zo zien ze het alleen maar als ze er zelf voordeel van hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:20 schreef flugeltje het volgende:
Wanneer gaan die mensen nu eens snappen dat het spelletje is daar....
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:21 schreef muzas het volgende:
Joanna heeft er spontaan 8 aidsvlekken bij op dr lijf
Ik hoop het ook nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:20 schreef metallica143 het volgende:
GERARD ..... niet delen die clue strx! niet delen!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:20 schreef Urb het volgende:
Gerard loopt grijnzend door de keuken en zegt " Hehe, wat een kutmissie dit. "![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:15 schreef stormiot het volgende:
Wie kan me vertellen wat Gerard tegen Karim heeft gezegd in de keuken? Als je het zo ziet heeft ie iets gezegd waardoor Karim op deze manier reageert.
Heb het gemist was niet op UPC te zien
Het zijn allemaal egoisten gunnen een ander niks op een paar bewoners na.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:22 schreef Day het volgende:
[..]
zo zien ze het alleen maar als ze er zelf voordeel van hebben.
Moet je vrijdagavond naar de studio gaan, want dan zit hij daar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:22 schreef Green1 het volgende:
Aaarghh.. tering servioik wil hem slaan..
Overigens wel weer knap van Karim dat ie Gerard bijna telepatisch aanvoelde en ging helpen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:22 schreef Day het volgende:
[..]
zo zien ze het alleen maar als ze er zelf voordeel van hebben.
en daarna de eereerstvolgendequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Eerst komt de eerste, en dan de volgende. Heus.
prachtigtoch!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:23 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna: Geef je nu nooit meer de telefoon weg Philip?![]()
Philip is hier voor het spel maar nog meer voor zijn plezier. Dus hij snapt dit niet.
Gaat niet gebeuren...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet je vrijdagavond naar de studio gaan, want dan zit hij daar.
Was het telepatisch of nav een gesprek in de keuken tijdens het thee zetten?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Overigens wel weer knap van Karim dat ie Gerard bijna telepatisch aanvoelde en ging helpen.
Juist totaal niet. Enige wat Karim doet is Gerard helpen. Hij wil zelfs niet op Gerard drukken. Om hem uit te sluiten van een geheim. Gewoon laffe gast die Karimquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Overigens wel weer knap van Karim dat ie Gerard bijna telepatisch aanvoelde en ging helpen.
die skkl ligt hier allang op de bodem bij mijquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef Day het volgende:
Philip was door loveparty flink gestegen bij mij, maar hij dondert nu weer hard naar beneden.
Dat is pas mooie tv danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef Tamaartje het volgende:
Philip: ik kan het nu wel weer naast me neerleggen, maar als hij (geer) straks die clue niet deelt word ik wel pislink!
Het is toch een spel, waarom zou Gerard in godsnaam de clue delen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef Tamaartje het volgende:
Philip: ik kan het nu wel weer naast me neerleggen, maar als hij (geer) straks die clue niet deelt word ik wel pislink!
Dat hebben ze wel, en nu ook bijna wat de missie was;)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:25 schreef Krambo het volgende:
Waarom hebben die mensen niet door dat gerard een missie had
me 2quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef Day het volgende:
Philip was door loveparty flink gestegen bij mij, maar hij dondert nu weer hard naar beneden.
Same here. Wat een achterbaks kutkind.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef Day het volgende:
Dat zijn ze echt, valt me echt tegen van flip.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:25 schreef beequeen het volgende:
Flip en Jo zitten weer klaar bij de telefoon. Losers.
Zeker niet met Philipquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is toch een spel, waarom zou Gerard in godsnaam de clue delen.
Dan snap ik niet dat ze zo boos zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:25 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel, en nu ook bijna wat de missie was;)
Dat vinden ze vast leuk, na al het gefaal:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:22 schreef bollokus het volgende:
Fonsjeje krijgt vandaag weereen klein complimentje!
engerard geeft de eerst VOLGENDE keer decleudoor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef Tamaartje het volgende:
Hahahaha Guido heeft een kort lontjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:25 schreef snetje het volgende:
Guido is pissed door de opmerking van Sharon : ben je op je pikje getrapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |