quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik wens jullie nog een fijne voortzetting![]()
Trusten Simpeltje!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hey, nu vraag je te veel... Initiatief? Alnix? Nah!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:05 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat die eerst naar de WC zou gaan en vervolgens zich nog even zou melden bij Laura voor een nachtzoen.
Het zou niet de eerste keer zijn dat die terug bij haar in bed kruipt... of gaat liggen terwijl die niet welkom is -kuch gisteravond kuch-quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey, nu vraag je te veel... Initiatief? Alnix? Nah!
Hmm, daar valt het ook stil, misschien wel tijd om ook mijn mandje op te zoeken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
inderdaad helemaal muis stil blijft het.
Ooow wacht Guido zegt kak en Alex zegt kan je niet slapen![]()
dat was het dan, toch maar weer terug naar de kippen
Precies, ik moet gaanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, daar valt het ook stil, misschien wel tijd om ook mijn mandje op te zoeken.
Jah, net als gisteren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:10 schreef henk.jansen het volgende:
Maik gaat nog wat proberen denk ik
[ afbeelding ]
Zie boven...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:09 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat die terug bij haar in bed kruipt... of gaat liggen terwijl die niet welkom is -kuch gisteravond kuch-
Trusten!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Precies, ik moet gaan![]()
Het was mij een genoegen U all en tot de volgende
Droom zoet voor straks
Preciesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:10 schreef bull1966 het volgende:
in z'n promo filmpje zegt ie "ik doorzie alles" maar dat Laura zegt " GET THE FUCK OUT OF HERE " snapt ie weer niet
Slaap lekker & tot morgen. Ben er zelf ook vandoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:15 schreef kahaarin het volgende:
Ik ga ook slapen nu, het was me weer een waar genoegen, mochten er nog verwikkelingen zijn dan lees ik het graag terug.Welterusten!
Klinkt geilquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:20 schreef bull1966 het volgende:
met een accu ,startkabels en een paar tepelklemmen krijg je de geheimen er wel uit .
maar dat mag zeker weer niet van de stem
Je weet nooit wat er uit druppelt als ze zo vaak naar de wc moetquote:
slimme jongen maik, die weet wanneer hij nat is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je weet nooit wat er uit druppelt als ze zo vaak naar de wc moet
Ben niet kieskeurig maar alleen als het Amstel isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:43 schreef bull1966 het volgende:
ff een buis bier gaan halen.
ondertussen nog wat gebeurd???.
iemand een pilsje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |