quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Olie, kunnen we meteen gebruiken voor het avondeten te bakken!!
Ze vinden hem eng.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
JJH![]()
nog mijn excuses voor de foute panterprint
Jawel, ik kwam hem via jouw AT tegen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
kan ik er wat aan doen dat je ook in het vinyl topic zit
Goed zo, symph!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:19 schreef Symphonic het volgende:
kut en ik zit ook in het verkeerde topic zie ik nu pas
Ja om Patrique's stijve scharnieren lekker in de olie te zetten!quote:
En de jouwe dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja om Patrique's stijve scharnieren lekker in de olie te zetten!
quote:
Je gaat ze voelen, maat!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:35 schreef JJH het volgende:
Ik wil heul niets over stijve onderdelen van Patrique weten!
MAg ik kijken?quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:34 schreef Patje1987 het volgende:
Als jullie dat op TV gaan kijken gaan wij wel buiten voetballen ofzo, dit in combinatie met bier. Ik heb Goratj zien voetballen deze zaterdag en hij kan het zeer goed
Altijd tochquote:
Als mensen dat willen zien vind ik dat prima, ik heb alleen een schijthekel aan dat soort programma's en ben vast niet de enigequote:
Red cups halen en beerpongquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:47 schreef Bellatrix het volgende:
Of we maken er een drankspel van. Elke keer dat er een afgrijselijke kandidaat komt één shotje doen. Wie er dan nog overblijft moeten tegen elkaar voetballen en wie dan nog niet omvalt wint. Om 21.00 zal dat zijn.
Ja.quote:
de watquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Geen idee, anders lekker aan de Schultenbrau!
In Hoogeveen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
zit er een plus of c1000 in de buurt dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |