zo zien ze het alleen maar als ze er zelf voordeel van hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:20 schreef flugeltje het volgende:
Wanneer gaan die mensen nu eens snappen dat het spelletje is daar....
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:21 schreef muzas het volgende:
Joanna heeft er spontaan 8 aidsvlekken bij op dr lijf
Ik hoop het ook nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:20 schreef metallica143 het volgende:
GERARD ..... niet delen die clue strx! niet delen!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:20 schreef Urb het volgende:
Gerard loopt grijnzend door de keuken en zegt " Hehe, wat een kutmissie dit. "![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:15 schreef stormiot het volgende:
Wie kan me vertellen wat Gerard tegen Karim heeft gezegd in de keuken? Als je het zo ziet heeft ie iets gezegd waardoor Karim op deze manier reageert.
Heb het gemist was niet op UPC te zien
Het zijn allemaal egoisten gunnen een ander niks op een paar bewoners na.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:22 schreef Day het volgende:
[..]
zo zien ze het alleen maar als ze er zelf voordeel van hebben.
Moet je vrijdagavond naar de studio gaan, want dan zit hij daar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:22 schreef Green1 het volgende:
Aaarghh.. tering servioik wil hem slaan..
Overigens wel weer knap van Karim dat ie Gerard bijna telepatisch aanvoelde en ging helpen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:22 schreef Day het volgende:
[..]
zo zien ze het alleen maar als ze er zelf voordeel van hebben.
en daarna de eereerstvolgendequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Eerst komt de eerste, en dan de volgende. Heus.
prachtigtoch!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:23 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna: Geef je nu nooit meer de telefoon weg Philip?![]()
Philip is hier voor het spel maar nog meer voor zijn plezier. Dus hij snapt dit niet.
Gaat niet gebeuren...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet je vrijdagavond naar de studio gaan, want dan zit hij daar.
Was het telepatisch of nav een gesprek in de keuken tijdens het thee zetten?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Overigens wel weer knap van Karim dat ie Gerard bijna telepatisch aanvoelde en ging helpen.
Juist totaal niet. Enige wat Karim doet is Gerard helpen. Hij wil zelfs niet op Gerard drukken. Om hem uit te sluiten van een geheim. Gewoon laffe gast die Karimquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Overigens wel weer knap van Karim dat ie Gerard bijna telepatisch aanvoelde en ging helpen.
die skkl ligt hier allang op de bodem bij mijquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef Day het volgende:
Philip was door loveparty flink gestegen bij mij, maar hij dondert nu weer hard naar beneden.
Dat is pas mooie tv danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef Tamaartje het volgende:
Philip: ik kan het nu wel weer naast me neerleggen, maar als hij (geer) straks die clue niet deelt word ik wel pislink!
Het is toch een spel, waarom zou Gerard in godsnaam de clue delen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef Tamaartje het volgende:
Philip: ik kan het nu wel weer naast me neerleggen, maar als hij (geer) straks die clue niet deelt word ik wel pislink!
Dat hebben ze wel, en nu ook bijna wat de missie was;)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:25 schreef Krambo het volgende:
Waarom hebben die mensen niet door dat gerard een missie had
me 2quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef Day het volgende:
Philip was door loveparty flink gestegen bij mij, maar hij dondert nu weer hard naar beneden.
Same here. Wat een achterbaks kutkind.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef Day het volgende:
Dat zijn ze echt, valt me echt tegen van flip.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:25 schreef beequeen het volgende:
Flip en Jo zitten weer klaar bij de telefoon. Losers.
Zeker niet met Philipquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is toch een spel, waarom zou Gerard in godsnaam de clue delen.
Dan snap ik niet dat ze zo boos zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:25 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel, en nu ook bijna wat de missie was;)
Dat vinden ze vast leuk, na al het gefaal:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:22 schreef bollokus het volgende:
Fonsjeje krijgt vandaag weereen klein complimentje!
engerard geeft de eerst VOLGENDE keer decleudoor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef Tamaartje het volgende:
Hahahaha Guido heeft een kort lontjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:25 schreef snetje het volgende:
Guido is pissed door de opmerking van Sharon : ben je op je pikje getrapt
maar de regie ziet ook wanneer zeer niet staan.... zo gaat datquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:26 schreef delfse het volgende:
Philip daar straalt weinig plezier van af heeft de laatste tijd altijd een chagerijnige kop. En gunt een ander niet om te telefoon op tenemen en als een ander de telefoon opneemt moet die bewoner hem bedanken
Nee, Karim zegt net nog dat hij het niet wist maar het idee had dat de discussie niet mocht slagen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef stormiot het volgende:
[..]
Was het telepatisch of nav een gesprek in de keuken tijdens het thee zetten?
Dat is echt een ultiem duo, ook al zijn ze zo verschillend, of juist daardoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
WTF?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:27 schreef D. het volgende:
Karim verliest het vertrouwen in Gerard als het iets met Aafke te maken blijkt te hebben zegt ie.
eensch!quote:
Maar hoezo dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:26 schreef Tamaartje het volgende:
Karim vertrouwde Gerard erop dat het niet om Aafke ging.. oei
Ja und? Iedereen hielp Servio met het in het water springen en Philip liep laatst ook zonder vragen te stellen met Servio rondjes rond het zwembad... Niks lafs aan dus, gewoon een kwestie van je maatjes oppikken en meehelpen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:25 schreef mYsca het volgende:
[..]
Juist totaal niet. Enige wat Karim doet is Gerard helpen. Hij wil zelfs niet op Gerard drukken. Om hem uit te sluiten van een geheim. Gewoon laffe gast die Karim
Ja, die snap ik ook niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hoezo dan?
Heeft Aafke een streepje voor op alle overige bewoners?
Nee maar Gerard moest een naam noemen, en noemde Aaf.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hoezo dan?
Heeft Aafke een streepje voor op alle overige bewoners?
Klopt, maar hij weet dus niet dat het niet slagen van de opdracht nadelig voor Gerard zou zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:27 schreef D. het volgende:
Karim verliest het vertrouwen in Gerard als het iets met Aafke te maken blijkt te hebben zegt ie.
hij snapt het wel want bij zijn uitleg zegt hij ook dat hij er alles aangaat doen omzijneigen geheim ook te bewarenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
WTF?
Dan snapt hij zelf het spel dus ook niet.
Ja maar het is wel vreemd van Karim dat hij het van alle andere bewoners schijnbaar prima had gevonden, maar niet van Aafke?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:29 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee maar Gerard moest een naam noemen, en noemde Aaf. En nu lopt Aafke te huilen dat ze mss d'r kluis wel kwijtraakt.![]()
Psies.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:29 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Klopt, maar hij weet dus niet dat het niet slagen van de opdracht nadelig voor Gerard zou zijn.
enhet komt er ook op neer dat dit het spelis en plezier voor dekijkers!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:30 schreef mootie het volgende:
Het komt er gewoon op neer dat de meesten boos zijn omdat Gerard en Karim het spel spelen.
Hij heeft niks over zijn missie gezegd, alleen dat ze het met hem eens moeten zijn. Lijkt me geen overtreding van de regels.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:31 schreef Flashbox het volgende:
Ik heb net een stuk terug gekeken, als ze het spel eerlijk willen spelen, moeten ze nu de Clue van Gerard in het huis gooien. Er wordt gezegd dat hij er met niemand over mag spreken, maar voor dat ze op de rode bank moeten gaan zitten, heeft Gerard al tegen Karim, Maik en Sharon gezegd dat ze het met hem eens moeten zijn.
Ik heb niks tegen Gerard, maar dit is wel één van de personen die ik bedoel dat hem een hand boven het hoofd wordt gehouden door het hokje.
En waar blijft je compliment aan de streamers nu, omdat we ons zo netjes aan de COS houden?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:30 schreef mootie het volgende:
Het komt er gewoon op neer dat de meesten boos zijn omdat Gerard en Karim het spel spelen.
volgens mij voor iedereenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:31 schreef meneertje1972 het volgende:
weet iemand dat? Krijgt alleen gerard die clue te zien of iedereen?
Dat weet ze denk ik wel maar ze is bang dat haar geheim geraden wordt en haar kluis leeg is . Zou prachtig zijn .quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:30 schreef Capt1caveman het volgende:
Als ze een beetje logisch nadenkt, weet ze al dat het gaat om haar clue....
Hij heeft toch niets gezegd over wat er aan de telefoon is gezegdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:31 schreef Flashbox het volgende:
Ik heb net een stuk terug gekeken, als ze het spel eerlijk willen spelen, moeten ze nu de Clue van Gerard in het huis gooien. Er wordt gezegd dat hij er met niemand over mag spreken, maar voor dat ze op de rode bank moeten gaan zitten, heeft Gerard al tegen Karim, Maik en Sharon gezegd dat ze het met hem eens moeten zijn.
Ik heb niks tegen Gerard, maar dit is wel één van de personen die ik bedoel dat hem een hand boven het hoofd wordt gehouden door het hokje.
hij zegt toch niks over de missie, hij vraagt mensen alleen om het met hem eens te zijn, hij verteld niet waaromquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:31 schreef Flashbox het volgende:
Hij heeft met geen woord gesproken over wat de missie was.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:31 schreef Flashbox het volgende:
ze zijn het er nog niet over eensquote:
Hij heeft dit al eerder gedaan met die monopoly missie, hij speelt gewoon slim. Word er niet op aangesproken dus blijkbaar mag het. ( Alleen niet letterlijk z'n missie uitleggen. )quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:31 schreef Flashbox het volgende:
Hij heeft dus niemand gezegd dat ze het met elkaar oneens moeten zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:31 schreef Flashbox het volgende:
Waarschijnlijk dat dit net een clue teveel gaat zijn....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:32 schreef delfse het volgende:
[..]
Dat weet ze denk ik wel maar ze is bang dat haar geheim geraden wordt en haar kluis leeg is . Zou prachtig zijn .
Denk dat hij zelf mag kiezenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:31 schreef meneertje1972 het volgende:
weet iemand dat? Krijgt alleen gerard die clue te zien of iedereen?
Gerard had toch ook al gezegd dat hij hem zou delen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:33 schreef Dutchguy het volgende:
Karim dwingt Gerard nu min of meer de clou te delen als blijkt dat Gerard hem alleen mag zien.
Nee waar heeft hij het dan over, frikandellen bakken of zo. Het is zo duidelijk als wat waar hij het over heeft tegen die driequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft niks over zijn missie gezegd, alleen dat ze het met hem eens moeten zijn. Lijkt me geen overtreding van de regels.
stimmt, het spel moet wel gespeeld worden. dat is juist de bedoelingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft met geen woord gesproken over wat de missie was.
Dat lijkt me voldoende volgens de regels. Verder mag hij zeggen wat hij wil.
Hij heeft niet gezegd waaróm ze het met hem eens moeten zijn.
Maar er komt geen clue gewoonquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:33 schreef Dutchguy het volgende:
Karim dwingt Gerard nu min of meer de clou te delen als blijkt dat Gerard hem alleen mag zien.
Mij hoor je niet meer, ik ben genoeg vernederd en afgebrand.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En waar blijft je compliment aan de streamers nu, omdat we ons zo netjes aan de COS houden?
Karim weet dat Gerard de cleu met hem deelt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:33 schreef Dutchguy het volgende:
Wat?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:33 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Nee waar heeft hij het dan over, frikandellen bakken of zo. Het is zo duidelijk als wat waar hij het over heeft tegen die drie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |