Dat je dat niet kent.quote:
ik ken het nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat je dat niet kent.Niets mis met het biertje, zeker niet als je er meer op hebt.
Het is het merk van de Aldi en het huisbier van The New Kids.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ken het niet
waar koop je het?
Jij kent Schultenbrau niet?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ken het niet
waar koop je het?
okquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is het merk van de Aldi en het huisbier van The New Kids.
kan je hem niet in de droger stoppenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:53 schreef JJH het volgende:
Die slaapzak hè, die hangt nog steeds te drogen. Wat een onmeunige bult vocht zit daarin zeg!
Maar goed dat ik dat niet snel nog even morgen wilde doen.
Welke droger?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan je hem niet in de droger stoppen
Omdat je het praktisch inzicht van een halve garnaal met dementie hebt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom hè, waarom heb ik daar nog niet aan gedacht._!
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat je het praktisch inzicht van een halve garnaal met dementie hebt.
Hey Heyquote:
Te druk met studiedingen.quote:
Ja, we gaan samenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jammer
Rauzer komt ook al niet
Wander en Patje mogen drinken... wij gaan fris winnenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:27 schreef Kally het volgende:
Voetballen oke, maar ik niet met drank op, ik breek meteen af dan
Hoezo?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat die speeltuin heel open en in het zicht ligt.
Ohw, dat maakt me helemaal niks uitquote:
JJH hangt zijn voeten tot op de grond als hij bovenaan de glijbaan zitquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Want?
Gaan we anders samen van de glijbaan?
Ik kan dit ontkennen, nog bevestigen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Want?
Gaan we anders samen van de glijbaan?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
JJH hangt zijn voeten tot op de grond als hij bovenaan de glijbaan zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |