Wie weet... even kijken of het a.s. donderdag goed verloopt... Misschien dat ik iets kan opbouwen op m'n werk, thuis kan ik niet 24/7 mijn pc aanlaten voor dit soort dingen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Cool
Zou het ook erg tof vinden als de reguliere uitzending ook op andere dagen op die link te zien zou zijn. Hier is NET5 niet om aan te kijken op UPC analoog....
Weet ik wel bijna zekerquote:Op maandag 14 maart 2011 23:41 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Wie weet... even kijken of het a.s. donderdag goed verloopt... Misschien dat ik iets kan opbouwen op m'n werk, thuis kan ik niet 24/7 mijn pc aanlaten voor dit soort dingen.
Ik zal morgen eens wat knutselen... misschien kan ik een 24/7 stream opzetten naar Net 5, maar deze link verspreid ik dan niet 'zomaar' , geef ik via de PM
anders krijg ik denk ik Net 5 op mijn dak
Zit daar ook nog verschil in?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een 'subtiel' attackje naar mij toe.
doet u mij ook een pmmetje?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:41 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Wie weet... even kijken of het a.s. donderdag goed verloopt... Misschien dat ik iets kan opbouwen op m'n werk, thuis kan ik niet 24/7 mijn pc aanlaten voor dit soort dingen.
Ik zal morgen eens wat knutselen... misschien kan ik een 24/7 stream opzetten naar Net 5, maar deze link verspreid ik dan niet 'zomaar' , geef ik via de PM
anders krijg ik denk ik Net 5 op mijn dak
wie? nee sorry die ken ik niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:44 schreef Urb het volgende:
Mist iemand Servio?![]()
Kunnen we alvast wennen!
Ik denk dat ook zijn vertrek niet zal opvallen......quote:Op maandag 14 maart 2011 23:44 schreef Urb het volgende:
Mist iemand Servio?![]()
Kunnen we alvast wennen!
als hij weggaat, zullen we hem met de stille trom begeleidenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:45 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik denk dat ook zijn vertrek niet zal opvallen......
Druipt stilletjes af![]()
![]()
Laten we hopen dat als hij weggaat hij als afscheid alle heteros nog ff gaat bashenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:46 schreef Stability het volgende:
[..]
als hij weggaat, zullen we hem met de stille trom begeleiden
lolquote:Op maandag 14 maart 2011 23:49 schreef Lyza666 het volgende:
Wil degene die de opwindsleutel van Laura heeft gevonden, deze weer wegpleuren?
Bij voorbaat dank.
Truste knagsjequote:Op maandag 14 maart 2011 23:50 schreef knagsje het volgende:
Nou uh ikke ga ook slapen, de groeten allemaal![]()
![]()
En nog geeft ie clues aan anderen waar ze wel eens iets aan hebben....quote:Op maandag 14 maart 2011 23:52 schreef Lyza666 het volgende:
Gerard denkt dat iemand undercover zit. Die man heeft nog nergens ook maar dichtbij gezeten.
Daar zijn we inderdaad intussen van overtuigdquote:Op maandag 14 maart 2011 23:53 schreef PoezeligDing het volgende:
En Joanna de minnares van de Stem...
volgens mij is het wel lastig... daar in het dekentjequote:Op maandag 14 maart 2011 23:56 schreef quentin77 het volgende:
Boobjob en boobjob gezellig in de tuin
[ afbeelding ]
Viel mij ook op. De Antillen-link die we ook al in DGK tegenkwamen. Zou me niets verbazen als straks blijkt dat Aafke en/of Mo Brian ook kent..quote:Op maandag 14 maart 2011 23:50 schreef Capt1caveman het volgende:
Is iedereen nou ineens op curacao geweest?
quote:
Ik heb nou niet het idee dat hij om die ton verlegen zit....quote:Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef Urb het volgende:
Volgens mij zit gerard nu wel heel erg warm, hij denkt dat Joan de minnares van de Stem is.![]()
Hij weet wss meer dan je zou denken en drukt expres op foute geheimen om geld te parkeren.![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Viel mij ook op. De Antillen-link die we ook al in DGK tegenkwamen. Zou me niets verbazen als straks blijkt dat Aafke en/of Mo Brian ook kent..
Nee maar hij wilt toch wel winnen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:58 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik heb nou niet het idee dat hij om die ton verlegen zit....
Snel rondje!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:58 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik heb nou niet het idee dat hij om die ton verlegen zit....
Hond wou nog niet, nu ga ik schoppen....quote:
Wie laat wie nu uit?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:00 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hond wou nog niet, nu ga ik schoppen....
Misschien wil ie nu wel :p
Het is en blijft een held!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef Urb het volgende:
Volgens mij zit gerard nu wel heel erg warm, hij denkt dat Joan de minnares van de Stem is.![]()
Hij weet wss meer dan je zou denken en drukt expres op foute geheimen om geld te parkeren.![]()
Ey niet zo over Lau eh, tis ook nooit goed!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:49 schreef Lyza666 het volgende:
Wil degene die de opwindsleutel van Laura heeft gevonden, deze weer wegpleuren?
Bij voorbaat dank.
Mja was wel beetje lomp though, Flip miste eerst en toen ie toegevoegd was hebben ze em niet eens ge-reset.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Poll
Wie gaat er zeker genomineerd worden?
Alex 24%
Karim 9%
Maik 11%
Guido 7%
Gerard 11%
Servio 36%
Philip 2%
Van de SST-site
gewoon even buiten raam hangen, net als bij die Ziggo reclame.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:00 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hond wou nog niet, nu ga ik schoppen....
Misschien wil ie nu wel :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |