"ervoor" foto'squote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:39 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zelfs nu haar "ervoor" foto's bekend zijn?
Nee, hij was eerder wel steeds aanwezig!quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:41 schreef Flow3r het volgende:
gaan ze Guido nou leren hoe je moet slapen?
Is u een troll?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, hij was eerder wel steeds aanwezig!
edit: lama ik meende de ervoor foto's van Lauraquote:
Na 1 avond loop je gillend weg dat kan niet andersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Naief kind![]()
Aafke doet niet veel daten! nee echt?
Hoi!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:37 schreef BBQSausage het volgende:
Hoooooi!
Ik ben even een hele poos afwezig geweest, heb de laatste live-show niet eens gezienZie ik dat Sofia er uit ligt, eindelijk!
Nog iets bijzonders gebeurd de laatste -bijna- week?
Vers uit het trollenbosquote:
Dat is al als hij smorgens op moet staanquote:
joanna?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:40 schreef Warkont het volgende:
GuidoGewoon geen excuses aanbieden aan dat fakking wijf
Dat zegt toch weinigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, hij was eerder wel steeds aanwezig!
quote:
Jo is een lekker fel ding. Ik zie haar zo die andere griet een flinke mep geven in de kroeg.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zeker dan wel met een prop in haar mond.
Laura kom je beter mee weg, alleen mag er wat meer peper in die kont van haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat Laura betreft, die krijg ik ook zonder peper wel in beweging
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Zenderprotocolquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:41 schreef bull1966 het volgende:
laura overtreedt de regels ??? met wat ik was naar mo+ma aan't luisteren
Ik zit hier met een bakje gezoute pinda'squote:
Je hoeft je originele avatar niet te plaatsenquote:
ja want blijkbaar doet hij het fout, hij ligt 20 van de 24 uur op bed en heeft toch slaaptekort..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:41 schreef Flow3r het volgende:
gaan ze Guido nou leren hoe je moet slapen?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jo is een lekker fel ding. Ik zie haar zo die andere griet een flinke mep geven in de kroeg.maar dan ook alleen met een strijkijzer!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat Laura betreft, die krijg ik ook zonder peper wel in beweging![]()
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
Met Aaf wil ik best wel een week lang het nachtleven in. Dikke pret!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Na 1 avond loop je gillend weg dat kan niet anders
Dan moet ze haar stem geluid thuis latenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met Aaf wil ik best wel een week lang het nachtleven in. Dikke pret!!
Neuh..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:46 schreef snetje het volgende:
[..]
maar dan ook alleen met een strijkijzer!!![]()
Die doet alsof hij aan het lezen is op de rode bank.quote:
[..]
Jo is een lekker fel ding. Ik zie haar zo die andere griet een flinke mep geven in de kroeg.Met zo'n ding? http://www.stunguninforma(...)%20Cattle%20Prod.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat Laura betreft, die krijg ik ook zonder peper wel in bewegingbe nice or go away
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:49 schreef bollokus het volgende:
heren/dames ik ga er ook vandoor! de groetjes en tot morgen!
[..]
Jo is een lekker fel ding. Ik zie haar zo die andere griet een flinke mep geven in de kroeg.(ik weet niet meer hoe het werkt splitsen van quote)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat Laura betreft, die krijg ik ook zonder peper wel in beweging![]()
Jo heb het niet over haar felheid maar de domme uitspraken die zij doet, ok ze pas 24 nog een paar jaartjes wachten dat komt nog wel goed, hoop ik voor haar
Met Laura dat zie ik zo voor me jij bent volgens mij de peper die ik bedoel![]()
zoiets heb ik hier nog wel liggen voor de geintresseerdequote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Met zo'n ding? http://www.stunguninforma(...)%20Cattle%20Prod.jpg
idem hier, tot morgen en voor straks slaap lekker allemaal!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:49 schreef bollokus het volgende:
Logisch, jij hebt vee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
zoiets heb ik hier nog wel liggen voor de geintresseerde
Truste bollokusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:49 schreef bollokus het volgende:
truste Ceetjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
idem hier, tot morgen en voor straks slaap lekker allemaal!
Hmmmz ik zou haar eerst even ontsmetten danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met Aaf wil ik best wel een week lang het nachtleven in. Dikke pret!!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Met Laura dat zie ik zo voor me jij bent volgens mij de peper die ik bedoel
Slaap ze / melk zequote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:49 schreef bollokus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |