Dat staat iets verder hier naar boven nogquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:56 schreef stormiot het volgende:
Kan iemand mij vertellen wie van de dames welke mannen heeft genomineerd?
Alweer? Wat is er moeilijk aan teruglezen???quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:56 schreef stormiot het volgende:
Kan iemand mij vertellen wie van de dames welke mannen heeft genomineerd?
Wilde al verder terug gaan kijen of ik het zag. Bedankt dat je het voor me hebt gepostquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat staat iets verder hier naar boven nog
Aafke nomineert Alex en Guido.
Joanna nomineert Karim en Maik.
Laura nomineert Philip en Servio.
Monique nomineert Servio en Philip.
Sharon nomineert Philip en Guido.
Ja maar Jo heeft haar een paar kledingstukken gegeven!!! Omkoperij!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:57 schreef annanasje het volgende:
Aafke vies schijnheilig wijf, ze heeft het net zelf letterlijk gezegd echt bah.
Ik ook daarom vind het juist zo leuk dat het niet zo is....Ze fucken elkaar allemaalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:56 schreef iBenny het volgende:
Ik had ook het idee dat Alex genomineerd zou worden
Precies. Dat mensen hier dat raar vinden vind ik dus weer raar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:52 schreef Dutchdress het volgende:
Sharon wil gewoon dat ieder zich aan de afsprak houdt, onder andere omdat ze nu de gebeten hond is. Logisch, ik zou ook pissed zijn!
Of nu 2 naar huisquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:59 schreef Stranger het volgende:
Volgende week is denk ik nog een mannenronde om de verhoudingen weer recht te trekken.
heel toepasselijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heerlijk die gesprekken na de nominaties [ afbeelding ]
Ja, over een week is ze al d'r pigment kwijt en is ze een witte ezelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:59 schreef Mokum020 het volgende:
Krijgt Joanne nu meer vlekken in haar nek als ze boos is...
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:00 schreef marky het volgende:
Ik kan het angstzweet van Sharon haast ruiken.
Mutsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:00 schreef Roguee het volgende:
die heeft ook der medeleven be..be..be....getoond.
Yupquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:59 schreef Greys het volgende:
Het moet bij Jo ook écht allemaal op haar manier he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |