Ik heb jaren lang met Microsoft, Dos en alles erbij gewerkt, dus ik kan van twee kanten spreken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:25 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik heb alleen Microsucks leren kennen....
Vind het best maar ik heb beeld en het werkt voor de dingen die ik wil doen en meeste mensen die hier klagen werken met de andere browsersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja, en daarnaast werk ik op een Mac
Liever firefox, safari, of opera als andere oplossing.
Laat IE maar lekker achterhaald blijven.
Ik ben Ubuntu zwaar gaan waarderen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:27 schreef schommelstoel het volgende:
Website is gewoon plat, heeft dus niet met chrome te maken.
[..]
Ik heb jaren lang met Microsoft gewerkt, dus ik kan van twee kanten spreken.
ben nu paar jaar geleden is overgestapt op Mac os.
Once you go mac, you never go back
niet sluiten want dan ben je ze kwijt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:27 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik heb nog gewoon streams hier....
herlaad de pagina maar is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Vind het best maar ik heb beeld en het werkt voor de dingen die ik wil doen en meeste mensen die hier klagen werken met de andere browsers
Ik blijf ook van die knoppies af, heb dat al vaak genoeg gehoord afgelopen tijdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
niet sluiten want dan ben je ze kwijt.
Ik denk toch wel dat zij een grens heeft,quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:20 schreef willem67 het volgende:
[..]
Ze wil er niet vanaf, die doet alles voor de stemmers, maakt niet uit met wie ze het bed moet delen.
En oh oh die ouders van die oppas kindertjes waar ze zo bang voor was.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
reload maar niet, dan ben je ze kwijt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:27 schreef schommelstoel het volgende:
Website is gewoon plat, heeft dus niet met chrome te maken.
[..]
Ik heb jaren lang met Microsoft, Dos en alles erbij gewerkt, dus ik kan van twee kanten spreken.
ben nu paar jaar geleden is overgestapt op Mac os.
Once you go mac, you never go back
Coosquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:32 schreef Coos het volgende:
Mijn streams doen het nog wel.
En wie ze wil kan ze krijgen want ik ga plat.
http://www.realify.nl/
Trusten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:32 schreef Coos het volgende:
Ik werk ook gewoon in safari en dan een adstop in de etc plaatsen heb je dat of ff voor je plakken?quote:
Ik ga je goeie voorbeedl volgen denk ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:32 schreef Coos het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:33 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik ga je goeie voorbeedl volgen denk ik
Trusten allemaal![]()
![]()
Slaap ze!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:33 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik ga je goeie voorbeeld volgen denk ik
Trusten allemaal![]()
![]()
Daarom volg ik nu maar de andere kamerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:33 schreef quentin77 het volgende:
joanna is door 1 man anaal geneukt. Maik heeft er alleen een vinger een stukje in gehad.
het gaat nu over de prostaat.
Ik dus ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Daarom volg ik nu maar de andere kamer
Trust!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:33 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik ga je goeie voorbeedl volgen denk ik
Trusten allemaal![]()
![]()
JIj ook lekker slapen gaanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:37 schreef schommelstoel het volgende:
ls karim gaat plassen, ga ik nog even wat drinken pakken en toch maar de ogen sluiten.
Tis potjandrie 'alweer' 01:36 !
Dankquote:
Ik sla alles voor noodsituaties opquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:38 schreef Nobodies het volgende:
Werd laatst toen de stream het niet deden doorgestuurd naar de onderstaande link toen de website plat ging. Mss ff in de topicstart zetten?
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
Staat onder back-ups nu, thnx.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:38 schreef Nobodies het volgende:
Werd laatst toen de stream het niet deden doorgestuurd naar de onderstaande link toen de website plat ging. Mss ff in de topicstart zetten?
Ik lig al in bed het enige wat ik moet doen is de mac dichtklappenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dank
Tot de volgende stream avond!
Zelf ook niet te laat het bed in!
trusten allemaal
Bedankt staat bij de secretlinksquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:38 schreef Nobodies het volgende:
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dank
Tot de volgende stream avond!
Zelf ook niet te laat het bed in!
trusten allemaal
Uhm nee die heb ik al een tijdjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:40 schreef Nobodies het volgende:
[..]
En daarvoor een heel account aangemaakt op FOK!
Ik zie het, welkom, leuke binnenkomer.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:40 schreef Nobodies het volgende:
[..]
En daarvoor een heel account aangemaakt op FOK!
LOLquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:41 schreef snetje het volgende:
bij de vrouwen gaat het nu over de gepaste zogenaamde hoofdpijn...
ken ik er nog 1![]()
een man zet alvast een glaasje water met finimal klaar op het nachtkastje van zijn vrouw
vraagt zij: "waar is dat voor?"
hij : "voor je hoofdpijn!"
zij: "ja maar ik heb helemaal geen hoofdpijn!"
hij: "Mooi!!"
Ooow ik snapte hem al nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zie het, welkom, leuke binnenkomer.![]()
Maar hij is zo oud als de weg naar Kralingenquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ooow ik snapte hem al niet![]()
Tjeee voor mij is het ook bijna tijd geloof ik
En toch blijft die leukquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:43 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maar hij is zo oud als de weg naar Kralingen![]()
Het is al wat later...quote:
Ja maar dat is die met dat dubbeltje tussen de knieen ookquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:41 schreef snetje het volgende:
bij de vrouwen gaat het nu over de gepaste zogenaamde hoofdpijn...
ken ik er nog 1![]()
een man zet alvast een glaasje water met finimal klaar op het nachtkastje van zijn vrouw
vraagt zij: "waar is dat voor?"
hij : "voor je hoofdpijn!"
zij: "ja maar ik heb helemaal geen hoofdpijn!"
hij: "Mooi!!"
ja haal het laken zuigen er ook maar bijquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja maar dat is die met dat dubbeltje tussen de knieen ook
Oh noes, zet die bezemsteel in het bezemhok....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:45 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Het is al wat later...De mannenslaapkamer is trouwens wel heel vaag . Volgens mij zijn ze nu wat voor Laura aan het fixen?
Voor d'r verjaardag... dat wordt wat, Guido, Karim en Gerard die samen wat gaan verzinnenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh noes, zet die bezemsteel in het bezemhok....
Kijk dat is nou het verschil wanneer ik niet FOK! en de streams aan heb staan val ik gewoon in slaapquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ach ja het is ook pas kwart voor twee natuurlijk.
Ik ben al stilquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:46 schreef snetje het volgende:
[..]
ja haal het laken zuigen er ook maar bij
Ik ben de draad daar kwijt het lijken de vrouwen wel van hak op tak gaan zequote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:45 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Het is al wat later...De mannenslaapkamer is trouwens wel heel vaag . Volgens mij zijn ze nu wat voor Laura aan het fixen?
Tja, dan zou het leuk zijn dat ze op haar feestje een drankje (alcohol) krijgt dat ze lust... hint hint.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:47 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Voor d'r verjaardag... dat wordt wat, Guido, Karim en Gerard die samen wat gaan verzinnen
Samen met gerard is die best te pruimenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind Guido nog steeds leuk, kan er niets aan doen
Dat is hij ook, ik lig soms dubbel van Guido maar Gerard is de leukste van het stelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind Guido nog steeds leuk, kan er niets aan doen
Ik kan het al helemaal niet volgen, want ik heb nooit geluid aan staan en volg de verhalen hier voorzover het bij te houden isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben de draad daar kwijt het lijken de vrouwen wel van hak op tak gaan ze
En daar kies je zelf voor? want ik kan je vertellen aan mijn commentaar heb je niksquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:50 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik kan het al helemaal niet volgen, want ik heb nooit geluid aan staan en volg de verhalen hier voorzover het bij te houden is
Ik zie het live op Ziggo, ben wel benieuwd waar dat handje nu heen gaat....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
wat dacht je van deze dan
[ afbeelding ]
Daarom lul ik ook zoveel onzinquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
En daar kies je zelf voor? want ik kan je vertellen aan mijn commentaar heb je niks
Ik kan het niet zien, heb helaas alleen stream 1 en 3quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is Alex al uit bed geschopt door Lantaarnpaaltje?
Ze zijn op geen van de streams te zien zien, zal ook wel me moeder verhaal zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik kan het niet zien, heb helaas alleen stream 1 en 3
Ik Ziggo, kan je niet helpen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik kan het niet zien, heb helaas alleen stream 1 en 3
Ken het gevoel... M'n nieuwe PC trekt het prima, laptop & oude PC niet echt...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik Ziggo, kan je niet helpen.Laptop wordt niet vrolijk van mozaik.
Dat was me nog niet opgevallenquote:
Ik dacht altijd dat duiven een behoorlijke stad was, vandaar dat je het met een kleine d schrijftquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:58 schreef annanasje het volgende:
ik woon ook in duiven maar heb maik gelukkig nog nooit gezien, wat best een uitzondering is in dit kleine boerendorp.
Ik moet of nog een ipad kopen (geen geldquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik Ziggo, kan je niet helpen.Laptop wordt niet vrolijk van mozaik.
Zegt veel over zijn profilering in het dorp toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:58 schreef annanasje het volgende:
ik woon ook in duiven maar heb maik gelukkig nog nooit gezien, wat best een uitzondering is in dit kleine boerendorp.
Idd, lekker beneden kijken en COS-sen gaat prima maar alle streams volgen gaat niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:57 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Ken het gevoel... M'n nieuwe PC trekt het prima, laptop & oude PC niet echt...
Vergeef me het is laat en ben niet echt alert op mn spelling nu, maar het stelt inderdaad geen flikker voor haha.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:59 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat duiven een behoorlijke stad was, vandaar dat je het met een kleine d schrijft
Was niet bedoelt als een aanval op je spelling, meer dat Duiven een dorpje isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:01 schreef annanasje het volgende:
[..]
Vergeef me het is laat en ben niet echt alert op mn spelling nu, maar het stelt inderdaad geen flikker voor haha.
Alnix...? Nou, eh.... nix?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:03 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja ik kreeg het nog net mee, even luisteren wat hij te vertellen hebt aan de mannen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:01 schreef annanasje het volgende:
[..]
Vergeef me het is laat en ben niet echt alert op mn spelling nu, maar het stelt inderdaad geen flikker voor haha.
Ik had eigenlijk verwacht dat die eerst naar de WC zou gaan en vervolgens zich nog even zou melden bij Laura voor een nachtzoen.quote:
inderdaad helemaal muis stil blijft het.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik wens jullie nog een fijne voortzetting![]()
Trusten Simpeltje!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hey, nu vraag je te veel... Initiatief? Alnix? Nah!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:05 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat die eerst naar de WC zou gaan en vervolgens zich nog even zou melden bij Laura voor een nachtzoen.
Het zou niet de eerste keer zijn dat die terug bij haar in bed kruipt... of gaat liggen terwijl die niet welkom is -kuch gisteravond kuch-quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey, nu vraag je te veel... Initiatief? Alnix? Nah!
Hmm, daar valt het ook stil, misschien wel tijd om ook mijn mandje op te zoeken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
inderdaad helemaal muis stil blijft het.
Ooow wacht Guido zegt kak en Alex zegt kan je niet slapen![]()
dat was het dan, toch maar weer terug naar de kippen
Precies, ik moet gaanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, daar valt het ook stil, misschien wel tijd om ook mijn mandje op te zoeken.
Jah, net als gisteren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:10 schreef henk.jansen het volgende:
Maik gaat nog wat proberen denk ik
[ afbeelding ]
Zie boven...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:09 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat die terug bij haar in bed kruipt... of gaat liggen terwijl die niet welkom is -kuch gisteravond kuch-
Trusten!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Precies, ik moet gaan![]()
Het was mij een genoegen U all en tot de volgende
Droom zoet voor straks
Preciesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:10 schreef bull1966 het volgende:
in z'n promo filmpje zegt ie "ik doorzie alles" maar dat Laura zegt " GET THE FUCK OUT OF HERE " snapt ie weer niet
Slaap lekker & tot morgen. Ben er zelf ook vandoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:15 schreef kahaarin het volgende:
Ik ga ook slapen nu, het was me weer een waar genoegen, mochten er nog verwikkelingen zijn dan lees ik het graag terug.Welterusten!
Klinkt geilquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:20 schreef bull1966 het volgende:
met een accu ,startkabels en een paar tepelklemmen krijg je de geheimen er wel uit .
maar dat mag zeker weer niet van de stem
Je weet nooit wat er uit druppelt als ze zo vaak naar de wc moetquote:
slimme jongen maik, die weet wanneer hij nat is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je weet nooit wat er uit druppelt als ze zo vaak naar de wc moet
Ben niet kieskeurig maar alleen als het Amstel isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:43 schreef bull1966 het volgende:
ff een buis bier gaan halen.
ondertussen nog wat gebeurd???.
iemand een pilsje?
Ah das ist aus meinen 2e heimat schmeckt immer gut an urlaubquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:45 schreef bull1966 het volgende:
da's dan jammer.
schultenbrau hier...............hoeft niet lekker te zijn als het maar veel is
Veel plezier nog en dank voor je pilsjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:48 schreef bull1966 het volgende:
ja denk dat ik idd maar gewoon "cold turkey" andere bladwijzer start.
en dan achter een paar uur ff checken en dan zie dat ze nog steeds slapen
nou precies daar zat ik dus ook een te denkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:18 schreef resi_70 het volgende:
Nou ik weet niet of het zeker is dat Servio de bingoqueen is. Want met deze clue lijkt Aafke de binkoqueen.
Leek anders meer op blijdschap van een vrouw die bingo had.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:22 schreef schurk65 het volgende:
was de jingle van Qmusic met daarachter een schreeuw van pijn.......piercen!
en qmusic en aafke /piercer hebben gemeen??? ,of ben ik nu heel erg domquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:22 schreef schurk65 het volgende:
was de jingle van Qmusic met daarachter een schreeuw van pijn.......piercen!
Nee hoor maar Q-music (ik luister er nooit naar, te oud denk ik) heeft een muzikale hint in de vorm van een jinglequote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
en qmusic en aafke /piercer hebben gemeen??? ,of ben ik nu heel erg dom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door resi_70 op 15-03-2011 04:06:22 ]
Servio is de bingoqueen Miss Windymills. Heeft er zelfs een website over http://www.misswindymills.com/welcome/?page_id=515quote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:18 schreef resi_70 het volgende:
Nou ik weet niet of het zeker is dat Servio de bingoqueen is. Want met deze clue lijkt Aafke de binkoqueen.
mogen wel wat meer clues in wat dat betreft.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 06:23 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Servio is de bingoqueen Miss Windymills. Heeft er zelfs een website over http://www.misswindymills.com/welcome/?page_id=515
jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 06:24 schreef dasaliz het volgende:
[..]
mogen wel wat meer clues in wat dat betreft.
werkzequote:Op dinsdag 15 maart 2011 06:35 schreef Annelies-G het volgende:
Allemaal nog in diepe rust. ik niet meer, ga werken, tot vanmiddag
Wauw vind het knap dat je daar wat uit kan halen.. Zag helemaal niets bijzonders. Maar je het is dan ook nog vroegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 04:07 schreef spapaars het volgende:
Monique leent een handje.
[ link | afbeelding ]
Cluequote:Op dinsdag 15 maart 2011 06:34 schreef sjaakspark het volgende:
De weinige clou's geeft wel aan wie de redactie erin wil houden.
ik meende er een fractie uit te halen van het geluid van weekend miljonairs niet dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:17 schreef b_engeltje het volgende:
heb net de reguliere aflevering gezien ,maar ik snap even dat geluid fragment van aafke niet in verband met haar geheim iemand die me die uit kan leggen?
er mogen wel eens wat meer clues in dat huis van Servio ... ik heb er nog maar 1 gehoord met de kluiscode en iemand anders met een liedje ... doe maar een bingo avondje ofzo met als hoofdprijs een kroontjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:18 schreef resi_70 het volgende:
jaquote:
ik wil een bingo avondjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:29 schreef marky het volgende:
Goedemorgen
Weinig gemist de afgelopen nacht dus dat is wel prettig. Nu al twee nachten achterelkaar dat ik gewoon om 0 uur mijn luiken kan sluiten. Wel zo lekker als je er om 6 uur weer uit moet.
Hopenlijk vandaag weer net zo'n leuke dag als gister waar er ontzettend gejaagd werd op de geheimen.
Ja, goed planquote:
zekerquote:
doet ie um wel eens uit?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:48 schreef D. het volgende:
Karim doet vandaag maar weer eens zijn rode broek aan
voor jou altijd bolquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:58 schreef bollokus het volgende:
oedenmorgen allen, zo even snel bijgelezen! kon het toch niet laten.
tot vanmiddag nu weer even Frans bijspijkeren houden jullie het even in de gaten daar???
Niet op, niet tussenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:57 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Iemand al een idee over de nominaties? tussen de regels door gehoord misschien??
Ik zit midden in een verhuizing, dus moet me wel hier af en toe vervoegen voor info, maar heb weinig tijd.Dus voor mij geldt hetzelfdequote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:58 schreef bollokus het volgende:
oedenmorgen allen, zo even snel bijgelezen! kon het toch niet laten.
tot vanmiddag nu weer even Frans bijspijkeren houden jullie het even in de gaten daar???
fijn fotoke om mee wakker te wordenquote:
Of om eens lekker op te kotsenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
fijn fotoke om mee wakker te worden
quote:
je houd de boel hier wel in de gaten héquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:07 schreef superkokje het volgende:
Tijd vor wat huishoudelijke en sociale verplichtingen
tot vanmiddag
Ben ook mobielquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
je houd de boel hier wel in de gaten hé
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ben de beroerdste niet. Hou rekening met iedereen
Je moet toch wat in het leven he.quote:
Wat ik begrepen heb is de nominatie van Sharon bekend gemaakt bij Q music die had Flip en Servio genomineerdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:57 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Iemand al een idee over de nominaties? tussen de regels door gehoord misschien??
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:10 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
[..]
Je moet toch wat in het leven he.
Nu effe een paar sollicitatiebrieven in elkaar flansen en tussendoor SST
Nee dan zouden alleen Servio en Phillip op de schopstoel zitten, net zoals ik ook denk. Het hoeven er niet perse drie te zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:11 schreef marky het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb is de nominatie van Sharon bekend gemaakt bij Q music die had Flip en Servio genomineerd
Dus
Sharon Flip en Servio
De andere zou kunnen dat...
Mo Flip en Servio
Aafke Guido en Alex
Laura Flip en Servio
Joanna Alex en Karim
Dan is het Flip, Alex en Servio genomineerd
Ik denk dat Servio een beetje dood gaat, hij heeft zo aan de weg getimmerdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:11 schreef marky het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb is de nominatie van Sharon bekend gemaakt bij Q music die had Flip en Servio genomineerd
Dus
Sharon Flip en Servio
De andere zou kunnen dat...
Mo Flip en Servio
Aafke Guido en Alex
Laura Flip en Servio
Joanna Alex en Karim
Dan is het Flip, Alex en Servio genomineerd
Hij mocht er niet op vannacht ?quote:
Dat zou je idd denkenquote:
zekzie geile ventquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:19 schreef PoezeligDing het volgende:
En daar is Alex weer, in zijn sexy ouwe opa hemdje!
Knap gewoon dat Laura zich zo kan beheersen en hem dat hemd niet van het lijf scheurt ...quote:
rrrrrrr ja, die jongen staat al jaren droogquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Knap gewoon dat Laura zich zo kan beheersen en hem dat hemd niet van het lijf scheurt ...
Ik kan me ook niet voorstellen dat er vrouwen zijn die hem woest aantrekkelijk vinden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Knap gewoon dat Laura zich zo kan beheersen en hem dat hemd niet van het lijf scheurt ...
Ja dat kun je ook aan zijn gezicht zien.. Beetje uitgedroogdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:25 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
rrrrrrr ja, die jongen staat al jaren droog
hij heeft wel wat hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:28 schreef marky het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat er vrouwen zijn die hem woest aantrekkelijk vinden.
Zou hij meer kans bij mannen maken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:28 schreef marky het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat er vrouwen zijn die hem woest aantrekkelijk vinden.
volgens mij heeft guido ook zoiets aan en daar hoor je niemand overquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:19 schreef PoezeligDing het volgende:
En daar is Alex weer, in zijn sexy ouwe opa hemdje!
Bij Guido is het een rompertje.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:34 schreef rilumaan4 het volgende:
[..]
volgens mij heeft guido ook zoiets aan en daar hoor je niemand over
hahaha, denk dat soort hemdjes tot een bepaalde leeftijd aanvaardbaar zijn. maar alex kan het nog prima hebben. gelukkig geen bierbuik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bij Guido is het een rompertje.
Durven ze niet voor Mo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:36 schreef Reksie1981 het volgende:
Mogguh!
Eerste bespreking achter de rug..
Waarom wordt Maik niet genomineerd volgens jullie?
Volgens mij heeft niemand buiten Monique een goede band met hem toch?
Niemand durft hem nog te nomineren omdat Moniqepiekie dan janken gaat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:36 schreef Reksie1981 het volgende:
Mogguh!
daar zijn ze nu nog overspannen van, dus dat willen ze uit zelfbescherming voorkomen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:38 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Niemand durft hem nog te nomineren omdat Moniqepiekie dan janken gaat.
Guido heeft de armen en schouders die het hempje beter tot zijn recht laten komen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:34 schreef rilumaan4 het volgende:
[..]
volgens mij heeft guido ook zoiets aan en daar hoor je niemand over
ik moet eerlijk zeggen wat heeft de meeste toch tegen hem het is geen onaardige vent om te zienquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:36 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
hahaha, denk dat soort hemdjes tot een bepaalde leeftijd aanvaardbaar zijn. maar alex kan het nog prima hebben. gelukkig geen bierbuik.
Heb je hem weleens een tijdje geobserveerd?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:41 schreef rilumaan4 het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen wat heeft de meeste toch tegen hem het is geen onaardige vent om te zien
Guido mag wel met Maik mee van me.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:40 schreef Reksie1981 het volgende:
Schijt aan E-Mo zou ik zeggen..
Niemand van die grieten heeft wat aan Maik, want hij is zwaankleefaan bij Mo, dus ik zou hem eruit sturen plus iemand met wie je niet door de deur kan, of eng vind qua spel.
Maar jullie zullen wel gelijk hebben, willen geen ruzie maken daaro.
is best een aardige vent hoor. beetje afwijkend sociaal gedrag, maar voor de rest best ok.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:41 schreef rilumaan4 het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen wat heeft de meeste toch tegen hem het is geen onaardige vent om te zien
Guido een bulldogg Hahahahaha!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:43 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Guido mag wel met Maik mee van me.
Hoe hij praat met die slappe lap tong voorin de bakkes, soms laat ie z`n tong er gewoon half uithangen net als een bulldog en over hoe hij vreet wil ik het eigenlijk niet eens hebben!
Word altijd een beetje onpasselijk van die gast.
Klopt maar iedereen heeft wel een goede band met Mo, en ze willen het haar niet aan doen..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:36 schreef Reksie1981 het volgende:
Mogguh!
Hihihi, nou echt! Is dat dan echt helemaal niemand nog opgevallen dan?quote:
Guido is veel te leuke speler om eruit te doenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:43 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Hoe hij praat met die slappe lap tong voorin de bakkes, soms laat ie z`n tong er gewoon half uithangen net als een bulldog en over hoe hij vreet wil ik het eigenlijk niet eens hebben!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:43 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Nou wel dat hij zijn mond altijd half los heeft!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:46 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Hihihi, nou echt! Is dat dan echt helemaal niemand nog opgevallen dan?
Gister ging het anders redelijk goed overdag met de pro Guido mensen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:46 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik zie wel een beetje verschil tussen Cossers overdag (anti Guido) en Cossers 's avonds / 's nachts (pro Guido)
Uitzonderingen en 24uurders daargelaten
Aafke heeft der mond ook altijd half los... let maar op !quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:49 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Nou wel dat hij zijn mond altijd half los heeft!Nu ik eraan denk vind ik een bulldog echt bij hem passen!
Zet ze naast elkaar dan zie je geen verschil!
Jaa bij haar zie je echt haar keelgat!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:52 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Aafke heeft der mond ook altijd half los... let maar op !
Die tanden van haar vind ik ook raar ja! En hoe ze met haar haar doet, alsof het net zo lang als dat van Joanna is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:53 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Jaa bij haar zie je echt haar keelgat!
En ze heeft soms van die ticjes met haar ogen en hoofd! Ohja en ze heeft 3 voor tanden
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die tanden van haar vind ik ook raar ja! En hoe ze met haar haar doet, alsof het net zo lang als dat van Joanna is.
Hij is ook niet onaardig, dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:46 schreef marky het volgende:
[..]
Guido is veel te leuke speler om eruit te doen
Hahaha Jaa! Ze denkt ook dat ze mooi is.. Oh maar eerlijk, nu vind ik haar minder vervelend met zonnebril op! Dan hoef ik haar hele hoofd niet te zien..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die tanden van haar vind ik ook raar ja!
En hoe ze met haar haar doet, alsof het net zo lang als dat van Joanna is.
Mja die knul is 20, daar kan ik het nog wel van hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:56 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Hij is ook niet onaardig, dat zeg ik ook niet.
Hij is alleen wat ranzig af en toe.
Ook de schuld van het camera team om die acties steeds uitgebreid te filmen en in te zoomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |