Nee, mag sowieso niet. Neemt niet weg dat veel chauffeurs graag naar de radio luisteren alleen wil Connexxion hiervoor niet betalen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:46 schreef setiahati het volgende:
Stel dat hij nou gewoon FunX aan het luisteren was, een nederlandse zender, mag dat dan niet?
Nah, doe maar Arabische muziek. En dan een buikdanseres in het gangpadquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:48 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Een radio in de bus zou mij weer terug het OV in krijgen. Heb geen problemen met Arabische muziek maar Hazes zou me ook heel mooi lijken.
Maar dat ben ik.
Er zij genoeg mensen die naar muziek luisteren in treinen en bussen, alleen komt het dan vanuit een koptelefoontje of iets dergelijks, zodat anderen er zich niet aan hoeven te storen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:25 schreef Waffle het volgende:
Waar ze ook wel eens een radio in mogen opzetten. Boeit me niet wat voor muziek er op zit. Met het OV is altijd al zo saai. Beetje muziek op de achtergrond is nooit erg.
Helaas is Buma/Stemra het waarschijnlijk niet met me eens.
hij zong toch niet zelf?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:01 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Jawel, dan is het wel goed.
Hij hoeft helemaal niemand zijn smaak te verbreden, hij moet gewoon zorgen dat die bus van A naar B rijdt en als het even kan op tijd, en voor de rest zijn nek houden.
Het is allebei niet om aan te horen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:40 schreef Rivalo het volgende:
Paar dagen geleden zat ik in de bus, zat de buschauffeur van die pauper Nederlandse muziek te draaien, kanker herrie, maar Arabische muziek vindt ik dan toch nog een tikkeltje lelijker.
Exactly! Alsof de PVV ooit hier aandacht aan zou besteden als er een klacht werd ingediend over een busschauffeur die metal draait. Nee het is Arabisch en dat wordt meteen gelinkt met Islam en yada yada yada. Same old story!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:26 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Zoals ik al zei de PVV heeft hier niets mee te maken, dit is iets tussen werkgeven en werknemer.
Daarnaast mag de PVV helemaal niet willekeurig hiermee omgaan. Als arabische muziek volgende PVV een probleem is dan moet een ander soort muziek ook een probleem zijn.
Populisme
Niks mis mee met die muziek, maar je kan je toch zeker wel voorstellen dat er mensen zijn die dit liever niet horen? En al helemaal niet in een bus?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:34 schreef Knip het volgende:
Om eerlijk te zeggen, ik beun een beetje bij als buschauffeur. Om het werk een beetje aangenaam te houden draai ik wel eens een muziekje. Ik houd erg veel van de jaren 70 progrock. Laatst draaide ik een nummer van Hawkwind (je weet wel, met Lemmy, die later bij Motörhead ging). Heb ik me toch een gezeik mee gekregen.
Oordeel zelf of jullie hier ook over zouden klagen
Blijf jij ook maar lekker thuisquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:00 schreef zoalshetis het volgende:
arabische muziek in een bus? ik zou ook ff naar voren lopen en vragen of hij zijn jankgezeik (arabische muziek is erg slecht en heeft in elke zin allah!) wil afzetten en een koptelefoon wil opzetten.
religie doe je maar lekker thuis.
lol @ artikel, en nog zijn er dus mensen die spreken van vrije markt en liberalisering in het OV.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:13 schreef swollywood het volgende:
Volgens de concessie van de bestuursregio Utrecht (waaronder Amersfoort valt) is het niet toegestaan om de radio aan te hebben in de bus.
[..]
Bron
Connexxion kan dus een boete krijgen van 500 euro.
Volgens jou moet muziek dus:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:16 schreef zoalshetis het volgende:
de enige vraag is waarom je je jouw passagiers wilt belasten met jouw religie en arabische muziek wilt laten schallen. allah!!! akbar! en nog meer van dat gelul.
doe ff normaal. als je in nederland woont moet je lekker je aan de regels houden. blijkbaar geen muziek dus. en als je dat wel ok vindt moet je lekker in landen gaan wonen waar nu een burgeroorlog is.
Zoals Nederland, waar een stille burgeroorlog aan de gang is. Man, war lul je overquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:16 schreef zoalshetis het volgende:
de enige vraag is waarom je je jouw passagiers wilt belasten met jouw religie en arabische muziek wilt laten schallen. allah!!! akbar! en nog meer van dat gelul.
doe ff normaal. als je in nederland woont moet je lekker je aan de regels houden. blijkbaar geen muziek dus. en als je dat wel ok vindt moet je lekker in landen gaan wonen waar nu een burgeroorlog is.
Doe dan gelijk dit nummer:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:34 schreef Knip het volgende:
Om eerlijk te zeggen, ik beun een beetje bij als buschauffeur. Om het werk een beetje aangenaam te houden draai ik wel eens een muziekje. Ik houd erg veel van de jaren 70 progrock. Laatst draaide ik een nummer van Hawkwind (je weet wel, met Lemmy, die later bij Motörhead ging). Heb ik me toch een gezeik mee gekregen.
Oordeel zelf of jullie hier ook over zouden klagen
quote:Wat nou zo grappig is, ik zit ook wel eens in die bus en vaak dezelfde chauffeur. En raad eens, het is geen arabische maar joodse muziek, Klezmer. Ik heb dit namelijk aan hem gevraagd en hij speelt in een klezmerbandje. Lange neus dus voor iedereen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:07 schreef Disana het volgende:
Ik kwam een reactie tegen op een forum en moest om de ironie lachen:
[..]
Link? Marokko.nl en de Telegraaf zijn niet echt objectief te noemen he........ ken je bronnenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:07 schreef Disana het volgende:
Ik kwam een reactie tegen op een forum en moest om de ironie lachen:
[..]
O ineens wordt mijnheer kritisch op bronnen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Link? Marokko.nl en de Telegraaf zijn niet echt objectief te noemen he........ ken je bronnen![]()
De humor ontgaat hem.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
O ineens wordt mijnheer kritisch op bronnen?
V.
Wel als juist mensen die altijd om bronnen vragen dit nu niet doen. Waarom ze dat niet doen weet ik wel want een post op een marokanenforum over Joden is natuurlijk niet objectief.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
O ineens wordt mijnheer kritisch op bronnen?
V.
Ik post een grapje, veelzeggend dat jij dat als 'berichtgeving' ziet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
@Disana; de humor ontgaat mij niet hoor.... ik vind het wel weer leuk om jouw wederom op suggestieve berichtgeving te betrappen.
wat is de grap dan???quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik post een grapje, veelzeggend dat jij dat als 'berichtgeving' ziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |