quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat Muck de volgende keer de beschikking heeft over mijn wekker.
Doe maar richting Arnhem, en dan eerst een stukkie rechtdoor ipv af te slaan naar Apeldoornquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ach dat vraag ik gewoon
trev weet ik nu ook wel te vinden.. doetinchem..
das via utrecht en dan richting apeldoorn gok ikik kom er vanelf wel
het is net de UKquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit boek dus.the Wh0000t!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KOPEN
![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik zou als ik jou was toch maar via Arhem gaanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ach dat vraag ik gewoon
trev weet ik nu ook wel te vinden.. doetinchem..
das via utrecht en dan richting apeldoorn gok ikik kom er vanelf wel
als je naar apeldoorn gaat kom je ook zowat langs arnhem!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe maar richting Arnhem, en dan eerst een stukkie rechtdoor ipv af te slaan naar Apeldoorn.
Operation staubwolch ja? Dujquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
whihihihihi!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als je naar apeldoorn gaat kom je ook zowat langs arnhem!
en anders vraag ik het wel iemand
ben ik al mee bezigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
doegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Anders kan de tomtom je wel helpenquote:dinsdag 15 maart 2011 15:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als je naar apeldoorn gaat kom je ook zowat langs arnhem!
en anders vraag ik het wel iemand
hey GFquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
biw![]()
het is zo een lekker weer dat ik bijna nog niet binnen ben geweest vandaag
same herequote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
biw![]()
het is zo een lekker weer dat ik bijna nog niet binnen ben geweest vandaag
ik zit nu wel binnen, maar dan naast de openstaande tuindeurenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik zit nu ook lekker met mijn tshirt op de fiets
So net, bist du nach de winkel gewesen dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
So. Ieg habe ajn lojkes Boeg-gjen gekaufd
Das 'BücherCorner', jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
So net, bist du nach de winkel gewesen dan?
Najn mann.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
So net, bist du nach de winkel gewesen dan?
Viel Leseplesierquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
So. Ieg habe ajn lojkes Boeg-gjen gekaufd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |