Nee maar de clou's moeten ook met elkaar in verband worden gebracht. Handschoentjes / perforator / schreeuw bv. Hoewel ik die schreeuw door dat muziekje wat misleidend vind.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
klopt maar ik zou persoonlijk dittochniet snel koppelen aanpiuercer(es)
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:54 schreef minzo het volgende:
Aafke heeft ook nog nooit hanschoenen gezien. Eeeh kan niet mijn clue zijn denkt ze
quote:
Nu we het er toch over hebben...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:54 schreef djockey het volgende:
[..]
ze raakt schaamlippen en clitoris enzo aan (in geval van een clithood piercing) zonder handschoenen? geloof je het zelf?
Wij leggen die link omdat we weten dat Aafke piercer is. Voor hun kan het echt van alles betekenen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
De handschoentjes die tattooartists en piercers dragen....
Ja dat was pas een belachelijke actiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:55 schreef suzi1 het volgende:
gezeik van die lui. al die tijd hebben flip, servio en joan clou's achter gehouden zoals nachtlamp etc
en toen ze dat 's ochtends op tafel gooiden 'moest' iedereen beloven nooit meer clou's te verstoppen
Maar ze linken het wel weer goed aan de andere clues dus het zit wel goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij leggen die link omdat we weten dat Aafke piercer is. Voor hun kan het echt van alles betekenen.
Klopt helemaal, maar wat dat betreft zijn we de SST site nog steeds voor...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij leggen die link omdat we weten dat Aafke piercer is. Voor hun kan het echt van alles betekenen.
Probeer jij maar eens zonder echt duidelijke argumenten een hele groep te overtuigen dat je iets niet wilt, terwijl er 10 mensen met argumenten jouw kant op komen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:56 schreef marky het volgende:
Ik snap niet waarom er zo bijzonder wordt gedaan over de missie van Gerard. Het stelt toch niets voor om geen unanimiteit te krijgen. Zolang je zelf een beetje blijft tegensputteren en de rest van de groep weet niet wat de bedoeling is dan lukt dat met gemak. Opvallend is dat juist Gerard deze missie krijgt en dus daarin gesteunt wordt door de redaktie. Gerard kan zich zo tegendraads weer verder profileren en men vind het op fok geweldig maar wat heeft Gerard gedaan om het geweldig te maken alleen een missie die niet te verliezen was door hem.
jup, daarom vind ik het ook een mietjes clou, een rinkelendekassa is toch veulduidelijkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Gynaecoloog, schilder, slager....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is voor Gerard misschien geen moeilijke missie, maar als Laura hem bijv had gehad had het heel anders geweest.. en vast niet zo leuk om naar te kijken, daar gaat het mij ook omquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:56 schreef marky het volgende:
Ik snap niet waarom er zo bijzonder wordt gedaan over de missie van Gerard. Het stelt toch niets voor om geen unanimiteit te krijgen. Zolang je zelf een beetje blijft tegensputteren en de rest van de groep weet niet wat de bedoeling is dan lukt dat met gemak. Opvallend is dat juist Gerard deze missie krijgt en dus daarin gesteunt wordt door de redaktie. Gerard kan zich zo tegendraads weer verder profileren en men vind het op fok geweldig maar wat heeft Gerard gedaan om het geweldig te maken alleen een missie die niet te verliezen was door hem.
Nope, ik waardeer iedereen die het spel slim speelt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:36 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik heb er bij gezegd dat ik niks tegen gerard heb, maar als dit bij een ander persoon was geweest hadden jullie allemaal op je kop gestaan dat het niet eerlijk zou zijn, en mij zeker weten 100% gelijk hadden gegeven.
Ja helemaal right.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:56 schreef marky het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |