nee want de verbouwingskosten, eigen tijd en de kosten koper die krijg je niet terug.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:38 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Dus als je binnen vijf jaar je huis kan terug kan verkopen, is dat geen zekerheid voor huizenbezitter?
Ik denk dat ik je weer niet snap.
nieuwe voorzichtige uitvalquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:51 schreef Istrilyin het volgende:
Jakkes, we zijn dus weer onder het psychologisch belangrijke weerstandsniveau van 227.250 beland
zolang het omhoog gaat, zal ie wel zeggen dat het omhoog gaat, maar als het omlaag gaat dan zal de visie wel wijzigenquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:48 schreef tjoptjop het volgende:
Heeft Tostrams z'n licht er eigenlijk al op laten vallen
Toch weer een extra versnelling, gaat zelfs harder dan vorig jaar zomer, in dit temo zitten we voor de zomer op 250.000 of de woningen moeten nu opeens veel beter betaalbaar gaan wordenquote:
De tering, wat een drama gaat dit worden. En dan zijn er nog luitjes die beweren dat de prijzen blijven liggen op het huidige niveau.quote:
Alls ik nu met twee woningen zat dan zou ik in paniek raken dat weet ik zeker, ik pakte vandaag nog een deal op een 20.000 euro lagere vraagprijs, en dat meen ik oprechtquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:18 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
De tering, wat een drama gaat dit worden. En dan zijn er nog luitjes die beweren dat de prijzen blijven liggen op het huidige niveau.
Dit is de crash, die we nu meemaken. Deze moet alleen nog even doorwerken in het prijsniveau, maar dat is slechts een kwestie van tijd.
Ik ook. Maar gelukkig bevind ik mij niet in zo'n situatie.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:44 schreef meth77 het volgende:
[..]
Alls ik nu met twee woningen zat dan zou ik in paniek raken dat weet ik zeker, ik pakte vandaag nog een deal op een 20.000 euro lagere vraagprijs, en dat meen ik oprecht
Wat een onzin weer. Ten eerste zit jij niet met 2 woningen. Ten tweede is hoe je daarop reageert helemaal afhankelijk van de situatie. Ten derde is die 20.000 ook maar een wilde gok want dat is helemaal afhankelijk van de huidige vraagprijs.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:44 schreef meth77 het volgende:
Alls ik nu met twee woningen zat dan zou ik in paniek raken dat weet ik zeker, ik pakte vandaag nog een deal op een 20.000 euro lagere vraagprijs, en dat meen ik oprecht
Yep. Iedereen wil eerst de huidige woning verkocht hebben voor ze een nieuwe kopen. Vandaar dat de prijzen ook niet als een speer omlaag gaan, de mensen wonen er nog gewoon in en hebben tijd zat. (Uitzonderingen heb je altijd natuurlijk)quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:59 schreef antfukker het volgende:
Ik denk ook juist doordat mensen niet met 2 huizen willen komen te zitten, dat de teller enorm hard stijgt momenteel
Dat kun je wel willen. Maar je bank wil dat niet, en die bepaalt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:59 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
NB: Als ik met 2 woningen zou zitten zou ik gewoon 1 van de 2 verhuren aan een bekende. Problem solved.
Nee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:05 schreef Asfyxia het volgende:
Dat kun je wel willen. Maar je bank wil dat niet, en die bepaalt.
Vooral blijven geloven dat er niks aan de hand is en dat het allemaal vanzelf goedkomt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:01 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Yep. Iedereen wil eerst de huidige woning verkocht hebben voor ze een nieuwe kopen. Vandaar dat de prijzen ook niet als een speer omlaag gaan, de mensen wonen er nog gewoon in en hebben tijd zat. (Uitzonderingen heb je altijd natuurlijk)
Ik geloof niks. Ik constateer. Jij bent degene die gelooft.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:07 schreef Asfyxia het volgende:
Vooral blijven geloven dat er niks aan de hand is en dat het allemaal vanzelf goedkomt.
Dat heeft veel te veel nadelen, niemand die dat doetquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:59 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
NB: Als ik met 2 woningen zou zitten zou ik gewoon 1 van de 2 verhuren aan een bekende. Problem solved.
227.838 huizen te koopquote:
228.569 huizen te koopquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:41 schreef michaelmoore het volgende:
227.838 huizen te koop
er is er eentje weg
Het is weer tijd voor een extra koopsubsidie naast de HRA, om de markt voor bestaande woningen verder op te jagen, of niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 06:52 schreef xenobinol het volgende:
[..]
228.569 huizen te koop
Ze hebben bij Funda hard gewerkt vannacht
En dat is geen weggegooid geld.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:17 schreef Asfyxia het volgende:
Als ze al dat geld, dat nu weggegooid wordt in landen als Ierland, Griekenland en Portugal, nou eens in subsidies voor starters zouden steken, ja, dan zou de huizenmarkt wellicht wel weer op gang geholpen kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |