etc.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
1. op de tafel
2. in de keuken
3. onder de douche
4. op de bank
5. op de wasmachien
6. op het bureau
7. in de schuur
8. op zolder
9. in de tuin
10. ??
ninja editquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wij hebben geen schone borden meer
whiiii haaa!!!!quote:
je vergeet nog met de buurvrouw, met de supermarktchick en met de dames van KSC in je lijstjequote:
Wanneer kom jequote:
Neem jij jouw buurvrouw, doe ik die KSC-damesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
je vergeet nog met de buurvrouw, met de supermarktchick en met de dames van KSC in je lijstje
is Barman weer hersteld dan of moet ze zichzelf nog helpenquote:
dat ligt eraan hoe goed jij je best doetquote:
mijn buurvrouw is daar niet voor geschikt!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Neem jij jouw buurvrouw, doe ik die KSC-dames
Over jezelf praten in de derde persoonsvormquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
je vergeet nog met de buurvrouw, met de supermarktchick en met de dames van KSC in je lijstje
laat mij daarbuitenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Neem jij jouw buurvrouw, doe ik die KSC-dames
je moet het maar kunnenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Over jezelf praten in de derde persoonsvorm
weet je hoe leukquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Over jezelf praten in de derde persoonsvorm
Jij hebt de buurvrouw alquote:
1. Wastafel poetsenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zoveel te doen in huis??
1.wassen
2. drogen
3. stofzuigen
4. de afwas
5. stoffen
6. De ramen lappen
7. ??
8. ??
9. ??
10. ??
Was sarcastisch bedoeldquote:
Ik ben maar bij 10 begonnenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1. Wastafel poetsen
2. Afwassen
3. Stofzuigen
4. Bed verschonen
5. Vuilnis wegbrengen
6. Machientje bonte was
7. Machientje witte was
8. Boodschappen doen
9. Oud glas wegtyfen
10. KOFFIE
nee want die wil ik niet!quote:
Ik moet 4, 5, 7, 9 en 10 nog, ben op de helftquote:
Ik zou er een 20-kamp van maken. Beginnen en eindigen met 10, en elke andere stap van een volgende scheiden met 10quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet 4, 5, 7, 9 en 10 nog, ben op de helft
het kan erger hoorquote:
Dat klinkt veel te moeilijk...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou er een 20-kamp van maken. Beginnen en eindigen met 10, en elke andere stap van een volgende scheiden met 10
wat een vuile gnieperd ik had hem daarstraks al gezegd even op je toet te schijnenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
De zon heeft besloten om zich eindelijk te laten zien
ergens tussen nummer 4 en nummer 6quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ergens tussen nummer 4 en nummer 6
Welneequote:
Nee hoorquote:
[..]
[..]
Ah, zo...quote:
En nu is het helemaal duidelijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoorHij bedoelt dit:
1. KOFFIE!
2. Afwassen
3. KOFFIE!
4. Stofzuigen
5. KOFFIE!
6. Bed verschonen
7. KOFFIE!
etc
op de wasmachienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
op de wasmachienop centrifugeren dat ding en HoppaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
[..]
op de wasmachienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op centrifugeren dat ding en Hoppa
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
[..]
op de wasmachienAls ik dat doe dan moet ik me helemaal opvouwen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
keukenkastje staat erboven en ergens halverwege ook een plankje
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2011 14:29:02 ]
mja ik ga er ook vanuit dat dat bij MPG gaat gebeuren.. bij ons kan het ook niet .. zit 10 cm tussen wasmachien en keukenkastjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik dat doe dan moet ik me helemaal opvouwen...
Keuken verbouwenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik dat doe dan moet ik me helemaal opvouwen...
DAT heb ik net achter de rugquote:
* MPG noteert: wasmachien 50 cm naar rechts verschuiven ivm schuin dak.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja ik ga er ook vanuit dat dat bij MPG gaat gebeuren.. bij ons kan het ook niet .. zit 10 cm tussen wasmachien en keukenkastje
Verstandigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |