eensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:48 schreef angeljacky het volgende:
Vuile Mo zeg, nu boos omdat Jo zo verdrietig is en ze vind het vreemd, had je haar vorige keer moeten zien toen Maik genomineerd was, toen was ze helemaal kapot .
Sharon boos omdat Jo heeft gezegd wie ze niet genomineerd heeft, en Aaf deed het ook net.
DAt bedoel ik die Aaf is echt achterbaks en bang zeg .... probeerd zo op die manier dat ze volgende week niet genomineerd wordtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:49 schreef PinkDream het volgende:
Aafke zeg nu toch ook dat ze Guido heeft genomineerd
gaan die kutwijven nu ook zeiken over aafke??
Sharon die loopt alleen haar kut maar achterna, meeloper eerste klas Alex was puppy 1 en Sharon is puppy 2. Ze hebben alleen niet in de gaten dat ze straks een heel groot mes in hun rug krijgen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:48 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Sharon valt me enorm tegen, wat een druktemakerij, vorige keer ook al
Maar daar kan ze niks aan doen, want ze is hoogbegaafd en derhalve een laag EQ.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja dat zie ik ook, Monique is een heel vervelend egoistisch typetje
Acteert ze gewoon, Aafke heeft imo als enige logisch genomineerd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:51 schreef Greys het volgende:
Valt me tegen van Aafke zeg, iedere keer dat gepiep achteraf over haar nominaties qua spijt.
Ze heeft tijd zat gehad om er over na te denken.
Tijdens het feestje deed ze ok achterbaks om mensen in verkeerd daglicht te zetten. Echt vies mensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:48 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Sharon valt me enorm tegen, wat een druktemakerij, vorige keer ook al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |