We kunnen Nederlandstalig en Zeeuws ook combineren... Bløf!quote:
Ja hij gaat graag naar de concerten van zequote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
We kunnen Nederlandstalig en Zeeuws ook combineren... Bløf!
Het schijnt dat Graseter daar ook een groot fan van is.
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Duitse Schlagers mogen niet ontbreken imo.
Die hebben me jullie hier aangesmeerd!quote:
ik ben onschuldigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Die hebben me jullie hier aangesmeerd!
Kwam geloof ik ergens eind vorig jaar in de SC voorbij, en toen heb ik er een avond om dubbel gelegen.
weet ik nog ff niet...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoi
Kwam je vertellen dat je ook nog langs komt dit weekend
en je kunt geen piepklein gaatje vrijmaken voor je favoriete forumvriendjes?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet ik nog ff niet...
Volgens mij hebben we wel een redelijk vol programma
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:51 schreef JJH het volgende:
[..]
en je kunt geen piepklein gaatje vrijmaken voor je favoriete forumvriendjes?
I know ik zal even mijn best doenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En je mag je vriendin ook meenemen hoor
Spelen in de speeltuinquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:07 schreef Kally het volgende:
Ik zit in de speeltuin, dus ik luister geen muziek
Olie, kunnen we meteen gebruiken voor het avondeten te bakken!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als jij het glijmiddel meeneemt, dan hebben we alles!!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
wil jij niet zo eng, binnen 15 seconden reageren?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Olie, kunnen we meteen gebruiken voor het avondeten te bakken!!
Ze vinden hem eng.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
JJH![]()
nog mijn excuses voor de foute panterprint
Jawel, ik kwam hem via jouw AT tegen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
kan ik er wat aan doen dat je ook in het vinyl topic zit
Goed zo, symph!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:19 schreef Symphonic het volgende:
kut en ik zit ook in het verkeerde topic zie ik nu pas
Ja om Patrique's stijve scharnieren lekker in de olie te zetten!quote:
En de jouwe dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja om Patrique's stijve scharnieren lekker in de olie te zetten!
quote:
Je gaat ze voelen, maat!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:35 schreef JJH het volgende:
Ik wil heul niets over stijve onderdelen van Patrique weten!
MAg ik kijken?quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:34 schreef Patje1987 het volgende:
Als jullie dat op TV gaan kijken gaan wij wel buiten voetballen ofzo, dit in combinatie met bier. Ik heb Goratj zien voetballen deze zaterdag en hij kan het zeer goed
Altijd tochquote:
Als mensen dat willen zien vind ik dat prima, ik heb alleen een schijthekel aan dat soort programma's en ben vast niet de enigequote:
Red cups halen en beerpongquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:47 schreef Bellatrix het volgende:
Of we maken er een drankspel van. Elke keer dat er een afgrijselijke kandidaat komt één shotje doen. Wie er dan nog overblijft moeten tegen elkaar voetballen en wie dan nog niet omvalt wint. Om 21.00 zal dat zijn.
Ja.quote:
de watquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Geen idee, anders lekker aan de Schultenbrau!
In Hoogeveen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
zit er een plus of c1000 in de buurt dan?
Dat je dat niet kent.quote:
ik ken het nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat je dat niet kent.Niets mis met het biertje, zeker niet als je er meer op hebt.
Het is het merk van de Aldi en het huisbier van The New Kids.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ken het niet
waar koop je het?
Jij kent Schultenbrau niet?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ken het niet
waar koop je het?
okquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is het merk van de Aldi en het huisbier van The New Kids.
kan je hem niet in de droger stoppenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:53 schreef JJH het volgende:
Die slaapzak hè, die hangt nog steeds te drogen. Wat een onmeunige bult vocht zit daarin zeg!
Maar goed dat ik dat niet snel nog even morgen wilde doen.
Welke droger?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan je hem niet in de droger stoppen
Omdat je het praktisch inzicht van een halve garnaal met dementie hebt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom hè, waarom heb ik daar nog niet aan gedacht._!
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat je het praktisch inzicht van een halve garnaal met dementie hebt.
Hey Heyquote:
Te druk met studiedingen.quote:
Ja, we gaan samenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jammer
Rauzer komt ook al niet
Wander en Patje mogen drinken... wij gaan fris winnenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:27 schreef Kally het volgende:
Voetballen oke, maar ik niet met drank op, ik breek meteen af dan
Hoezo?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat die speeltuin heel open en in het zicht ligt.
Ohw, dat maakt me helemaal niks uitquote:
JJH hangt zijn voeten tot op de grond als hij bovenaan de glijbaan zitquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Want?
Gaan we anders samen van de glijbaan?
Ik kan dit ontkennen, nog bevestigen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Want?
Gaan we anders samen van de glijbaan?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
JJH hangt zijn voeten tot op de grond als hij bovenaan de glijbaan zit
Niet mij filmen hoor! Ik doe het slecht op bewegend beeld.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik neem minn videocamera mee
Morgen even zoeken
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet mij filmen hoor! Ik doe het slecht op bewegend beeld.
Joepiequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan mag jij Benny, Siepie en mij filmen als we in de speeltuin aan het spelen zijn
Met alle liefde en plezier.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan mag jij Benny, Siepie en mij filmen als we in de speeltuin aan het spelen zijn
Ja, sommige ook nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sommige momenten moet je vastleggen
en dat kan ik beamen! IK HEB JJH OP VIDEO!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet mij filmen hoor! Ik doe het slecht op bewegend beeld.
Zie! Dat bedoel ik!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
en dat kan ik beamen! IK HEB JJH OP VIDEO!![]()
Nee, en ik ben net een mongool op beeldquote:
Ik ben sowieso een mongool dus maakt vrij weinig verschil voor mijquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, en ik ben net een mongool op beeld
nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, en ik ben net een mongool op beeld
Nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een mongool dus maakt vrij weinig verschil voor mij
Heul nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een mongool dus maakt vrij weinig verschil voor mij
Zeg, je mag best wel eens reageren hoor als ik een bericht achterlaatquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:42 schreef Goratj het volgende:
heb iemand een sombrero mee toevallig ?:D
Nu je het zegt, dat is een belangrijk onderdeel jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:42 schreef Goratj het volgende:
heb iemand een sombrero mee toevallig ?:D
Gehandicapten hebben altijd één iets wat wel goed is ^^quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Heul niet
Jij bent een schatje met zachte haartjens
Waar ik?quote:
Zo drink jij veel bierquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:29 schreef Goratj het volgende:
[..]
Gehandicapten hebben altijd één iets wat wel goed is ^^
^^ heb gister nieuwe bierstiefel gekregen haha nu nog een nieuwe lever.quote:
Een Laars?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:26 schreef Goratj het volgende:
[..]
^^ heb gister nieuwe bierstiefel gekregen haha nu nog een nieuwe lever.
Dan zal in de laars zeker mee nemenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:30 schreef JJH het volgende:
Ik heb al en kratje Warsteiner staan. Mag je hem de eerste keer van mij vullen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:40 schreef PatriQue89 het volgende:
de laars moet gevuld met tequila, dan zijn jullie pas echte kerels!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb ook nog wel wat restjes drank staan
neem ik wel mee.... kan je cocktail maken
Het wordt weer 1` groot zuipfestijnquote:
nee johquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Het wordt weer 1` groot zuipfestijn
Was dat niet de bedoeling dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Het wordt weer 1` groot zuipfestijn
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen rond deze tijd liggen we al in bed.
Ik mag toch hopen van wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen rond deze tijd liggen we al in bed.
daarom drente toch, geen mensen lekker vogel zang enzo word echt soort spaquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van wel.
Ik ga juist weg om lekker een weekendje uit te rusten.
Warme tequila.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:52 schreef Bellatrix het volgende:
Kruik vullen met warm water. Of als het over is tequila, kun je als je wakker wordt nog ff aan lurken.
Daar merk je niets van als Patrique met zijn kont op je zit.quote:
En de croissantjes? En een pot koffie?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, kwart over 8 pak ik een pan en een pollepel. Heb ik de krantjes al gekocht en zitten we aan de keukentafel.
ik zeg Sakequote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar merk je niets van als Patrique met zijn kont op je zit.
Zelfuitgeknepen bessensap.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:56 schreef JJH het volgende:
[..]
En de croissantjes? En een pot koffie?
Vooral die pot koffie!
Ik heb geen foebal.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan me voetbal nergens vinden
Kan iemand een voetbal meenemen?
Neem ik mee! Ook al kan ik zelf dus niet meedoen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan me voetbal nergens vinden
Kan iemand een voetbal meenemen?
Dat is mooi want ik heb veel kipquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:21 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben nu op het werk maar ga vroeger weg, rond 14:00 rijden we weg dus we zijn er voor het eten als het goed is
Superquote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Neem ik mee! Ook al kan ik zelf dus niet meedoen.
DOe rustig, Thomas hoeven we ook niet te halen dus tijd zatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Super
Mijn bad loopt vol.... Ik heb nog iets meer dan 2 uur, moet lukken toch
Ja daaromquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:32 schreef Kally het volgende:
[..]
DOe rustig, Thomas hoeven we ook niet te halen dus tijd zat
Goeie morgen! Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om op te staan nogquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:12 schreef JJH het volgende:
Ik zal zo ook maar eens het bed uitrollen en in actie komen. Goedemorgen.
Luie Wammesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:59 schreef Goratj het volgende:
[..]
Goeie morgen! Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om op te staan nog
Ja hij is ook in het Engels, het is de Blu ray, ik he zo vreselijk gelachen om die gele poppetjesquote:
Met zo'n schijfje kunnen ze toch zowel Engels als Nederlands praten? Of misschien wel nog meerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik bedoel met Engels pratende beestjes. Je hebt vast Nederlands.
Ik heb mijn afgetrapte laarzen aan, lekker boeien het gaat niet om de schoenenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Whatever.
Ik heb m'n nette schoenen achter moeten laten in het ziekenhuis. Ik zie jullie op m'n hardloopschoeisel.
Meerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met zo'n schijfje kunnen ze toch zowel Engels als Nederlands praten? Of misschien wel nog meer
Zal ik ook gympies aantrekken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Whatever.
Ik heb m'n nette schoenen achter moeten laten in het ziekenhuis. Ik zie jullie op m'n hardloopschoeisel.
Ik vind Vlaams zo'n geil taaltje hè?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Meer
Misschien wel Vlaams ook, dat is lachen![]()
Ja in films geweldigquote:
Luilakquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:52 schreef JJH het volgende:
Inmiddels trouwens via de keuken en het toilet bij de laptop aangekomen.
Er zit zoooo geen gang in hè, vandaag.
Goeie reis en tot straks.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:54 schreef Kally het volgende:
Ik ga opschieten, Miran is er zo, tot straks allemaal
What's new?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat heb ik weer...veels te veel mensen, in een veels te kleine trein..
Tot zo.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
oh en benny, zou je een verlengsnoer mee kunnen nemen, de ps3 / tv / laptops kunnen niet allemaal in het stopcontact 0:)
qftquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:59 schreef charmed_angel het volgende:
Patrique is een wijf!!!
Patrique / 25 minuten in douche
Miranda / 10 minuten in douche
echt wel! Tijd opgenomenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik was echt geen 25 minuten in de douche
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |