Ook geen UPC of ziggo digitaal?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:38 schreef Roguee het volgende:
godver kan ff geen streams kijkenthank god voor cos.
Als Stervio gaat, vraagt Joanna haar 24 uur meteen aan. Als we elkaar irl kenden, zou ik je er zelf geld om verwedden...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:38 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Jo gaat er voorlopig nog niet uit, daar zorgt de productie wel voor. Het moet niet te lief worden in het huis.
Iedereen had dit moeten nomineren, geheim geraden is genomineerd staan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:35 schreef Tamaartje het volgende:
nogmaals even het lijstje
Aafke nomineert Alex en Guido.
Nee wat doen de andere dames nuquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:38 schreef 2live het volgende:
[..]
ze deed blijkbaar schijnheilig tegen iemand die ze zelf genomineerd had, en dat was de vorige keer ook al zeggen de dames.
dat vind ik echt onzinquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:40 schreef Stranger het volgende:
[..]
Iedereen had dit moeten nomineren, geheim geraden is genomineerd staan.
De computer was bezet dus ik dacht shiiiit geen streams. Maar we hebben UPC, haha. DOM! Bedankt voor de tipquote:
Maar jij bent ook een vrouw dus kan niet rationeel denken, blijkt ook wel weer uit de stemming.quote:
Hopelijk wel maar Jo ook door alex gerard en karimquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die staan de volgende keer wel genomineerd denk ik
Als het afgelopen is, moet Jo niet naar huis, maar eerst een paar weekjes bijkomen in een groot huis vlak bij zee....... Zal haar goed doen, acclimatiseren in zo'n sanatorium...quote:
waar slaat dat nou weer opquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:41 schreef Stranger het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een vrouw dus kan niet rationeel denken, blijkt ook wel weer uit de stemming.
maar dat zien ze zelf dan weer anders. En vooral ook naderhand niet vertellen wie je genomineerd hebt, ook zo laf.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee wat doen de andere dames nu
Ik vind het ook onzinquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:41 schreef Stranger het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een vrouw dus kan niet rationeel denken, blijkt ook wel weer uit de stemming.
Daarom, op den duur is dat niet te doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op![]()
Dus als straks alle geheimen geraden zijn, dan moet iedereen maar genomineerd worden
Kan ik dat zwart op wit krijgen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:42 schreef mootie het volgende:
Als er 2 weggestuurd worden gaat Jo ook weg, dat zweert ze.
Dat zou idd wel kunnen, maar ze heeft Flipje nog. Ze kan ook nog weggepest worden door de meidenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:39 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Als Stervio gaat, vraagt Joanna haar 24 uur meteen aan. Als we elkaar irl kenden, zou ik je er zelf geld om verwedden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |