Zou niet origineel zijn.....Maar kijken wie de grootste jankerd is...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat Jo nu net als Mo een 24-uurs jank marathon opvoeren?
nee is ook niet ergquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:47 schreef mevrouwdebok het volgende:
en dat joanne maik heeft genomineerd is helemaal niet erg ( IN HAAR WERELDJE DAN HE )
Sharon valt me enorm tegen, wat een druktemakerij, vorige keer ook alquote:
Ze vergeet alleen wel dat er een grote kans is dat zij (Jo dus) recht in haar gezicht uitgelachen gaat worden....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:47 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Ze doet Mo na, want dat hielp verleden keer bij Mo
OMGquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:48 schreef Stranger het volgende:
Haha zei Joanna serieus 'ze doen het om mij te zieken'?
Beetje grootheidswaan.
Zou me niks verbazen en ik kan me er alles bij voorstellenquote:
Dat viel mij idd ook op, ze staat niet vooraan om een ander te troosten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:48 schreef Flow3r het volgende:
wat heeft Monique ook veel belangstelling voor de genomineerden he, terwijl ze zelf helemaal instortte en opgevangen moest worden gaat ze nu niet eens even kijken
ja dat zie ik ook, Monique is een heel vervelend egoistisch typetjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:48 schreef angeljacky het volgende:
Vuile Mo zeg, nu boos omdat Jo zo verdrietig is en ze vind het vreemd, had je haar vorige keer moeten zien toen Maik genomineerd was, toen was ze helemaal kapot .
Sharon boos omdat Jo heeft gezegd wie ze niet genomineerd heeft, en Aaf deed het ook net.
Ze legt nu uit waaromquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:49 schreef ABundy het volgende:
Aafke en mo zouden flip niet nomineren. En wie heeft mo genomineerd? Loze beloftes........
Je zit daar een spel te spelen hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:47 schreef mangalie het volgende:
[..]
Maar als het de afspraak is geeft ze wel gelijk.
Klein verschilletje..... Mo en Maik zijn krikmaatjes, Joanna en Stervio zijn slechts dramaqueens....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:48 schreef angeljacky het volgende:
Vuile Mo zeg, nu boos omdat Jo zo verdrietig is en ze vind het vreemd, had je haar vorige keer moeten zien toen Maik genomineerd was, toen was ze helemaal kapot .
Sharon boos omdat Jo heeft gezegd wie ze niet genomineerd heeft, en Aaf deed het ook net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |