De penislengte hoeft niet gevraagd te worden, die kun je simpelweg afleiden uit de betalingsmoraal. Als met de penis alles in orde is, hoeft men immers geen compensatie te zoeken.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:52 schreef Asfyxia het volgende:
Penislengte en cupmaat schijnen ook nogal wat uit te kunnen maken bij de te verstrekken hypotheeksom.
Right...quote:Op maandag 21 maart 2011 13:14 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
De penislengte hoeft niet gevraagd te worden, die kun je simpelweg afleiden uit de betalingsmoraal. Als met de penis alles in orde is, hoeft men immers geen compensatie te zoeken.
Ik kon 3 jaar geleden net zoveel lenen als nu, met dezelfde hypotheekrentequote:Op maandag 21 maart 2011 10:12 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Je broer jokt een beetje......
Of hij zit je te voeren.![]()
En jou vroegen ze 3 jaar geleden ook geen gegevensquote:Op maandag 21 maart 2011 13:28 schreef antfukker het volgende:
Ik kon 3 jaar geleden net zoveel lenen als nu, met dezelfde hypotheekrente
Ik ben bijna 100% in salaris gestegen
Oh ja ik lieg wel een beetje: 3 jaar geleden was een aflossingsvrije hypotheek en zonder NHG
Waarom? Als dat huis niet afbetaald word dan verkopen we hem met winst aan een andere liefhebberquote:Op maandag 21 maart 2011 13:50 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
En jou vroegen ze 3 jaar geleden ook geen gegevens
En dan verwacht je zeker ook nog dat ik je straatje kom vegenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:25 schreef Whuzz het volgende:
Xeno, does nieuw huizemarkt topic openen. Ik ben er te lui voor.
http://www.telegraaf.nl/d(...)_dalen__.html?p=28,1quote:ma 21 mrt 2011, 09:56
Prijzen koopwoningen blijven dalen
DEN HAAG (AFN) - Verkochte bestaande koopwoningen waren in februari gemiddeld 1,5 procent goedkoper dan in dezelfde maand een jaar eerder. De prijsdaling is groter dan in januari, toen de verkoopprijzen 1,1 procent lager waren dan het jaar daarvoor. Dat blijkt uit cijfers die het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en het Kadaster maandag hebben gepresenteerd.
Alle woningtypen waren in februari goedkoper dan een jaar eerder. Vrijstaande woningen daalden met 3,4 procent het meest in prijs. De prijsdaling voor hoekwoningen en appartementen was met 0,8 procent het kleinst.
nou er komen er meer op de markt dat is duidelijkquote:Op maandag 21 maart 2011 17:45 schreef xenobinol het volgende:
Je bedoelt dat er weer meer woningen verkocht worden?
Of die staat er morgen weer met "sinds 1 dag" opquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:52 schreef antfukker het volgende:
[..]
226.714 huizen te koop. ER IS ER 1 VERKOCHT!!!!
Binnekort komt de omvangrijke onroerend-goedportefeuille van Bertje Heemskerk op funda. Dus maak je maar niet zo druk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:52 schreef antfukker het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn nieuwe huis.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:54 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Of die staat er morgen weer met "sinds 1 dag" op
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 maart 2011 06:49 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn nieuwe huis.![]()
Nu ben ik even HRA-profiteur én scheefhuurder tegelijk!
Gefeliciteerd! Bereid je alvast voor op een stortvloed aan zure afgunstigheid van werkloze webloggers, fundaverslaafden en wanbetalende huurders op dit forumquote:Op woensdag 23 maart 2011 06:49 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn nieuwe huis.![]()
Nu ben ik even HRA-profiteur én scheefhuurder tegelijk!
Zo ziet dat er in de grafiek uitquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:57 schreef LXIV het volgende:
Een aantal anderen wil wel verkopen:
227.251 huizen te koop
Ik moet nog even wennen aan mijn nieuwe rol als grootschuldbezitter gelukkige huiseigenaar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Bereid je alvast voor op een stortvloed aan zure afgunstigheid van werkloze webloggers, fundaverslaafden en wanbetalende huurders op dit forum
Misschien zijn er 100.000 verkocht, maar weer 100.001 te koop gezet. Conclusies trekken op basis van cijfers is altijd risicovol als je niet weet wat de cijfers inhoudenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:52 schreef antfukker het volgende:
[..]
Yep.... 'de familie' wil geld zienquote:Op woensdag 23 maart 2011 04:38 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Binnekort komt de omvangrijke onroerend-goedportefeuille van Bertje Heemskerk op funda. Dus maak je maar niet zo druk.
Dat is toch wel een bevoorrechte positiequote:Op woensdag 23 maart 2011 08:50 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Ik moet nog even wennen aan mijn nieuwe rol als grootschuldbezitter gelukkige huiseigenaar.
Gelukkig ben ik even koper en huurder tegelijk. Dan kan beide kanten op schelden.
Omdat corporaties, verzekeraars en babyboomers meer willen verkopen en de starters niet meer kunnen startenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:53 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Misschien zijn er 100.000 verkocht, maar weer 100.001 te koop gezet. Conclusies trekken op basis van cijfers is altijd risicovol als je niet weet wat de cijfers inhouden
Enige juiste conclusie is dat er meer te koop komt te staan c.q. staat dan dat er verkocht wordt.
Precies dat maak je direct op uit de cijfers waar we naar staren op dagelijkse basis.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:07 schreef meth77 het volgende:
[..]
Omdat corporaties, verzekeraars en babyboomers meer willen verkopen en de starters niet meer kunnen starten
Dank je, eindelijk begripquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:32 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Precies dat maak je direct op uit de cijfers waar we naar staren op dagelijkse basis.
Goed verhaal, vooral je begin is erg sterk
Dus als je binnen vijf jaar je huis kan verkopen, is dat geen zekerheid voor huizenbezitter?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:38 schreef meth77 het volgende:
[..]
Dank je, eindelijk begrip
Maar de corporaties hebben een directe link met een bank en geven 5 jaar terugkoopgarantie, dat is niet zekerheid voor de koper, maar voor de bank
nee want de verbouwingskosten, eigen tijd en de kosten koper die krijg je niet terug.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:38 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Dus als je binnen vijf jaar je huis kan terug kan verkopen, is dat geen zekerheid voor huizenbezitter?
Ik denk dat ik je weer niet snap.
nieuwe voorzichtige uitvalquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:51 schreef Istrilyin het volgende:
Jakkes, we zijn dus weer onder het psychologisch belangrijke weerstandsniveau van 227.250 beland
zolang het omhoog gaat, zal ie wel zeggen dat het omhoog gaat, maar als het omlaag gaat dan zal de visie wel wijzigenquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:48 schreef tjoptjop het volgende:
Heeft Tostrams z'n licht er eigenlijk al op laten vallen
Toch weer een extra versnelling, gaat zelfs harder dan vorig jaar zomer, in dit temo zitten we voor de zomer op 250.000 of de woningen moeten nu opeens veel beter betaalbaar gaan wordenquote:
De tering, wat een drama gaat dit worden. En dan zijn er nog luitjes die beweren dat de prijzen blijven liggen op het huidige niveau.quote:
Alls ik nu met twee woningen zat dan zou ik in paniek raken dat weet ik zeker, ik pakte vandaag nog een deal op een 20.000 euro lagere vraagprijs, en dat meen ik oprechtquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:18 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
De tering, wat een drama gaat dit worden. En dan zijn er nog luitjes die beweren dat de prijzen blijven liggen op het huidige niveau.
Dit is de crash, die we nu meemaken. Deze moet alleen nog even doorwerken in het prijsniveau, maar dat is slechts een kwestie van tijd.
Ik ook. Maar gelukkig bevind ik mij niet in zo'n situatie.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:44 schreef meth77 het volgende:
[..]
Alls ik nu met twee woningen zat dan zou ik in paniek raken dat weet ik zeker, ik pakte vandaag nog een deal op een 20.000 euro lagere vraagprijs, en dat meen ik oprecht
Wat een onzin weer. Ten eerste zit jij niet met 2 woningen. Ten tweede is hoe je daarop reageert helemaal afhankelijk van de situatie. Ten derde is die 20.000 ook maar een wilde gok want dat is helemaal afhankelijk van de huidige vraagprijs.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:44 schreef meth77 het volgende:
Alls ik nu met twee woningen zat dan zou ik in paniek raken dat weet ik zeker, ik pakte vandaag nog een deal op een 20.000 euro lagere vraagprijs, en dat meen ik oprecht
Yep. Iedereen wil eerst de huidige woning verkocht hebben voor ze een nieuwe kopen. Vandaar dat de prijzen ook niet als een speer omlaag gaan, de mensen wonen er nog gewoon in en hebben tijd zat. (Uitzonderingen heb je altijd natuurlijk)quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:59 schreef antfukker het volgende:
Ik denk ook juist doordat mensen niet met 2 huizen willen komen te zitten, dat de teller enorm hard stijgt momenteel
Dat kun je wel willen. Maar je bank wil dat niet, en die bepaalt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:59 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
NB: Als ik met 2 woningen zou zitten zou ik gewoon 1 van de 2 verhuren aan een bekende. Problem solved.
Nee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:05 schreef Asfyxia het volgende:
Dat kun je wel willen. Maar je bank wil dat niet, en die bepaalt.
Vooral blijven geloven dat er niks aan de hand is en dat het allemaal vanzelf goedkomt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:01 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Yep. Iedereen wil eerst de huidige woning verkocht hebben voor ze een nieuwe kopen. Vandaar dat de prijzen ook niet als een speer omlaag gaan, de mensen wonen er nog gewoon in en hebben tijd zat. (Uitzonderingen heb je altijd natuurlijk)
Ik geloof niks. Ik constateer. Jij bent degene die gelooft.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:07 schreef Asfyxia het volgende:
Vooral blijven geloven dat er niks aan de hand is en dat het allemaal vanzelf goedkomt.
Dat heeft veel te veel nadelen, niemand die dat doetquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:59 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
NB: Als ik met 2 woningen zou zitten zou ik gewoon 1 van de 2 verhuren aan een bekende. Problem solved.
227.838 huizen te koopquote:
228.569 huizen te koopquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:41 schreef michaelmoore het volgende:
227.838 huizen te koop
er is er eentje weg
Het is weer tijd voor een extra koopsubsidie naast de HRA, om de markt voor bestaande woningen verder op te jagen, of niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 06:52 schreef xenobinol het volgende:
[..]
228.569 huizen te koop
Ze hebben bij Funda hard gewerkt vannacht
En dat is geen weggegooid geld.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:17 schreef Asfyxia het volgende:
Als ze al dat geld, dat nu weggegooid wordt in landen als Ierland, Griekenland en Portugal, nou eens in subsidies voor starters zouden steken, ja, dan zou de huizenmarkt wellicht wel weer op gang geholpen kunnen worden.
Als we dat geld nu eens in de staatsschuld doen en gewoon grond uitgeven als kavels voor particulieren.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:17 schreef Asfyxia het volgende:
Als ze al dat geld, dat nu weggegooid wordt in landen als Ierland, Griekenland en Portugal, nou eens in subsidies voor starters zouden steken, ja, dan zou de huizenmarkt wellicht wel weer op gang geholpen kunnen worden.
is dat dan ter vervanging of bovenop die 40% die er de afgelopen drie jaar al jaarlijks zouden afgaan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:06 schreef meth77 het volgende:
[..]
Als we dat geld nu eens in de staatsschuld doen en gewoon grond uitgeven als kavels voor particulieren.
Onvoorstelbaar he, ik zie er nu dit jaar dik 15% afgaan en misschien zijn we dan weer in balans met de markt
[ afbeelding ]
Dat geld steken ze indirect in hun eigen banken en de pensioenfondsen. Jammer dat de helft van Nederland het spelletje niet door heeft..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:17 schreef Asfyxia het volgende:
Jazeker... maar dan kan je tenminste nog roepen: "eigen volk eerst"quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:02 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
En dat is geen weggegooid geld.![]()
![]()
![]()
Jez..s wat leven wij toch in een land vol leenkneusjes en subsidie slurpers....
Je bedoelt die 40% minder verkopen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:50 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
is dat dan ter vervanging of bovenop die 40% die er de afgelopen drie jaar al jaarlijks zouden afgaan?
228.572 huizen te koopquote:Op vrijdag 25 maart 2011 06:52 schreef xenobinol het volgende:
[..]
228.569 huizen te koop
neen, ik bedoel de beloofde prijsdalingen. http://forum.fok.nl/user/history/60079quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:16 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je bedoelt die 40% minder verkopen?
Natuurlijk is dat ook weggegooid geld. Ik wilde de leenkneusjes alleen maar even een handreiking doen, uit medelijden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:02 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
En dat is geen weggegooid geld.![]()
![]()
![]()
Jez..s wat leven wij toch in een land vol leenkneusjes en subsidie slurpers....
jij hebt de door ons betaalde loonbelasting al ontvangen via de HRAquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:17 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
neen, ik bedoel de beloofde prijsdalingen. http://forum.fok.nl/user/history/60079
Ik wil m'n geld terug, Xeno
Alles moet mee voor de openhuizendag van morgen. Eerst zaaien, dan oogsten. Afmelden van verkochten woningen is nu wel het laatste waar de makelaars zich mee bezighouden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 06:52 schreef xenobinol het volgende:
[..]
228.569 huizen te koop
We zullen zienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:23 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Alles moet mee voor de openhuizendag van morgen. Eerst zaaien, dan oogsten. Afmelden van verkochten woningen is nu wel het laatste waar de makelaars zich mee bezighouden.
Verkopen van woningen, in dit economisch klimaat, helaas ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:23 schreef Bayswater het volgende:
.. Afmelden van verkochten woningen is nu wel het laatste waar de makelaars zich mee bezighouden.
In 2010 steeg het aantal te koop staande woningen sterker NA de openhuizendag van maart 2010 dan ervoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:59 schreef Istrilyin het volgende:
Tuurlijk wordt het een deceptie. Maar fundameter kijkers krijgen denk ik ook een kleine teleurstelling. Vlak voor zo'n open dag gaat de teller altijd keihard omhoog, maar erna loopt het niet zo'n vaart meer... Dus minder spektakel in het vooruitzicht
Ik heb gehoord dat makelaars geen woningen met een absurde vraagprijs meer accepteren, als er niet een reele kans op verkoop isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:46 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Verkopen van woningen, in dit economisch klimaat, helaas ook
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:44 schreef meth77 het volgende:
Ik heb gehoord dat makelaars geen woningen met een absurde vraagprijs meer accepteren, als er niet een reele kans op verkoop is
Als je echt verkopen wil dan moet je 20.000 onder een vergelijkbare woning zitten
Inderdaadquote:
dat is ook wel een hele mooie woning als je het mij vraagt. qua oppervlakte voor die buurt volgens mij een groot appartement.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:17 schreef WammesWaggel het volgende:
....
Aangekocht in 2004 voor 340.000 en de vraagprijs nu is 499.000, zou er soms olie onder het gebouw gevonden zijn in de laatste zeven jaar?
uiteraard zeggen ze dat toe, als je het ook daadwerkelijk krijgt is een tweedequote:Op maandag 21 maart 2011 09:48 schreef xenobinol het volgende:
Mijn broer vertelde mij gisteren nog hoe hij zonder enige vraag van de bank zijn huis + k.k. + 20k kon laten financieren. Dat lijkt mij heden ten dagen niet meer zo eenvoudig
Het is zeker een mooie woning, maar je hebt echt bijna geen enkele privacy met de gordijntjes open zo lijkt het wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:33 schreef florisje het volgende:
[..]
dat is ook wel een hele mooie woning als je het mij vraagt. qua oppervlakte voor die buurt volgens mij een groot appartement.
alleen al met inflatie (8 jaar 3 %) zou het nu 430.000 waard zijn en volgens mij zijn die keuken en badkamer geen acht jaar oud dus vast een flinke verbouwing in gedaan.
228.573 huizen te koopquote:
Maar wat wordt er in het Parool over gezegd dan? Fantastisch? Geweldig? Kut met peren? Te duur?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Vandaag weer in Het Parool een bespreking van een woning, te weten: http://www.funda.nl/koop/(...)edwarsstraat-122-hs/
Aangekocht in 2004 voor 340.000 en de vraagprijs nu is 499.000, zou er soms olie onder het gebouw gevonden zijn in de laatste zeven jaar?
229.018 huizen te koopquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:01 schreef Asfyxia het volgende:
Dit zijn al die babyboomers die in hun half vergane premiewoningen nog even de hoofdprijs denken te kunnen pakken.
Jammerrr jongen, je probeert het 4 jaar te laat!
Wel mogelijk dat makelaars verkopen na vandaag pas registreren, om een signaal te creëren. Vergeet niet dat de NVM een media-organisatie is die veel geld uitgeeft aan het beïnvloeden van de beeldvorming proberen de beeldvorming te beïnvloeden. Ik vertrouw ze in ieder geval structureel niet.quote:
zou kunnen, als een opendag-effect ofzo, makelaars hebben van de opendag hun structurele broodwinning gemaaktquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:11 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Wel mogelijk dat makelaars verkopen na vandaag pas registreren, om een signaal te creëren. Vergeet niet dat de NVM een media-organisatie is die veel geld uitgeeft aan het beïnvloeden van de beeldvorming proberen de beeldvorming te beïnvloeden. Ik vertrouw ze in ieder geval structureel niet.
Na de Open Huizen Dag kun je in ieder geval rekenen op een aantal persberichten van de NVM.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zou kunnen, als een opendag-effect ofzo, makelaars hebben van de opendag hun structurele broodwinning gemaakt
Is ook wel een heel vreemd lijntje zo recht omhoog, hij kan na vandaag best met 3000 omlaag zonder de trend te verstoren
WTF! Er komen momenteel zo'n beetje 1000 huizen per dag bij!quote:
Ja, nog wel.quote:is nog steeds de hoofdprijs hoor,
Wat bedoel je precies met "herstellen"? Volgens mij zal die markt best herstellen, d.w.z. zal deze best weer op gang komen, alleen wel bij fors lagere prijzen. En die fors lagere prijzen zijn enkel een kwestie van tijd.quote:ik zie de woningmarkt in Nederland helemaal niet meer herstellen, nooit meer, of we moeten een forse inflatie krijgen
Ja daarom, ik denk dat er inderdaad een spelletje gespeeld wordt ivm open huizendag, waar het afmelden van de laatste twee weken pas volgende week gebeurdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:44 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
WTF! Er komen momenteel zo'n beetje 1000 huizen per dag bij!
Positief, maar wel trappen dus ik quote even het laatste stukje:quote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:09 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Maar wat wordt er in het Parool over gezegd dan? Fantastisch? Geweldig? Kut met peren? Te duur?
quote:De nieuwe bewoners zullen tweeverdieners moeten zijn om ervan te kunnen genieten.
Tweeverdieners en sportief
100m2 en een postzegeltuintje. Kweenie hoor, maar dat lijkt me nou niet echt het ideaal voor de (hoogopgeleide) tweeverdienert.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Positief, maar wel trappen dus ik quote even het laatste stukje:
[..]
De eerste is er alquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:23 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Na de Open Huizen Dag kun je in ieder geval rekenen op een aantal persberichten van de NVM.
.quote:130.000 bezichtigingen Open Huizen Dag
NIEUWEGEIN - De Open Huizen Dag zaterdag van de Nederlandse Vereniging voor Makelaars (NVM) heeft 130.000 bezichtigingen opgeleverd. Dat zei een woordvoerder zaterdagmiddag.
Ruim 52.000 woningen in heel Nederland hielden open huis. Dat betekent dat een woning gemiddeld 2,5 bezoeken kreeg, aldus de woordvoerder. Een op de vier huizen werd echter niet bekeken
Over-wat?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:22 schreef xenobinol het volgende:
De bal ligt niet bij de overheid, ze ligt bij de 'durfinvesteerders'. Afboeken op je overwaarde wordt het woord voor 2011
Afboeken over de virtuele overwaarde is ook goedquote:Op zondag 27 maart 2011 13:55 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Over-wat?Volgens mij had ik dan op z'n minst baby-boomert moeten zijn.
Jammer-joh, die 'crash' waar je op zit te wachten heeft al plaatsgevonden hierquote:Op zondag 27 maart 2011 14:08 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Afboeken over de virtuele overwaarde is ook goed
Dat wordt afboeken en uithuilen, meneertje fcvermeer.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:01 schreef Censuur-152 het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is de vraagprijs wat te hoog?
goed kans dat ie het voor 400.000 gulden heeft gekochtquote:Op zondag 27 maart 2011 15:20 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Dat wordt afboeken en uithuilen, meneertje fcvermeer.
In alle eerlijkheid: ik ben dan weer zo'n softie die zich dergelijk leed nog aantrekt ook.
Je bent in de war met een huis kunnen kopen voor een appel en een ei. Dat is een recht.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Overwaarde is toch gewoon een recht?
Of het een recht is weet ik niet. Maar dat het binnen nu en 5 jaar mogelijk zal zijn, is voor mij een feit.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:37 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Je bent in de war met een huis kunnen kopen voor een appel en een ei. Dat is een recht.
Dan heb je nog 5 jaar de tijd om je langzaam voor te bereiden op een gigantische desillusie.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:14 schreef Asfyxia het volgende:
Of het een recht is weet ik niet. Maar dat het binnen nu en 5 jaar mogelijk zal zijn, is voor mij een feit.
Als je maar genoeg honger hebt... een appel en een ei kunnen je leven redden, die vinex hut in Almere-Buiten kan je dan gestolen wordenquote:Op zondag 27 maart 2011 15:37 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Je bent in de war met een huis kunnen kopen voor een appel en een ei. Dat is een recht.
heb je het over noord oost Burma, of over Nederland? Reality check.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als je maar genoeg honger hebt... een appel en een ei kunnen je leven redden, die vinex hut in Almere-Buiten kan je dan gestolen worden
Een huis in Almere heeft dezelfde eigenschap als Aids. Je komt van beide nooit meer af.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Als je maar genoeg honger hebt... een appel en een ei kunnen je leven redden, die vinex hut in Almere-Buiten kan je dan gestolen worden
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:58 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Een huis in Almere heeft dezelfde eigenschap als Aids. Je komt van beide nooit meer af.
Hongersnood sluit ik niet uit, haast niemand is in staat zijn eigen voedsel te verbouwen dus er is slechts een langdurige Supermarktoorlog nodig en wij staan allemaal onze schoentjes te kokenquote:Op zondag 27 maart 2011 19:57 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
heb je het over noord oost Burma, of over Nederland? Reality check.
dit is serieus beyond alu-hoedja.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hongersnood sluit ik niet uit, haast niemand is in staat zijn eigen voedsel te verbouwen dus er is slechts een langdurige Supermarktoorlog nodig en wij staan allemaal onze schoentjes te koken
In die tijd kan de populariteit van Funda ook zijn gegroeid. Dat cijfer is niet zo hard.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:48 schreef LXIV het volgende:
Sinds het eerste topic (dat ik toen de teller door de 190.000 ging geopend heb) zijn er dus 40.000 woningen bijgekomen. Dat is toch 20%, niet niks.
Het zal in ieder geval lijken alsof het resultaat heeft. De versnelling van de laatste paar weken is vreemd, ik denk dat de NVM afmeldingen heeft "opgespaard" zodat er zometeen ineens een x duizend tegelijk kunnen worden afgemeld en de NVM een persberichtje kan doen uitgaan met als strekking:quote:Op maandag 28 maart 2011 08:54 schreef tjoptjop het volgende:
Met een week of 2-3 zal de open dag verwerkt zijn, als dat uberhaupt al enige resultaat heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |