Ik zit midden in een verhuizing, dus moet me wel hier af en toe vervoegen voor info, maar heb weinig tijd.Dus voor mij geldt hetzelfdequote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:58 schreef bollokus het volgende:
oedenmorgen allen, zo even snel bijgelezen! kon het toch niet laten.
tot vanmiddag nu weer even Frans bijspijkeren houden jullie het even in de gaten daar???
fijn fotoke om mee wakker te wordenquote:
Of om eens lekker op te kotsenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
fijn fotoke om mee wakker te worden
quote:
je houd de boel hier wel in de gaten héquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:07 schreef superkokje het volgende:
Tijd vor wat huishoudelijke en sociale verplichtingen
tot vanmiddag
Ben ook mobielquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
je houd de boel hier wel in de gaten hé
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ben de beroerdste niet. Hou rekening met iedereen
Je moet toch wat in het leven he.quote:
Wat ik begrepen heb is de nominatie van Sharon bekend gemaakt bij Q music die had Flip en Servio genomineerdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:57 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Iemand al een idee over de nominaties? tussen de regels door gehoord misschien??
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:10 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
[..]
Je moet toch wat in het leven he.
Nu effe een paar sollicitatiebrieven in elkaar flansen en tussendoor SST
Nee dan zouden alleen Servio en Phillip op de schopstoel zitten, net zoals ik ook denk. Het hoeven er niet perse drie te zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:11 schreef marky het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb is de nominatie van Sharon bekend gemaakt bij Q music die had Flip en Servio genomineerd
Dus
Sharon Flip en Servio
De andere zou kunnen dat...
Mo Flip en Servio
Aafke Guido en Alex
Laura Flip en Servio
Joanna Alex en Karim
Dan is het Flip, Alex en Servio genomineerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |