Je beseft dat de de Landover Baptist Church fake is?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:10 schreef Holograph het volgende:
9 Reasons why GOD HATES HOLLAND!
Lees hier hoe onvoorstelbaar dom sommige Amerikanen zijn. 9 Reasons why GOD HATES HOLLAND, maar dan wel met de Franse vlag.
Yeah, absoluutquote:Op maandag 14 maart 2011 23:12 schreef dotCommunism het volgende:
http://somafm.com/secretagent is een hele toffe radiozender.
Niet dat de echte Westboro gasten er wel normale ideeen op nahouden, maar tochquote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je beseft dat de de Landover Baptist Church fake is?
Dat wist ik dan weer niet, dat verklaart overigens een hoop.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je beseft dat de de Landover Baptist Church fake is?
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef Holograph het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer niet, dat verklaart overigens een hoop.
edit:
Angry Birds maakt de USA kapot.
Ah, Clowntje Samsomquote:
Iemand met verstand van zaken dus.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zo stel ik mij du_ke altijd voor, ... als Samson.
Lijkt mij een goede zet inderdaad. Geen links kabinet in de maakquote:Op maandag 14 maart 2011 23:31 schreef remlof het volgende:
Goeie vent die Samsom, die wordt nog eens lijsttrekker van Links.
Ach links in Nederland zal toch nooit een meerderheid krijgen. Is in het verleden nooit gebeuren en ik zie het er ook niet van komenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lijkt mij een goede zet inderdaad. Geen links kabinet in de maak
Nee, maar als Links de grootste partij levert kunnen we toch op z'n minst een centrumkabinet krijgenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach links in Nederland zal toch nooit een meerderheid krijgen. Is in het verleden nooit gebeuren en ik zie het er ook niet van komen.
Samson?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zo stel ik mij du_ke altijd voor, ... als Samson.
Ik weiger zo te worden aangesproken door een mod. Impeachment!quote:
Hoi Kennethquote:Op maandag 14 maart 2011 23:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weiger zo te worden aangesproken door een mod. Impeachment!
Help me een handje. Was dat de kerel die Clinton wilde laten impeachen?quote:
Yep, de aanstichter van dat hele onzinnige impeachment gebeuren, Kenneth Starr.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Help me een handje. Was dat de kerel die Clinton wilde laten impeachen?
Hij heeft in een later stadium geloof ik wel bekend dat hij van alles uit zn duim zoog.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, de aanstichter van dat hele onzinnige impeachment gebeuren, Kenneth Starr.
Hij was ook maar een instrument in handen van de neocons.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij heeft in een later stadium geloof ik wel bekend dat hij van alles uit zn duim zoog.
Tss, eigen verantwoordelijkheid ho maar??quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij was ook maar een instrument in handen van de neocons.
They screwed Kennyquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tss, eigen verantwoordelijkheid ho maar??
Ik niet, vertelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:27 schreef remlof het volgende:
Ik las trouwens "pilletje van Dion", dat lijkt me wel lachen
Wat is er mis met cyanide?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:38 schreef Voorschrift het volgende:
Ik wil zo'n pil!
Handig voor slechte dates, druk ik mijn pil wel in het drankje.
Geen idee, blijkbaar veel want het word niet echt veel gebruikt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat is er mis met cyanide?
Het slachtoffer valt dan niet netjes lief om, maar krijgt wilde aanvallen. Misschien niet zo handig als je in een restaurant zit met je date.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat is er mis met cyanide?
Ze hebben wel fantasie daar in ONZ.quote:
Jij met je PVV constant, ik heb al lang aangegeven wat ik van die proletarische dwarsliggers vind.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:57 schreef KoosVogels het volgende:
Mee eens. Maar ik zie een type als Voorschrift helemaal door het lint gaan. Dat terwijl jij allemaal zo braafjes stil zijn wanneer de PVV weer eens een krankzinnig voorstel lanceert. Wees op zn minst een beetje consequent.
Het valt me gewoon op. Het staat je verder vrij om met gedreven passie te ageren tegen de PvdA, daar niet van.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij met je PVV constant, ik heb al lang aangegeven wat ik van die proletarische dwarsliggers vind.
Nee, mlg heeft 't wat meer mainstream gemaakt, maar de term is me sowieso niet vreemd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:00 schreef dotCommunism het volgende:
Hebben de rechtse fokkertjes pas geleden het woord proletariër geleerd op school ofzo?
De PvdA kan me aan me kont roesten, ik vind dit gewoon zo tendentieus en zo betuttelend dat m'n haren gewoon recht overeind gaan staan in m'n nek. Als de VVD zoiets had voorgesteld had ik ook zo gereageerd, wat een nonsense zeg.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het valt me gewoon op. Het staat je verder vrij om met gedreven passie te ageren tegen de PvdA, daar niet van.
Dat durf ik te betwijfelen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De PvdA kan me aan me kont roesten, ik vind dit gewoon zo tendentieus en zo betuttelend dat m'n haren gewoon recht overeind gaan staan in m'n nek. Als de VVD zoiets had voorgesteld had ik ook zo gereageerd, wat een nonsense zeg.
Wat, ik zeg toch zelf dat ik de bestempeling "Links" voor P&W ook onzin vind, laat me zelf beslissen wat ik er van vind, sterker nog, laat IEDEREEN beslissen voor zichzelf wat ze er van vinden. Ik hoef geen "oooooh da's rechts" of "ooooooh da's links" in m'n krant te hebben om m'n mening te kunnen vormen over voorstellen.quote:
Ik hoorde wel dat in in Nederland was?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Iemand t stuk van Chomsky gelezen vanochtend in de NRC?
Waar ging 't over, staat 't niet online?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Over de onwil en minachting van de elite ten opzichte van democratie. Het afwentelen van problematiek op gewone burger, terwijl de rijken enkel rijker worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waar ging 't over, staat 't niet online?
Klinkt goed, NRC Next is 't?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Over de onwil en minachting van de elite ten opzichte van democratie. Het afwentelen van problematiek op gewone burger, terwijl de rijken enkel rijker worden.
Nee, misinformatie.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
Jezus christus, er zijn gewoon lieden die het Jeugdjournaal beschouwen als indoctrinatie
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
Jezus christus, er zijn gewoon lieden die het Jeugdjournaal beschouwen als indoctrinatie
Informatie die niet in jouw wereldbeeld past. Dat is wat anders.quote:
Zeggen dat Piet Heijn een succesvolle koelbloedige moordenaar kapitein was moordend en stelend in de naam van de Kroon en daarom een volksheld is is mijn wereldbeeld?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Informatie die niet in jouw wereldbeeld past. Dat is wat anders.
Maar dat gebeurt dus niet. We zongen op school altijd dat Pietje een held was. Maakt verder ook niet uit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeggen dat Piet Heijn een succesvolle koelbloedige moordenaar kapitein was moordend en stelend in de naam van de Kroon en daarom een volksheld is is mijn wereldbeeld?
Nee, gewoon geschiedenis.
Waarom zou een realistisch beeld van wat hij deed hem geen held meer maken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt dus niet. We zongen op school altijd dat Pietje een held was. Maakt verder ook niet uit.
Er staan ook een paar filmpjes van de 13e en gister op youtube.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Maar dat is net zo goed naief. Punt is alleen dat het in jouw wereldbeeld past, en daarom maak jij geen bezwaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zou een realistisch beeld van wat hij deed hem geen held meer maken?
Spanjaarden waren de vijand, dat geld konden we goed gebruiken, en het was een tactische meesterzet. Hij was ook gewoon een held, klaar.
Saladin zal ook wel een held geweest zijn, evenals Lord Nelson, wat boeit mij dat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar dat is net zo goed naief. Punt is alleen dat het in jouw wereldbeeld past, en daarom maak jij geen bezwaar.
Mij ook niet. Maar loop dan ook niet te zeiken over de zogenaamde kleur van iets als het Jeugdjournaal.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Saladin zal ook wel een held geweest zijn, evenals Lord Nelson, wat boeit mij dat.
Dat doe ik niet, dat was bijdehand, ik heb het enkel over de retoriek.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mij ook niet. Maar loop dan ook niet te zeiken over de zogenaamde kleur van iets als het Jeugdjournaal.
Laat ook maar. Het Jeugdjournaal probeert het nieuws op een wat zachtere, begrijpelijke manier voor te schotelen. Ik heb daar geen problemen mee, jij wel. Klaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, dat was bijdehand, ik heb het enkel over de retoriek.
Niet kleur, niet indoctrinatie, niet links, niet rechts, niet dit, niet dat, niet zus, niet zo, gewoon het taalgebruik.
Retorische vraag?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben toch ook goed terecht gekomen ondanks mijn JJ verleden?
Ik heb in ieder geval geen last van een regenboog-voorstelling.quote:
Nou...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval geen last van een regenboog-voorstelling.
Punt is dat ik vooral kritisch en cynisch de andere kant op ben. Ik kots en schijt bijvoorbeeld op de financiele industrie die onze maatschappij naar de klote aan het helpen is. Terwijl jij je vooral stoort aan zandvolk dat in het M-O de stabiliteit in de regio ondermijnt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou...
Ok, dat geef ik je, alleen af en toe.
Ik ben liever wat cynischer.
Je noemt het al zandvolk, dat maakt jou ook cynisch.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Punt is dat ik vooral kritisch en cynisch de andere kant op ben. Ik kots en schijt bijvoorbeeld op de financiele industrie die onze maatschappij naar de klote aan het helpen is. Terwijl jij je vooral stoort aan zandvolk dat in het M-O de stabiliteit in de regio ondermijnt.
En ik noem Duitsers, moffen. Aziaten, spleetogen. Amerikanen, domme rednecks. Italianen, spaghettivreters. Spanjaarden, olijfolie-slurpers.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je noemt het al zandvolk, dat maakt jou ook cynisch.
Wat jij wil, ik prefereer liever "idioten" aangezien het geen etnisch discriminatoire lading heeft.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En ik noem Duitsers, moffen. Aziaten, spleetogen. Amerikanen, domme rednecks. Italianen, spaghettivreters. Spanjaarden, olijfolie-slurpers.
Ligt er maar net aan in wat voor bui ik ben. Mijn zwager is van het zandvolk, dus pin mij er niet teveel aan vast.
Ach, ligt er maar net aan in wat voor bui ik ben. Het is ook niet echt gemeend allemaal.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat jij wil, ik prefereer liever "idioten" aangezien het geen etnisch discriminatoire lading heeft.
Ach daar blijft het een online medium voor, ik neem je vaak ook niet zo serieus als ik doe overkomen in sommige reacties, ik weet ook wel dat het vaak gewoon ironie of overdreven uitspattingen zijn. Heb ik zelf ook wel last van.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, ligt er maar net aan in wat voor bui ik ben. Het is ook niet echt gemeend allemaal.
Rijke mensen zijn elk contact met de realiteit kwijt.quote:More than four out of ten American millionaires say they do not feel rich. Indeed many would need to have at least $7.5 million in order to feel they were truly rich, according to a Fidelity Investments survey.
Some 42 percent of the more than 1,000 millionaires surveyed by Fidelity said they did not feel wealthy. Respondents had at least $1 million in investable assets, excluding any real estate or retirement accounts.
"Every person in the survey is wealthy," said Sanjiv Mirchandani, president of National Financial, a unit of Fidelity. "But they are still worried about outliving their assets."
The average age of respondents was 56 years old with a mean of $3.5 million of investable assets. The threshold for "rich" rose with age.
"They compare themselves to their peer group ... and they are also thinking about the long period they will have in retirement and want more assets" to fund their lifestyle, said Michael Durbin, president of Fidelity Institutional Wealth Services.
Still, millionaires are slightly more optimistic now than they were in 2009, when 46 percent did not feel wealthy.
Respondents were also more optimistic about the U.S. economy. While they thought the current U.S. economy remained very weak, they think it will improve by the end of this year.
Fidelity noted the wealthiest 5 percent of Americans hold more than 55 percent of the nation's wealth.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:46 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Rijke mensen zijn elk contact met de realiteit kwijt.
Ik kan met trots zeggen dat ik er nog nooit wat van gezien heb.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:44 schreef betyar het volgende:
Er komt een vervolg op New Kids Turbo. New Kids Nitro.
Als jij tien miljoen dollar op je rekening hebt staan, dan bevreemdt het mij dat je jezelf niet rijk vindt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:54 schreef Voorschrift het volgende:
En je rijk voelen is de realiteit uit ogen hebben verloren of wat?
Wat is "gevoel" en wat is "realiteit" dan volgens jullie?
Wil hier best op doorborduren, het is namelijk een raar statement van Ethi.
Yup, goed stuk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als ik voor 20 miljoen aan schulden heb dan ben ik met 10 miljoen op de rekening niet rijk nee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als jij tien miljoen dollar op je rekening hebt staan, dan bevreemdt het mij dat je jezelf niet rijk vindt.
De normale NRC?quote:
Klopt, maar in het artikel hebben de rijken het over 'wealthy'.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ik voor 20 miljoen aan schulden heb dan ben ik met 10 miljoen op de rekening niet rijk nee.
Denk eens wat verder dan alleen vermogen. Geld maakt niet gelukkig toch? De meest arme persoon kan zich "rijk" voelen, en andersom ook.
Als geld niet gelukkig maakt geeft het ook niet als we iedereen die meer dan X bedrag verdient voor 90% gaan belasten hè! Maar dan opeens maakt geld wel gelukkig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ik voor 20 miljoen aan schulden heb dan ben ik met 10 miljoen op de rekening niet rijk nee.
Denk eens wat verder dan alleen vermogen. Geld maakt niet gelukkig toch? De meest arme persoon kan zich "rijk" voelen, en andersom ook.
Dat betekend hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt, maar in het artikel hebben de rijken het over 'wealthy'.
Waar bral jij nou weer over?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:00 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Als geld niet gelukkig maakt geeft het ook niet als we iedereen die meer dan X bedrag verdient voor 90% gaan belasten hè! Maar dan opeens maakt geld wel gelukkig.
Ow ja, cool: De elite zit niet te wachten op democratiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee in de next. Op de website staat het hele verslag in het engels las ik.
Ja, in de gedrukte versie van NRC Next staat de samenvattingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:12 schreef Voorschrift het volgende:
Teveel tekst voor kantoor, neemt teveel tijd in beslag, is er geen overzichtje?
Verdomme, had ik nou maar de iPad gekocht.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, in de gedrukte versie van NRC Next staat de samenvatting
Nee hoor, wealthy duidt op financiele rijkdom.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat betekend hetzelfde.
Synoniemen enzo.
Nee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee hoor, wealthy duidt op financiele rijkdom.
Kijk naar de laatste twee punten. Ik haat het altijd naar woordenboeken te moeten refereren, maar mijn persoonlijke ervaring met de Engelse taal word toch weggezet als foutief argument vaak.quote:wealth |wel|
noun
an abundance of valuable possessions or money : he used his wealth to bribe officials.
the state of being rich; material prosperity : some people buy boats and cars to display their wealth.
plentiful supplies of a particular resource : the country's mineral wealth.
[in sing. ] a plentiful supply of a particular desirable thing : the tables and maps contain a wealth of information.
archaic well-being; prosperity.
Wederom; nee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
![]()
Ja, dat zullen ze ongetwijfeld bedoelen in dat artikel. Het gaat over financiele rijkdom, klaar.
Ze stellen gewoon dat ze zich niet rijk voelen omdat ze ongerust zijn over de toekomst en of ze die welvaart behouden. Er staat nergens dat ze zich arm voelen as we speak.quote:"Every person in the survey is wealthy," said Sanjiv Mirchandani, president of National Financial, a unit of Fidelity. "But they are still worried about outliving their assets."
bronquote:Goedenavond, dit is het NOS Journaal (of staatsjournaal of concurrent van RTL Nieuws) van zondag (of rustdag, of shopdag) 13 maart 2011 (of, als je Joods bent, 7 Adar II 5771).
De Partij van de Arbeid (of van de Allochtonen, of van de Aanpak) wil een journalistiek keurmerk (of kleurmerk, of PvdA-commissie) voor actualiteitenrubrieken (of hijgrubrieken, of propagandaprogrammas) op de publieke omroep (of diversiteitskanaal, of Linkse Kerk) invoeren om de objectiviteit (of de illusie daarvan, of de hoop daarop) te waarborgen (of te verhullen, of te prijzen).
We hadden natuurlijk ook kunnen openen met de tsunami (of Gods wraak, of gevolg van klimaatverandering) in Japan, of met de wapenexport (of oorlogsfinanciering, of veiligheidsmaatregelen) van Nederland, of met iets wat geen klassieke (of kunstmatige, of evidente) aanleiding heeft, zoals de emancipatie (of opstandigheid, of bevrijding) van de vrouw (of het zwakke geslacht, of het slimme geslacht) maar dit voorstel (of luchtkasteel, of grap) gaat over ons, dus daarom vonden we het belangrijk (of bedreigend, of hilarisch).
PvdA-woordvoerder (of spreekbuis, of politicus met scoringsdrift) Martijn van Dam licht het plan toe (we hadden natuurlijk ook, om het gewichtiger te maken, de partijleider kunnen vragen of iemand die er beter uitziet op beeld, of juist slechter). Van Dam: De PvdA wil programmas toetsen aan journalistieke basiscriteria, zoals objectiviteit. Feiten en meningen moet je scheiden. (We hadden natuurlijk ook een andere quote kunnen gebruiken, of een langere, of een kortere).
Om de aandacht voor dit voorstel te compenseren (of teniet te doen, of in balans te brengen) laten we nu een criticus aan het woord: Wat een belachelijk idee. (of een Noord-Koreaanse inperking van de persvrijheid, of een kansloos voorstel, of een mooie manier om in beeld te komen).
En dan vragen we nu aan een paar willekeurige (op onbewuste voorkeuren geselecteerde, Nederlands pratende) mensen op straat (in de buurt van de studio) wat ze vinden (of denken te vinden, of ter plekke verzinnen) van het plan (we hadden natuurlijk ook een deskundige kunnen vragen, of een onderzoeker, of Maurice de Hond).
Dit was het acht uur durende journaal van maandag 14 maart 2011 (of, als je Chinees bent, 10 Konijn, Xin Mao).
Daar zijn ze dan ook bang voor, en dat is geen praktijk, en is noch gekoppeld aan hun welvaart op dit moment. Het is dus een geestelijke staat van bewustzijn en gevoel, en niet gekoppeld aan vermogen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
Natuurlijk behouden ze hun welvaart niet. Daar moeten ze hun vrienden op Wall Street voor bedanken.
Bovendien zeg je hier juist dat de rijken wel realiteitszin hebben, en spreek je Ethi 100% tegen met haar uitspraak dat rijken totaal los staan van de realiteit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
Natuurlijk behouden ze hun welvaart niet. Daar moeten ze hun vrienden op Wall Street voor bedanken.
Neemt niet weg dat ik geen medelijden heb met die figuren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar zijn ze dan ook bang voor, en dat is geen praktijk, en is noch gekoppeld aan hun welvaart op dit moment. Het is dus een geestelijke staat van bewustzijn en gevoel, en niet gekoppeld aan vermogen.
Ergo, jij en Ethi hadden het fout.
Dat is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik geen medelijden heb met die figuren.
Dat zou betekenen dat jij ooit een goede post had gemaakt. En dat is objectief onwaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:46 schreef mlg het volgende:
Hoeveel staat het onderhand al? 101 - 0 voor rechts?
Waarom reageer jij dan altijd op slechte posts? Het slechte in alles zoeken is wel typisch communistisch he.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:53 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat jij ooit een goede post had gemaakt. En dat is objectief onwaar.
Kijk weer zo'n slechte post.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:58 schreef mlg het volgende:
[..]
Waarom reageer jij dan altijd op slechte posts? Het slechte in alles zoeken is wel typisch communistisch he.
De andere optie is je helemaal negeren, wat op zich ook geen slecht idee is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:58 schreef mlg het volgende:
[..]
Waarom reageer jij dan altijd op slechte posts? Het slechte in alles zoeken is wel typisch communistisch he.
Vergeleken met Mlg zijn jouw posts literaire kunststukjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:20 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ben blij dat er tenminste nog een iemand gewaardeerd wordt hier; me.
Ik waardeer iedereen, hetzij wel allemaal verschillend.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:20 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ben blij dat er tenminste nog een iemand gewaardeerd wordt hier; me.
Haha! De realiteit heeft ze wel rijk gemaakt. Nou, reken maar dat ze contact met de realiteit hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:46 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Rijke mensen zijn elk contact met de realiteit kwijt.
Tot nu toe een geweldig jaar om in te wonen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:32 schreef KoosVogels het volgende:
Zat me net te bedenken dat 2011 tot dusver een idioot turbelent jaar is gebleken.
Het is inderdaad wel een hele belevenis. En natuurlijk is het allemaal erg voor de mensen die om zijn gekomen, maar het is allemaal wel erg spannend.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tot nu toe een geweldig jaar om in te wonen.
Niet wat er gebeurd is, maar qua gebeurtenissen is er elke dag wel wat te melden. Misschien wel een van de jaren dat de komkommertijd de koelkast in kan tot 2012.
Daarom.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een hele belevenis. En natuurlijk is het allemaal erg voor de mensen die om zijn gekomen, maar het is allemaal wel erg spannend.
History in the making.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom.
Als je puur kijkt naar gebeurtenissen is het een zeer interessant jaar. Als je kijkt naar de gevolgen hiervan is het een extreem droevig jaar. Ligt er maar net aan wat je wilt zien denk ik dan maar.
Nouja, het jaar is nog maar net begonnen. Hij is wel interessant begonnen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom.
Als je puur kijkt naar gebeurtenissen is het een zeer interessant jaar. Als je kijkt naar de gevolgen hiervan is het een extreem droevig jaar. Ligt er maar net aan wat je wilt zien denk ik dan maar.
Wacht maar tot iemand zegt "it can't possibly get any worse."quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:42 schreef mlg het volgende:
[..]
Nouja, het jaar is nog maar net begonnen. Hij is wel interessant begonnen.
Sowieso vrij weinig generaties, wij hebben Terrorisme, Koude Oorlog en nu dit, de generatie voor ons had 2 wereldoorlogen, en de generatie daarvoor de Napoleontische oorlogen en de generatie daarvoor de Koloniale oorlogen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
Hoewel onze generatie daar sowieso niet over heeft te klagen gezien de gebeurtenissen van de afgelopen twintig jaar.
Met een beetje pech belandde je in twee wereldoorlogen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sowieso vrij weinig generaties, wij hebben Terrorisme, Koude Oorlog en nu dit, de generatie voor ons had 2 wereldoorlogen, en de generatie daarvoor de Napoleontische oorlogen en de generatie daarvoor de Koloniale oorlogen.
Wel wat verder gespreid over decennia, maar toch.
Ach valt mee, de mensen die er echt last van hadden woonden voornamelijk in West-Azie, Europa, Pacifische oceaan/Zuid-Oost Azië en Noord-Afrika.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met een beetje pech belandde je in twee wereldoorlogen.
Ik weet nog dat ik in 1988 met een paar vrienden in de kroeg zat en we tegen elkaar zeiden "leuk dat we Europees Kampioen zijn geworden want verder gebeurt er geen reet in de wereld...".quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
Hoewel onze generatie daar sowieso niet over heeft te klagen gezien de gebeurtenissen van de afgelopen twintig jaar.
1,5 jaar later kwam ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik in 1988 met een paar vrienden in de kroeg zat en we tegen elkaar zeiden "leuk dat we Europees Kampioen zijn geworden want verder gebeurt er geen reet in de wereld...".
Een jaar later viel de muur.
Ik dacht dat je ouder was.quote:
Nee, ik ben het broekie sinds PHP weg is.quote:
Moet je er ook niet zoveel achter elkaar doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:38 schreef eriksd het volgende:
Ik word een beetje moe van die overvallen op juweliers
Bachelor of Watermanagement. (BWM)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:36 schreef Voorschrift het volgende:
Interessant, wat studeer je? Overigens valt dat broekie wel mee, heb zo het idee dat er wel mensen zijn hier die aardig wat jonger zijn.
Nog een mooi horloge gescoord?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:38 schreef eriksd het volgende:
Zo zo, onze Koning achterna?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:51 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Batchelor of Watermanagement. (BWM)
Ik weet ook niet wat ik er van moet vinden, vind het beetje nonsense.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:51 schreef Hexagon het volgende:
Het is maar mooi dat de VVD zich druk maakt om belangrijke zaken
http://www.parool.nl/paro(...)e-verdeelt-VVD.dhtml
Fijn, ik dacht werkelijk dat het met T moest worden geschreven. Ik prefereer de term ingenieur. Al die nieuwerwetse Engelse termen.quote:
BSc, MSc, MBA, Ing., Dr., Pr. en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:56 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Fijn, ik dacht werkelijk dat het met T moest worden geschreven. Ik prefereer de term ingenieur. Al die nieuwerwetse Engelse termen.
Eens, ik presenteer mij ook liever alsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:56 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Fijn, ik dacht werkelijk dat het met T moest worden geschreven. Ik prefereer de term ingenieur. Al die nieuwerwetse Engelse termen.
Ir. of ing?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:56 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik snap die heisa ook niet. De risico's van kernenergie kenden we al en die zijn heel anders dan in Japan. Overigens begrijpelijk dat tegenstanders die willen misbruiken, dat snap ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:56 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind het sluiten van kerncentrales vanwege Japan pas nonsens.
Economie hier, ergo Drs./MSc/MBA hoogst haalbare.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eens, ik presenteer mij ook liever als
"Drs. Ir. GSbrder" dan "GSbrder MSc"
Maar wordt je ingenieur op jouw opleiding Zeeland?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eens, ik presenteer mij ook liever als
"Drs. Ir. GSbrder" dan "GSbrder MSc"
Maar wordt je ingenieur op jouw opleiding Zeeland?
Ing.quote:
Sponsoren van Oranje -> automatisch goede bank.quote:
Ik reed toevallig door Duitsland op het moment dat die discussie daar oplaaide, maar het is echt volstrekte kul om te suggereren dat de Japanners ofwel te weinig rekening hebben gehouden met de mogelijkheden van een aardbeving, danwel dat een dergelijke situatie in Europa kan ontstaan. Volgens een Duits atoomgeleerde waren de kernreactoren, hoewel 30 jaar oud, bestand tegen aardbevingen tot 8,2 op de schaal van richter. Een aardbeving die twee keer zo hevig was, is een statistische onmogelijkheid en elk bouwwerk moet voldoen aan de economische eisen en hebben altijd een instortingsrisico bij dit soort excessen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:00 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik snap die heisa ook niet. De risico's van kernenergie kenden we al en die zijn heel anders dan in Japan. Overigens begrijpelijk dat tegenstanders die willen misbruiken, dat snap ik dan weer wel.
Ik zit bij die bank.quote:
Veel te lage spaarrente!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sponsoren van Oranje -> automatisch goede bank.
Die paar procenten, als je 't daar van moet hebben ben je ofwel stinkend rijk en boeit die spaarrente je toch geen fuck, of je bent wel heel wanhopig.quote:
Ik zit ook nog bij de Boerenleenbank.quote:
Dat is waar maar toch lullig want de Belastingdienst gaat uit van 4% ..... wat je nu dus niet kan krijgenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die paar procenten, als je 't daar van moet hebben ben je ofwel stinkend rijk en boeit die spaarrente je toch geen fuck, of je bent wel heel wanhopig.
Beiden zijn niet van toepassing gok ik zo.
Nee, de B-dienst gaat niet uit van een spaarrente van 4%, maar van rendement op je vermogen van 4%. Met aandelen, vastgoed of andere investeringen kan je dat rendement nog altijd behalen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is waar maar toch lullig want de Belastingdienst gaat uit van 4% ..... wat je nu dus niet kan krijgen
Ja, dat heeft de Belastingdienst over zichzelf afgeroepen doordat de regering enorme rentes eist van de banken over de staatssteun. De centrale bank houdt nu gewoon de leenrentes laag en de banken dus de spaarrentes, het verschil verdwijnt in hun zakken en dan door naar de regering.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is waar maar toch lullig want de Belastingdienst gaat uit van 4% ..... wat je nu dus niet kan krijgen
ING = wittesokkenbrigade.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:07 schreef Voorschrift het volgende:
Hier alleen ING.
Enige bank die er een beetje toe doet.
Van Landtschot dan maar?quote:
Zelfde berekening wordt gehanteerd op mijn spaargeld.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, de B-dienst gaat niet uit van een spaarrente van 4%, maar van rendement op je vermogen van 4%. Met aandelen, vastgoed of andere investeringen kan je dat rendement nog altijd behalen.
Mwoah, ongeschreven regel is dat de rente op langjarige staatsobligaties altijd hoger zou liggen. Dit is dus ook niet zo momenteel, het tarief moet eigenlijk omlaag.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, de B-dienst gaat niet uit van een spaarrente van 4%, maar van rendement op je vermogen van 4%. Met aandelen, vastgoed of andere investeringen kan je dat rendement nog altijd behalen.
Ze zouden wel gek zijn, die extra inkomsten lopen ze dan meteen mis, ook qua belastbaar vermogen. Maar goed, het zou wel eerlijker voor burger en bedrijf zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mwoah, ongeschreven regel is dat de rente op langjarige staatsobligaties altijd hoger zou liggen. Dit is dus ook niet zo momenteel, het tarief moet eigenlijk omlaag.
Met het versimpelen van spaar-bv'tjes zie ik daar wel een verschuiving naartoe gaan, je betaalt daar alleen VPB over je daadwerkelijke rente.
Overigens wordt voor de successiewet gerekend met een fictief rendement van 6%
Niet als je nagaat dat deze 30% over je rendement bovenop je vermogensbelasting en inkomensbelasting komt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:18 schreef GSbrder het volgende:
4% kan over de afgelopen 50 jaar toch wel gezien worden als een aardige rendementsverwachting?
En daarvan roomt de overheid ook maar 30% van af, dus eigenlijk valt het nog mee.
vreemd om dit te horen uit de mond van een anti-belastingsuser als ik
Heb je een linkje?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er staan ook een paar filmpjes van de 13e en gister op youtube.
Je blijft dubbel belast worden... Bij mijn inkomsten heb ik al eens betaald en nu omdat ik daaruit een eigen vermogen heb opgebouwd komen ze nog een keer langs.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:18 schreef GSbrder het volgende:
4% kan over de afgelopen 50 jaar toch wel gezien worden als een aardige rendementsverwachting?
En daarvan roomt de overheid ook maar 30% van af, dus eigenlijk valt het nog mee.
vreemd om dit te horen uit de mond van een anti-belastingsuser als ik
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Je blijft dubbel belast worden... Bij mijn inkomsten heb ik al eens betaald en nu omdat ik daaruit een eigen vermogen heb opgebouwd komen ze nog een keer langs.
Rest van het artikelquote:Contours of Global Order: Domination, Stability, Security in a Changing World: the rise of Xenophobia in the West
When we settled on the title for this talk, few could have guessed how apt it would prove to be when the time came how dramatically the world would be changing, and how far-reaching are the implications for domestic and world order.
The democracy uprising in the Arab world has been a spectacular display of courage, dedication, and commitment by popular forces coinciding, fortuitously, with a remarkable uprising of tens of thousands in support of working people and democracy in Madison Wisconsin and other US cities. One telling event occurred on Feb. 20, when Kamal Abbas send a message from Tahrir Square to Wisconsin workers, saying We Stand With You as You Stood With Us. Abbas is a leader of the years of struggle of Egyptian workers for elementary rights. His message of solidarity evoked the traditional aspiration of the labor movements: solidarity among workers of the world, and populations generally.
However flawed their record, labor movements have regularly been in the forefront of popular struggles for basic rights and democracy. In Tahrir Square, the streets of Madison, and many other places the popular struggles underway reach directly to the prospects for authentic democracy: for sociopolitical systems in which people are free and equal participants in controlling the institutions in which they live and work.
Right now, the trajectories in Cairo and Madison are intersecting, but headed in opposite directions: in Cairo towards gaining elementary rights denied by the dictatorships, in Madison towards defending rights that had been won in long and hard struggles and are now under severe attack. Each is a microcosm of tendencies in global society, following varied courses. There are sure to be far-reaching consequences of what is taking place both in the decaying industrial heartland of the richest and most powerful country in human history, and in what President Eisenhower called the most strategically important area in the world a stupendous source of strategic power and probably the richest economic prize in the world in the field of foreign investment in the words of the State Department in the 1940s, a prize that the US intended to keep for itself and its allies in the unfolding New World Order of that day.
quote:
De tekst is te lang, waardoor de helft eraf werd gehakt.quote:
Toch heeft die expert minder te vrezen van spellingsnazi's, die langskomen en je betoog afkappen omdat er iets in zit als "als mij" waardoor ze toch kunnen hakken op je, maar de inhoudelijke waarheid kunnen negeren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
Waarschijnlijk zegt die expert hetzelfde als mij, dus je kan beter mij volgen op Fok, is ook makkelijker en leuker te lezen.
Dan mij, dan mij, dan mij!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toch heeft die expert minder te vrezen van spellingsnazi's, die langskomen en je betoog afkappen omdat er iets in zit als "als mij" waardoor ze toch kunnen hakken op je, maar de inhoudelijke waarheid kunnen negeren.
Dat is een van de kritiekpunten van Chomsky. De voorkeur voor irrelevante bijzaken om daadwerkelijke standpunten en idealen maar niet te hoeven bespreken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toch heeft die expert minder te vrezen van spellingsnazi's, die langskomen en je betoog afkappen omdat er iets in zit als "als mij" waardoor ze toch kunnen hakken op je, maar de inhoudelijke waarheid kunnen negeren.
GRAAG!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan mij, dan mij, dan mij!
Ik moet de Nederlandse taal weer onder de knie krijgen, mag 't ook in 't Engels?
Exact!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
GRAAG!
Ik werk alleen maar in het engels, enkele topics terug gaf remlof ook al commentaar op mijn belabberde Nederlands, maar dit is het enige waar ik nog stukjes Nederlands schrijf.
Ik spreek nog wel Nederlands. Dat dan weer wel, maar schakel net zo eenvoudig over op het Engels aangezien mijn volledige studie en grote delen van mijn werk in het Engels zijn. Maar ik snap wel dat we dit topic gewoon lekker Nederlands houden, probeer m'n gebrek aan oefening in spelling aardig te verbloemen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Exact!
Ik gebruik al sinds 2007 ofzo geen Nederlands meer in het dagelijks leven, alleen hier op Fok!
Wanneer ik met Nederlanders communiceer dan wel natuurlijk, maar over het algemeen is Nederlands uit mijn leven. M'n telefoons zijn Engels, laptops, computers, boeken (ook vrije-tijdsliteratuur), magazines en ga zo maar door; allemaal Engels.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik spreek nog wel Nederlands. Dat dan weer wel, maar schakel net zo eenvoudig over op het Engels aangezien mijn volledige studie en grote delen van mijn werk in het Engels zijn. Maar ik snap wel dat we dit topic gewoon lekker Nederlands houden, probeer m'n gebrek aan oefening in spelling aardig te verbloemen.
Ik woonde niet meer in Nederland inderdaad, maar ben sinds kort weer terug voor even.quote:
Je gaat campagne voeren voor de D'66 of wat?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:25 schreef remlof het volgende:
Zo, maar weer eens t-shirts besteld:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ben qua EU altijd al lopende propaganda voor D66quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je gaat campagne voeren voor de D'66 of wat?
De mijnequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
Welke provincie heeft geel blauw en zwart?
Die waarvan ik in de hoofdstad woon.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:29 schreef Voorschrift het volgende:
Ja en welke godvergeten provincie is dat?
Werkt prettiger nietwaar?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:32 schreef remlof het volgende:
Ik heb trouwens ook zes jaar in het buitenland gewoond en in die tijd bijna geen nederlands gesproken. Ook mijn pc's en telefoons, alle software en meeste boeken zijn in het engels.
Dat zeker.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep en maakt het googlen bij problemen ook een stuk eenvoudiger
Je ging naar huis?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:35 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb net een huifkartocht door het bos gemaakt.
Ik weet niet waarom, maar door die PI en reactie lag ik dubbel.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:31 schreef Voorschrift het volgende:
Ik wou eerder gokken qua kleuren op Zeeland, vreemd genoeg.
Leek me wel passen![]()
Een artikel over de toekomst van Japan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:35 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb net een huifkartocht door het bos gemaakt.
Ge heit zelf feestboek, gij!quote:
twitter van Monidique?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:10 schreef dotCommunism het volgende:
"ik zit nu op de wc te schijten en whisky te drinken"
- Twitter, 2011.
quote:
Je woont in het buitenland dus ik vergeef je.quote:
Het spijt me, maar door de laksheid van je collega's moet het nou eenmaal van tijd tot tijd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:42 schreef du_ke het volgende:
pff lange werkdagen, wie heeft dat verzonnen?
Wacht eens even, ik hoor nu net dat mijn juwelier is overvallen, bedoel je Oldenzaal?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:38 schreef eriksd het volgende:
Meer collega's die afspraken verzinnen voor 8 uur 's ochtends en tot na 6 uur 's avonds.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het spijt me, maar door de laksheid van je collega's moet het nou eenmaal van tijd tot tijd.
- Groetjes, je baas.
Ik heb deze week een zesdaagse werkweekquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:42 schreef du_ke het volgende:
pff lange werkdagen, wie heeft dat verzonnen?
Dat zijn toch normale werktijden?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Meer collega's die afspraken verzinnen voor 8 uur 's ochtends en tot na 6 uur 's avonds.
Voor mij niet op 1 dagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zijn toch normale werktijden?
Oooh verwende drommel.quote:
Ik werk meestal van tien tot kwart voor vijfquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zijn toch normale werktijden?
Beroep?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik werk meestal van tien tot kwart voor vijf
Maar dus ook onregelmatig en vaak in het weekend en soms 's avonds, daarom heb ik een gewoon 40 uren contract.
07.00 tot 15.45 is lang genoeg.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Meer collega's die afspraken verzinnen voor 8 uur 's ochtends en tot na 6 uur 's avonds.
dinsdag 22 februari 2011quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:58 schreef Boze_Appel het volgende:
Sinds wanneer is JoaC hier mod trouwens?
Alleen tussen 02:00 en 07:00. Hij doet de nachtshift.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:58 schreef Boze_Appel het volgende:
Sinds wanneer is JoaC hier mod trouwens?
Dat zou ik ook wel willenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Alleen tussen 02:00 en 07:00. Hij doet de nachtshift.
Goedenavond.quote:
Links? Altijdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:12 schreef JoaC het volgende:
Zijn er handige links die mensen in een nieuw "wegwijs-topic" willen?
Google en Wikipedia.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:12 schreef JoaC het volgende:
Websites van Politieke Partijen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:12 schreef JoaC het volgende:
Links mogen ook rechts zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:12 schreef JoaC het volgende:
linkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:12 schreef JoaC het volgende:
Mijn facebook pagina, een waar baken van verlichting en bron van kennis.quote:
quote:'Zorg goedkoper met vrije prijzen'
AMSTERDAM - De introductie van vrije prijzen in ziekenhuizen heeft de afgelopen jaren niet tot de gevreesde kostenexplosie geleid. In het vrije deel van de markt zijn de prijzen vorig jaar zelfs met drie procent gedaald.
Bij privéklinieken die verzekerde zorg leveren liggen de prijzen over het algemeen vijftien procent lager dan bij ziekenhuizen. Hun aandeel in de markt is nog maar klein, maar het aantal stijgt snel.
Bron: nu.nl
Mlg?quote:Ik zit op saturnus oelewapper! Ik aanschouw het aardse gepeupel vanuit mijn intergalactische met robijnen ingelegde Interscoop
De Vrije Markt in de zorg is een hel. De ziekenhuizen worden bestuurd door zakenmensen en het gaat alleen maar om winst.quote:
Ik ben het daarmee oneens.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:21 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
De Vrije Markt in de zorg is een hel. De ziekenhuizen worden bestuurd door zakenmensen en het gaat alleen maar om winst.
En waarom?quote:
Vrije markt zorgt juist voor kwaliteitstoename en het betaalbaar houden van het zorgstelsel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:21 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
De Vrije Markt in de zorg is een hel. De ziekenhuizen worden bestuurd door zakenmensen en het gaat alleen maar om winst.
Dat eerste is onzin. Ik zou het massaproductie noemen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vrije markt zorgt juist voor kwaliteitstoename en het betaalbaar houden van het zorgstelsel.
Dan zou hij het toch juist met mij eens zijn?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat je een mensenleven niet in geld kan en mag uitdrukken.
Dat is het argument waarom ik het met jou eens ben.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:23 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dan zou hij het toch juist met mij eens zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |