quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:21 schreef Barreltje het volgende:
wie had er trouwens VOOR de meet last van buikgriep??
ik geloof dat de incubatie tijd hier verstreken is en dat het virus nu hier losbarst
Nou, LAST zou ik het bepaald niet willen noemen hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus jullie hebben wel last van het voorjaar geloof ik he?
omdat niemand je nog heeft verteld hoe het moetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is niet simpel want ik kan het niet
Beetje... maar lijkt me stug dat je het via mij hebquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:21 schreef Barreltje het volgende:
wie had er trouwens VOOR de meet last van buikgriep??
ik geloof dat de incubatie tijd hier verstreken is en dat het virus nu hier losbarst
ik wil altijd alles zelf kunnenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat niemand je nog heeft verteld hoe het moet
dus je haaaaat aardrijkskunde?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik wil altijd alles zelf kunnen
iets wat ik niet zelf kan is stom
trevje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Whehehehequote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus je haaaaat aardrijkskunde?
nee hoor.. ik ga gewoon rijden en kom vanzelf bordjes tegenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus je haaaaat aardrijkskunde?
Jeequote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
mammie stiekem toch heel, pappie stiekem toch heel, zussie weer iets minder sip, ik weer een beetje heler
Spaus Ölfquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, LAST zou ik het bepaald niet willen noemen hoor![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
trevje!
:Hey BarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja hoor, zit nu op de fiets naar huis![]()
Zie mijn sigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spaus Ölf![]()
Die grap is pas vier keer gemaakt
Huh? Vast niet.quote:
Is het wel handig als je plaatsen in de buurt ook weetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nee hoor.. ik ga gewoon rijden en kom vanzelf bordjes tegen![]()
zolang ik maar weet waar het in de buurt is
Bordjesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nee hoor.. ik ga gewoon rijden en kom vanzelf bordjes tegen![]()
zolang ik maar weet waar het in de buurt is
Dit boek dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit boek dus.Ik zal zorgen dat Muck de volgende keer de beschikking heeft over mijn wekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
ach dat vraag ik gewoonquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het wel handig als je plaatsen in de buurt ook weet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |