Ik mag toch hopen van wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen rond deze tijd liggen we al in bed.
daarom drente toch, geen mensen lekker vogel zang enzo word echt soort spaquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van wel.
Ik ga juist weg om lekker een weekendje uit te rusten.
Warme tequila.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:52 schreef Bellatrix het volgende:
Kruik vullen met warm water. Of als het over is tequila, kun je als je wakker wordt nog ff aan lurken.
Daar merk je niets van als Patrique met zijn kont op je zit.quote:
En de croissantjes? En een pot koffie?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, kwart over 8 pak ik een pan en een pollepel. Heb ik de krantjes al gekocht en zitten we aan de keukentafel.
ik zeg Sakequote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar merk je niets van als Patrique met zijn kont op je zit.
Zelfuitgeknepen bessensap.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:56 schreef JJH het volgende:
[..]
En de croissantjes? En een pot koffie?
Vooral die pot koffie!
Ik heb geen foebal.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan me voetbal nergens vinden
Kan iemand een voetbal meenemen?
Neem ik mee! Ook al kan ik zelf dus niet meedoen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan me voetbal nergens vinden
Kan iemand een voetbal meenemen?
Dat is mooi want ik heb veel kipquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:21 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben nu op het werk maar ga vroeger weg, rond 14:00 rijden we weg dus we zijn er voor het eten als het goed is
Superquote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Neem ik mee! Ook al kan ik zelf dus niet meedoen.
DOe rustig, Thomas hoeven we ook niet te halen dus tijd zatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Super
Mijn bad loopt vol.... Ik heb nog iets meer dan 2 uur, moet lukken toch
Ja daaromquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:32 schreef Kally het volgende:
[..]
DOe rustig, Thomas hoeven we ook niet te halen dus tijd zat
Goeie morgen! Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om op te staan nogquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:12 schreef JJH het volgende:
Ik zal zo ook maar eens het bed uitrollen en in actie komen. Goedemorgen.
Luie Wammesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:59 schreef Goratj het volgende:
[..]
Goeie morgen! Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om op te staan nog
Ja hij is ook in het Engels, het is de Blu ray, ik he zo vreselijk gelachen om die gele poppetjesquote:
Met zo'n schijfje kunnen ze toch zowel Engels als Nederlands praten? Of misschien wel nog meerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik bedoel met Engels pratende beestjes. Je hebt vast Nederlands.
Ik heb mijn afgetrapte laarzen aan, lekker boeien het gaat niet om de schoenenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Whatever.
Ik heb m'n nette schoenen achter moeten laten in het ziekenhuis. Ik zie jullie op m'n hardloopschoeisel.
Meerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met zo'n schijfje kunnen ze toch zowel Engels als Nederlands praten? Of misschien wel nog meer
Zal ik ook gympies aantrekken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Whatever.
Ik heb m'n nette schoenen achter moeten laten in het ziekenhuis. Ik zie jullie op m'n hardloopschoeisel.
Ik vind Vlaams zo'n geil taaltje hè?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Meer
Misschien wel Vlaams ook, dat is lachen![]()
Ja in films geweldigquote:
Luilakquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:52 schreef JJH het volgende:
Inmiddels trouwens via de keuken en het toilet bij de laptop aangekomen.
Er zit zoooo geen gang in hè, vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |