Ah das ist aus meinen 2e heimat schmeckt immer gut an urlaubquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:45 schreef bull1966 het volgende:
da's dan jammer.
schultenbrau hier...............hoeft niet lekker te zijn als het maar veel is
Veel plezier nog en dank voor je pilsjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:48 schreef bull1966 het volgende:
ja denk dat ik idd maar gewoon "cold turkey" andere bladwijzer start.
en dan achter een paar uur ff checken en dan zie dat ze nog steeds slapen
nou precies daar zat ik dus ook een te denkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:18 schreef resi_70 het volgende:
Nou ik weet niet of het zeker is dat Servio de bingoqueen is. Want met deze clue lijkt Aafke de binkoqueen.
Leek anders meer op blijdschap van een vrouw die bingo had.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:22 schreef schurk65 het volgende:
was de jingle van Qmusic met daarachter een schreeuw van pijn.......piercen!
en qmusic en aafke /piercer hebben gemeen??? ,of ben ik nu heel erg domquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:22 schreef schurk65 het volgende:
was de jingle van Qmusic met daarachter een schreeuw van pijn.......piercen!
Nee hoor maar Q-music (ik luister er nooit naar, te oud denk ik) heeft een muzikale hint in de vorm van een jinglequote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
en qmusic en aafke /piercer hebben gemeen??? ,of ben ik nu heel erg dom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door resi_70 op 15-03-2011 04:06:22 ]
Servio is de bingoqueen Miss Windymills. Heeft er zelfs een website over http://www.misswindymills.com/welcome/?page_id=515quote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:18 schreef resi_70 het volgende:
Nou ik weet niet of het zeker is dat Servio de bingoqueen is. Want met deze clue lijkt Aafke de binkoqueen.
mogen wel wat meer clues in wat dat betreft.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 06:23 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Servio is de bingoqueen Miss Windymills. Heeft er zelfs een website over http://www.misswindymills.com/welcome/?page_id=515
jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 06:24 schreef dasaliz het volgende:
[..]
mogen wel wat meer clues in wat dat betreft.
werkzequote:Op dinsdag 15 maart 2011 06:35 schreef Annelies-G het volgende:
Allemaal nog in diepe rust. ik niet meer, ga werken, tot vanmiddag
Wauw vind het knap dat je daar wat uit kan halen.. Zag helemaal niets bijzonders. Maar je het is dan ook nog vroegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 04:07 schreef spapaars het volgende:
Monique leent een handje.
[ link | afbeelding ]
Cluequote:Op dinsdag 15 maart 2011 06:34 schreef sjaakspark het volgende:
De weinige clou's geeft wel aan wie de redactie erin wil houden.
ik meende er een fractie uit te halen van het geluid van weekend miljonairs niet dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:17 schreef b_engeltje het volgende:
heb net de reguliere aflevering gezien ,maar ik snap even dat geluid fragment van aafke niet in verband met haar geheim iemand die me die uit kan leggen?
er mogen wel eens wat meer clues in dat huis van Servio ... ik heb er nog maar 1 gehoord met de kluiscode en iemand anders met een liedje ... doe maar een bingo avondje ofzo met als hoofdprijs een kroontjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:18 schreef resi_70 het volgende:
jaquote:
ik wil een bingo avondjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:29 schreef marky het volgende:
Goedemorgen
Weinig gemist de afgelopen nacht dus dat is wel prettig. Nu al twee nachten achterelkaar dat ik gewoon om 0 uur mijn luiken kan sluiten. Wel zo lekker als je er om 6 uur weer uit moet.
Hopenlijk vandaag weer net zo'n leuke dag als gister waar er ontzettend gejaagd werd op de geheimen.
Ja, goed planquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |