Dat is echt bullshit, hij gaf gister tot 2x toe de telefoon weg toen hij er als eerst was.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:26 schreef delfse het volgende:
Philip daar straalt weinig plezier van af heeft de laatste tijd altijd een chagerijnige kop. En gunt een ander niet om te telefoon op tenemen en als een ander de telefoon opneemt moet die bewoner hem bedanken
Klopt omdat er niet een definitie was van 'groep'. Was dat iedereen incl. Gerard of excl. Gerard. Maar omdat De Stem hier niets over zei kon Gerard zijn eentweetje met Karim doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:56 schreef marky het volgende:
Ik snap niet waarom er zo bijzonder wordt gedaan over de missie van Gerard. Het stelt toch niets voor om geen unanimiteit te krijgen. Zolang je zelf een beetje blijft tegensputteren en de rest van de groep weet niet wat de bedoeling is dan lukt dat met gemak. Opvallend is dat juist Gerard deze missie krijgt en dus daarin gesteunt wordt door de redaktie. Gerard kan zich zo tegendraads weer verder profileren en men vind het op fok geweldig maar wat heeft Gerard gedaan om het geweldig te maken alleen een missie die niet te verliezen was door hem.
Volgens mij gaat het er vooral om dat hij riskeert om mensen tegen zich te krijgen in het huis. Wat dus totaal geen steun zou zijn van " achter"quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:56 schreef marky het volgende:
Ik snap niet waarom er zo bijzonder wordt gedaan over de missie van Gerard. Het stelt toch niets voor om geen unanimiteit te krijgen. Zolang je zelf een beetje blijft tegensputteren en de rest van de groep weet niet wat de bedoeling is dan lukt dat met gemak. Opvallend is dat juist Gerard deze missie krijgt en dus daarin gesteunt wordt door de redaktie. Gerard kan zich zo tegendraads weer verder profileren en men vind het op fok geweldig maar wat heeft Gerard gedaan om het geweldig te maken alleen een missie die niet te verliezen was door hem.
Ik vond het ook niet zo heel bijzonder. Nogmaals; hele leuke opdracht en vooral wat er uit voortvloeit maar of het nou zo enorm knap van 'm was ben ik 't ook niet zo mee eens. Ben het niet met je eens dat hij gesteund zou worden door de redactie overigens. Ik denk gewoon dat ze dat voor hem een leuke opdracht vonden. That's it.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:56 schreef marky het volgende:
En een hygienisch beroep zoeken ze niet achter Aafke, omdat ze allesbehalve hygienisch is in huis....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij leggen die link omdat we weten dat Aafke piercer is. Voor hun kan het echt van alles betekenen.
Klopt, heeft hij aleen met Flip gedeeld, toch? Of in ieder geval gezegd dat hij voor haar gaat drukken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:47 schreef sjaakspark het volgende:
toen Servio betaalde voor de clou van Aafke ging hij dat ook niet aan de groep zeggen.
Ja omdat iedereen had zitten zeiken op hem.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:58 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Dat is echt bullshit, hij gaf gister tot 2x toe de telefoon weg toen hij er als eerst was.
Dat kan maar hij woont zowat bij die telefoon buiten. Toen Gerard hem net oppakte moest die Philip bedanken dat hij de telefoon op mocht nemen? Wie is er nou gek? En het is mijn mening dat ik die Philip steeds meer de zelfde chagerijnige kop als zijn baasje Jo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:58 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Dat is echt bullshit, hij gaf gister tot 2x toe de telefoon weg toen hij er als eerst was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |