Ik denk dat Servio een beetje dood gaat, hij heeft zo aan de weg getimmerdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:11 schreef marky het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb is de nominatie van Sharon bekend gemaakt bij Q music die had Flip en Servio genomineerd
Dus
Sharon Flip en Servio
De andere zou kunnen dat...
Mo Flip en Servio
Aafke Guido en Alex
Laura Flip en Servio
Joanna Alex en Karim
Dan is het Flip, Alex en Servio genomineerd
Hij mocht er niet op vannacht ?quote:
Dat zou je idd denkenquote:
zekzie geile ventquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:19 schreef PoezeligDing het volgende:
En daar is Alex weer, in zijn sexy ouwe opa hemdje!
Knap gewoon dat Laura zich zo kan beheersen en hem dat hemd niet van het lijf scheurt ...quote:
rrrrrrr ja, die jongen staat al jaren droogquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Knap gewoon dat Laura zich zo kan beheersen en hem dat hemd niet van het lijf scheurt ...
Ik kan me ook niet voorstellen dat er vrouwen zijn die hem woest aantrekkelijk vinden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Knap gewoon dat Laura zich zo kan beheersen en hem dat hemd niet van het lijf scheurt ...
Ja dat kun je ook aan zijn gezicht zien.. Beetje uitgedroogdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:25 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
rrrrrrr ja, die jongen staat al jaren droog
hij heeft wel wat hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:28 schreef marky het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat er vrouwen zijn die hem woest aantrekkelijk vinden.
Zou hij meer kans bij mannen maken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:28 schreef marky het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat er vrouwen zijn die hem woest aantrekkelijk vinden.
volgens mij heeft guido ook zoiets aan en daar hoor je niemand overquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:19 schreef PoezeligDing het volgende:
En daar is Alex weer, in zijn sexy ouwe opa hemdje!
Bij Guido is het een rompertje.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:34 schreef rilumaan4 het volgende:
[..]
volgens mij heeft guido ook zoiets aan en daar hoor je niemand over
hahaha, denk dat soort hemdjes tot een bepaalde leeftijd aanvaardbaar zijn. maar alex kan het nog prima hebben. gelukkig geen bierbuik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bij Guido is het een rompertje.
Durven ze niet voor Mo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:36 schreef Reksie1981 het volgende:
Mogguh!
Eerste bespreking achter de rug..
Waarom wordt Maik niet genomineerd volgens jullie?
Volgens mij heeft niemand buiten Monique een goede band met hem toch?
Niemand durft hem nog te nomineren omdat Moniqepiekie dan janken gaat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:36 schreef Reksie1981 het volgende:
Mogguh!
daar zijn ze nu nog overspannen van, dus dat willen ze uit zelfbescherming voorkomen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:38 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Niemand durft hem nog te nomineren omdat Moniqepiekie dan janken gaat.
Guido heeft de armen en schouders die het hempje beter tot zijn recht laten komen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:34 schreef rilumaan4 het volgende:
[..]
volgens mij heeft guido ook zoiets aan en daar hoor je niemand over
ik moet eerlijk zeggen wat heeft de meeste toch tegen hem het is geen onaardige vent om te zienquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:36 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
hahaha, denk dat soort hemdjes tot een bepaalde leeftijd aanvaardbaar zijn. maar alex kan het nog prima hebben. gelukkig geen bierbuik.
Heb je hem weleens een tijdje geobserveerd?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:41 schreef rilumaan4 het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen wat heeft de meeste toch tegen hem het is geen onaardige vent om te zien
Guido mag wel met Maik mee van me.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:40 schreef Reksie1981 het volgende:
Schijt aan E-Mo zou ik zeggen..
Niemand van die grieten heeft wat aan Maik, want hij is zwaankleefaan bij Mo, dus ik zou hem eruit sturen plus iemand met wie je niet door de deur kan, of eng vind qua spel.
Maar jullie zullen wel gelijk hebben, willen geen ruzie maken daaro.
is best een aardige vent hoor. beetje afwijkend sociaal gedrag, maar voor de rest best ok.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:41 schreef rilumaan4 het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen wat heeft de meeste toch tegen hem het is geen onaardige vent om te zien
Guido een bulldogg Hahahahaha!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:43 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Guido mag wel met Maik mee van me.
Hoe hij praat met die slappe lap tong voorin de bakkes, soms laat ie z`n tong er gewoon half uithangen net als een bulldog en over hoe hij vreet wil ik het eigenlijk niet eens hebben!
Word altijd een beetje onpasselijk van die gast.
Klopt maar iedereen heeft wel een goede band met Mo, en ze willen het haar niet aan doen..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:36 schreef Reksie1981 het volgende:
Mogguh!
Hihihi, nou echt! Is dat dan echt helemaal niemand nog opgevallen dan?quote:
Guido is veel te leuke speler om eruit te doenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:43 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Hoe hij praat met die slappe lap tong voorin de bakkes, soms laat ie z`n tong er gewoon half uithangen net als een bulldog en over hoe hij vreet wil ik het eigenlijk niet eens hebben!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:43 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Nou wel dat hij zijn mond altijd half los heeft!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:46 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Hihihi, nou echt! Is dat dan echt helemaal niemand nog opgevallen dan?
Gister ging het anders redelijk goed overdag met de pro Guido mensen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:46 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik zie wel een beetje verschil tussen Cossers overdag (anti Guido) en Cossers 's avonds / 's nachts (pro Guido)
Uitzonderingen en 24uurders daargelaten
Aafke heeft der mond ook altijd half los... let maar op !quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:49 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Nou wel dat hij zijn mond altijd half los heeft!Nu ik eraan denk vind ik een bulldog echt bij hem passen!
Zet ze naast elkaar dan zie je geen verschil!
Jaa bij haar zie je echt haar keelgat!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:52 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Aafke heeft der mond ook altijd half los... let maar op !
Die tanden van haar vind ik ook raar ja! En hoe ze met haar haar doet, alsof het net zo lang als dat van Joanna is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:53 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Jaa bij haar zie je echt haar keelgat!
En ze heeft soms van die ticjes met haar ogen en hoofd! Ohja en ze heeft 3 voor tanden
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die tanden van haar vind ik ook raar ja! En hoe ze met haar haar doet, alsof het net zo lang als dat van Joanna is.
Hij is ook niet onaardig, dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:46 schreef marky het volgende:
[..]
Guido is veel te leuke speler om eruit te doen
Hahaha Jaa! Ze denkt ook dat ze mooi is.. Oh maar eerlijk, nu vind ik haar minder vervelend met zonnebril op! Dan hoef ik haar hele hoofd niet te zien..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die tanden van haar vind ik ook raar ja!
En hoe ze met haar haar doet, alsof het net zo lang als dat van Joanna is.
Mja die knul is 20, daar kan ik het nog wel van hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:56 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Hij is ook niet onaardig, dat zeg ik ook niet.
Hij is alleen wat ranzig af en toe.
Ook de schuld van het camera team om die acties steeds uitgebreid te filmen en in te zoomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |