228.573 huizen te koopquote:
Maar wat wordt er in het Parool over gezegd dan? Fantastisch? Geweldig? Kut met peren? Te duur?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Vandaag weer in Het Parool een bespreking van een woning, te weten: http://www.funda.nl/koop/(...)edwarsstraat-122-hs/
Aangekocht in 2004 voor 340.000 en de vraagprijs nu is 499.000, zou er soms olie onder het gebouw gevonden zijn in de laatste zeven jaar?
229.018 huizen te koopquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:01 schreef Asfyxia het volgende:
Dit zijn al die babyboomers die in hun half vergane premiewoningen nog even de hoofdprijs denken te kunnen pakken.
Jammerrr jongen, je probeert het 4 jaar te laat!
Wel mogelijk dat makelaars verkopen na vandaag pas registreren, om een signaal te creëren. Vergeet niet dat de NVM een media-organisatie is die veel geld uitgeeft aan het beïnvloeden van de beeldvorming proberen de beeldvorming te beïnvloeden. Ik vertrouw ze in ieder geval structureel niet.quote:
zou kunnen, als een opendag-effect ofzo, makelaars hebben van de opendag hun structurele broodwinning gemaaktquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:11 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Wel mogelijk dat makelaars verkopen na vandaag pas registreren, om een signaal te creëren. Vergeet niet dat de NVM een media-organisatie is die veel geld uitgeeft aan het beïnvloeden van de beeldvorming proberen de beeldvorming te beïnvloeden. Ik vertrouw ze in ieder geval structureel niet.
Na de Open Huizen Dag kun je in ieder geval rekenen op een aantal persberichten van de NVM.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zou kunnen, als een opendag-effect ofzo, makelaars hebben van de opendag hun structurele broodwinning gemaakt
Is ook wel een heel vreemd lijntje zo recht omhoog, hij kan na vandaag best met 3000 omlaag zonder de trend te verstoren
WTF! Er komen momenteel zo'n beetje 1000 huizen per dag bij!quote:
Ja, nog wel.quote:is nog steeds de hoofdprijs hoor,
Wat bedoel je precies met "herstellen"? Volgens mij zal die markt best herstellen, d.w.z. zal deze best weer op gang komen, alleen wel bij fors lagere prijzen. En die fors lagere prijzen zijn enkel een kwestie van tijd.quote:ik zie de woningmarkt in Nederland helemaal niet meer herstellen, nooit meer, of we moeten een forse inflatie krijgen
Ja daarom, ik denk dat er inderdaad een spelletje gespeeld wordt ivm open huizendag, waar het afmelden van de laatste twee weken pas volgende week gebeurdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:44 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
WTF! Er komen momenteel zo'n beetje 1000 huizen per dag bij!
Positief, maar wel trappen dus ik quote even het laatste stukje:quote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:09 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Maar wat wordt er in het Parool over gezegd dan? Fantastisch? Geweldig? Kut met peren? Te duur?
quote:De nieuwe bewoners zullen tweeverdieners moeten zijn om ervan te kunnen genieten.
Tweeverdieners en sportief
100m2 en een postzegeltuintje. Kweenie hoor, maar dat lijkt me nou niet echt het ideaal voor de (hoogopgeleide) tweeverdienert.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Positief, maar wel trappen dus ik quote even het laatste stukje:
[..]
De eerste is er alquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:23 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Na de Open Huizen Dag kun je in ieder geval rekenen op een aantal persberichten van de NVM.
.quote:130.000 bezichtigingen Open Huizen Dag
NIEUWEGEIN - De Open Huizen Dag zaterdag van de Nederlandse Vereniging voor Makelaars (NVM) heeft 130.000 bezichtigingen opgeleverd. Dat zei een woordvoerder zaterdagmiddag.
Ruim 52.000 woningen in heel Nederland hielden open huis. Dat betekent dat een woning gemiddeld 2,5 bezoeken kreeg, aldus de woordvoerder. Een op de vier huizen werd echter niet bekeken
Over-wat?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:22 schreef xenobinol het volgende:
De bal ligt niet bij de overheid, ze ligt bij de 'durfinvesteerders'. Afboeken op je overwaarde wordt het woord voor 2011
Afboeken over de virtuele overwaarde is ook goedquote:Op zondag 27 maart 2011 13:55 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Over-wat?Volgens mij had ik dan op z'n minst baby-boomert moeten zijn.
Jammer-joh, die 'crash' waar je op zit te wachten heeft al plaatsgevonden hierquote:Op zondag 27 maart 2011 14:08 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Afboeken over de virtuele overwaarde is ook goed
Dat wordt afboeken en uithuilen, meneertje fcvermeer.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:01 schreef Censuur-152 het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is de vraagprijs wat te hoog?
goed kans dat ie het voor 400.000 gulden heeft gekochtquote:Op zondag 27 maart 2011 15:20 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Dat wordt afboeken en uithuilen, meneertje fcvermeer.
In alle eerlijkheid: ik ben dan weer zo'n softie die zich dergelijk leed nog aantrekt ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |