CNN streamt NHK nu niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:50 schreef Barreltje het volgende:
MissMSx.. speel jij eens razende reporter!
jawel in de zonquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zou ook niet willen slapen met dit weer
ook belangrijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
CNN streamt NHK nu niet.
Zijn alleen beelden te zien van de kist van de laatste WOI-veteraan
6,2 is idd peanuts, maar hoeveel van zulke bevingen na een megabeving kunnen de gebouwen aan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
De zwaarste naschok bij Sendai was al 7,2. Ik denk niet dat ze in Tokio heel erg hard wakker liggen van een bevingkje van 6,2. Dat is het soort bevingen waar ze vaak zat mee te maken hebben en waar ze ook goed op voorbereid zijn. Al is het land na Sendai niet meer helemaal okselfris in de strijd tegen aardbevingen natuurlijk.
Ook interessantquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
CNN streamt NHK nu niet.
Zijn alleen beelden te zien van de kist van de laatste WOI-veteraan
Blijkbaarquote:
Corporal Frank Bucklesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook interessantClaude Choles toch?
Hopen dat het dan mee zal vallen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Blijkbaar
En BBC covert op het moment ook al niet
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zou ook niet willen slapen met dit weer
hangt er vanafquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
6,2 is idd peanuts, maar hoeveel van zulke bevingen na een megabeving kunnen de gebouwen aan?
gelukkig zijn de meeste gebouwen daar er goed op gebouwdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hangt er vanaf
Soms heb je veel meer schade na een relatief lichte beving dan na een zware...
quote:
Ja, maar niet in een bedjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:54 schreef wel.o.k het volgende:
suikertje
![]()
![]()
ik wel, lekker doezelen in het zonnetje
Oh ja. Dan was Choules de voorlaatstequote:
hangmatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar niet in een bedje
das best een lange aftiteling dan jahquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja. Dan was Choules de voorlaatste![]()
Nou ja, blij voor die jongens dat het er eindelijk op zit zeg
Er was er eens eentje in een interview (paar jaar geleden, toen er nog wat meer over waren) en die zei "mijn hele leven speelde zich af tussen mijn 18e en mijn 21e, de rest was aftiteling".
Moet je dan nagaan dat je dan 110 moet worden
ik hang op de bank op het balkon te chillenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar niet in een bedje
veel te mooie schommel om in te gaan slapenquote:
ja dat sowieso...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:58 schreef Solique het volgende:
Aardbevingen van 6 zijn de minste zorg van Japan op het moment.
ik zit nu heeeeel even binnenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hang op de bank op het balkon te chillen
Tja miljoenen namen nemen wel even in beslagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
das best een lange aftiteling dan jah
ik tuur nd straat, wachtend op zij die komen gaatquote:
je had toch niks te doen vandaagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:01 schreef Solique het volgende:
Ik mag nu elke 10 minuten opnieuw inloggen op fok, wordt er steeds uit gegooid.
dat is balenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:01 schreef Solique het volgende:
Creatieve vorm van een proef-ban denk ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:01 schreef Solique het volgende:
ze komt wel heeeel vaak hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik tuur nd straat, wachtend op zij die komen gaat
andere browser proberen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:01 schreef Solique het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |