dus alleen mannen zijn prutsers...quote:
last zou ik het niet willen noemenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus jullie hebben wel last van het voorjaar geloof ik he?
Ik heb er helemaal geen last vanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar dat heeft dan weer niets met computers te maken
zeg .. jij bent nu toch admin van een website??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
ja, maar dat is algemeen bekendquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dus alleen mannen zijn prutsers...
duidelijk
quote:
GMTAquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen last van
nee hoor geen lastquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
LAST zou ik het niet noemenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
nee, beheerderquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zeg .. jij bent nu toch admin van een website??
das ook technisch!quote:
jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gaat eindelijk weer de goede kant op bij jou
nee joh, weet je hoe simpel?quote:
Ik zweer het je, die jongen is écht niet gehecht aan zijn gebitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oei dat worden weer klappen straks
is niet simpel want ik kan het nietquote:
Top, nog verdere onderzoeken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
Oheeeee! De cardioloog heeft mijn mammie weer vrijgelaten
nee dat is duidelijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zweer het je, die jongen is écht niet gehecht aan zijn gebit...
gelukkig nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:21 schreef Barreltje het volgende:
wie had er trouwens VOOR de meet last van buikgriep??
ik geloof dat de incubatie tijd hier verstreken is en dat het virus nu hier losbarst
alles komt goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
mammie stiekem toch heel, pappie stiekem toch heel, zussie weer iets minder sip, ik weer een beetje heler
Nergens last vanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:21 schreef Barreltje het volgende:
wie had er trouwens VOOR de meet last van buikgriep??
ik geloof dat de incubatie tijd hier verstreken is en dat het virus nu hier losbarst
jawel hoor, na een uurtje uitleg kom je een heel eindquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is niet simpel want ik kan het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |