zo zien ze het alleen maar als ze er zelf voordeel van hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:20 schreef flugeltje het volgende:
Wanneer gaan die mensen nu eens snappen dat het spelletje is daar....
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:21 schreef muzas het volgende:
Joanna heeft er spontaan 8 aidsvlekken bij op dr lijf
Ik hoop het ook nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:20 schreef metallica143 het volgende:
GERARD ..... niet delen die clue strx! niet delen!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:20 schreef Urb het volgende:
Gerard loopt grijnzend door de keuken en zegt " Hehe, wat een kutmissie dit. "![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:15 schreef stormiot het volgende:
Wie kan me vertellen wat Gerard tegen Karim heeft gezegd in de keuken? Als je het zo ziet heeft ie iets gezegd waardoor Karim op deze manier reageert.
Heb het gemist was niet op UPC te zien
Het zijn allemaal egoisten gunnen een ander niks op een paar bewoners na.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:22 schreef Day het volgende:
[..]
zo zien ze het alleen maar als ze er zelf voordeel van hebben.
Moet je vrijdagavond naar de studio gaan, want dan zit hij daar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:22 schreef Green1 het volgende:
Aaarghh.. tering servioik wil hem slaan..
Overigens wel weer knap van Karim dat ie Gerard bijna telepatisch aanvoelde en ging helpen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:22 schreef Day het volgende:
[..]
zo zien ze het alleen maar als ze er zelf voordeel van hebben.
en daarna de eereerstvolgendequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Eerst komt de eerste, en dan de volgende. Heus.
prachtigtoch!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:23 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna: Geef je nu nooit meer de telefoon weg Philip?![]()
Philip is hier voor het spel maar nog meer voor zijn plezier. Dus hij snapt dit niet.
Gaat niet gebeuren...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet je vrijdagavond naar de studio gaan, want dan zit hij daar.
Was het telepatisch of nav een gesprek in de keuken tijdens het thee zetten?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Overigens wel weer knap van Karim dat ie Gerard bijna telepatisch aanvoelde en ging helpen.
Juist totaal niet. Enige wat Karim doet is Gerard helpen. Hij wil zelfs niet op Gerard drukken. Om hem uit te sluiten van een geheim. Gewoon laffe gast die Karimquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Overigens wel weer knap van Karim dat ie Gerard bijna telepatisch aanvoelde en ging helpen.
die skkl ligt hier allang op de bodem bij mijquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef Day het volgende:
Philip was door loveparty flink gestegen bij mij, maar hij dondert nu weer hard naar beneden.
Dat is pas mooie tv danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef Tamaartje het volgende:
Philip: ik kan het nu wel weer naast me neerleggen, maar als hij (geer) straks die clue niet deelt word ik wel pislink!
Het is toch een spel, waarom zou Gerard in godsnaam de clue delen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef Tamaartje het volgende:
Philip: ik kan het nu wel weer naast me neerleggen, maar als hij (geer) straks die clue niet deelt word ik wel pislink!
Dat hebben ze wel, en nu ook bijna wat de missie was;)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:25 schreef Krambo het volgende:
Waarom hebben die mensen niet door dat gerard een missie had
me 2quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef Day het volgende:
Philip was door loveparty flink gestegen bij mij, maar hij dondert nu weer hard naar beneden.
Same here. Wat een achterbaks kutkind.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef Day het volgende:
Dat zijn ze echt, valt me echt tegen van flip.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:25 schreef beequeen het volgende:
Flip en Jo zitten weer klaar bij de telefoon. Losers.
Zeker niet met Philipquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is toch een spel, waarom zou Gerard in godsnaam de clue delen.
Dan snap ik niet dat ze zo boos zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:25 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel, en nu ook bijna wat de missie was;)
Dat vinden ze vast leuk, na al het gefaal:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:22 schreef bollokus het volgende:
Fonsjeje krijgt vandaag weereen klein complimentje!
engerard geeft de eerst VOLGENDE keer decleudoor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef Tamaartje het volgende:
Hahahaha Guido heeft een kort lontjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:25 schreef snetje het volgende:
Guido is pissed door de opmerking van Sharon : ben je op je pikje getrapt
maar de regie ziet ook wanneer zeer niet staan.... zo gaat datquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:26 schreef delfse het volgende:
Philip daar straalt weinig plezier van af heeft de laatste tijd altijd een chagerijnige kop. En gunt een ander niet om te telefoon op tenemen en als een ander de telefoon opneemt moet die bewoner hem bedanken
Nee, Karim zegt net nog dat hij het niet wist maar het idee had dat de discussie niet mocht slagen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef stormiot het volgende:
[..]
Was het telepatisch of nav een gesprek in de keuken tijdens het thee zetten?
Dat is echt een ultiem duo, ook al zijn ze zo verschillend, of juist daardoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
WTF?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:27 schreef D. het volgende:
Karim verliest het vertrouwen in Gerard als het iets met Aafke te maken blijkt te hebben zegt ie.
eensch!quote:
Maar hoezo dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:26 schreef Tamaartje het volgende:
Karim vertrouwde Gerard erop dat het niet om Aafke ging.. oei
Ja und? Iedereen hielp Servio met het in het water springen en Philip liep laatst ook zonder vragen te stellen met Servio rondjes rond het zwembad... Niks lafs aan dus, gewoon een kwestie van je maatjes oppikken en meehelpen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:25 schreef mYsca het volgende:
[..]
Juist totaal niet. Enige wat Karim doet is Gerard helpen. Hij wil zelfs niet op Gerard drukken. Om hem uit te sluiten van een geheim. Gewoon laffe gast die Karim
Ja, die snap ik ook niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hoezo dan?
Heeft Aafke een streepje voor op alle overige bewoners?
Nee maar Gerard moest een naam noemen, en noemde Aaf.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hoezo dan?
Heeft Aafke een streepje voor op alle overige bewoners?
Klopt, maar hij weet dus niet dat het niet slagen van de opdracht nadelig voor Gerard zou zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:27 schreef D. het volgende:
Karim verliest het vertrouwen in Gerard als het iets met Aafke te maken blijkt te hebben zegt ie.
hij snapt het wel want bij zijn uitleg zegt hij ook dat hij er alles aangaat doen omzijneigen geheim ook te bewarenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
WTF?
Dan snapt hij zelf het spel dus ook niet.
Ja maar het is wel vreemd van Karim dat hij het van alle andere bewoners schijnbaar prima had gevonden, maar niet van Aafke?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:29 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee maar Gerard moest een naam noemen, en noemde Aaf. En nu lopt Aafke te huilen dat ze mss d'r kluis wel kwijtraakt.![]()
Psies.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:29 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Klopt, maar hij weet dus niet dat het niet slagen van de opdracht nadelig voor Gerard zou zijn.
enhet komt er ook op neer dat dit het spelis en plezier voor dekijkers!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:30 schreef mootie het volgende:
Het komt er gewoon op neer dat de meesten boos zijn omdat Gerard en Karim het spel spelen.
Hij heeft niks over zijn missie gezegd, alleen dat ze het met hem eens moeten zijn. Lijkt me geen overtreding van de regels.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:31 schreef Flashbox het volgende:
Ik heb net een stuk terug gekeken, als ze het spel eerlijk willen spelen, moeten ze nu de Clue van Gerard in het huis gooien. Er wordt gezegd dat hij er met niemand over mag spreken, maar voor dat ze op de rode bank moeten gaan zitten, heeft Gerard al tegen Karim, Maik en Sharon gezegd dat ze het met hem eens moeten zijn.
Ik heb niks tegen Gerard, maar dit is wel één van de personen die ik bedoel dat hem een hand boven het hoofd wordt gehouden door het hokje.
En waar blijft je compliment aan de streamers nu, omdat we ons zo netjes aan de COS houden?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:30 schreef mootie het volgende:
Het komt er gewoon op neer dat de meesten boos zijn omdat Gerard en Karim het spel spelen.
volgens mij voor iedereenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:31 schreef meneertje1972 het volgende:
weet iemand dat? Krijgt alleen gerard die clue te zien of iedereen?
Dat weet ze denk ik wel maar ze is bang dat haar geheim geraden wordt en haar kluis leeg is . Zou prachtig zijn .quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:30 schreef Capt1caveman het volgende:
Als ze een beetje logisch nadenkt, weet ze al dat het gaat om haar clue....
Hij heeft toch niets gezegd over wat er aan de telefoon is gezegdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:31 schreef Flashbox het volgende:
Ik heb net een stuk terug gekeken, als ze het spel eerlijk willen spelen, moeten ze nu de Clue van Gerard in het huis gooien. Er wordt gezegd dat hij er met niemand over mag spreken, maar voor dat ze op de rode bank moeten gaan zitten, heeft Gerard al tegen Karim, Maik en Sharon gezegd dat ze het met hem eens moeten zijn.
Ik heb niks tegen Gerard, maar dit is wel één van de personen die ik bedoel dat hem een hand boven het hoofd wordt gehouden door het hokje.
hij zegt toch niks over de missie, hij vraagt mensen alleen om het met hem eens te zijn, hij verteld niet waaromquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:31 schreef Flashbox het volgende:
Hij heeft met geen woord gesproken over wat de missie was.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:31 schreef Flashbox het volgende:
ze zijn het er nog niet over eensquote:
Hij heeft dit al eerder gedaan met die monopoly missie, hij speelt gewoon slim. Word er niet op aangesproken dus blijkbaar mag het. ( Alleen niet letterlijk z'n missie uitleggen. )quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:31 schreef Flashbox het volgende:
Hij heeft dus niemand gezegd dat ze het met elkaar oneens moeten zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:31 schreef Flashbox het volgende:
Waarschijnlijk dat dit net een clue teveel gaat zijn....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:32 schreef delfse het volgende:
[..]
Dat weet ze denk ik wel maar ze is bang dat haar geheim geraden wordt en haar kluis leeg is . Zou prachtig zijn .
Denk dat hij zelf mag kiezenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:31 schreef meneertje1972 het volgende:
weet iemand dat? Krijgt alleen gerard die clue te zien of iedereen?
Gerard had toch ook al gezegd dat hij hem zou delen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:33 schreef Dutchguy het volgende:
Karim dwingt Gerard nu min of meer de clou te delen als blijkt dat Gerard hem alleen mag zien.
Nee waar heeft hij het dan over, frikandellen bakken of zo. Het is zo duidelijk als wat waar hij het over heeft tegen die driequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft niks over zijn missie gezegd, alleen dat ze het met hem eens moeten zijn. Lijkt me geen overtreding van de regels.
stimmt, het spel moet wel gespeeld worden. dat is juist de bedoelingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft met geen woord gesproken over wat de missie was.
Dat lijkt me voldoende volgens de regels. Verder mag hij zeggen wat hij wil.
Hij heeft niet gezegd waaróm ze het met hem eens moeten zijn.
Maar er komt geen clue gewoonquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:33 schreef Dutchguy het volgende:
Karim dwingt Gerard nu min of meer de clou te delen als blijkt dat Gerard hem alleen mag zien.
Mij hoor je niet meer, ik ben genoeg vernederd en afgebrand.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En waar blijft je compliment aan de streamers nu, omdat we ons zo netjes aan de COS houden?
Karim weet dat Gerard de cleu met hem deelt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:33 schreef Dutchguy het volgende:
Wat?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:33 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Nee waar heeft hij het dan over, frikandellen bakken of zo. Het is zo duidelijk als wat waar hij het over heeft tegen die drie
Beetje voor de buhne denk ik. Handiger als hij de groep laat zien dat hij Gerard ook onder druk kan zetten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Gerard had toch ook al gezegd dat hij hem zou delen?
Wat zegt hij dan verkeerd? Niks toch? En hij had het ook niet nodig, gewoon een beetje sparren. Hij hoefde als enige er niet mee eens te zijn, dus geen support nodig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:31 schreef Flashbox het volgende:
Tja tuurlijk ze moesten unaniem zijn, dat moest hij verstoren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:33 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Nee waar heeft hij het dan over, frikandellen bakken of zo. Het is zo duidelijk als wat waar hij het over heeft tegen die drie
Ja en, hij kan er mee wegkomen omdat ie het goed speelt en mensen hem vertrouwen, doet ie juist goed. Tegenovergestelde was Laura's liefdesliedjes missie, die was gewoon doomed to fail.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:33 schreef Flashbox het volgende:
[..]
echt vreselijk ! en wat is hij toch jaloersquote:
quote:
En Geer heeft als voordeel dat hij stoïcijns kan blijven, Karim wordt altijd een enorme flapdrol (quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zegt hij dan verkeerd? Niks toch? En hij had het ook niet nodig, gewoon een beetje sparren. Hij hoefde als enige er niet mee eens te zijn, dus geen support nodig.
Geer begrijpt het spel, samen met Karim, het beste. De rest is clueless.
quote:
Hij heeft gezegd ;"als ik deze niet mag delen, dan deel ik de volgende"quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:35 schreef Capt1caveman het volgende:
Perfect!
Zoveel onzekerheid dat Gerard de clue zelfs voor zichzelf kan houden en dan kan zeggen dat hij er niets over mag vertellen.....
De ultieme mindfuck!
en niemanddieweetdat het omdeclue van gerard geheimblijftquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:35 schreef Capt1caveman het volgende:
Perfect!
Zoveel onzekerheid dat Gerard de clue zelfs voor zichzelf kan houden en dan kan zeggen dat hij er niets over mag vertellen.....
De ultieme mindfuck!
Nee lijkt me sterk..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:35 schreef djockey het volgende:
is er in dat huis nog iemand die servio wel mag?
Ik heb er bij gezegd dat ik niks tegen gerard heb, maar als dit bij een ander persoon was geweest hadden jullie allemaal op je kop gestaan dat het niet eerlijk zou zijn, en mij zeker weten 100% gelijk hadden gegeven.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat?
Dus als iemand tegen jou zegt 'je moet het met me eens zijn!' dan weet jij precies waar dat verder over gaat, waarom het is en je hebt geen enkele andere keuze dan als een schaapje achter diegene aan lopen?
Die blijft niet geheim, maar komt later in het spelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
en niemanddieweetdat het omdeclue van gerard geheimblijft
Ja echt erg en wat Karim zei toen hij de telefoon oppakte spring in het water binnen 10 sec. sprong iedereen voor dominante Servio erin. Toen wisten ze nog niet dat het om eten en alcohol ging. Voor ALCOHOL doen ze alles.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:35 schreef Stability het volgende:
[..]
echt vreselijk ! en wat is hij toch jaloers
Nee echt nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:36 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik heb er bij gezegd dat ik niks tegen gerard heb, maar als dit bij een ander persoon was geweest hadden jullie allemaal op je kop gestaan dat het niet eerlijk zou zijn, en mij zeker weten 100% gelijk hadden gegeven.
Dus dat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:35 schreef Greys het volgende:
En Geer heeft als voordeel dat hij stoïcijns kan blijven, Karim wordt altijd een enorme flapdrol () als hij een missie heeft. Die kan niet goed liegen
Die zenuwen met dat eerste bollywood dansje, dat hij deed alsof hij niet wist waar die muziek vandaan kwam. En die missie met die andere dansjes, ook weer zo nerveus
Ik ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat.![]()
Ja, dat vind dus het grappige aan Karim.
Ja daar moet ie mee kappen, want een onzin.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:40 schreef delfse het volgende:
Karim praat zich nu weer tegen. Het is toch een spel? Maar als het van Aafke is wordt die boos?
Bwehehehequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:41 schreef bollokus het volgende:
og eventjes een stootje van geer,
ik nheem de telefoon voorlopig niet meer op.... *kijkt flipke aan*
Krijgt ze Bulletje aan de lijn en die zegt WaFWaF.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:41 schreef danilel het volgende:
Joan; "hij zal toch nog wel een keer bellen?"
Ik hoop het niet laat ze maar lekker buiten zitten die twee. Dag en nacht en als ze dan naar binnen gaan de telefoon laten gaan en een ander hem pakt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:41 schreef danilel het volgende:
Joan; "hij zal toch nog wel een keer bellen?"
ik zeg doen.... fons je leest toch wel mee he!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:43 schreef delfse het volgende:
[..]
Ik hoop het niet laat ze maar lekker buiten zitten die twee. Dag en nacht en als ze dan naar binnen gaan de telefoon laten gaan en een ander hem pakt.
Jaloezie laat het ware karakter zien.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:43 schreef mootie het volgende:
Iemand vraagt aan Gerard of hij lid is van een partij.
Servio: Ja, van de PVV van Almere.
echt zielige opmerkingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:43 schreef mootie het volgende:
hij riep karim naar de kvdw ipv gerardquote:
karim ipv grad zeggen en daarna verbeterenquote:
Absoluut!quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:45 schreef Urb het volgende:
Servio klaagt nog wat tegen Flip en eindigt met " Maarja, wie ben ik? "![]()
Spijker op z'n kop.
OMG, wat een sneuneus die Servioquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:43 schreef mootie het volgende:
Servio een een hele valse nicht en stinkend jaloers als een ander een keer iets krijgt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:45 schreef Urb het volgende:
Servio klaagt nog wat tegen Flip en eindigt met " Maarja, wie ben ik? "![]()
Spijker op z'n kop.
http://www.secretstory.nl/nieuwsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:45 schreef mevrouwdebok het volgende:
nou leuk kom net binnen ,heb alles gemist !! watskebeurt ? iemand ? in een paar stappen ?
thanx !!quote:[imgp://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op dinsdag 15 maart 2011 14:46 schreef Urb het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl/nieuws
Laura heeft em door, netjes.![]()
wat eenschatjequote:
De handschoentjes die tattooartists en piercers dragen....quote:
misselijk mensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:48 schreef Urb het volgende:
Gerard deelt de kloe, latex handschoenen.![]()
En servio geloofd het weer niet " Hij had ze al in z'n zak"![]()
![]()
je weet niet wat je mist hij gaat openweer dicht soms doet ie net alsof diedicht gaat maar let opquote:
Als hij niet had gedeeld hadden ze hem waarschijnlijk gedwongen gefouilleerd stelletje paranoia daarquote:
Dit dus!!! hihiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:49 schreef Tamaartje het volgende:
Geer weet dus dat het van Aafke is... maar de rest dus niet![]()
Hij zegt dat er geen naam bij gegeven is![]()
En Aafkequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:49 schreef muzas het volgende:
mooie is, alleen gerard weet op wie die clue slaat
aaf ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:49 schreef muzas het volgende:
en dat is het spel, want aaf zal niks zeggen!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:49 schreef Tamaartje het volgende:
Geer weet dus dat het van Aafke is... maar de rest dus niet![]()
Hij zegt dat er geen naam bij gegeven is![]()
Als iemand doordenkt weet die dat die clue voor aafke isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:49 schreef muzas het volgende:
Daarom kan ie em ook delen.....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:49 schreef muzas het volgende:
Hij weet als enige dat het bij Aafke hoort, want hij heeft de handschoentjes laten zien, maar niet gezegd dat die bij Aafke horen.quote:
Idd. , als ze een beetje slim zijn weten ze datquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Als iemand doordenkt weet die dat die clue voor aafke is
Als ze een beetje opgelet hebben weten ze dat de clue voor Aafke is. Die naam noemde hij aan de telefoon. Maar die hersencellen van de rest staan op nul.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:49 schreef muzas het volgende:
klopt maar ik zou persoonlijk dittochniet snel koppelen aanpiuercer(es)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij weet als enige dat het bij Aafke hoort, want hij heeft de handschoentjes laten zien, maar niet gezegd dat die bij Aafke horen.
de rest kan denken dat het bij iemand past maar gerard is de enige die weet op wie het slaatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Als iemand doordenkt weet die dat die clue voor aafke is
Toen er zwaarden door het huis vlogen, IVANHOEEEEE! werd gezongen etc etc duurde het ook 2 weken voor iemand het een beetje door hadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ze een beetje opgelet hebben weten ze dat de clue voor Aafke is. Die naam noemde hij aan de telefoon. Maar die hersencellen van de rest staan op nul.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
klopt maar ik zou persoonlijk dittochniet snel koppelen aanpiuercer(es)
Hij zit ook steeds warm met die perforator en nietjestang he?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
Oh ja mooi, da's een mooie bijkomstigheid iddquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:52 schreef knagsje het volgende:
en de chirurg gerard komt nu ook wel weer in beeld, geer lacht zich een bult van binnen
Hun ook niet. Maar misschien dat het ooit een deel van de puzzel kan zijn, icm die perforator en nietmachine.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
Denk ik ook niet.. maar het is weer beter dan niks.. vind het wel leuk dat het van Aafke is omdat daar nog weinig van was (voor mn gevoel).quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:53 schreef BONG4002 het volgende:
Toch best een lastige clue, denk niet dat dit doorslaggevend zal zijn om het geheim van Aafke juist te kunnen raden.
dat kloptquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:53 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Heti s maar goed dat jij niet meedoet dan
![]()
![]()
Lekker.......quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:53 schreef bollokus het volgende:
en dan ook nog, zag ergens eenreview van aafke op internet staan over haar piercing zetten, het blijkt dat ze helemaal geen handschoendraagt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:53 schreef bollokus het volgende:
en dan ook nog, zag ergens eenreview van aafke op internet staan over haar piercing zetten, het blijkt dat ze helemaal geen handschoendraagt![]()
![]()
Nee maar de clou's moeten ook met elkaar in verband worden gebracht. Handschoentjes / perforator / schreeuw bv. Hoewel ik die schreeuw door dat muziekje wat misleidend vind.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:54 schreef minzo het volgende:
Aafke heeft ook nog nooit hanschoenen gezien. Eeeh kan niet mijn clue zijn denkt ze
quote:
Nu we het er toch over hebben...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:54 schreef djockey het volgende:
[..]
ze raakt schaamlippen en clitoris enzo aan (in geval van een clithood piercing) zonder handschoenen? geloof je het zelf?
Wij leggen die link omdat we weten dat Aafke piercer is. Voor hun kan het echt van alles betekenen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
De handschoentjes die tattooartists en piercers dragen....
Ja dat was pas een belachelijke actiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:55 schreef suzi1 het volgende:
gezeik van die lui. al die tijd hebben flip, servio en joan clou's achter gehouden zoals nachtlamp etc
en toen ze dat 's ochtends op tafel gooiden 'moest' iedereen beloven nooit meer clou's te verstoppen
Maar ze linken het wel weer goed aan de andere clues dus het zit wel goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij leggen die link omdat we weten dat Aafke piercer is. Voor hun kan het echt van alles betekenen.
Klopt helemaal, maar wat dat betreft zijn we de SST site nog steeds voor...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij leggen die link omdat we weten dat Aafke piercer is. Voor hun kan het echt van alles betekenen.
Probeer jij maar eens zonder echt duidelijke argumenten een hele groep te overtuigen dat je iets niet wilt, terwijl er 10 mensen met argumenten jouw kant op komen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:56 schreef marky het volgende:
Ik snap niet waarom er zo bijzonder wordt gedaan over de missie van Gerard. Het stelt toch niets voor om geen unanimiteit te krijgen. Zolang je zelf een beetje blijft tegensputteren en de rest van de groep weet niet wat de bedoeling is dan lukt dat met gemak. Opvallend is dat juist Gerard deze missie krijgt en dus daarin gesteunt wordt door de redaktie. Gerard kan zich zo tegendraads weer verder profileren en men vind het op fok geweldig maar wat heeft Gerard gedaan om het geweldig te maken alleen een missie die niet te verliezen was door hem.
jup, daarom vind ik het ook een mietjes clou, een rinkelendekassa is toch veulduidelijkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Gynaecoloog, schilder, slager....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is voor Gerard misschien geen moeilijke missie, maar als Laura hem bijv had gehad had het heel anders geweest.. en vast niet zo leuk om naar te kijken, daar gaat het mij ook omquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:56 schreef marky het volgende:
Ik snap niet waarom er zo bijzonder wordt gedaan over de missie van Gerard. Het stelt toch niets voor om geen unanimiteit te krijgen. Zolang je zelf een beetje blijft tegensputteren en de rest van de groep weet niet wat de bedoeling is dan lukt dat met gemak. Opvallend is dat juist Gerard deze missie krijgt en dus daarin gesteunt wordt door de redaktie. Gerard kan zich zo tegendraads weer verder profileren en men vind het op fok geweldig maar wat heeft Gerard gedaan om het geweldig te maken alleen een missie die niet te verliezen was door hem.
Nope, ik waardeer iedereen die het spel slim speelt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:36 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik heb er bij gezegd dat ik niks tegen gerard heb, maar als dit bij een ander persoon was geweest hadden jullie allemaal op je kop gestaan dat het niet eerlijk zou zijn, en mij zeker weten 100% gelijk hadden gegeven.
Ja helemaal right.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:56 schreef marky het volgende:
Dat is echt bullshit, hij gaf gister tot 2x toe de telefoon weg toen hij er als eerst was.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:26 schreef delfse het volgende:
Philip daar straalt weinig plezier van af heeft de laatste tijd altijd een chagerijnige kop. En gunt een ander niet om te telefoon op tenemen en als een ander de telefoon opneemt moet die bewoner hem bedanken
Klopt omdat er niet een definitie was van 'groep'. Was dat iedereen incl. Gerard of excl. Gerard. Maar omdat De Stem hier niets over zei kon Gerard zijn eentweetje met Karim doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:56 schreef marky het volgende:
Volgens mij gaat het er vooral om dat hij riskeert om mensen tegen zich te krijgen in het huis. Wat dus totaal geen steun zou zijn van " achter"quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:56 schreef marky het volgende:
Ik vond het ook niet zo heel bijzonder. Nogmaals; hele leuke opdracht en vooral wat er uit voortvloeit maar of het nou zo enorm knap van 'm was ben ik 't ook niet zo mee eens. Ben het niet met je eens dat hij gesteund zou worden door de redactie overigens. Ik denk gewoon dat ze dat voor hem een leuke opdracht vonden. That's it.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:56 schreef marky het volgende:
En een hygienisch beroep zoeken ze niet achter Aafke, omdat ze allesbehalve hygienisch is in huis....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Klopt, heeft hij aleen met Flip gedeeld, toch? Of in ieder geval gezegd dat hij voor haar gaat drukken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:47 schreef sjaakspark het volgende:
toen Servio betaalde voor de clou van Aafke ging hij dat ook niet aan de groep zeggen.
Ja omdat iedereen had zitten zeiken op hem.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:58 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Dat is echt bullshit, hij gaf gister tot 2x toe de telefoon weg toen hij er als eerst was.
Dat kan maar hij woont zowat bij die telefoon buiten. Toen Gerard hem net oppakte moest die Philip bedanken dat hij de telefoon op mocht nemen? Wie is er nou gek? En het is mijn mening dat ik die Philip steeds meer de zelfde chagerijnige kop als zijn baasje Jo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:58 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Dat is echt bullshit, hij gaf gister tot 2x toe de telefoon weg toen hij er als eerst was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |