken, dit is iets tussen werkgeven en werknemer.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:12 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat nou eens, wat hij zegt heeft er totaal niets mee te maken. We kennen de regels allemaal. De kern is dat de PVV dit voorval naar buiten brengt en we weten allemaal waarom.
Maar dat was niet hetgeen Koos zei en daar reageerde ik op.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je niet eens de reactie van Connexxion afwacht, ben je gewoon enorm happig om deze chauffeur te laten hangen.
En het is niet zo moeilijk te raden waarom hij uitgerekende de PVV belde. Als het om Hollandse muziek was gegaan, had je heel die passagier niet gehoord.
Koos zegt 'waarom direct de politiek erbij halen'. En dat ondersteun ik.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Maar dat was niet hetgeen Koos zei en daar reageerde ik op.
Nee Koos zei dat hij Connexion er niet bijhaalde en vervolgens toonde ik aan dat hij dat meermaals had gedaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Koos zegt 'waarom direct de politiek erbij halen'. En dat ondersteun ik.
En ik ondersteun wat hij verder zegt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee Koos zei dat hij Connexion er niet bijhaalde en vervolgens toonde ik aan dat hij dat meermaals had gedaan.
neuh, dit heeft niets met politiek te makenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het is natuurlijk hun goed recht om dit naar buiten te brengen.
Meermaals? Het artikel meldt dat hij het resultaat van zijn klacht niet heeft afgewacht omdat de beste man geen vertrouwen heeft in Connexxion.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee Koos zei dat hij Connexion er niet bijhaalde en vervolgens toonde ik aan dat hij dat meermaals had gedaan.
Meermaals is mijn fout idd... Voorts is het inderdaad geen reden om je tot de politiek te wenden dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Meermaals? Het artikel meldt dat hij het resultaat van zijn klacht niet heeft afgewacht omdat de beste man geen vertrouwen heeft in Connexxion.
Overigens is dat nog geen reden om je tot de politiek te wenden. Er zal tal van andere manieren om je onvrede te laten blijken. Het is onzinnig om voor elke scheet de politiek in te schakelen.
Jij denkt toch niet serieus dat het de PVV hierom te doen is wel?quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:01 schreef Eix het volgende:
Het staat blijkbaar in de concessie eisen van de opdrachtgever. Als het tenminste een bus was die onder de BRU concessie valt. Het is in dat geval simpelweg vanuit het contract waarmee Connexxion heeft ingestemd niet toegestaan om muziek te luisteren. Als Connexxion daar niet aan had gewild had men niet moeten inschrijven op de betreffende concessie.
Kortom, eerst blaaten over anti-PVV'ers die onder een steen vandaan kruipen om vervolgens gewoon toe te geven dat de PVV fout zit en dat er niet eens een klacht is gedeponeerd bij Connexxion. Hulde voor jouw bijdrage.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Meermaals is mijn fout idd... Voorts is het inderdaad geen reden om je tot de politiek te wenden dat ben ik met je eens.
Er zit dan ook een verschil in het aangeven dat iets niet voor de PVV is en bashen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kortom, eerst blaaten over anti-PVV'ers die onder een steen vandaan kruipen om vervolgens gewoon toe te geven dat de PVV fout zit en dat er niet eens een klacht is gedeponeerd bij Connexxion. Hulde voor jouw bijdrage.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |