Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
pezu maalt er ook niet om wat jij al dan niet vindquote:
mooi hehquote:
ik vind van welquote:
tot de tweede komma opzich wel aardig...quote:
je bent gewoon jaloers dat jij de lap niet had en dat jij niet wegkomt met jezelf quotenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tot de tweede komma opzich wel aardig...
Nog geen eens brengenquote:
scherp opgemerkt hoor einsteinquote:
alleen vandaag?quote:
normaal stuur ik een Muck maarja die is er nu niet.quote:
een? heb je er meer dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
normaal stuur ik een Muck maarja die is er nu niet.
multi muckquote:
Marijke is de oosterse variant van Muckquote:
Oh dat zou kunnen, ik zie hem bijna niet meer postenquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Marijke is de oosterse variant van Muck
niksquote:
Allemaal mismaakte zoontjes van gestapo denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal mismaakte zoontjes van gestapo denk ik.
nee meer gewoon dat het niks is en daarmee lapoangst ook niks isquote:
lapo angst is zeker wel wat...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee meer gewoon dat het niks is en daarmee lapoangst ook niks is
ja onzin jaquote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Op naar het stofzuigenIk ben bezig aan een heuse tienkamp vandaag
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal mismaakte zoontjes van gestapo denk ik.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Op naar het stofzuigenIk ben bezig aan een heuse tienkamp vandaag
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zoveel te doen in huis??
1.wassen
2. drogen
3. stofzuigen
4. de afwas
5. stoffen
6. De ramen lappen
7. strijken
8. wc
9. badkamer
10. keuken
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zoveel te doen in huis??
1.wassen
2. drogen
3. stofzuigen
4. de afwas
5. stoffen
6. De ramen lappen
7. aan Muck denken
8. aan MZ denken
9. aan LL denken
10. aan Bar denken
11. aan ST denken
12. herhaal stap 7 tm 11
strijkenquote:
ik heb altijd andere lijstjes om te doen in huis....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zoveel te doen in huis??
1.wassen
2. drogen
3. stofzuigen
4. de afwas
5. stoffen
6. De ramen lappen
7. ??
8. ??
9. ??
10. ??
1. klussenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb altijd andere lijstjes om te doen in huis....
1. op de tafelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Wasmachien reparerenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je vergeet afdakjes bouwenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Wasmachien repareren
Keuken verbouwen
Badkamer verbouwen
Waterleiding fixen
gaatje stoppen, halletje wittenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Wasmachien repareren
Keuken verbouwen
Badkamer verbouwen
Waterleiding fixen
ik ben niet zo'n goedehuisvrouw..quote:
Ik ook niet ...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n goedehuisvrouw..
ik moet daar eens iemand voor in gaan huren
wij hebben geen schone borden meerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet ...
Heb vandaag mijn vaatwasser uitgeruimd omdat ik dan hetgeen wat op het aanrecht staat er weer in kan doen
etc.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
1. op de tafel
2. in de keuken
3. onder de douche
4. op de bank
5. op de wasmachien
6. op het bureau
7. in de schuur
8. op zolder
9. in de tuin
10. ??
ninja editquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wij hebben geen schone borden meer
whiiii haaa!!!!quote:
je vergeet nog met de buurvrouw, met de supermarktchick en met de dames van KSC in je lijstjequote:
Wanneer kom jequote:
Neem jij jouw buurvrouw, doe ik die KSC-damesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
je vergeet nog met de buurvrouw, met de supermarktchick en met de dames van KSC in je lijstje
is Barman weer hersteld dan of moet ze zichzelf nog helpenquote:
dat ligt eraan hoe goed jij je best doetquote:
mijn buurvrouw is daar niet voor geschikt!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Neem jij jouw buurvrouw, doe ik die KSC-dames
Over jezelf praten in de derde persoonsvormquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
je vergeet nog met de buurvrouw, met de supermarktchick en met de dames van KSC in je lijstje
laat mij daarbuitenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Neem jij jouw buurvrouw, doe ik die KSC-dames
je moet het maar kunnenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Over jezelf praten in de derde persoonsvorm
weet je hoe leukquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Over jezelf praten in de derde persoonsvorm
Jij hebt de buurvrouw alquote:
1. Wastafel poetsenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zoveel te doen in huis??
1.wassen
2. drogen
3. stofzuigen
4. de afwas
5. stoffen
6. De ramen lappen
7. ??
8. ??
9. ??
10. ??
Was sarcastisch bedoeldquote:
Ik ben maar bij 10 begonnenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1. Wastafel poetsen
2. Afwassen
3. Stofzuigen
4. Bed verschonen
5. Vuilnis wegbrengen
6. Machientje bonte was
7. Machientje witte was
8. Boodschappen doen
9. Oud glas wegtyfen
10. KOFFIE
nee want die wil ik niet!quote:
Ik moet 4, 5, 7, 9 en 10 nog, ben op de helftquote:
Ik zou er een 20-kamp van maken. Beginnen en eindigen met 10, en elke andere stap van een volgende scheiden met 10quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet 4, 5, 7, 9 en 10 nog, ben op de helft
het kan erger hoorquote:
Dat klinkt veel te moeilijk...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou er een 20-kamp van maken. Beginnen en eindigen met 10, en elke andere stap van een volgende scheiden met 10
wat een vuile gnieperd ik had hem daarstraks al gezegd even op je toet te schijnenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
De zon heeft besloten om zich eindelijk te laten zien
ergens tussen nummer 4 en nummer 6quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ergens tussen nummer 4 en nummer 6
Welneequote:
Nee hoorquote:
[..]
[..]
Ah, zo...quote:
En nu is het helemaal duidelijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoorHij bedoelt dit:
1. KOFFIE!
2. Afwassen
3. KOFFIE!
4. Stofzuigen
5. KOFFIE!
6. Bed verschonen
7. KOFFIE!
etc
op de wasmachienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
op de wasmachienop centrifugeren dat ding en HoppaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
[..]
op de wasmachienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op centrifugeren dat ding en Hoppa
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
[..]
op de wasmachienAls ik dat doe dan moet ik me helemaal opvouwen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
keukenkastje staat erboven en ergens halverwege ook een plankje
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2011 14:29:02 ]
mja ik ga er ook vanuit dat dat bij MPG gaat gebeuren.. bij ons kan het ook niet .. zit 10 cm tussen wasmachien en keukenkastjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik dat doe dan moet ik me helemaal opvouwen...
Keuken verbouwenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik dat doe dan moet ik me helemaal opvouwen...
DAT heb ik net achter de rugquote:
* MPG noteert: wasmachien 50 cm naar rechts verschuiven ivm schuin dak.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja ik ga er ook vanuit dat dat bij MPG gaat gebeuren.. bij ons kan het ook niet .. zit 10 cm tussen wasmachien en keukenkastje
Verstandigquote:
Gewoon opgeven als verbetering aan de woning.quote:
Bij mij kan je normaal op de wasmachine zitten hoor. Til met liefde de oven er even afquote:
ik wil helemaal niet op de wasmachien zittenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon opgeven als verbetering aan de woning.
De nieuwe van tegenwoordig die trillen niet zo erg?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:32 schreef wel.o.k het volgende:
opeens wordt hier duidelijk waarom ik de wasmachine al 2 keer heb gerepareerd![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:32 schreef wel.o.k het volgende:
opeens wordt hier duidelijk waarom ik de wasmachine al 2 keer heb gerepareerd![]()
ik heb een ouder modelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
ik wil helemaal niet op de wasmachien zitten
De nieuwe van tegenwoordig die trillen niet zo erg?
Whahahahahahaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:32 schreef wel.o.k het volgende:
stuk minderquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wil helemaal niet op de wasmachien zitten
[..]
je vrouw heeft een bij-man??quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:32 schreef wel.o.k het volgende:
die van ons is een stuk stiller jah!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb er 1 met een muziekjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
die van ons is een stuk stiller jah!
subtiliteit![]()
dat is nou juist de bedoelingquote:
wat schuift het?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:34 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb zin in grote schoonmaak / verbouwing
Maar niet alleen
Wie komt me helpen?
Wat moet ze anders als jij je weer eens laat voorlezen door ST?quote:
Kijk in FHFquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:34 schreef MissMSX het volgende:
Maar niet alleen
Wie komt me helpen?
op de wasmachine zittenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat moet ze anders als jij je weer eens laat voorlezen door ST?
wat, waar, wanneer, hoe?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:34 schreef MissMSX het volgende:
Maar niet alleen
Wie komt me helpen?
Een kop Fair Trade-koffiequote:
Schoonmaken, Den Haag, nu, met een sopje!quote:
Moet je handig zijn voor schoonmaken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
Kijk in FHFik ben niet handig helaas!
Die was niet te zuipenquote:
DH...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Schoonmaken, Den Haag, nu, met een sopje!
Misschien vind jij'em wel heerlijkquote:
Als je gehecht bent aan je inboedelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moet je handig zijn voor schoonmaken?
Waar een wil isquote:
Sommige delen meer dan anderequote:
is een baas... en een fietssnelheid...quote:
goffurquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ing-nabij-tokio.html
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
Mozes! Echt niet te geloven!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:42 schreef wel.o.k het volgende:http://www.nu.nl/buitenla(...)ing-nabij-tokio.html
jaquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
Wil je via whats aap mij op de hoogte houden? Ben ff in de stad en dus niet bij de tvquote:
ik ga naar schoolquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wil je via whats aap mij op de hoogte houden? Ben ff in de stad en dus niet bij de tv
ik ook niet .. werken enzoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wil je via whats aap mij op de hoogte houden? Ben ff in de stad en dus niet bij de tv
hier ook... hoor het vanavond wel...quote:
CNN streamt NHK nu niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:50 schreef Barreltje het volgende:
MissMSx.. speel jij eens razende reporter!
jawel in de zonquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zou ook niet willen slapen met dit weer
ook belangrijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
CNN streamt NHK nu niet.
Zijn alleen beelden te zien van de kist van de laatste WOI-veteraan
6,2 is idd peanuts, maar hoeveel van zulke bevingen na een megabeving kunnen de gebouwen aan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
De zwaarste naschok bij Sendai was al 7,2. Ik denk niet dat ze in Tokio heel erg hard wakker liggen van een bevingkje van 6,2. Dat is het soort bevingen waar ze vaak zat mee te maken hebben en waar ze ook goed op voorbereid zijn. Al is het land na Sendai niet meer helemaal okselfris in de strijd tegen aardbevingen natuurlijk.
Ook interessantquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
CNN streamt NHK nu niet.
Zijn alleen beelden te zien van de kist van de laatste WOI-veteraan
Blijkbaarquote:
Corporal Frank Bucklesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook interessantClaude Choles toch?
Hopen dat het dan mee zal vallen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Blijkbaar
En BBC covert op het moment ook al niet
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zou ook niet willen slapen met dit weer
hangt er vanafquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
6,2 is idd peanuts, maar hoeveel van zulke bevingen na een megabeving kunnen de gebouwen aan?
gelukkig zijn de meeste gebouwen daar er goed op gebouwdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hangt er vanaf
Soms heb je veel meer schade na een relatief lichte beving dan na een zware...
quote:
Ja, maar niet in een bedjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:54 schreef wel.o.k het volgende:
suikertje
![]()
![]()
ik wel, lekker doezelen in het zonnetje
Oh ja. Dan was Choules de voorlaatstequote:
hangmatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar niet in een bedje
das best een lange aftiteling dan jahquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja. Dan was Choules de voorlaatste![]()
Nou ja, blij voor die jongens dat het er eindelijk op zit zeg
Er was er eens eentje in een interview (paar jaar geleden, toen er nog wat meer over waren) en die zei "mijn hele leven speelde zich af tussen mijn 18e en mijn 21e, de rest was aftiteling".
Moet je dan nagaan dat je dan 110 moet worden
ik hang op de bank op het balkon te chillenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar niet in een bedje
veel te mooie schommel om in te gaan slapenquote:
ja dat sowieso...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:58 schreef Solique het volgende:
Aardbevingen van 6 zijn de minste zorg van Japan op het moment.
ik zit nu heeeeel even binnenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hang op de bank op het balkon te chillen
Tja miljoenen namen nemen wel even in beslagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
das best een lange aftiteling dan jah
ik tuur nd straat, wachtend op zij die komen gaatquote:
je had toch niks te doen vandaagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:01 schreef Solique het volgende:
Ik mag nu elke 10 minuten opnieuw inloggen op fok, wordt er steeds uit gegooid.
dat is balenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:01 schreef Solique het volgende:
Creatieve vorm van een proef-ban denk ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:01 schreef Solique het volgende:
ze komt wel heeeel vaak hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik tuur nd straat, wachtend op zij die komen gaat
andere browser proberen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:01 schreef Solique het volgende:
ja best wel, elke dag welquote:
gewoon doen, ideaal weer om hard te lopenquote:
Ik zit al uren binnen... maar gelukkig mag ik straks nog even door het duin naar huis fietsenquote:
quote:
ga ik ook doen vanavondquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gewoon doen, ideaal weer om hard te lopen
quote:
Proxy hakt steeds de verbinding eruit.quote:
Oh ik moet er even bij zeggen dat ik ziek thuis ben gebleven van werk vandaagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gewoon doen, ideaal weer om hard te lopen
wat voor werk doe je eigenlijk bij dat bedrijf van je??quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:07 schreef Solique het volgende:
[..]
![]()
Had net iets te doen, iemand helpen met het remote inloggen.
[..]
Proxy hakt steeds de verbinding eruit.
En je vrouw loopt hard achter je aan met de koekenpan in haar hand omdat je de wasmachine niet goed hebt gerepareerd?quote:
oehquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit al uren binnen... maar gelukkig mag ik straks nog even door het duin naar huis fietsen.
Ja, dan lijkt me dat een beter plan... zou wat zijn als een collega die vroeg vrij is je ziet hardlopen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh ik moet er even bij zeggen dat ik ziek thuis ben gebleven van werk vandaag
Mja hoofdpijn en misselijkheid zijn weg.. Dus ik ga gewoon even een rustig rondje doen!
IT prutserquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat voor werk doe je eigenlijk bij dat bedrijf van je??
Heb net wel al gebeld dat ik morgen weer gewoon kom, dus ik vind dat het kanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dan lijkt me dat een beter plan... zou wat zijn als een collega die vroeg vrij is je ziet hardlopen...
Dan is het maar goed dat je lief kunt lachenquote:
Dan moet je het doenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb net wel al gebeld dat ik morgen weer gewoon kom, dus ik vind dat het kan
Naar de speeltuin met Thijs?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh![]()
ik ga zo weer buiten spelen
ahhhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Dat hebben we vanochtend al gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
die is wrs blij dat ik even weg benquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je vrouw loopt hard achter je aan met de koekenpan in haar hand omdat je de wasmachine niet goed hebt gerepareerd?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je lief kunt lachen
quote:
Oeh, dan moet je even een rondje huppelen en alle liften naar de bovenste verdieping sturenquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:10 schreef Barreltje het volgende:ahhhMuck heeft geen technische opleiding c.q. baanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Ik ook nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muck heeft geen technische opleiding c.q. baan
Mwa, ze heeft toch wel e.e.a. van chemie geleerd hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
Lukt niet zo snel, hebben 5 liften hier. En zit zelf op de 15de van de 16 verdiepingen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, dan moet je even een rondje huppelen en alle liften naar de bovenste verdieping sturen
Naar beneden danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Lukt niet zo snel, hebben 5 liften hier. En zit zelf op de 15de van de 16 verdiepingen.
dan moet je ze naar beneden sturenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Lukt niet zo snel, hebben 5 liften hier. En zit zelf op de 15de van de 16 verdiepingen.
ik bedoelde kerelsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar dat heeft dan weer niets met computers te makenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar bepaalde technieken beheers je wel heel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar dat heeft dan weer niets met computers te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juin uit Eigen Tuin!
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en dacht nog wel aan je cursus website beheer
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
Oheeeee! De cardioloog heeft mijn mammie weer vrijgelaten
dus alleen mannen zijn prutsers...quote:
last zou ik het niet willen noemenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus jullie hebben wel last van het voorjaar geloof ik he?
Ik heb er helemaal geen last vanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zeg .. jij bent nu toch admin van een website??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
ja, maar dat is algemeen bekendquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dus alleen mannen zijn prutsers...
duidelijk
quote:
GMTAquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen last van
nee hoor geen lastquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
LAST zou ik het niet noemenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
nee, beheerderquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zeg .. jij bent nu toch admin van een website??
das ook technisch!quote:
jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gaat eindelijk weer de goede kant op bij jou
nee joh, weet je hoe simpel?quote:
Ik zweer het je, die jongen is écht niet gehecht aan zijn gebitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oei dat worden weer klappen straks
is niet simpel want ik kan het nietquote:
Top, nog verdere onderzoeken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
Oheeeee! De cardioloog heeft mijn mammie weer vrijgelaten
nee dat is duidelijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zweer het je, die jongen is écht niet gehecht aan zijn gebit...
gelukkig nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:21 schreef Barreltje het volgende:
wie had er trouwens VOOR de meet last van buikgriep??
ik geloof dat de incubatie tijd hier verstreken is en dat het virus nu hier losbarst
alles komt goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
mammie stiekem toch heel, pappie stiekem toch heel, zussie weer iets minder sip, ik weer een beetje heler
Nergens last vanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:21 schreef Barreltje het volgende:
ik geloof dat de incubatie tijd hier verstreken is en dat het virus nu hier losbarst
jawel hoor, na een uurtje uitleg kom je een heel eindquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is niet simpel want ik kan het niet
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:21 schreef Barreltje het volgende:
Nou, LAST zou ik het bepaald niet willen noemen hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
omdat niemand je nog heeft verteld hoe het moetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is niet simpel want ik kan het niet
Beetje... maar lijkt me stug dat je het via mij hebquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:21 schreef Barreltje het volgende:
ik wil altijd alles zelf kunnenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat niemand je nog heeft verteld hoe het moet
dus je haaaaat aardrijkskunde?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik wil altijd alles zelf kunnen
iets wat ik niet zelf kan is stom
trevje!quote:
Whehehehequote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus je haaaaat aardrijkskunde?
nee hoor.. ik ga gewoon rijden en kom vanzelf bordjes tegenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus je haaaaat aardrijkskunde?
Jeequote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
mammie stiekem toch heel, pappie stiekem toch heel, zussie weer iets minder sip, ik weer een beetje heler
Spaus Ölfquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, LAST zou ik het bepaald niet willen noemen hoor![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
trevje!
:Hey BarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja hoor, zit nu op de fiets naar huis![]()
Zie mijn sigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spaus Ölf![]()
Die grap is pas vier keer gemaakt
Huh? Vast niet.quote:
Is het wel handig als je plaatsen in de buurt ook weetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nee hoor.. ik ga gewoon rijden en kom vanzelf bordjes tegen![]()
zolang ik maar weet waar het in de buurt is
Bordjesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nee hoor.. ik ga gewoon rijden en kom vanzelf bordjes tegen![]()
zolang ik maar weet waar het in de buurt is
Dit boek dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit boek dus.Ik zal zorgen dat Muck de volgende keer de beschikking heeft over mijn wekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
ach dat vraag ik gewoonquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het wel handig als je plaatsen in de buurt ook weet![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat Muck de volgende keer de beschikking heeft over mijn wekker.
Doe maar richting Arnhem, en dan eerst een stukkie rechtdoor ipv af te slaan naar Apeldoornquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ach dat vraag ik gewoon
trev weet ik nu ook wel te vinden.. doetinchem..
das via utrecht en dan richting apeldoorn gok ikik kom er vanelf wel
het is net de UKquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit boek dus.the Wh0000t!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KOPEN
![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik zou als ik jou was toch maar via Arhem gaanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ach dat vraag ik gewoon
trev weet ik nu ook wel te vinden.. doetinchem..
das via utrecht en dan richting apeldoorn gok ikik kom er vanelf wel
als je naar apeldoorn gaat kom je ook zowat langs arnhem!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe maar richting Arnhem, en dan eerst een stukkie rechtdoor ipv af te slaan naar Apeldoorn.
Operation staubwolch ja? Dujquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
whihihihihi!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als je naar apeldoorn gaat kom je ook zowat langs arnhem!
en anders vraag ik het wel iemand
ben ik al mee bezigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
doegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Anders kan de tomtom je wel helpenquote:dinsdag 15 maart 2011 15:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als je naar apeldoorn gaat kom je ook zowat langs arnhem!
en anders vraag ik het wel iemand
hey GFquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
biw![]()
het is zo een lekker weer dat ik bijna nog niet binnen ben geweest vandaag
same herequote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
biw![]()
het is zo een lekker weer dat ik bijna nog niet binnen ben geweest vandaag
ik zit nu wel binnen, maar dan naast de openstaande tuindeurenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik zit nu ook lekker met mijn tshirt op de fiets
So net, bist du nach de winkel gewesen dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
So. Ieg habe ajn lojkes Boeg-gjen gekaufd
Das 'BücherCorner', jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
So net, bist du nach de winkel gewesen dan?
Najn mann.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
So net, bist du nach de winkel gewesen dan?
Viel Leseplesierquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
So. Ieg habe ajn lojkes Boeg-gjen gekaufd
ach so, is das wirklich wahr?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Najn mann.
Das kan man alles iem ienternetz machen zeigenwürtig ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |