Wie weet... even kijken of het a.s. donderdag goed verloopt... Misschien dat ik iets kan opbouwen op m'n werk, thuis kan ik niet 24/7 mijn pc aanlaten voor dit soort dingen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Cool
Zou het ook erg tof vinden als de reguliere uitzending ook op andere dagen op die link te zien zou zijn. Hier is NET5 niet om aan te kijken op UPC analoog....
Weet ik wel bijna zekerquote:Op maandag 14 maart 2011 23:41 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Wie weet... even kijken of het a.s. donderdag goed verloopt... Misschien dat ik iets kan opbouwen op m'n werk, thuis kan ik niet 24/7 mijn pc aanlaten voor dit soort dingen.
Ik zal morgen eens wat knutselen... misschien kan ik een 24/7 stream opzetten naar Net 5, maar deze link verspreid ik dan niet 'zomaar' , geef ik via de PM
anders krijg ik denk ik Net 5 op mijn dak
Zit daar ook nog verschil in?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een 'subtiel' attackje naar mij toe.
doet u mij ook een pmmetje?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:41 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Wie weet... even kijken of het a.s. donderdag goed verloopt... Misschien dat ik iets kan opbouwen op m'n werk, thuis kan ik niet 24/7 mijn pc aanlaten voor dit soort dingen.
Ik zal morgen eens wat knutselen... misschien kan ik een 24/7 stream opzetten naar Net 5, maar deze link verspreid ik dan niet 'zomaar' , geef ik via de PM
anders krijg ik denk ik Net 5 op mijn dak
wie? nee sorry die ken ik niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:44 schreef Urb het volgende:
Mist iemand Servio?![]()
Kunnen we alvast wennen!
Ik denk dat ook zijn vertrek niet zal opvallen......quote:Op maandag 14 maart 2011 23:44 schreef Urb het volgende:
Mist iemand Servio?![]()
Kunnen we alvast wennen!
als hij weggaat, zullen we hem met de stille trom begeleidenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:45 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik denk dat ook zijn vertrek niet zal opvallen......
Druipt stilletjes af![]()
![]()
Laten we hopen dat als hij weggaat hij als afscheid alle heteros nog ff gaat bashenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:46 schreef Stability het volgende:
[..]
als hij weggaat, zullen we hem met de stille trom begeleiden
lolquote:Op maandag 14 maart 2011 23:49 schreef Lyza666 het volgende:
Wil degene die de opwindsleutel van Laura heeft gevonden, deze weer wegpleuren?
Bij voorbaat dank.
Truste knagsjequote:Op maandag 14 maart 2011 23:50 schreef knagsje het volgende:
Nou uh ikke ga ook slapen, de groeten allemaal![]()
![]()
En nog geeft ie clues aan anderen waar ze wel eens iets aan hebben....quote:Op maandag 14 maart 2011 23:52 schreef Lyza666 het volgende:
Gerard denkt dat iemand undercover zit. Die man heeft nog nergens ook maar dichtbij gezeten.
Daar zijn we inderdaad intussen van overtuigdquote:Op maandag 14 maart 2011 23:53 schreef PoezeligDing het volgende:
En Joanna de minnares van de Stem...
volgens mij is het wel lastig... daar in het dekentjequote:Op maandag 14 maart 2011 23:56 schreef quentin77 het volgende:
Boobjob en boobjob gezellig in de tuin
[ afbeelding ]
Viel mij ook op. De Antillen-link die we ook al in DGK tegenkwamen. Zou me niets verbazen als straks blijkt dat Aafke en/of Mo Brian ook kent..quote:Op maandag 14 maart 2011 23:50 schreef Capt1caveman het volgende:
Is iedereen nou ineens op curacao geweest?
quote:
Ik heb nou niet het idee dat hij om die ton verlegen zit....quote:Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef Urb het volgende:
Volgens mij zit gerard nu wel heel erg warm, hij denkt dat Joan de minnares van de Stem is.![]()
Hij weet wss meer dan je zou denken en drukt expres op foute geheimen om geld te parkeren.![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Viel mij ook op. De Antillen-link die we ook al in DGK tegenkwamen. Zou me niets verbazen als straks blijkt dat Aafke en/of Mo Brian ook kent..
Nee maar hij wilt toch wel winnen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:58 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik heb nou niet het idee dat hij om die ton verlegen zit....
Snel rondje!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:58 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik heb nou niet het idee dat hij om die ton verlegen zit....
Hond wou nog niet, nu ga ik schoppen....quote:
Wie laat wie nu uit?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:00 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hond wou nog niet, nu ga ik schoppen....
Misschien wil ie nu wel :p
Het is en blijft een held!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef Urb het volgende:
Volgens mij zit gerard nu wel heel erg warm, hij denkt dat Joan de minnares van de Stem is.![]()
Hij weet wss meer dan je zou denken en drukt expres op foute geheimen om geld te parkeren.![]()
Ey niet zo over Lau eh, tis ook nooit goed!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:49 schreef Lyza666 het volgende:
Wil degene die de opwindsleutel van Laura heeft gevonden, deze weer wegpleuren?
Bij voorbaat dank.
Mja was wel beetje lomp though, Flip miste eerst en toen ie toegevoegd was hebben ze em niet eens ge-reset.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Poll
Wie gaat er zeker genomineerd worden?
Alex 24%
Karim 9%
Maik 11%
Guido 7%
Gerard 11%
Servio 36%
Philip 2%
Van de SST-site
gewoon even buiten raam hangen, net als bij die Ziggo reclame.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:00 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hond wou nog niet, nu ga ik schoppen....
Misschien wil ie nu wel :p
nah pussy stem. Zij heeft zeker wel 200 keer gehoord dat ze d'r zender om moet doen/goed moet doen...fucking slomequote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:08 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
nah pussy stem. Zij heeft zeker wel 200 keer gehoord dat ze d'r zender om moet doen/goed moet doen...fucking slome
Die 2 winnen dus zeker niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:10 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
http://gyazo.com/2ed066243334b51bd441562ea76eb08d.png
japanners?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:10 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
http://gyazo.com/2ed066243334b51bd441562ea76eb08d.png
slaap lekker!!! en droomzachtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:11 schreef MissJ.24 het volgende:
Vond het erg gezellig vanavond...hiernaast.
Maar zonder COS is mijn avond niet compleet. Dus ook hier een welgemeend weltrusten, streams ze, schrijf verslagen en film je gek.
Ik ga onder mijn dekentje,net als Moon en Maik.
trustequote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:11 schreef MissJ.24 het volgende:
Maar zonder COS is mijn avond niet compleet. Dus ook hier een welgemeend weltrusten, streams ze, schrijf verslagen en film je gek.
Trusten!!!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:11 schreef MissJ.24 het volgende:
trustenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:11 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik zeg eruit met die grietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:11 schreef Urb het volgende:
Maik heeft zich in z'n zak gesneden tijdens het scheren omdat ie van Aafke schrok?![]()
Offtopicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Boob +/- typt sneller.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:56 schreef quentin77 het volgende:
Boobjob en boobjob gezellig in de tuin
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:14 schreef Spooky4u het volgende:
Ik heb ook geen zin om me morgen weer uit bed te moeten trekken.
Dussuh,
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Offtopic
Leuk onderschrift heb jeDank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zijn er nu boeiender ik kan geen keuze maken![]()
Ik heb nu stream 1 opstaan en weer geen goed geluid![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:17 schreef Pearlbitch het volgende:
OMFG.. Het moet. toch niet veel gekker worden..
Guido zit te klagen dat hij altijd de troep van anderen moet opruimen. Die gozer heeft schoenen van antilopeleer. Die is zo lui, als ie moet janken huilt ie uit één oog..
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:13 schreef Urb het volgende:
Maik: " Ik trek altijd probleemvrouwen aan"
Mo: " Ik heb geen problemen hoor."
![]()
Zelfde probleem hier.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:17 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dank!
Wie zijn er nu boeiender ik kan geen keuze maken![]()
Ik heb nu stream 1 opstaan en weer geen goed geluid
Ik ben bang wij elkaar.....quote:
Guido zit te klagen dat hij altijd de troep van anderen moet opruimen. Die gozer heeft schoenen van antilopeleer. Die is zo lui, als ie moet janken huilt ie uit één oog..
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik ben bang wij elkaar.....
Maar was wel een sociale gebeurtenis, stonden samen tegen een Lanra....Euh....Lautaarnpaal aan te pissen....
Ik denk dat bij haar niet de verhalen maar de namen alleen maar veranderen.....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
kom jij weer om de hoek zetten
![]()
Valt het jullie ook op dat Jo en Flip steeds meer samen zijn ondanks dat een ieder in dat huis denkt dat Flip verliefd is op Jo![]()
Krijgt ze nu dan eindelijk maling aan die vent (die niks kan) van haar thuis
Tis te hopen dat die vent van haar wijzer is... en zijn biezen al heeft gepakt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
![]()
Valt het jullie ook op dat Jo en Flip steeds meer samen zijn ondanks dat een ieder in dat huis denkt dat Flip verliefd is op Jo![]()
Dat lijkt hier namelijk wel zoquote:
Volgens mij was die van Maik, om zijn plastieke chirurgie....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:21 schreef snetje het volgende:
bij wie hoort die kameleon nu? bij Jo met der vlekken??
Ze dragen beiden een elastiekje om de pols.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
![]()
Ligt ze nou echt in dat kleine hemdje naast Flip de Teaser is ze tochquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier.
Joanne moet die zender in iedergeval maar vast plakken op der wang.
Of, elke keer als ze haar er op moeten attenderen, gaat er geld van haar pot af!
rare clue dan... die zou ik daar niet aan linkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:22 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Volgens mij was die van Maik, om zijn plastieke chirurgie....
Ik denk het ook want zij is het belangrijkst in al haar verhalen en denkwijzequote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:21 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik denk dat bij haar niet de verhalen maar de namen alleen maar veranderen.....
Raar programma.....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:24 schreef snetje het volgende:
[..]
rare clue dan... die zou ik daar niet aan linken
Ik vermoed dat het een geldwolf is dus die blijven zitten waar die zitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tis te hopen dat die vent van haar wijzer is... en zijn biezen al heeft gepakt.
ze praat oiver der tieten, dus nergens over...quote:
Mooi gevormd, kan prima een vulling in?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Jezus, nu wordt Laura gecomplimenteerd met haar 'tieten' door Joanna.
Bedtijd. Bye.
De slet!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanna complimenteert Laura met haar 'tieten'.
Daar is het allemaal mee begonnen echtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze dragen beiden een elastiekje om de pols.
Als ik het zo hoor is die vent van Joanna geen knip voor z'n neus waard. Ik zou zeggen ditchen die hap, Jo. Probeer het eens met een vrouw!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een geldwolf is dus die blijven zitten waar die zit![]()
Andere waren allang weggelopen
en geeft morgen het visitekaartje van mams aan Lauraquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanna complimenteert Laura met haar 'tieten'.
pisnichtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:29 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Ik denk dat de stem wilt dat IK hem opneem, IK zweer het....rara wie spreekt hier?
Serieus dat doet ze toch al zo nu en dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor is die vent van Joanna geen knip voor z'n neus waard. Ik zou zeggen ditchen die hap, Jo. Probeer het eens met een vrouw!!!
Doet me aan een geniale grafrede denken ineensquote:
Dennix? Ben jij het?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:29 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Ik denk dat de stem wilt dat IK hem opneem, IK zweer het....rara wie spreekt hier?
Ik vind 'm wel leuk staan hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:30 schreef snetje het volgende:
wat eenbril heeft Laura ... die droegen mij opa's en oma's vroeger
oh!! vandaar Bambiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:30 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
en we zien de vlekken van het hert op d'r rug
ik mag hopen dat die mode zich verder niet gaat herhalen ... krijgen we weer mannen met lange haren en lange baarden en omaatjes in bloemetjesjurkenquote:
Klopt ja. Dat zei ze deze week. Dan snap ik helemaal niet dat ze die gozer geen schop onder zijn klok-en-hamerspel geeft.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Serieus dat doet ze toch al zo nu en dan?
Ik geloof niet dat het verstandig is die meid op welke manier dan ook serieus te nemen....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt ja. Dat zei ze deze week. Dan snap ik helemaal niet dat ze die gozer geen schop onder zijn klok-en-hamerspel geeft.
Welke? Philip of haar vent?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt ja. Dat zei ze deze week. Dan snap ik helemaal niet dat ze die gozer geen schop onder zijn klok-en-hamerspel geeft.
Nowlive rulez!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:32 schreef snetje het volgende:
[..]
ik mag hopen dat die mode zich verder niet gaat herhalen ... krijgen we weer mannen met lange haren en lange baarden en omaatjes in bloemetjesjurken
Je weet niet hoe goed die niksnut van haar is in bed, ik zou zeggen probeer het eens na deze RLS misschien maak je dan meer kans.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ja dat was lachen somsquote:
Ik vind Laura liever, maar ik heb wel een zwak voor Jo op de één of andere manierquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Je weet niet hoe goed die niksnut van haar is in bed, ik zou zeggen probeer het eens na deze RLS misschien maak je dan meer kans.
Alhoewel ik had je hoger in geschat
En dan het laatste commentaar over openingzinnen, wat spreekt die griet zich zelf weer tegenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:37 schreef Vultarian het volgende:
joanna: ik wordt echt nooit versierd
haha dat snap ik wel ja
jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:37 schreef BBQSausage het volgende:
Hoooooi!
Ik ben even een hele poos afwezig geweest, heb de laatste live-show niet eens gezienZie ik dat Sofia er uit ligt, eindelijk!
Nog iets bijzonders gebeurd de laatste -bijna- week?
Zelfs nu haar "ervoor" foto's bekend zijn?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind Laura liever, maar ik heb wel een zwak voor Jo op de één of andere manier
Is u een TROLquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:37 schreef BBQSausage het volgende:
Hoooooi!
Ik ben even een hele poos afwezig geweest, heb de laatste live-show niet eens gezienZie ik dat Sofia er uit ligt, eindelijk!
nee laura .... lolquote:
in de hoop dat joanna dan stopt met praten over zichzelf?quote:
Naief kindquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Je weet niet hoe goed die niksnut van haar is in bed, ik zou zeggen probeer het eens na deze RLS misschien maak je dan meer kans.
Alhoewel ik had je hoger in geschat
Zeker dan wel met een prop in haar mond.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind Laura liever, maar ik heb wel een zwak voor Jo op de één of andere manier
gewoon erropquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Naief kind![]()
Aafke doet niet veel daten! nee echt?
"ervoor" foto'squote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:39 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zelfs nu haar "ervoor" foto's bekend zijn?
Nee, hij was eerder wel steeds aanwezig!quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:41 schreef Flow3r het volgende:
gaan ze Guido nou leren hoe je moet slapen?
Is u een troll?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, hij was eerder wel steeds aanwezig!
edit: lama ik meende de ervoor foto's van Lauraquote:
Na 1 avond loop je gillend weg dat kan niet andersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Naief kind![]()
Aafke doet niet veel daten! nee echt?
Hoi!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:37 schreef BBQSausage het volgende:
Hoooooi!
Vers uit het trollenbosquote:
Dat is al als hij smorgens op moet staanquote:
joanna?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:40 schreef Warkont het volgende:
GuidoGewoon geen excuses aanbieden aan dat fakking wijf
Dat zegt toch weinigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, hij was eerder wel steeds aanwezig!
quote:
Jo is een lekker fel ding. Ik zie haar zo die andere griet een flinke mep geven in de kroeg.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zeker dan wel met een prop in haar mond.
Laura kom je beter mee weg, alleen mag er wat meer peper in die kont van haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat Laura betreft, die krijg ik ook zonder peper wel in beweging
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Zenderprotocolquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:41 schreef bull1966 het volgende:
laura overtreedt de regels ??? met wat ik was naar mo+ma aan't luisteren
Ik zit hier met een bakje gezoute pinda'squote:
Je hoeft je originele avatar niet te plaatsenquote:
ja want blijkbaar doet hij het fout, hij ligt 20 van de 24 uur op bed en heeft toch slaaptekort..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:41 schreef Flow3r het volgende:
gaan ze Guido nou leren hoe je moet slapen?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jo is een lekker fel ding. Ik zie haar zo die andere griet een flinke mep geven in de kroeg.maar dan ook alleen met een strijkijzer!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat Laura betreft, die krijg ik ook zonder peper wel in beweging![]()
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
Met Aaf wil ik best wel een week lang het nachtleven in. Dikke pret!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Na 1 avond loop je gillend weg dat kan niet anders
Dan moet ze haar stem geluid thuis latenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met Aaf wil ik best wel een week lang het nachtleven in. Dikke pret!!
Neuh..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:46 schreef snetje het volgende:
[..]
maar dan ook alleen met een strijkijzer!!![]()
Die doet alsof hij aan het lezen is op de rode bank.quote:
[..]
Jo is een lekker fel ding. Ik zie haar zo die andere griet een flinke mep geven in de kroeg.Met zo'n ding? http://www.stunguninforma(...)%20Cattle%20Prod.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat Laura betreft, die krijg ik ook zonder peper wel in bewegingbe nice or go away
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:49 schreef bollokus het volgende:
heren/dames ik ga er ook vandoor! de groetjes en tot morgen!
[..]
Jo is een lekker fel ding. Ik zie haar zo die andere griet een flinke mep geven in de kroeg.(ik weet niet meer hoe het werkt splitsen van quote)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat Laura betreft, die krijg ik ook zonder peper wel in beweging![]()
Jo heb het niet over haar felheid maar de domme uitspraken die zij doet, ok ze pas 24 nog een paar jaartjes wachten dat komt nog wel goed, hoop ik voor haar
Met Laura dat zie ik zo voor me jij bent volgens mij de peper die ik bedoel![]()
zoiets heb ik hier nog wel liggen voor de geintresseerdequote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Met zo'n ding? http://www.stunguninforma(...)%20Cattle%20Prod.jpg
idem hier, tot morgen en voor straks slaap lekker allemaal!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:49 schreef bollokus het volgende:
Logisch, jij hebt vee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
zoiets heb ik hier nog wel liggen voor de geintresseerde
Truste bollokusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:49 schreef bollokus het volgende:
truste Ceetjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
idem hier, tot morgen en voor straks slaap lekker allemaal!
Hmmmz ik zou haar eerst even ontsmetten danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met Aaf wil ik best wel een week lang het nachtleven in. Dikke pret!!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Met Laura dat zie ik zo voor me jij bent volgens mij de peper die ik bedoel
Slaap ze / melk zequote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:49 schreef bollokus het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik ga ook lekker pitten..
Tot morgen allemaal!!![]()
Swiet Driemsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:54 schreef Pearlbitch het volgende:
op de bankquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:59 schreef Mita het volgende:
Waar slaapt Servio eigenlijk, als die naar bed gaat?
Die maakt een fijn holletje in zijn dekens en kruipt daar in...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:59 schreef Mita het volgende:
Zoiets meende ik van de week wel te zien iddquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze heeft zelf toch een navelpiercing?
foutjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
De geheime kamer kwam een fractie van een seconde in beeld.
naast geerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:59 schreef Mita het volgende:
Ik hoop op de bodem van het zwembad.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:59 schreef Mita het volgende:
Ze hebben het snel koud en trillen doen ze niet de hele tijdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:04 schreef schommelstoel het volgende:
chiwawa's lijken vaak alsof ze elk moment een hart aanval kunnen krijg.
Dat trillende lichaampje heel de tijd van zo'n hond.
mwah... mijn dochter kreeg ook de raad om hem vooral niet veel buiten te laten ... en juist dat kleine mormel is het gekst op sneeuwquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:04 schreef schommelstoel het volgende:
chiwawa's lijken vaak alsof ze elk moment een hart aanval kunnen krijg.
uhw ...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn hondje kan iet lachen, maar hij kan wel Spermavio nadoen.
Tilt hij zijn pootje op en kijkt me dan aan, zo van, kijk ik doe die pisnicht na.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn hondje kan iet lachen, maar hij kan wel Spermavio nadoen.
Tilt hij zijn pootje op en kijkt me dan aan, zo van, kijk ik doe die pisnicht na.
Dan ben ik dus van mening dat het zielig is als je hem mee naar buiten neemtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ze hebben het snel koud en trillen doen ze niet de hele tijd
Ligt aan het alcohol niveau in Monique:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:05 schreef BBQSausage het volgende:
Ligt Maik 'm d'r nu elke nacht in te duwen? Of?
Achterop zit een knopje kun je hem uitzetten net als een vibratorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:04 schreef schommelstoel het volgende:
Chihuahua's lijken vaak alsof ze elk moment een hart aanval kunnen krijg.
Die van mij ook, dol op sneeuw en haat de regenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:06 schreef snetje het volgende:
[..]
mwah... mijn dochter kreeg ook de raad om hem vooral niet veel buiten te laten ... en juist dat kleine mormel is het gekst op sneeuw
Zolang die loopt heeft hij nergens last van en die van mij heeft een pilotenjack lekker warmquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:07 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dan ben ik dus van mening dat het zielig is als je hem mee naar buiten neemt![]()
Stoerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zolang die loopt heeft hij nergens last van en die van mij heeft een pilotenjack lekker warm
wie nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die van mij ook, dol op sneeuw en haat de regen
Heeft hij zijn badjas nog aan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:10 schreef evaxsis het volgende:
Alex is weer bij Laura in bed gekropen.
Ik dacht dat ze daar niet van gediend was, trek je mond eens open joh
Ja maar je zet een plu op en je hebt geen last meer toch.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:09 schreef snetje het volgende:
[..]
wie nietik haat ook regen ...als ik naar buiten moet
Door er in te gaan liggen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:09 schreef Vultarian het volgende:
huh ik zat even niet op te letten maar hoe is alex nou bij lauw in bed beland?
Zien we wel als hij weer weggestuurd wordquote:
Idd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zien we wel als hij weer weggestuurd word![]()
Oh ik zie nu het is Maik, pfffff next!quote:
mo's moeder moet het wel in de gaten kunnen houdenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh ik zie nu het is Maik, pfffff next!
Dat hebben we nou toch wel gezien die 2, of ben ik de enige die dat denkt.
Ik heb het over Alnix, die heeft eens een halve nacht in badjas naast Laura gelegen voor hij afdroop.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh ik zie nu het is Maik, pfffff next!
Dat hebben we nou toch wel gezien die 2, of ben ik de enige die dat denkt.
ik heb nogal een kleptomanische studenten hier af en toe rondlopen ... handschoenen is ook al zon probleemquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja maar je zet een plu op en je hebt geen last meer toch.
Wie is dat op stream 2
Ze wil van die Alex af maar weet niet hoe, das toch zielig LS?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jo wil Lantaarpaal een groter bed geven, maar wil ze niet.
Oh toe, die muts is 25... Die speelt spelletjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ze wil van die Alex af maar weet niet hoe, das toch zielig LS?
Ik geloof nooit dat de moeder van Mo hier trots op kan worden als schoonzoonquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
mo's moeder moet het wel in de gaten kunnen houden
maar ook weer niet want ze heeft hem nodig om erin te blijven en dat is nog zieligerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat bedoel ik en toch weer proberenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb het over Alnix, die heeft eens een halve nacht in badjas naast Laura gelegen voor hij afdroop.
precies, als ze hem niet in bed wil hebben dan kan ze dat echt wel tegenhouden, maar dat doet ze nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh toe, die muts is 25... Die speelt spelletjes.
Kreeg je dit net niet mee?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:17 schreef Capt1caveman het volgende:
Geloof dat ik Laura net hoorde..... "Ga jij er straks uit..."
Voor Alnix zeker?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:18 schreef snetje het volgende:
[..]
maar ook weer niet want ze heeft hem nodig om erin te blijven en dat is nog zieliger
Precies!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kreeg ik wel mee, maar had haar dit nog niet horen zeggen.....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kreeg je dit net niet mee?
-
Laura, willen jullie van bed verwisselen.
Nee!
Omdat, Alex valt er bijna vanaf.
Ja, dat is toch zijn probleem!
Dat is zwaar balen danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:15 schreef snetje het volgende:
[..]
ik heb nogal een kleptomanische studenten hier af en toe rondlopen ... handschoenen is ook al zon probleem
Geweldig programma Google Chromequote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:17 schreef schommelstoel het volgende:
Wil ik van cam wisselen loopt alles van de website Secret Story vast.
Oops! Google Chrome could not connect to www.secretstory.nl
Suggestions:
Access a cached copy of www.secretstory.nl
Go to www.secretstorytv.nl
Try reloading: www.secretstory.nl
Search on Google:
Het is wel een ridder natuurlijk he? En ze heeft een maatje nodig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ze wil er niet vanaf, die doet alles voor de stemmers, maakt niet uit met wie ze het bed moet delen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Over het algemeen eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:20 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Geweldig programma Google Chrome
Daar heb je gelijk in, maar de hoofdmote is volgens mij dat ze aardig gevonden wil blijven worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ze gaat weer wachten totdat iedereen slaapt ... gaat wat woelen en zegt dan ik kan zo niet slapen ...met als gevolg dat Alex hem maar weer peertquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:19 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Kreeg ik wel mee, maar had haar dit nog niet horen zeggen.....
Nu kijken of faalex zich weer laat wegsturen...
Hier net zo, want heb op TV National Geographic opstaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:17 schreef schommelstoel het volgende:
Wil ik van cam wisselen loopt alles van de website Secret Story vast.
Oops! Google Chrome could not connect to www.secretstory.nl
Suggestions:
Access a cached copy of www.secretstory.nl
Go to www.secretstorytv.nl
Try reloading: www.secretstory.nl
Search on Google:
Ook datquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:18 schreef snetje het volgende:
[..]
maar ook weer niet want ze heeft hem nodig om erin te blijven en dat is nog zieliger
Ken die prutser beter meteen wegwezen en naast Geer gaan liggen.....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:21 schreef snetje het volgende:
[..]
ze gaat weer wachten totdat iedereen slaapt ... gaat wat woelen en zegt dan ik kan zo niet slapen ...met als gevolg dat Alex hem maar weer peert
Ook een principieel tegenstander van IE ?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Over het algemeen eigenlijk wel ja.
Dit is voor het eerst.
Tja, ik vind beide een zwaktebod...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar de hoofdmote is volgens mij dat ze aardig gevonden wil blijven worden.
Dat is haar zwakte punt en daar faalt ze dus ook in
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kreeg je dit net niet mee?
-
Laura, willen jullie van bed verwisselen.
Nee!
Omdat, Alex valt er bijna vanaf.
Ja, dat is toch zijn probleem!
eerder van windoos......quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ook een principieel tegenstander van IE ?
Ja, en daarnaast werk ik op een Macquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ook een principieel tegenstander van IE ?
Ik heb alleen Microsucks leren kennen....quote:
Dat komt nooit meer goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is wel een ridder natuurlijk he? En ze heeft een maatje nodig.
en daardoor ook alle streamsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:23 schreef BBQSausage het volgende:
www.secretstory.nl ligt weer eens plat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |