Ja maar je zet een plu op en je hebt geen last meer toch.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:09 schreef snetje het volgende:
[..]
wie nietik haat ook regen ...als ik naar buiten moet
Door er in te gaan liggen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:09 schreef Vultarian het volgende:
huh ik zat even niet op te letten maar hoe is alex nou bij lauw in bed beland?
Zien we wel als hij weer weggestuurd wordquote:
Idd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zien we wel als hij weer weggestuurd word![]()
Oh ik zie nu het is Maik, pfffff next!quote:
mo's moeder moet het wel in de gaten kunnen houdenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh ik zie nu het is Maik, pfffff next!
Dat hebben we nou toch wel gezien die 2, of ben ik de enige die dat denkt.
Ik heb het over Alnix, die heeft eens een halve nacht in badjas naast Laura gelegen voor hij afdroop.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh ik zie nu het is Maik, pfffff next!
Dat hebben we nou toch wel gezien die 2, of ben ik de enige die dat denkt.
ik heb nogal een kleptomanische studenten hier af en toe rondlopen ... handschoenen is ook al zon probleemquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja maar je zet een plu op en je hebt geen last meer toch.
Wie is dat op stream 2
Ze wil van die Alex af maar weet niet hoe, das toch zielig LS?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jo wil Lantaarpaal een groter bed geven, maar wil ze niet.
Oh toe, die muts is 25... Die speelt spelletjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ze wil van die Alex af maar weet niet hoe, das toch zielig LS?
Ik geloof nooit dat de moeder van Mo hier trots op kan worden als schoonzoonquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
mo's moeder moet het wel in de gaten kunnen houden
maar ook weer niet want ze heeft hem nodig om erin te blijven en dat is nog zieligerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat bedoel ik en toch weer proberenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb het over Alnix, die heeft eens een halve nacht in badjas naast Laura gelegen voor hij afdroop.
precies, als ze hem niet in bed wil hebben dan kan ze dat echt wel tegenhouden, maar dat doet ze nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh toe, die muts is 25... Die speelt spelletjes.
Kreeg je dit net niet mee?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:17 schreef Capt1caveman het volgende:
Geloof dat ik Laura net hoorde..... "Ga jij er straks uit..."
Voor Alnix zeker?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:18 schreef snetje het volgende:
[..]
maar ook weer niet want ze heeft hem nodig om erin te blijven en dat is nog zieliger
Precies!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kreeg ik wel mee, maar had haar dit nog niet horen zeggen.....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kreeg je dit net niet mee?
-
Laura, willen jullie van bed verwisselen.
Nee!
Omdat, Alex valt er bijna vanaf.
Ja, dat is toch zijn probleem!
Dat is zwaar balen danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:15 schreef snetje het volgende:
[..]
ik heb nogal een kleptomanische studenten hier af en toe rondlopen ... handschoenen is ook al zon probleem
Geweldig programma Google Chromequote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:17 schreef schommelstoel het volgende:
Wil ik van cam wisselen loopt alles van de website Secret Story vast.
Oops! Google Chrome could not connect to www.secretstory.nl
Suggestions:
Access a cached copy of www.secretstory.nl
Go to www.secretstorytv.nl
Try reloading: www.secretstory.nl
Search on Google:
Het is wel een ridder natuurlijk he? En ze heeft een maatje nodig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ze wil er niet vanaf, die doet alles voor de stemmers, maakt niet uit met wie ze het bed moet delen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Over het algemeen eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:20 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Geweldig programma Google Chrome
Daar heb je gelijk in, maar de hoofdmote is volgens mij dat ze aardig gevonden wil blijven worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ze gaat weer wachten totdat iedereen slaapt ... gaat wat woelen en zegt dan ik kan zo niet slapen ...met als gevolg dat Alex hem maar weer peertquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:19 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Kreeg ik wel mee, maar had haar dit nog niet horen zeggen.....
Nu kijken of faalex zich weer laat wegsturen...
Hier net zo, want heb op TV National Geographic opstaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:17 schreef schommelstoel het volgende:
Wil ik van cam wisselen loopt alles van de website Secret Story vast.
Oops! Google Chrome could not connect to www.secretstory.nl
Suggestions:
Access a cached copy of www.secretstory.nl
Go to www.secretstorytv.nl
Try reloading: www.secretstory.nl
Search on Google:
Ook datquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:18 schreef snetje het volgende:
[..]
maar ook weer niet want ze heeft hem nodig om erin te blijven en dat is nog zieliger
Ken die prutser beter meteen wegwezen en naast Geer gaan liggen.....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:21 schreef snetje het volgende:
[..]
ze gaat weer wachten totdat iedereen slaapt ... gaat wat woelen en zegt dan ik kan zo niet slapen ...met als gevolg dat Alex hem maar weer peert
Ook een principieel tegenstander van IE ?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Over het algemeen eigenlijk wel ja.
Dit is voor het eerst.
Tja, ik vind beide een zwaktebod...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar de hoofdmote is volgens mij dat ze aardig gevonden wil blijven worden.
Dat is haar zwakte punt en daar faalt ze dus ook in
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kreeg je dit net niet mee?
-
Laura, willen jullie van bed verwisselen.
Nee!
Omdat, Alex valt er bijna vanaf.
Ja, dat is toch zijn probleem!
eerder van windoos......quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ook een principieel tegenstander van IE ?
Ja, en daarnaast werk ik op een Macquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ook een principieel tegenstander van IE ?
Ik heb alleen Microsucks leren kennen....quote:
Dat komt nooit meer goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is wel een ridder natuurlijk he? En ze heeft een maatje nodig.
en daardoor ook alle streamsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:23 schreef BBQSausage het volgende:
www.secretstory.nl ligt weer eens plat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |