Complimenten voor de regie en de productie
Na wekenlang vrijwel alleen maar negative reacties op het programma te hebben gehad leek het me na gisteravond/nacht wel eerlijk om ook eens wat positive geluiden aan de regie/productie te laten horen zodat ze weten wat wij, streamers nou leuk vinden om naar te kijken.
Gisteravond (zaterdag 12 maart) was voor mij (en vele anderen) zonder twijfel de leukste avond van heel SST tot nu toe en dus hieronder een aantal (persoonlijke) complimenten.
• De tijdsduur tussen de (telefoon)missies was prima in orde en niet zoals afgelopen dagen allemaal achter elkaar.
• De hoeveelheid alcohol (een aantal keer bijgevuld zelfs!)
• Mensen gek maken door continu dezelfde nummers achter elkaar af te spelen (al vonden de bewoners het niet zo heel erg geloof ik)
• De redelijk zware sanctie voor Maik omdat Monique 2 keer niet op tijd was bij de telefoon
• De bewoners laten denken dat de avond erop zit en dan alsnog de telefoon laten rinkelen met de missie om mensen die aardig wat op hebben binnen 15 minuten heel het huis schoon te laten maken
Schroom je niet en deel ons je complimenten voor de regie/productie
Voor tips, klachten en andere opmerkingen kun je in het volgende topic terecht: Tips voor de regie en de productie. II