Mooi gevormd, kan prima een vulling in?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Jezus, nu wordt Laura gecomplimenteerd met haar 'tieten' door Joanna.
Bedtijd. Bye.
De slet!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanna complimenteert Laura met haar 'tieten'.
Daar is het allemaal mee begonnen echtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze dragen beiden een elastiekje om de pols.
Als ik het zo hoor is die vent van Joanna geen knip voor z'n neus waard. Ik zou zeggen ditchen die hap, Jo. Probeer het eens met een vrouw!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een geldwolf is dus die blijven zitten waar die zit![]()
Andere waren allang weggelopen
en geeft morgen het visitekaartje van mams aan Lauraquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanna complimenteert Laura met haar 'tieten'.
pisnichtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:29 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Ik denk dat de stem wilt dat IK hem opneem, IK zweer het....rara wie spreekt hier?
Serieus dat doet ze toch al zo nu en dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor is die vent van Joanna geen knip voor z'n neus waard. Ik zou zeggen ditchen die hap, Jo. Probeer het eens met een vrouw!!!
Doet me aan een geniale grafrede denken ineensquote:
Dennix? Ben jij het?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:29 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Ik denk dat de stem wilt dat IK hem opneem, IK zweer het....rara wie spreekt hier?
Ik vind 'm wel leuk staan hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:30 schreef snetje het volgende:
wat eenbril heeft Laura ... die droegen mij opa's en oma's vroeger
oh!! vandaar Bambiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:30 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
en we zien de vlekken van het hert op d'r rug
ik mag hopen dat die mode zich verder niet gaat herhalen ... krijgen we weer mannen met lange haren en lange baarden en omaatjes in bloemetjesjurkenquote:
Klopt ja. Dat zei ze deze week. Dan snap ik helemaal niet dat ze die gozer geen schop onder zijn klok-en-hamerspel geeft.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Serieus dat doet ze toch al zo nu en dan?
Ik geloof niet dat het verstandig is die meid op welke manier dan ook serieus te nemen....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt ja. Dat zei ze deze week. Dan snap ik helemaal niet dat ze die gozer geen schop onder zijn klok-en-hamerspel geeft.
Welke? Philip of haar vent?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt ja. Dat zei ze deze week. Dan snap ik helemaal niet dat ze die gozer geen schop onder zijn klok-en-hamerspel geeft.
Nowlive rulez!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:32 schreef snetje het volgende:
[..]
ik mag hopen dat die mode zich verder niet gaat herhalen ... krijgen we weer mannen met lange haren en lange baarden en omaatjes in bloemetjesjurken
Je weet niet hoe goed die niksnut van haar is in bed, ik zou zeggen probeer het eens na deze RLS misschien maak je dan meer kans.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ja dat was lachen somsquote:
Ik vind Laura liever, maar ik heb wel een zwak voor Jo op de één of andere manierquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Je weet niet hoe goed die niksnut van haar is in bed, ik zou zeggen probeer het eens na deze RLS misschien maak je dan meer kans.
Alhoewel ik had je hoger in geschat
En dan het laatste commentaar over openingzinnen, wat spreekt die griet zich zelf weer tegenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:37 schreef Vultarian het volgende:
joanna: ik wordt echt nooit versierd
haha dat snap ik wel ja
jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:37 schreef BBQSausage het volgende:
Hoooooi!
Ik ben even een hele poos afwezig geweest, heb de laatste live-show niet eens gezienZie ik dat Sofia er uit ligt, eindelijk!
Nog iets bijzonders gebeurd de laatste -bijna- week?
Zelfs nu haar "ervoor" foto's bekend zijn?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind Laura liever, maar ik heb wel een zwak voor Jo op de één of andere manier
Is u een TROLquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:37 schreef BBQSausage het volgende:
Hoooooi!
Ik ben even een hele poos afwezig geweest, heb de laatste live-show niet eens gezienZie ik dat Sofia er uit ligt, eindelijk!
Nog iets bijzonders gebeurd de laatste -bijna- week?
nee laura .... lolquote:
in de hoop dat joanna dan stopt met praten over zichzelf?quote:
Naief kindquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Je weet niet hoe goed die niksnut van haar is in bed, ik zou zeggen probeer het eens na deze RLS misschien maak je dan meer kans.
Alhoewel ik had je hoger in geschat
Zeker dan wel met een prop in haar mond.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind Laura liever, maar ik heb wel een zwak voor Jo op de één of andere manier
gewoon erropquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Naief kind![]()
Aafke doet niet veel daten! nee echt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |