quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:34 schreef D. het volgende:
Even het lijstje erbij
Laura: Flip, Servio
Sharon: Flip, Guido
Mo: Servio, Flip
Aafke: Guido, Alex
Joanna: Maik, Karim
Wat een egoistische kwal is het eh.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:35 schreef mootie het volgende:
Guido en Flip voelen zich verraden.
Servio denkt dat ze genomineerd zijn omdat ze zo sterk zijn.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:36 schreef Capt1caveman het volgende:
Absoluut.
Eerst die reetridder eruit, en volgende week die wandelende complexenverzameling A.K.A Joanna.....
't kan altijd waardelozerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:32 schreef Dutchdress het volgende:
Die bijnamen voor servio worden ook steeds waardelozer zeg ><
i vergetenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:37 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
't kan altijd waardelozer![]()
Stom, Ergerlijk, Ridicuul & Vervelend Organisme
dat geeft niet, blijft een leuke ontwikkelingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Terwijl ze helemaal niet de schuldige is van deze nominaties
ze deed blijkbaar schijnheilig tegen iemand die ze zelf genomineerd had, en dat was de vorige keer ook al zeggen de dames.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Terwijl ze helemaal niet de schuldige is van deze nominaties
Attantion Whore......... Need I say more?quote:
de racistquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:37 schreef iBenny het volgende:
laura schrijft Servio al af omdat het een homo is__!
Jo gaat er voorlopig nog niet uit, daar zorgt de productie wel voor. Het moet niet te lief worden in het huis.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:36 schreef Capt1caveman het volgende:
Absoluut.
Eerst die reetridder eruit, en volgende week die wandelende complexenverzameling A.K.A Joanna.....
Ook geen UPC of ziggo digitaal?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:38 schreef Roguee het volgende:
godver kan ff geen streams kijkenthank god voor cos.
Als Stervio gaat, vraagt Joanna haar 24 uur meteen aan. Als we elkaar irl kenden, zou ik je er zelf geld om verwedden...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:38 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Jo gaat er voorlopig nog niet uit, daar zorgt de productie wel voor. Het moet niet te lief worden in het huis.
Iedereen had dit moeten nomineren, geheim geraden is genomineerd staan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:35 schreef Tamaartje het volgende:
nogmaals even het lijstje
Aafke nomineert Alex en Guido.
Nee wat doen de andere dames nuquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:38 schreef 2live het volgende:
[..]
ze deed blijkbaar schijnheilig tegen iemand die ze zelf genomineerd had, en dat was de vorige keer ook al zeggen de dames.
dat vind ik echt onzinquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:40 schreef Stranger het volgende:
[..]
Iedereen had dit moeten nomineren, geheim geraden is genomineerd staan.
De computer was bezet dus ik dacht shiiiit geen streams. Maar we hebben UPC, haha. DOM! Bedankt voor de tipquote:
Maar jij bent ook een vrouw dus kan niet rationeel denken, blijkt ook wel weer uit de stemming.quote:
Hopelijk wel maar Jo ook door alex gerard en karimquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die staan de volgende keer wel genomineerd denk ik
Als het afgelopen is, moet Jo niet naar huis, maar eerst een paar weekjes bijkomen in een groot huis vlak bij zee....... Zal haar goed doen, acclimatiseren in zo'n sanatorium...quote:
waar slaat dat nou weer opquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:41 schreef Stranger het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een vrouw dus kan niet rationeel denken, blijkt ook wel weer uit de stemming.
maar dat zien ze zelf dan weer anders. En vooral ook naderhand niet vertellen wie je genomineerd hebt, ook zo laf.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee wat doen de andere dames nu
Ik vind het ook onzinquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:41 schreef Stranger het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een vrouw dus kan niet rationeel denken, blijkt ook wel weer uit de stemming.
Daarom, op den duur is dat niet te doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op![]()
Dus als straks alle geheimen geraden zijn, dan moet iedereen maar genomineerd worden
Kan ik dat zwart op wit krijgen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:42 schreef mootie het volgende:
Als er 2 weggestuurd worden gaat Jo ook weg, dat zweert ze.
Dat zou idd wel kunnen, maar ze heeft Flipje nog. Ze kan ook nog weggepest worden door de meidenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:39 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Als Stervio gaat, vraagt Joanna haar 24 uur meteen aan. Als we elkaar irl kenden, zou ik je er zelf geld om verwedden...
Sharonquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:43 schreef Krambo het volgende:
Wie heefyt, naast Aafke, Guido genomineerd/ Weet iemand dat?
sjerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:43 schreef Krambo het volgende:
Sharonquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:43 schreef Krambo het volgende:
Nee, je hebt in het huis niets aan mensen van wie het geheim bekend is, die kunnen je alleen geld afnemen, daarom moet je altijd mensen nomineren die geen geheim meer hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op![]()
Dus als straks alle geheimen geraden zijn, dan moet iedereen maar genomineerd worden
Omdat ze hadden afgesproken niks te zeggen..de dames...Jo heeft dat wel gedaan..(aldus mijn ega...)quote:
Kan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:43 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Dat zou idd wel kunnen, maar ze heeft Flipje nog. Ze kan ook nog weggepest worden door de meiden
Echt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:42 schreef Mokum020 het volgende:
We kunnen nog langer van #dierooiebroek genieten, zelfs Laura is blij
quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:34 schreef D. het volgende:
Even het lijstje erbij
Laura: Flip, Servio
Sharon: Flip, Guido
Mo: Servio, Flip
Aafke: Guido, Alex
Joanna: Maik, Karim
pfffffffff lekker boeiendquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Omdat ze hadden afgesproken niks te zeggen..de dames...Jo heeft dat wel gedaan..(aldus mijn ega...)
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:45 schreef 2live het volgende:
[..]
Echt?Hoe zag je dat, bewoog ze haar oren?
Men mag niet vliegen in het huisquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:45 schreef 2live het volgende:
[..]
Echt?Hoe zag je dat, bewoog ze haar oren?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:45 schreef markvanrinsum het volgende:
Joanna nomineert Karim en Maik.
Laura nomineert Philip en Servio.
Monique nomineert Servio en Philip.
Sharon nomineert Philip en Guido.
helemaal eensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pfffffffff lekker boeiend
Mag Sharon volgende week weg???? Alsjeblieft
Erg goede smaak heeft ze dus nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:45 schreef marky het volgende:
Het zijn wel de drie favo jongens van Joanna die genomineerd zijn.
nee jo doet een 48 uurquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat Jo nu net als Mo een 24-uurs jank marathon opvoeren?
Ze is zelf dom geweest door niet Alex te nomineren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:45 schreef marky het volgende:
Maar als het de afspraak is geeft ze wel gelijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pfffffffff lekker boeiend
Mag Sharon volgende week weg???? Alsjeblieft
Tuurlijk zodat Servio nog voordat ie weggestemd wordt de geheime kamer in gaat.quote:
Moet ze wel wachten tot er werkelijk iemand weg isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:47 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Ze doet Mo na, want dat hielp verleden keer bij Mo
Zo inderdaad, 2 fokking weken!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:47 schreef mYsca het volgende:
Weer 2 weken naar die kut kop van Alex kijken
Dit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:46 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ze is zelf dom geweest door niet Alex te nomineren.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:47 schreef mYsca het volgende:
Weer 2 weken naar die kut kop van Alex kijken
Zou niet origineel zijn.....Maar kijken wie de grootste jankerd is...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat Jo nu net als Mo een 24-uurs jank marathon opvoeren?
nee is ook niet ergquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:47 schreef mevrouwdebok het volgende:
en dat joanne maik heeft genomineerd is helemaal niet erg ( IN HAAR WERELDJE DAN HE )
Sharon valt me enorm tegen, wat een druktemakerij, vorige keer ook alquote:
Ze vergeet alleen wel dat er een grote kans is dat zij (Jo dus) recht in haar gezicht uitgelachen gaat worden....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:47 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Ze doet Mo na, want dat hielp verleden keer bij Mo
OMGquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:48 schreef Stranger het volgende:
Haha zei Joanna serieus 'ze doen het om mij te zieken'?
Beetje grootheidswaan.
Zou me niks verbazen en ik kan me er alles bij voorstellenquote:
Dat viel mij idd ook op, ze staat niet vooraan om een ander te troosten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:48 schreef Flow3r het volgende:
wat heeft Monique ook veel belangstelling voor de genomineerden he, terwijl ze zelf helemaal instortte en opgevangen moest worden gaat ze nu niet eens even kijken
ja dat zie ik ook, Monique is een heel vervelend egoistisch typetjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:48 schreef angeljacky het volgende:
Vuile Mo zeg, nu boos omdat Jo zo verdrietig is en ze vind het vreemd, had je haar vorige keer moeten zien toen Maik genomineerd was, toen was ze helemaal kapot .
Sharon boos omdat Jo heeft gezegd wie ze niet genomineerd heeft, en Aaf deed het ook net.
Ze legt nu uit waaromquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:49 schreef ABundy het volgende:
Aafke en mo zouden flip niet nomineren. En wie heeft mo genomineerd? Loze beloftes........
Je zit daar een spel te spelen hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:47 schreef mangalie het volgende:
[..]
Maar als het de afspraak is geeft ze wel gelijk.
Klein verschilletje..... Mo en Maik zijn krikmaatjes, Joanna en Stervio zijn slechts dramaqueens....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:48 schreef angeljacky het volgende:
Vuile Mo zeg, nu boos omdat Jo zo verdrietig is en ze vind het vreemd, had je haar vorige keer moeten zien toen Maik genomineerd was, toen was ze helemaal kapot .
Sharon boos omdat Jo heeft gezegd wie ze niet genomineerd heeft, en Aaf deed het ook net.
eensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:48 schreef angeljacky het volgende:
DAt bedoel ik die Aaf is echt achterbaks en bang zeg .... probeerd zo op die manier dat ze volgende week niet genomineerd wordtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:49 schreef PinkDream het volgende:
Aafke zeg nu toch ook dat ze Guido heeft genomineerd
gaan die kutwijven nu ook zeiken over aafke??
Sharon die loopt alleen haar kut maar achterna, meeloper eerste klas Alex was puppy 1 en Sharon is puppy 2. Ze hebben alleen niet in de gaten dat ze straks een heel groot mes in hun rug krijgen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:48 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Sharon valt me enorm tegen, wat een druktemakerij, vorige keer ook al
Maar daar kan ze niks aan doen, want ze is hoogbegaafd en derhalve een laag EQ.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja dat zie ik ook, Monique is een heel vervelend egoistisch typetje
Acteert ze gewoon, Aafke heeft imo als enige logisch genomineerd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:51 schreef Greys het volgende:
Valt me tegen van Aafke zeg, iedere keer dat gepiep achteraf over haar nominaties qua spijt.
Ze heeft tijd zat gehad om er over na te denken.
Tijdens het feestje deed ze ok achterbaks om mensen in verkeerd daglicht te zetten. Echt vies mensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:48 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Sharon valt me enorm tegen, wat een druktemakerij, vorige keer ook al
Die vrouwen wisselen elke week van stemquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:51 schreef Stranger het volgende:
[..]
Acteert ze gewoon, Aafke heeft imo als enige logisch genomineerd.
Tuurlijk acteert ze dat, maar ik zou het stoerder vinden als ze er gewoon eerlijk over was.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:51 schreef Stranger het volgende:
[..]
Acteert ze gewoon, Aafke heeft imo als enige logisch genomineerd.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:52 schreef Capt1caveman het volgende:
Ja! Alcohol lost alles op! Giet er wat wijn in, en het word vergeten!
Ze kom op ook niet meer oprecht over...Vorige ook zo'n verhaalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:51 schreef happyme28 het volgende:
Ja, ik dacht Echt, echt, echt dat jij niet genomineerd zou worden......
Ik heb iets gemist, maar wat wás die afspraak dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:52 schreef Dutchdress het volgende:
Sharon wil gewoon dat ieder zich aan de afsprak houdt, onder andere omdat ze nu de gebeten hond is. Logisch, ik zou ook pissed zijn!
+1quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Flikker snel een k*t eind op, vies #$&%$&
Sharon is gewoon een aandachtsgeil wijf die van Guido te weinig aandacht krijgt. Gewoon kutnijd van haar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:50 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Sharon die loopt alleen haar kut maar achterna, meeloper eerste klas Alex was puppy 1 en Sharon is puppy 2. Ze hebben alleen niet in de gaten dat ze straks een heel groot mes in hun rug krijgen.
amenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:53 schreef Roguee het volgende:
200 duizend miljoen procent. Joanna hou je fakking smoel dicht.
Nah ze was aan het moederen met die stem waar paarden zelfs van schrikken. Er zit volgens mij geen kwaad in dat meisiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:52 schreef ABundy het volgende:
[..]
Tijdens het feestje deed ze ok achterbaks om mensen in verkeerd daglicht te zetten. Echt vies mens
Dat ze niet zouden vertellen wie ze genomineerd hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist, maar wat wás die afspraak dan?
Zesde zintuig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
Joanna: 'Ik weet 200 miljoen duizend procent zeker dat ik volgende week wordt genomineerd. Zoveel procent.'![]()
Doe ik nooit!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je naait de boel op Mokum
of niet?![]()
Ik hoop het zo!!!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
Joanna: 'Ik weet 200 duziend miljoen procent zeker dat ik volgende week wordt genomineerd. Zoveel procent.'![]()
Ah oke, dank je. Geen idee of ze daar allemaal daadwerkelijk mee hebben ingestemd?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:53 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat ze niet zouden vertellen wie ze genomineerd hebben.
Ja alle 3 uit haar groepje inderdaad.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:45 schreef marky het volgende:
Heet voorkennis (Minares v/d stem)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
Joanna: 'Ik weet 200 duziend miljoen procent zeker dat ik volgende week wordt genomineerd. Zoveel procent.'![]()
heerlijk he? hahahahaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:54 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb genoten, eerst Servio genomineerd toen de 3 musketiers juichend naar buiten!!!
Ja, heerlijk van de regie dat ze die drie meteen uit hun lijden hebben verlost, tegelijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:54 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb genoten, eerst Servio genomineerd toen de 3 musketiers juichend naar buiten!!!
Die was toch ook geboeid, aan zijn nestquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:55 schreef Roguee het volgende:
Nee guido, JIJ bent lekker boeiend in het huis!!
![]()
![]()
heeft ze vorige week ook aan mo beloofdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:55 schreef MargrietV het volgende:
Zei Jo net niet dat ze niet op Maik zou stemmen voor Mo... Op wie heeft ze gestemd! Op Maik.
Wat een leugentrut!
Ja vooral omdat Joan PERSE wilde dat ze het niet zouden zeggen. Het was zowieso doomed to fail, net als 2 weken terug maargoed.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:52 schreef Dutchdress het volgende:
Sharon wil gewoon dat ieder zich aan de afsprak houdt, onder andere omdat ze nu de gebeten hond is. Logisch, ik zou ook pissed zijn!
Het blijft een spel, van mij hoeven ze niet allemaal eerlijk te zijn tegen elkaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:55 schreef MargrietV het volgende:
Zei Jo net niet dat ze niet op Maik zou stemmen voor Mo... Op wie heeft ze gestemd! Op Maik.
Wat een leugentrut!
Pssst psst psst fluister fluisterquote:
Dat staat iets verder hier naar boven nogquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:56 schreef stormiot het volgende:
Kan iemand mij vertellen wie van de dames welke mannen heeft genomineerd?
Alweer? Wat is er moeilijk aan teruglezen???quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:56 schreef stormiot het volgende:
Kan iemand mij vertellen wie van de dames welke mannen heeft genomineerd?
Wilde al verder terug gaan kijen of ik het zag. Bedankt dat je het voor me hebt gepostquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat staat iets verder hier naar boven nog
Joanna nomineert Karim en Maik.
Laura nomineert Philip en Servio.
Monique nomineert Servio en Philip.
Sharon nomineert Philip en Guido.
Ja maar Jo heeft haar een paar kledingstukken gegeven!!! Omkoperij!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:57 schreef annanasje het volgende:
Aafke vies schijnheilig wijf, ze heeft het net zelf letterlijk gezegd echt bah.
Ik ook daarom vind het juist zo leuk dat het niet zo is....Ze fucken elkaar allemaalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:56 schreef iBenny het volgende:
Ik had ook het idee dat Alex genomineerd zou worden
Precies. Dat mensen hier dat raar vinden vind ik dus weer raar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:52 schreef Dutchdress het volgende:
Of nu 2 naar huisquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:59 schreef Stranger het volgende:
Volgende week is denk ik nog een mannenronde om de verhoudingen weer recht te trekken.
heel toepasselijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heerlijk die gesprekken na de nominaties [ afbeelding ]
Ja, over een week is ze al d'r pigment kwijt en is ze een witte ezelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:59 schreef Mokum020 het volgende:
Krijgt Joanne nu meer vlekken in haar nek als ze boos is...
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:00 schreef marky het volgende:
Ik kan het angstzweet van Sharon haast ruiken.
Mutsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:00 schreef Roguee het volgende:
die heeft ook der medeleven be..be..be....getoond.
Yupquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:59 schreef Greys het volgende:
Het moet bij Jo ook écht allemaal op haar manier he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |