Ah oke, dank je. Geen idee of ze daar allemaal daadwerkelijk mee hebben ingestemd?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:53 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat ze niet zouden vertellen wie ze genomineerd hebben.
Ja alle 3 uit haar groepje inderdaad.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:45 schreef marky het volgende:
Het zijn wel de drie favo jongens van Joanna die genomineerd zijn.
Heet voorkennis (Minares v/d stem)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
Joanna: 'Ik weet 200 duziend miljoen procent zeker dat ik volgende week wordt genomineerd. Zoveel procent.'![]()
heerlijk he? hahahahaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:54 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb genoten, eerst Servio genomineerd toen de 3 musketiers juichend naar buiten!!!
Ja, heerlijk van de regie dat ze die drie meteen uit hun lijden hebben verlost, tegelijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:54 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb genoten, eerst Servio genomineerd toen de 3 musketiers juichend naar buiten!!!
Die was toch ook geboeid, aan zijn nestquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:55 schreef Roguee het volgende:
Nee guido, JIJ bent lekker boeiend in het huis!!
![]()
![]()
heeft ze vorige week ook aan mo beloofdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:55 schreef MargrietV het volgende:
Zei Jo net niet dat ze niet op Maik zou stemmen voor Mo... Op wie heeft ze gestemd! Op Maik.
Wat een leugentrut!
Ja vooral omdat Joan PERSE wilde dat ze het niet zouden zeggen. Het was zowieso doomed to fail, net als 2 weken terug maargoed.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:52 schreef Dutchdress het volgende:
Sharon wil gewoon dat ieder zich aan de afsprak houdt, onder andere omdat ze nu de gebeten hond is. Logisch, ik zou ook pissed zijn!
Het blijft een spel, van mij hoeven ze niet allemaal eerlijk te zijn tegen elkaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:55 schreef MargrietV het volgende:
Zei Jo net niet dat ze niet op Maik zou stemmen voor Mo... Op wie heeft ze gestemd! Op Maik.
Wat een leugentrut!
Pssst psst psst fluister fluisterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |